Dat kan, maar dan krijg je politie achter je aanquote:
Daar moeten geen grappen over gemaakt worden vind ik.quote:Op zondag 15 september 2013 23:05 schreef Poffert het volgende:
[..]
Hihihi heb ik je toch even lekker op je plek gezet he.
Aha...dan word het even m'n hossel techniekenin de strijd gooien bij de winkelmedewerkster of ze niet ff die voucher uit een pre order kan vissen.quote:Op zondag 15 september 2013 23:04 schreef All-out het volgende:
[..]
het idee van preorderen is dat je bonus content krijgt geloof ik, dus nee..
Nou je doet het toch echt zelf jongenquote:Op zondag 15 september 2013 23:06 schreef Roemeen013 het volgende:
[..]
Daar moeten geen grappen over gemaakt worden vind ik.
Zet ik tog gewoon snel die console uit G, laat ze maar komen haten.quote:Op zondag 15 september 2013 23:06 schreef JessedeK het volgende:
[..]
Dat kan, maar dan krijg je politie achter je aan
Dit!quote:Op zondag 15 september 2013 23:05 schreef Roemeen013 het volgende:
[..]
Ik weet wat een slowchat is. Maar ik denk dat de mods niet blij zullen zijn met opnieuw plaatjes van negers e.d.
Ninja edit met je vindtquote:Op zondag 15 september 2013 23:06 schreef Roemeen013 het volgende:
[..]
Daar moeten geen grappen over gemaakt worden vind ik.
Zoals ze het nu doen lijken in de communicatie, is het een exclusief extraatje enkel voor de pre-orders.quote:Op zondag 15 september 2013 23:03 schreef _NZT_ het volgende:
Weet iemand of je later ook nog een code voor de atomic blink kan scoren?
Je weet hoe die popos zijn G...quote:Op zondag 15 september 2013 23:06 schreef Abed het volgende:
[..]
Zet ik tog gewoon snel die console uit G, laat ze maar komen haten.
Enige leuke is om er met een gevechtsvliegtuig op volle snelheid eropaf te vliegenquote:Op zondag 15 september 2013 23:06 schreef Niek. het volgende:
Die blimp is grappig maar je gebruikt hem slechts een enkele keer om het even te proberen. Hij is erg traag en spawnt op vaste plekken die nooit in de buurt zijn. Hij is dus totaal niet praktisch.
Ach ja, hoef um niet perse. Weet ook niet of ik hem echt boven mn stad wil hebben hangen, maar optie om dit hebben zou wel fijn zijn.quote:Op zondag 15 september 2013 23:07 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Zoals ze het nu doen lijken in de communicatie, is het een exclusief extraatje enkel voor de pre-orders.
Maar dikke kans dat het later wel beschikbaar komt. Maar pas na een tijdje, om de pre-orders een gevoel van exclusiviteit te laten houden.
deze G weet zekerquote:Op zondag 15 september 2013 23:08 schreef Giester het volgende:
Wie heeft GTA V uitgespeeld voor GTA Online begint denk die G?
Zeker weten nietquote:Op zondag 15 september 2013 23:08 schreef Giester het volgende:
Wie heeft GTA V uitgespeeld voor GTA Online begint denk die?
story swsquote:Op zondag 15 september 2013 23:09 schreef Giester het volgende:
[..]
Storyline of ook alle side missies?
Ik ben nu een kleine 48 uur aan het spelen.quote:
hoe kom je der nou aan?quote:Op zondag 15 september 2013 23:14 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Ik ben nu een kleine 48 uur aan het spelen.
Via een boy die een doos vol had staan thuis.quote:
met jezelf?quote:Op zondag 15 september 2013 23:14 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Ik ben nu een kleine 48 uur aan het spelen.
Zijn er 700....quote:Op zondag 15 september 2013 23:15 schreef Ozz-03 het volgende:
En ik heb 50 van de 69 missies voltooid.
Zijn die 69 nu bevestigd?quote:Op zondag 15 september 2013 23:15 schreef Ozz-03 het volgende:
En ik heb 50 van de 69 missies voltooid.
quote:
Yep, je kan via je telefoon bij een app genaamd 'To do list' en daar staan alle missies en andere zooi in.quote:
Ik heb em al 5 dagen kardaschquote:Op zondag 15 september 2013 23:16 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Jij hebt nieteens de game in huis.
Rot op dan.quote:
jij hebt niet eens een huisquote:Op zondag 15 september 2013 23:16 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Jij hebt nieteens de game in huis.
Thx.quote:Op zondag 15 september 2013 23:16 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Yep, je kan via je telefoon bij een app genaamd 'To do list' en daar staan alle missies en andere zooi in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |