G! Pas op met die ding, respecteer de andere mensen die geen watermeloen lusten.quote:
Done, pas jij mijn quote dan even aan G?quote:
Faka met hem G, hij had ons gesnitched bij de skotoe van FOK!quote:Op zondag 15 september 2013 22:48 schreef Giester het volgende:
[..]
G! Pas op met die ding, respect de andere mensen die geen watermeloen lusten.
was niet racistisch G maakte gewoon grapjes over onze donkere bradda'squote:Op zondag 15 september 2013 22:48 schreef Roemeen013 het volgende:
[..]
[..]
Jij!Jij helpte mij en Giester mee met die racistische plaatjes en grappen.
Ik denk onze getinte bradda's zich zwaar beledigd zou voelen met al die grappen en plaatjes..quote:Op zondag 15 september 2013 22:50 schreef JessedeK het volgende:
[..]
was niet racistisch G maakte gewoon grapjes over onze donkere bradda's
das waar G, maar zij maken grapjes over ons Gquote:Op zondag 15 september 2013 22:51 schreef Roemeen013 het volgende:
[..]
Ik denk onze getinte bradda's zich zwaar beledigd zou voelen met al die grappen en plaatjes..
Haterz gaan haten G. Hij kijkt over zn schouder G.quote:Op zondag 15 september 2013 22:49 schreef Roemeen013 het volgende:
[..]
Faka met hem G, hij had ons gesnitched bij de skotoe van FOK!
hoeeeeeeequote:Op zondag 15 september 2013 22:50 schreef Niek. het volgende:
Paar uur weg en er is nog amper iets over gta te vinden hier
Zit na 13uur spelen op 26% Heb me wel vooral met missies bezig gehouden.
Sowieso sahbi. Die kowed zemmer wordt gepopt als ie niet uitkijkt.quote:Op zondag 15 september 2013 22:52 schreef Giester het volgende:
[..]
Haterz gaan haten G. Hij kijkt over zn schouder G.
Jongens, ik woon in een stad met heel veel van die mongolen, en reserve mongolen.quote:Op zondag 15 september 2013 22:53 schreef Roemeen013 het volgende:
[..]
Sowieso sahbi. Die kowed zemmer wordt gepopt als ie niet uitkijkt.
Ik en Giester begonnen met plaatjes en grappen plaatsen over negers, watermeloenen, kip en kool-aid. Dat leverde Giester een ban op, en mij net niet gelukkig.quote:Op zondag 15 september 2013 22:54 schreef boffer69 het volgende:
Wat is al die bullshit over watermeloenen eigenlijk? Kan iemand mij dat uitleggen
Nah G, teruglezen in deze topiek en anders een insiders vragen.quote:Op zondag 15 september 2013 22:54 schreef boffer69 het volgende:
Wat is al die bullshit over watermeloenen eigenlijk? Kan iemand mij dat uitleggen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als eckte eckte niggah watermeloen niet kennen Gquote:Op zondag 15 september 2013 22:54 schreef boffer69 het volgende:
t kan wel G, maar dan moeten we je daarna afmakenquote:Op zondag 15 september 2013 22:54 schreef boffer69 het volgende:
Geen idee ik heb het nog niet geprobeerd.quote:Op zondag 15 september 2013 22:56 schreef Poffert het volgende:
Kan je nou een trein besturen ofniet?
Neenquote:Op zondag 15 september 2013 22:56 schreef Poffert het volgende:
ja manquote:
Stereotype over zwarten.quote:Op zondag 15 september 2013 22:54 schreef boffer69 het volgende:
watch your back Gquote:Op zondag 15 september 2013 22:59 schreef Giester het volgende:
Bradaz, serieus stop met de nigga add-ons en watermeloenen. Ze gaan dit topic dichtgooien en de banhamer zal vallen, wees gewaarschuwd.
Jaquote:Op zondag 15 september 2013 22:56 schreef Poffert het volgende:
Ik kan wel je ma besturen.quote:Op zondag 15 september 2013 22:56 schreef Poffert het volgende:
Slowchat...dus daar komt de banhammer niet meer voor, maar wel beter dat dit niet weer vol gespamt word met melonsquote:Op zondag 15 september 2013 23:00 schreef Roemeen013 het volgende:
Luister G's. Verwijder die watermeloenen shit, zoals mijn bradda Giester zegt; banhammer zal vallen door wouten van FOK!
Roemeen013 in the house...denk dat daar het probleem ligt.quote:Op zondag 15 september 2013 23:02 schreef Pap89 het volgende:
Topic naar onzin verplaatsen?
Wat is dit voor pre-puberaal geneuzel zeg
Gaat nergens overquote:Op zondag 15 september 2013 23:02 schreef Pap89 het volgende:
GTA 5 brengt het kind in elke man naar boven.quote:Op zondag 15 september 2013 23:02 schreef Pap89 het volgende:
Oh excuses bradda, die had ik niet verwacht om eerlijk te zijn...quote:Op zondag 15 september 2013 23:03 schreef Poffert het volgende:
[..]
MIjn moeder is al 7 jaar dood man, zeg nu sorry.
Ga niet haten op de zakenroller G! Vecht maar uit in GTA Online straks. Beef op de lijn.quote:Op zondag 15 september 2013 23:03 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Roemeen013 in the house...denk dat daar het probleem ligt.
wss is het later DLC waar je voor moet dokkenquote:Op zondag 15 september 2013 23:03 schreef _NZT_ het volgende:
Weet iemand of je later ook nog een code voor de atomic blink kan scoren?
True shit G.quote:Op zondag 15 september 2013 23:04 schreef Giester het volgende:
[..]
Ga niet haten op de zakenroller G! Vecht maar uit in GTA Online straks. Beef op de lijn.
Primaquote:Op zondag 15 september 2013 23:04 schreef JessedeK het volgende:
[..]
wss is het later DLC waar je voor moet dokken
het idee van preorderen is dat je bonus content krijgt geloof ik, dus nee..quote:Op zondag 15 september 2013 23:03 schreef _NZT_ het volgende:
Is DLC, dus ja.quote:Op zondag 15 september 2013 23:03 schreef _NZT_ het volgende:
Leer de betekenis van slowchatquote:Op zondag 15 september 2013 23:00 schreef Roemeen013 het volgende:
Luister G's. Verwijder die watermeloenen shit, zoals mijn bradda Giester zegt; banhammer zal vallen door wouten van FOK!
Hihihi heb ik je toch even lekker op je plek gezet hequote:Op zondag 15 september 2013 23:03 schreef Roemeen013 het volgende:
[..]
Oh excuses bradda, die had ik niet verwacht om eerlijk te zijn...
Ik weet wat een slowchat is. Maar ik denk dat de mods niet blij zullen zijn met opnieuw plaatjes van negers e.d.quote:Op zondag 15 september 2013 23:05 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Leer de betekenis van slowchat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |