Valt wel mee zover ik gezien heb. Ik heb niet de hele map doorlopen though. Kan het dus niet met zekerheid zeggen.quote:Op zondag 15 september 2013 22:26 schreef sjonnie1990 het volgende:
[..]
Kan je nou eigenlijk meer gebouwen in? Want zie op streams en gameplays alleen speler in auto's
Later instromenquote:Op zondag 15 september 2013 22:33 schreef dolf1010 het volgende:
[..]
Die snap ik even niet, het jaar is al begonnen.
Kan je nog mee beginnen toch?quote:Op zondag 15 september 2013 22:33 schreef dolf1010 het volgende:
[..]
Die snap ik even niet, het jaar is al begonnen.
Das het punt, als ik een goeie basis heb kan ik met een gerust hart mn examens maken aankomende meiquote:Op zondag 15 september 2013 22:30 schreef All-out het volgende:
[..]
je bent net begonnen joh
en je hebt toch geen schijn van kans tegen GTA, gewoon zo snel mogelijk uitspelen
Welkom terug G.quote:Op zondag 15 september 2013 22:33 schreef Giester het volgende:
Roemeen G, ik was zelfs gebanned!
Maar ze hebben deze G unbanned voor de respect!
Zo voelde ik me ook bij de release van IVquote:Op zondag 15 september 2013 22:32 schreef dolf1010 het volgende:
PRECIES hetzelfde hier.
Examenjaar en GTA V komt uit.
klote profielwerkstuk kost ook nog eens veel tijd.
Hier ookquote:Op zondag 15 september 2013 22:34 schreef Mr.Fenderbaum het volgende:
Yeah.. Vanaf dinsdag hele week vrij!
Thanks brada. We hosselen die GTA boyz op de lijn straks. RSC in het gebouw.quote:
Was wel gezellig met die negers, watermeloenen, kip en kool-aid plaatjes.quote:Op zondag 15 september 2013 22:33 schreef Giester het volgende:
Roemeen G, ik was zelfs gebanned!
Maar ze hebben deze G unbanned voor de respect!
Sowieso, we fixen die shit.quote:Op zondag 15 september 2013 22:35 schreef Giester het volgende:
[..]
Thanks brada. We hosselen die GTA boyz op de lijn straks. RSC in het gebouw.
De streak swa! Hardcore jeweet. Maar de FOK! goden straffen zwaar tegenwoordig en ze houden my in check als de po-po.quote:Op zondag 15 september 2013 22:35 schreef Roemeen013 het volgende:
[..]
Was wel gezellig met die negers, watermeloenen, kip en kool-aid plaatjes.
Niet opnieuw starten alsjeblieft...quote:Op zondag 15 september 2013 22:37 schreef All-out het volgende:
bestaat dit spul uberhaupt nog?
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 15 september 2013 22:38 schreef Giester het volgende:
[..]
De streak swa! Hardcore jeweet. Maar de FOK! goden straffen zwaar tegenwoordig en ze houden my in check als de po-po.
Laylow brada, anders komt de FOK! ibahesj ons in de cel zetten mattie.quote:Op zondag 15 september 2013 22:38 schreef Giester het volgende:
[..]
De streak swa! Hardcore jeweet. Maar de FOK! goden straffen zwaar tegenwoordig en ze houden my in check als de po-po.
Dit is geen SC eigenlijk, maar er is tollerantie. Maar dan wel ontopic. #GTAVquote:
Check TT eensquote:Op zondag 15 september 2013 22:41 schreef Giester het volgende:
[..]
Dit is geen SC eigenlijk, maar er is tollerantie. Maar dan wel ontopic. #GTAV
Is slowchat topic geworden sahbi.quote:Op zondag 15 september 2013 22:41 schreef Giester het volgende:
[..]
Adviseur Pheno en consigliere HostiHawaii hebben met opgehookt en rechter Opa.B heeft mij vrijgesproken in deze. Props voor die boyz.quote:Op zondag 15 september 2013 22:41 schreef Roemeen013 het volgende:
[..]
Laylow brada, anders komt de FOK! ibahesj ons in de cel zetten mattie.
Wat een onzin SC is SCquote:Op zondag 15 september 2013 22:41 schreef Giester het volgende:
[..]
Haha damn, niet eens gezien.quote:Op zondag 15 september 2013 22:43 schreef Roemeen013 het volgende:
[..]
Is slowchat topic geworden sahbi.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All The Power Is In The Hands, Of The People Rich Enough To Buy It
-Joe Strummer (1952-2002)
quote:Op zondag 15 september 2013 22:43 schreef IMVHI het volgende:
http://goodgame.ru/channel/BreadPit/
Gast gaat helemaal los met een tank nu!
S/O naar hun. Free me nigger in detentie.quote:Op zondag 15 september 2013 22:44 schreef Giester het volgende:
[..]
Adviseur Pheno en consigliere HostiHawaii hebben met opgehookt en rechter Opa.B heeft mij vrijgesproken in deze. Props voor die boyz.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. een klein rolletje heeft, weet iemand of er ook anderen uit GTA4 meedoen?"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
Gast, jij moet al helemaal niks posten. Jij hebt ons bij de mods aangegeven, dus naait 'm. Vuile NSB-er.quote:
Was deze G, je denkt mi braddas te kunnen nakken sahbiquote:Op zondag 15 september 2013 22:47 schreef budvar het volgende:
Je zou maar echt alleen in die "straattaal" kunnen praten, had ik mezelf allang voor een trein gegooid.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 15 september 2013 22:47 schreef Roemeen013 het volgende:
[..]
Gast, jij moet al helemaal niks posten. Jij hebt ons bij de mods aangegeven, dus naait 'm. Vuile NSB-er.
Jij!quote:Op zondag 15 september 2013 22:47 schreef JessedeK het volgende:
[..]
Was deze G, je denkt mi braddas te kunnen nakken sahbi
Een intercity op volle snelheid.quote:Op zondag 15 september 2013 22:47 schreef JessedeK het volgende:
[..]
Was deze G, je denkt mi braddas te kunnen nakken sahbi
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |