Het switchen vind ik wel goed gedaan, het zou sneller kunnen maar dat zal vanwege de console simpelweg niet kunnen.quote:Op zondag 15 september 2013 23:23 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Switchen van characters is wel het enige waar ik me momenteel aan erger. En er zijn iets teveel nietszeggende missies zoals het vervoeren van persoon a naar locatie b.
Die kleinere missies tellen ook gewoon als 1 van die 69?quote:Op zondag 15 september 2013 23:24 schreef Ozz-03 het volgende:
Ja wel fucking nice dat je dan eerst 4 kleinere missies moet doen om een heist klaar te maken. Maskers kopen is daar een onderdeel van.
quote:Op zondag 15 september 2013 23:23 schreef Niek. het volgende:
[..]
$500?Die heb ik al, ground drops zijn 5000$ en airdrops zijn 7000$. Vind ze de moeite niet waard en tankstation is ook leuk voor een keer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.
PCquote:Op zondag 15 september 2013 23:24 schreef Niek. het volgende:
[..]
Het switchen vind ik wel goed gedaan, het zou sneller kunnen maar dat zal vanwege de console simpelweg niet kunnen.
neequote:Op zondag 15 september 2013 23:24 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Die kleinere missies tellen ook gewoon als 1 van die 69?
Volgens mij wel, ik zit nu al redelijk snel op de 50 terwijl ik daar misschien 10 echt tof vond en spectaculair.quote:Op zondag 15 september 2013 23:24 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ik denk dat ze dezelfde animaties zullen gebruiken en dat je dus geen tijdswinst zal merken/hebben.quote:
quote:Op zondag 15 september 2013 23:25 schreef dolf1010 het volgende:
nee
Duidelijk.quote:Op zondag 15 september 2013 23:25 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Volgens mij wel, ik zit nu al redelijk snel op de 50 terwijl ik daar misschien 10 echt tof vond en spectaculair.
PC poept 60 frames.quote:Op zondag 15 september 2013 23:25 schreef Niek. het volgende:
[..]
Ik denk dat ze dezelfde animaties zullen gebruiken en dat je dus geen tijdswinst zal merken/hebben.
Kan dit echt?quote:Op zondag 15 september 2013 23:26 schreef dolf1010 het volgende:
Je kan toch via planning board heists doen, gewoon voor het geld die niet als missies tellen.
Goed punt, sowieso zal de PC versie er grafisch veel strakker uit zien, voor een GTA game ziet hij er op 360 al erg goed uit maar het kan nog veeel mooier.quote:
Thanksquote:Op zondag 15 september 2013 23:28 schreef Neejman het volgende:
[..]
http://goodgame.ru/channel/BreadPit/
Elke missie kan je opnieuw spelen, dus elke heist kan je in elk geval opnieuw doen, vooral ook omdat er meerdere manieren zijn om een heist uit te voeren.quote:
Sowieso kunnen ze meer inladen, wat het verkeer ook weer ten goede komt.quote:Op zondag 15 september 2013 23:29 schreef Niek. het volgende:
[..]
Goed punt, sowieso zal de PC versie er grafisch veel strakker uit zien, voor een GTA game ziet hij er op 360 al erg goed uit maar het kan nog veeel mooier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |