Roxanne, van Moulin Rougequote:
Precies de discussie die ik hier ook even voerdequote:Op zondag 15 september 2013 20:58 schreef Burner82 het volgende:
Is toch ook bloedirritant als iemand Engels tegen je praat om dan in het NL te antwoorden
Yesquote:Op zondag 15 september 2013 20:58 schreef Burner82 het volgende:
Is toch ook bloedirritant als iemand Engels tegen je praat om dan in het NL te antwoorden
scherpquote:Op zondag 15 september 2013 20:58 schreef Aspergermeisje het volgende:
Dat zou ik dus ook hebben met dat Engels. Waarom moeten ze Nederlands terugpraten? Betalen ze de ondertiteling per woord ofzo...
Dat is modern hequote:Op zondag 15 september 2013 21:23 schreef Aspergermeisje het volgende:
Rennen over het podium vind ik er altijd zo stom uitzien.
Minimaalquote:
nee, tijdens haar auditiequote:
Klonk als Florence & the machine... Liedje zou ik niet weten...quote:
Gilquote:
Gil, ik zie dat hij goed is, maar ik voel me er ongemakkelijk bij.quote:
ze laten af en toe stukjes zien tussendoorquote:Op zondag 22 september 2013 20:39 schreef Burner82 het volgende:
Waarom weten wij niks van die workshops?
Precies... Nu wat korte stukjes tussendoor... slaat nergens op.quote:Op zondag 22 september 2013 20:40 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ze laten af en toe stukjes zien tussendoor
Dat weet ik niet of het die wasquote:Op zondag 22 september 2013 20:29 schreef ato het volgende:
Wel leuke muziek van Florence ik kende ze niet. Was het deze?
Klopt. Maar voor de muziek van Florence moet je wel ff gaan zitten.. Dan "snap" je het pasquote:Op zondag 22 september 2013 20:47 schreef ato het volgende:
Ja die meditatie type viel nu echt door de mand he..
Ja vage muziek van die Florence maar wel mooi.
quote:Op zondag 22 september 2013 21:00 schreef Aspergermeisje het volgende:
Oh, hoe heet deze muziek dan? Eerder gebruikt in SYTYCD VS. Vind ik mooi!
Ieuw... Doet me denken aan een schreeuwerige versie van:quote:
Ik zat ook al te wachten op Tornquote:
Ja dat dacht ik dus ook... Volgens mij ging hij toen op het nippertje niet door naar de liveshows ofzoquote:Op zondag 22 september 2013 21:28 schreef Burner82 het volgende:
Er liep zo een langharige door beeld... was dat niet die circusartiest van vorig jaar?
Jup, laatste afvaller in New York geloof ik...quote:Op zondag 22 september 2013 21:29 schreef VikaMustyGrishi het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik dus ook... Volgens mij ging hij toen op het nippertje niet door naar de liveshows ofzo
Heb ik ff gemist..quote:Op zondag 29 september 2013 20:01 schreef Disana het volgende:
Ik zag een bekend gezicht, maar weet niet of het uit TUDB of SYTYCD is.
Ow zij, die slispelende belgische...quote:Op zondag 29 september 2013 20:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Blonde danseres. Misschien komt ze nog langs.
Weet het echt niet meer.quote:Op zondag 29 september 2013 20:03 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ow zij, die slispelende belgische...
Weet het ook niet mee.. gok op sytycd..
Dancing doc.. heeft er het lijf niet voor... maar flikt het tochquote:Op zondag 29 september 2013 20:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Weet het echt niet meer.
Wel leuk, die dansende dokter
Deze? Anneke?quote:Op zondag 29 september 2013 20:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Blonde danseres. Misschien komt ze nog langs.
Dat moeten ze niet te veel doen, vorige deelnemers terughalen.quote:Op zondag 29 september 2013 20:10 schreef Burner82 het volgende:
Onze onzekere slispelende Belgische meid
eerste aflevering die ik zie vanwege werk enzo, maar dit is dus de Jeffrey van dit jaar?quote:Op zondag 29 september 2013 20:12 schreef Burner82 het volgende:
Kan iemand die Joey er nu al uitslaan? pretty please?
Welke Jeffrey?quote:Op zondag 29 september 2013 20:15 schreef Masspa het volgende:
[..]
eerste aflevering die ik zie vanwege werk enzo, maar dit is dus de Jeffrey van dit jaar?
quote:Op zondag 29 september 2013 20:16 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Welke Jeffrey?
Maar hij is wel erg.. Ish noemt het zelfverzekerd... maar dit is gewoon ronduit arrogant.
Zelfs de foto ziet er al erg arrogant uitquote:Op zondag 29 september 2013 20:24 schreef Masspa het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze... heeft meerdere keren meegedaan, want hij vond zichzelf zo goed dat hij wel even zou winnen. De jury moest dat alleen nog even inzien. Uiteindelijk twee of drie jaar terug liveshows gehaald en roemloos ten onder gegaan ergens halverwege.
Maar goed, arrogantje dus, doe maar niet.
Anders snapt Dan het niet meerquote:Op zondag 29 september 2013 20:37 schreef richolio het volgende:
Waarom praat de jury eigenlijk ineens engels heel de tijd?
Er loopt iemand daar om die weg te halenquote:Op zondag 29 september 2013 20:57 schreef richolio het volgende:
Waar is die microfoon gebleven, net stond ie er nog
Grappig, dat vroeg ik me ook al af.quote:Op maandag 30 september 2013 04:03 schreef female81 het volgende:
Waar hebben ze dat ene dikke meisje uit de eerste audities (waar ze in eerste instantie wel door was) gelaten? Volgens mij heb ik haar bij de final auditions niet meer gezien. En nee, ik bedoel niet die dokter, die is gewoon curvy.
Heel politiek correct via de achterdeur afgevoerd, door haar auditie niet meer uit te zenden?
Ik ga voor Johan danquote:
Jup... Van die schreeuwende eikels die denken dat iedereen doof is.... En dat schreeuwen helptquote:
Hij gaat op de grond liggen als hij op die manier tegen mij doet.... (Het heeft een reden dat ik van mij ma het leger niet in mochtquote:Op zondag 6 oktober 2013 20:50 schreef ato het volgende:
Ik zal aan op de grond liggen van de stress voor dat hij zijn mond al open doet :-)
hahahahaquote:Op zondag 6 oktober 2013 20:53 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Hij gaat op de grond liggen als hij op die manier tegen mij doet.... (Het heeft een reden dat ik van mij ma het leger niet in mocht)
Ja, en dat ‘ie dan zegt dat hij het fijn vind om zich als een echte man te gedragen o.i.d.quote:
Ik vraag mij dat ook af...wat is er gebeurd met haar?quote:Op maandag 30 september 2013 04:03 schreef female81 het volgende:
Waar hebben ze dat ene dikke meisje uit de eerste audities (waar ze in eerste instantie wel door was) gelaten? Volgens mij heb ik haar bij de final auditions niet meer gezien. En nee, ik bedoel niet die dokter, die is gewoon curvy.
Heel politiek correct via de achterdeur afgevoerd, door haar auditie niet meer uit te zenden?
quote:
quote:
quote:
Ik ken de plaat... maar leuk bij een dansshow... een zangert die stil staatquote:
Ook een kunst,..stil staanquote:Op zondag 13 oktober 2013 20:02 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik ken de plaat... maar leuk bij een dansshow... een zangert die stil staat
Ja, traditie,... En Dennis gaat dadelijk Jan dissenquote:
En Euv heeft al een fles vodka geopend.quote:Op zondag 13 oktober 2013 20:05 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ja, traditie,... En Dennis gaat dadelijk Jan dissenhoort er ook bij
Fixedquote:Op zondag 13 oktober 2013 20:06 schreef jcdragon het volgende:
[..]
En Euv heeft al een fles vodka geopend.
Hippe Belgische uithangen denk ikquote:Op zondag 13 oktober 2013 20:08 schreef JaneDoe het volgende:
waarom spreekt menmens redouan out als red one?
Jaquote:
Jij ziet alleen een leren broek die ook heeft leren ......quote:
Als ze nog 20 keer vertellen dat ze haar familie mist wel jaquote:
grapje uit t programma van giel beelenquote:
Giel Beelenquote:Op zondag 13 oktober 2013 20:24 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
grapje uit t programma van giel beelen
ze vragen bn'ers wat ze vinden van niet bestaande mensen
euv trapte er in en deed of ze chico ramsanpani kende...terwijl die dus niet bestaat
Ik dacht dat je Chico bedoelde uit het seizoen met Florisquote:Op zondag 13 oktober 2013 20:24 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
grapje uit t programma van giel beelen
ze vragen bn'ers wat ze vinden van niet bestaande mensen
euv trapte er in en deed of ze chico ramsanpani kende...terwijl die dus niet bestaat
Gaydar ging nog niet af, maar zal zo eens oplettenquote:Op zondag 13 oktober 2013 20:27 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
dacht dat de exvoetballer "gaaayyyyy" was
Eh,..volgens Gijp zijn er geen homo's in het voetbalquote:Op zondag 13 oktober 2013 20:27 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
dacht dat de exvoetballer "gaaayyyyy" was
is bij hem misschien ook nog niet afgegaan..quote:Op zondag 13 oktober 2013 20:28 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Gaydar ging nog niet af, maar zal zo eens opletten
daarom is hij snel overgestapt op dansenquote:Op zondag 13 oktober 2013 20:28 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
Eh,..volgens Gijp zijn er geen homo's in het voetbal
Gijp is dan ook gewoon een domme sensatie zoeker..quote:Op zondag 13 oktober 2013 20:28 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
Eh,..volgens Gijp zijn er geen homo's in het voetbal
Dat is idd dan 'n logische stapquote:Op zondag 13 oktober 2013 20:29 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
daarom is hij snel overgestapt op dansen
Want hetero's dansen niet natuurlijkquote:
Zou kunnen, maar hij is volgens mij dan nog niet uit de kast..quote:Op zondag 13 oktober 2013 20:31 schreef ato het volgende:
Ja die ex voetballer zal gay kunnen zijn, Gijp is zelf homo toch..
Nog niet uit de kast, daarom dat hij zo hard trapt richting homo'squote:Op zondag 13 oktober 2013 20:32 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar hij is volgens mij dan nog niet uit de kast..
die ziet ook wel dat hij niks te vrezen heeftquote:Op zondag 13 oktober 2013 20:36 schreef Burner82 het volgende:
johan komt zometeen ricardo's tandjes eruit slaan?
Dacht eigenlijk eerder dat Johan wel met ricardo zou gaan aanpappenquote:Op zondag 13 oktober 2013 20:37 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
die ziet ook wel dat hij niks te vrezen heeft
Vraag me toch af hoe dat dan gaat.... Hi Krisquote:Op zondag 13 oktober 2013 20:41 schreef ato het volgende:
Ja ik dacht dat Johan ook meer van de mannen was..
Keihard ja.quote:Op zondag 13 oktober 2013 20:46 schreef Burner82 het volgende:
Guus meewis die jacques brel doet of wat is dit?
Ik wil dat Dennis oprot, maar ja, doet ie ook nietquote:Op zondag 13 oktober 2013 20:48 schreef JaneDoe het volgende:
dennis wil dat je gaat janken, begrijp dat dan tugba!
quote:Op zondag 13 oktober 2013 20:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik wil dat Dennis oprot, maar ja, doet ie ook niet
Homo's krijgen altijd de leukste meiden meequote:Op zondag 13 oktober 2013 20:58 schreef Tallie1982 het volgende:
Ongelofelijk dat die Johan een vrouw als Kris meekrijgt.....klopt toch iets niet
ik heb er een dewi/jamai gevoel bij..quote:Op zondag 13 oktober 2013 20:58 schreef Tallie1982 het volgende:
Ongelofelijk dat die Johan een vrouw als Kris meekrijgt.....klopt toch iets niet
Dus we zien ze nog terug bij Carlo en Irene?quote:Op zondag 13 oktober 2013 21:00 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
ik heb er een dewi/jamai gevoel bij..
quote:Op zondag 13 oktober 2013 21:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dus we zien ze nog terug bij Carlo en Irene?
En voorspellen nare dingenquote:Op zondag 13 oktober 2013 21:06 schreef Burner82 het volgende:
Jongens in groene broeken zijn per definitie al homo
Hij is wel cute, maar nog geen nostradamusquote:
Jupquote:
quote:
eensquote:Op zondag 13 oktober 2013 21:15 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
Een van de betere nummers van Kelly Clarkson
Beide + hoge stemquote:Op zondag 13 oktober 2013 21:16 schreef ajacied4lf het volgende:
Is die gast nou zo onzeker, of komt het omdat hij geen Nederlands kan?
waarquote:
In het publiek, net vol in beeld. Wat niet zo lastig is in zijn gevalquote:
Dat lijkt mij ook.quote:Op zondag 13 oktober 2013 21:19 schreef JaneDoe het volgende:
effe serieus, kris vreet johan toch met huid en haar op joh
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |