Kun je beter in het andere topic bespreken.quote:Op zondag 15 september 2013 20:37 schreef Pap89 het volgende:
Slidy cars stond er bij de cheats.
Zal dat GTA 4 modus zijn? of echt "spekglad" besturen zijn?
quote:Op zondag 15 september 2013 19:58 schreef -CRASH- het volgende:
http://www.psx-sense.nl/1(...)ggereren-ps4-versie/
PC kan ook een andere afkorting hebben he.quote:Op zondag 15 september 2013 20:43 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Voor niemand een verrassing natuurlijk.
quote:Op zondag 15 september 2013 20:44 schreef videonatic het volgende:
[..]
PC kan ook een andere afkorting hebben he.
Ga naar je eigen huis G, je moet naar die planning room.quote:Op zondag 15 september 2013 20:44 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Hoe kun je nou een heist starten? Ik heb ze alleen uit missies verkregen. Ik heb geld nodig G.
Oh super nice.quote:Op zondag 15 september 2013 20:46 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Ga naar je eigen huis G, je moet naar die planning room.
Thanks.quote:Op zondag 15 september 2013 20:46 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Ga naar je eigen huis G, je moet naar die planning room.
Zou wat zijn als GTA V dinsdag ineens op Steam staat.quote:Op zondag 15 september 2013 21:31 schreef Zipportal het volgende:
http://www.rockstarannoun(...)F4zFdD.PKE1uV46.dpbs
PC logo.
Zal wel een troll site zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stad leeg kan ook een voordeel zijn, ik ram anders altijd overal tegen aanquote:Op maandag 16 september 2013 12:17 schreef Zipportal het volgende:
Heel wat streams bekeken enkele minpunten:
-Weinig verkeer zo nu en dan
-Weinig voetgangers zo nu en dan
-Nog geen motoragenten gezien
-Nog geen fietsers gezien
-Geen vrouwelijke agenten gezien
-Stad is leeg wanneer de politie achter je aan zit
-Vul maar in
motoragenten heb ik op een stream gezien.quote:Op maandag 16 september 2013 12:17 schreef Zipportal het volgende:
Heel wat streams bekeken enkele minpunten:
-Weinig verkeer zo nu en dan
-Weinig voetgangers zo nu en dan
-Nog geen motoragenten gezien
-Nog geen fietsers gezien
-Geen vrouwelijke agenten gezien
-Stad is leeg wanneer de politie achter je aan zit
-Vul maar in
Het zou me niets verbazen als dat een trucje is om de hype te vergroten. Bedrijven als Apple willen zo'n geintje ook nog wel eens flikken. Overigens:quote:Op maandag 16 september 2013 13:25 schreef STING het volgende:
http://tweakers.net/nieuw(...)c-en-ps4-versie.html
Vanuit een sales perspectief wil je dit juist niet hebben. Maar aangezien het in plain text staat is het denk ik een knipoog van it's coming eventually. Als ze fullout aankondigen PS4 release gaat dat pijn doen in de sales.quote:Op maandag 16 september 2013 14:03 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Het zou me niets verbazen als dat een trucje is om de hype te vergroten. Bedrijven als Apple willen zo'n geintje ook nog wel eens flikken. Overigens:
Beste Nibb-it,
Uw bestelling met bestelnummer xxxx wordt vandaag bij PostNL aangeboden voor verzending.
heb jij die play disc ook geinstalleerd zoals beschreven in die foto onder je post?quote:Op maandag 16 september 2013 14:24 schreef Armageddon het volgende:
Heb hem al drie dagen draaien op de xbox360. Het is allemaal erg VETJES.
Als je het spel opstart dan moet je disc1 op je HD installeren. Spel starten met disc2.quote:Op maandag 16 september 2013 15:24 schreef videonatic het volgende:
[..]
heb jij die play disc ook geinstalleerd zoals beschreven in die foto onder je post?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |