Laatste jaar samenvattingen bij de NOS. Moest er ooit van komen.quote:Tot en met het seizoen 2004-2005 vormde het eredivisievoetbal traditioneel de hoofdmoot van de zondagavonduitzendingen. Ook van andere topsportevenementen werd en wordt verslag gedaan. Zeker toen het sportaanbod op televisie nog schaars was, werd in veel Nederlandse gezinnen de zondagse agenda altijd afgestemd op Sport in beeld, zoals velen het programma tot jaren na de naamsverandering bleven noemen. Studio Sport was met het voetbal op zondagavond vaak het best bekeken programma van de week, maar na het verlies van de televisierechten op de samenvattingen van de Eredivisiewedstrijden aan Talpa verminderde het aantal kijkers tot gemiddeld een miljoen.
De televisierechten voor het eredivisievoetbal werden in 2005 gekocht door de zender Talpa. De NOS heeft toen onder meer als vervanging de televisierechten gekocht van de samenvattingen van wedstrijden uit de Engelse Premier League.
Op 10 maart 2008 werd bekendgemaakt dat de samenvattingen van de Eredivisie voor 5 jaar terug zijn bij de NOS. De zondagavonduitzending zal hierdoor traditioneel om 7 uur beginnen. Het gemiddeld aantal kijkers is in 2011 2,8 miljoen.
Dat zijn tattoo's, ja. Waarom? Omdat hij zo meer uitstraling wilde kweken. Ja, dit is echt waar.quote:Op zondag 15 september 2013 19:04 schreef alors het volgende:
Heeft Dijks nou een sleeve of gewoon overmatige beharing?
Ik denk dat overmatige beharing hem meer uitstraling had gegeven.quote:Op zondag 15 september 2013 19:05 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Dat zijn tattoo's, ja. Waarom? Omdat hij zo meer uitstraling wilde kweken. Ja, dit is echt waar.
Maar het is een lieve jongen.quote:Op zondag 15 september 2013 19:05 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Dat zijn tattoo's, ja. Waarom? Omdat hij zo meer uitstraling wilde kweken. Ja, dit is echt waar.
Nouja in ieder geval twijfelachtig.quote:
quote:Op zondag 15 september 2013 19:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
Cherie is één van mijn favoriete Wally hits.
Het Gala van Sneijder.quote:
Er zou ook een camera op Louis moeten staan.quote:Op zondag 15 september 2013 19:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Er is geen beter alternatief.
Lekker juichen met Louis, dat wil je niet missen!
United - Leverkursen. Leukste pot van de dag.quote:Op zondag 15 september 2013 19:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Er is geen beter alternatief.
Lekker juichen met Louis, dat wil je niet missen!
prima spelerquote:
Ik vind Johansson ook niet de uitstraling van een spits hebben.quote:Op zondag 15 september 2013 19:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
IJsland heeft betere spitsen dan Johansson.
Ene Finnbogason bijvoorbeeld.
Bedankt Jan van Halst.quote:Op zondag 15 september 2013 19:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind Johansson ook niet de uitstraling van een spits hebben.
Hoeft niet per se, deze jongen is ook niet heel intimiderend.quote:Op zondag 15 september 2013 19:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind Johansson ook niet de uitstraling van een spits hebben.
Moet wel kunnen ja.quote:Op zondag 15 september 2013 19:19 schreef RensAjacied het volgende:
Hoe schatten jullie AZ in? Top 6?
Denk het toch wel.quote:Op zondag 15 september 2013 19:19 schreef RensAjacied het volgende:
Hoe schatten jullie AZ in? Top 6?
Nee, Utrecht - RKC.quote:Op zondag 15 september 2013 19:20 schreef GGMM het volgende:
Feyenoord wordt als laatste uitgezonden.
Degradatievoetbal.quote:Op zondag 15 september 2013 19:20 schreef GGMM het volgende:
Feyenoord wordt als laatste uitgezonden.
Omdat Roda JC skeer is.quote:Op zondag 15 september 2013 19:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom middenvelders als backs?
Skeerquote:
De scheids gaat Demouge misschien wel uitschakelen.quote:Op zondag 15 september 2013 19:21 schreef Ajacied422 het volgende:
NAC staat gedeeld laatste.
Demouge als uitschakelobject.
Winst voor Roda JC.
Jij snapt het.quote:
Omdat het volgens de ranglijst gaat, Calimero.quote:Op zondag 15 september 2013 19:22 schreef Slobeend het volgende:
Waarom Feyenoord zo laat? Dit zijn RTL-praktijken
Ruud Gullit moet eerst nog zijn analyse van Utrecht - RKC geven, daarna komt Feyenoord.quote:Op zondag 15 september 2013 19:22 schreef Slobeend het volgende:
Dat zou kunnen. De scheidsrechter heeft een fluitje.quote:Op zondag 15 september 2013 19:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De scheids gaat Demouge misschien wel uitschakelen.
Nee hoor want NOS doet altijd eerst de topclubs. Zo hoort het ook, gewoon via de ranglijst bepalen.quote:Op zondag 15 september 2013 19:22 schreef Slobeend het volgende:
Alienpraktijken.quote:Op zondag 15 september 2013 19:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kwakman scoort.
Het gras is blauw geworden.
Volgens mij zit hij in mijn team. Veel scorende verdediger. Maakt nog wel eens een hattrick.quote:Op zondag 15 september 2013 19:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kwakman scoort.
Het gras is blauw geworden.
Maar dat is niet altijd zo.quote:Op zondag 15 september 2013 19:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Omdat het volgens de ranglijst gaat, Calimero.
Tijd voor je koffie.quote:Op zondag 15 september 2013 19:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Een concert in Zuid-Limburg.
A. Andre Rieu speelt op het Vrijthof
B. De Roda JC-fans zijn boos.
Wat?quote:Op zondag 15 september 2013 19:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Een concert in Zuid-Limburg.
A. Andre Rieu speelt op het Vrijthof
B. De Roda JC-fans zijn boos.
Jawel.quote:
Misschien moet Donald maar eend in de duck out plaatsnemenquote:Op zondag 15 september 2013 19:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
Donald kan heul niet voetballen.
[ afbeelding ]
Ik vind veel van jouw reacties vandaag maar raar.quote:Op zondag 15 september 2013 19:27 schreef Ajacied422 het volgende:
1-5.
Het gras is wel eens groener geweest.
Het was dan ook niet goed.quote:
Nee, dat zou sneu zijn. Volgens mij was Feyenoord twee weken geleden (of die week ervoor) als eerste terwijl ze niet het hoogst genoteerd waren. Dus ze zijn niet consequent. Maar Gijp zou zeggen, laat gaan.quote:Op zondag 15 september 2013 19:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jawel.
Maar dat ga je vast weer ontkennen omdat je de NOS per se wil uitmaken voor Jodenomroep!!!
Geknipt uit het jeugdjournaal. Ze hadden ook uit de reportages van Joep Schreuder kunnen knippen, niemand merkt het verschil.quote:
quote:Op zondag 15 september 2013 19:30 schreef GGMM het volgende:
Leuk hoor, even dat jongetje belachelijk maken.
Goedkoop scoren noem ik dat.
Als je m vrijlaat mist ie toch alleen maar.quote:
quote:Op zondag 15 september 2013 19:32 schreef Cavaliers het volgende:
Als Immers scoort, mag ik een ijsje.
quote:Op zondag 15 september 2013 19:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
De Vrij maakt een fout.
Immers mist een kans.
Ok.quote:
quote:
quote:
quote:
Ik ben boos op hem.quote:Op zondag 15 september 2013 19:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Jan Roelfs komt klaar.
Maar geen ''en de goal''.
Klootzak.
quote:Op zondag 15 september 2013 19:36 schreef Ambrosius het volgende:
Lekker overdreven zeg, simpel doelpunt.
combobreaker.quote:
quote:Op zondag 15 september 2013 19:37 schreef alors het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ah, we zijn compleet.
quote:Op zondag 15 september 2013 19:37 schreef Kopsterk het volgende:
Het niveau van de verdedigers in Nederland![]()
![]()
Wiljan Vloet had grote ogen. Maar die kon Johan Derksen wel uitstekend imiteren.quote:Op zondag 15 september 2013 19:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Anton Janssen heeft een dikke neus.
Ik zet hem op een tegeltje.quote:Op zondag 15 september 2013 19:40 schreef Ajacied422 het volgende:
''Simpele dingen zijn wel eens moeilijk''
Paul zit opgesloten op zijn zolderkamer.quote:Op zondag 15 september 2013 19:40 schreef RensAjacied het volgende:
Het is weer gezellig druk in Utrecht
Tavares, die van Heaven Must Be Missing An Angel.quote:
Schandalig dat de zogenaamde "bunnikside" nog niet eens voor de helft is gevuld.quote:Op zondag 15 september 2013 19:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Paul zit opgesloten op zijn zolderkamer.
quote:Op zondag 15 september 2013 19:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Paul zit opgesloten op zijn zolderkamerin de gesloten inrichting.
Dan wel gewoon thuis voor z'n gezin, niet voor de NOS.quote:Op zondag 15 september 2013 19:41 schreef Ajacied422 het volgende:
Jeroen Grueter moet het bij het becommentariëren van zwemmen houden.
Blijft leuk. xDquote:Op zondag 15 september 2013 19:42 schreef Caland het volgende:
Zowel in Amsterdam, Utrecht en Nijmegen is massaal gehoor gegeven om dit weekend verkleed te gaan als stoeltje. Respect.
In Nijmegen was dat op aanvraag van de club zelf.quote:Op zondag 15 september 2013 19:42 schreef Caland het volgende:
Zowel in Amsterdam, Utrecht en Nijmegen is massaal gehoor gegeven om dit weekend verkleed te gaan als stoeltje. Respect.
Gefeliciteerd met je miljoenste offtopic-postquote:
Gelukkig is de Kuip altijd uitverkocht hé Callie. Je ziet het ook terug in het spel.quote:Op zondag 15 september 2013 19:42 schreef Caland het volgende:
Trendsetters.quote:Op zondag 15 september 2013 19:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
In Nijmegen was dat op aanvraag van de club zelf.
Neuh dat niet. Maar de seizoenskaarthouders komen in ieder geval wel opdagenquote:Op zondag 15 september 2013 19:43 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Gelukkig is de Kuip altijd uitverkocht hé Callie. Je ziet het ook terug in het spel.
Ga er niet steeds op in dan. Kleine kinderen vinden dat leuk.quote:Op zondag 15 september 2013 19:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met je miljoenste offtopic-post
0-20quote:Op zondag 15 september 2013 19:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
De grootste afslachting uit de geschiedenis van de CL verwacht ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |