Maar die aap kan ook zeggen de afwas is gedaanquote:Op zondag 15 september 2013 19:39 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Mijn plaatje is leuker![]()
Afwas gedaan...
Ah....... hij is aan het afwassenquote:Op zondag 15 september 2013 19:56 schreef klipper het volgende:
[..]
Maar die aap kan ook zeggen de afwas is gedaan
Het ''lijkt'' erop dat ze het niet onder dwang doetquote:Op zondag 15 september 2013 20:05 schreef klipper het volgende:
http://www.zideo.nl/channel/blog/playzideo/6c6f6d576f6c3978
http://www.zideo.nl/channel/blog/playzideo/6c6f6d576f6c3978quote:Op zondag 15 september 2013 20:13 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Het ''lijkt'' erop dat ze het niet onder dwang doetdat hoop ik dan maar ...
Ze doet het beter dan ik![]()
er komen nog filmpjes achteraan trouwens... ik was effe aan het kijken...
ow... dan begint het weer bij dat aapjequote:Op zondag 15 september 2013 20:14 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
http://www.zideo.nl/channel/blog/playzideo/6c6f6d576f6c3978
Ja.quote:Op zondag 15 september 2013 18:32 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ow... en lurk je hier wel eens vaker dan?![]()
Ben je 40+ of ben je gewoon benieuwd wat die ''oude mensen'' zoal uitvreten?
Nee en nee. Het is iemand die ik enigszins bewonder, niet om zijn uiterlijk, wel om zijn discipline om het voor elkaar te krijgen (de persoon uit mijn avatar is 8x "wereldkampioen" bodybuilden geweest).quote:Op zondag 15 september 2013 18:32 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
enne ben jij dat in je ava?of zou je gewoon zo willen zijn?
ja f*ck! ik heb een zaklamp, regenlaarzen- en cape maar zwarte kip nietquote:Op zondag 15 september 2013 23:03 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die zie je lastig in het donker.
Ah, oké welkom dan maar enzoquote:Op zondag 15 september 2013 22:48 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Ja.
En ik ben 40+.
[..]
Nee en nee. Het is iemand die ik enigszins bewonder, niet om zijn uiterlijk, wel om zijn discipline om het voor elkaar te krijgen (de persoon uit mijn avatar is 8x "wereldkampioen" bodybuilden geweest).
stond het hok openquote:Op zondag 15 september 2013 23:06 schreef sacha het volgende:
[..]
ja f*ck! ik heb een zaklamp, regenlaarzen- en cape maar zwarte kip niet
Ik moest lachenquote:Op zondag 15 september 2013 23:03 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die zie je lastig in het donker.
het hok stond per ongeluk open door de windquote:Op zondag 15 september 2013 23:10 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
stond het hok openof loopt het beestje los?
en wat nu? morgen verder zoeken? die zie je inderdaad niet in het donkerquote:Op zondag 15 september 2013 23:11 schreef sacha het volgende:
[..]
het hok stond per ongeluk open door de wind
Denk dat aap geen zwarte eieren wilquote:Op zondag 15 september 2013 23:10 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
stond het hok openof loopt het beestje los?
Neger eitjesquote:Op zondag 15 september 2013 23:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Denk dat aap geen zwarte eieren wil
Dat wordt een belletje om de nek hangen.quote:Op zondag 15 september 2013 23:06 schreef sacha het volgende:
[..]
ja f*ck! ik heb een zaklamp, regenlaarzen- en cape maar zwarte kip niet
morgen verder zoeken, en hopen dat Aap en ik er van kunnen slapenquote:Op zondag 15 september 2013 23:12 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
en wat nu? morgen verder zoeken? die zie je inderdaad niet in het donker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |