Maar die aap kan ook zeggen de afwas is gedaanquote:Op zondag 15 september 2013 19:39 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Mijn plaatje is leuker![]()
Afwas gedaan...
Ah....... hij is aan het afwassenquote:Op zondag 15 september 2013 19:56 schreef klipper het volgende:
[..]
Maar die aap kan ook zeggen de afwas is gedaan
Het ''lijkt'' erop dat ze het niet onder dwang doetquote:Op zondag 15 september 2013 20:05 schreef klipper het volgende:
http://www.zideo.nl/channel/blog/playzideo/6c6f6d576f6c3978
http://www.zideo.nl/channel/blog/playzideo/6c6f6d576f6c3978quote:Op zondag 15 september 2013 20:13 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Het ''lijkt'' erop dat ze het niet onder dwang doetdat hoop ik dan maar ...
Ze doet het beter dan ik![]()
er komen nog filmpjes achteraan trouwens... ik was effe aan het kijken...
ow... dan begint het weer bij dat aapjequote:Op zondag 15 september 2013 20:14 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
http://www.zideo.nl/channel/blog/playzideo/6c6f6d576f6c3978
Ja.quote:Op zondag 15 september 2013 18:32 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ow... en lurk je hier wel eens vaker dan?![]()
Ben je 40+ of ben je gewoon benieuwd wat die ''oude mensen'' zoal uitvreten?
Nee en nee. Het is iemand die ik enigszins bewonder, niet om zijn uiterlijk, wel om zijn discipline om het voor elkaar te krijgen (de persoon uit mijn avatar is 8x "wereldkampioen" bodybuilden geweest).quote:Op zondag 15 september 2013 18:32 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
enne ben jij dat in je ava?of zou je gewoon zo willen zijn?
ja f*ck! ik heb een zaklamp, regenlaarzen- en cape maar zwarte kip nietquote:Op zondag 15 september 2013 23:03 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die zie je lastig in het donker.
Ah, oké welkom dan maar enzoquote:Op zondag 15 september 2013 22:48 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Ja.
En ik ben 40+.
[..]
Nee en nee. Het is iemand die ik enigszins bewonder, niet om zijn uiterlijk, wel om zijn discipline om het voor elkaar te krijgen (de persoon uit mijn avatar is 8x "wereldkampioen" bodybuilden geweest).
stond het hok openquote:Op zondag 15 september 2013 23:06 schreef sacha het volgende:
[..]
ja f*ck! ik heb een zaklamp, regenlaarzen- en cape maar zwarte kip niet
Ik moest lachenquote:Op zondag 15 september 2013 23:03 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die zie je lastig in het donker.
het hok stond per ongeluk open door de windquote:Op zondag 15 september 2013 23:10 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
stond het hok openof loopt het beestje los?
en wat nu? morgen verder zoeken? die zie je inderdaad niet in het donkerquote:Op zondag 15 september 2013 23:11 schreef sacha het volgende:
[..]
het hok stond per ongeluk open door de wind
Denk dat aap geen zwarte eieren wilquote:Op zondag 15 september 2013 23:10 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
stond het hok openof loopt het beestje los?
Neger eitjesquote:Op zondag 15 september 2013 23:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Denk dat aap geen zwarte eieren wil
Dat wordt een belletje om de nek hangen.quote:Op zondag 15 september 2013 23:06 schreef sacha het volgende:
[..]
ja f*ck! ik heb een zaklamp, regenlaarzen- en cape maar zwarte kip niet
morgen verder zoeken, en hopen dat Aap en ik er van kunnen slapenquote:Op zondag 15 september 2013 23:12 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
en wat nu? morgen verder zoeken? die zie je inderdaad niet in het donker
Apie van streek?quote:Op zondag 15 september 2013 23:15 schreef sacha het volgende:
[..]
morgen verder zoeken, en hopen dat Aap en ik er van kunnen slapen
quote:Op zondag 15 september 2013 23:13 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Neger eitjeszijn vast ook heel lekker
Zit je TV te kijken in Spanje? waarom zit je niet op een terrassie ofzo?quote:Op zondag 15 september 2013 23:16 schreef chufi het volgende:
[..]Ik zit toevallig King Kong te kijken hiero, grote AAP
Dat heb ik 4 dagen gedaan, en op zondagavond weinig te beleven hier... Morgen volgende etappequote:Op zondag 15 september 2013 23:18 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Zit je TV te kijken in Spanje? waarom zit je niet op een terrassie ofzo?
Ah!quote:Op zondag 15 september 2013 23:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat heb ik 4 dagen gedaan, en op zondagavond weinig te beleven hier... Morgen volgende etappe
ik loop al een uur 'kippie, kippie' te roepen, dat helpt in ieder geval nietquote:Op zondag 15 september 2013 23:17 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Helpt rammelen met een etensbakje niet?of werkt dat alleen bij katten?
Nee, hé hé daar schrikt ie vanquote:Op zondag 15 september 2013 23:22 schreef sacha het volgende:
[..]
ik loop al een uur 'kippie, kippie' te roepen, dat helpt in ieder geval niet
Ja hoor maar niets gehosseldquote:Op zondag 15 september 2013 23:21 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ah!en nog iets beleeft?
ik heb nog nooit gerammeld met een bakje mais, wel 3 x per dag naar de ren gelopen al kippie kippie roepend, volgens mijn kippen psychologie kennis zal dit geen schrik reactie teweeg brengenquote:Op zondag 15 september 2013 23:23 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nee, hé hé daar schrikt ie vanrammelen met een bakkie mais ofzo, misschien helpt dat?
Ah! ja dan zou het moeten werken, als ie niet opgevreten is door een kat ofzoquote:Op zondag 15 september 2013 23:31 schreef sacha het volgende:
[..]
ik heb nog nooit gerammeld met een bakje mais, wel 3 x per dag naar de ren gelopen al kippie kippie roepend, volgens mijn kippen psychologie kennis zal dit geen schrik reactie teweeg brengen
Dat doe je niet met familie.. Wie weet vanaf morgenquote:Op zondag 15 september 2013 23:25 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou?Je doet iets niet goed
ow... nee, dan beter effe wachten tot morgen jahquote:Op zondag 15 september 2013 23:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat doe je niet met familie.. Wie weet vanaf morgen
Een andere kip zwart verven?quote:Op zondag 15 september 2013 23:33 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Maar als het zo is, niks tegen Aap zeggen natuurlijkiets verzinnen...
quote:Op zondag 15 september 2013 16:08 schreef klipper het volgende:
Tja je moet hem wel eerlijk invullen en niet maatschappelijk gewenste antwoorden.
Neuh, zo heb ik dat niet gedaan, een hoop vragen waren simpelweg wat lastig te beantwoorden, ik vind het niet altijd fijner om dingen alleen te doen ipv met anderen, maar soms moet ik er niet aan denken dingen met anderen te doen.quote:Op zondag 15 september 2013 18:37 schreef klipper het volgende:
Leandra gaf aan dat ze hem gemiddeld had ingevuld, een goede test haalt dat er wel uit.
Dus als je hem dan "oneerlijk" invult komt je score blijkbaarho ger dan lager uit.
En dat had ik eigenlijk met heel veel vragen, een hoop dingen waren niet het ene uiterste of het andere uiterste.quote:Ik doe dingen liever samen met anderen dan alleen.
helemaal mee eens
een beetje mee eens
een beetje mee oneens
helemaal mee oneens
En deze ook, maar die lijkt dan wel de hele andere kant op te gaan dan bovenstaande:quote:Ik doe dingen graag altijd weer op dezelfde manier.
helemaal mee eens
een beetje mee eens
een beetje mee oneens
helemaal mee oneens
Deze keer had ik 23 punten trouwens.... niet echt een schokkende afwijking van vorige keer.quote:Ik hou ervan om dingen spontaan te doen.
helemaal mee eens
een beetje mee eens
een beetje mee oneens
helemaal mee oneens
Vanaf morgen is het hier stil....quote:Op zondag 15 september 2013 23:34 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ow... nee, dan beter effe wachten tot morgen jah
Is ook eigenlijk bijna hetzelfdequote:Op zondag 15 september 2013 23:40 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik zit dan altijd een kwartier te twijfelen tussen een beetje mee eens en
een beetje mee oneens
Hoelang is hij al weg?quote:Op zondag 15 september 2013 23:31 schreef sacha het volgende:
[..]
ik heb nog nooit gerammeld met een bakje mais, wel 3 x per dag naar de ren gelopen al kippie kippie roepend, volgens mijn kippen psychologie kennis zal dit geen schrik reactie teweeg brengen
Ja dat ook, maar ik ook wel eens tussen helemaal eens en een beetje mee eens.quote:Op zondag 15 september 2013 23:40 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik zit dan altijd een kwartier te twijfelen tussen een beetje mee eens en
een beetje mee oneens
Ze kunnen die 2 mogelijkheden beter veranderen in:quote:Op zondag 15 september 2013 23:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja dat ook, maar ik ook wel eens tussen helemaal eens en een beetje mee eens.
Het hangt bij mij nogal van m'n bui af of ik sociale gebeurtenissen wel of niet leuk vind.
Of ik wel of niet zelf kan beslissen of ik ga en wanneer ik weer vertrek is behoorlijk van invloed op het wel of niet leuk vinden
of: wat een belachelijke vraagquote:Op zondag 15 september 2013 23:48 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ze kunnen die 2 mogelijkheden beter veranderen in:
- Ik weet het niet
- Het interesseert me geen hol.
Zit gewoon 20 meter verder onder (of in) een boom te schuilen wegens regenquote:
Dat is wel waar! Misschien heeft iemand anders zich al over kippie ontfermt en komt hem morgen terugbrengen! Denk daar maar beter aan vannachtquote:Op zondag 15 september 2013 23:54 schreef sacha het volgende:
[..]
als ie niet is opgegeten komt ie wel weer terug in deze kleine gemeenschap
Kan ook nog!quote:Op zondag 15 september 2013 23:54 schreef APK het volgende:
[..]
Zit gewoon 20 meter verder onder (of in) een boom te schuilen wegens regen
Ik hoop met je mee!quote:Op zondag 15 september 2013 23:58 schreef sacha het volgende:
mijn kippen gaan inderdaad schuilen als het regent dus daar hoop ik dan maar op
Gewoon een blokkade, niemand het eiland af!quote:Op maandag 16 september 2013 00:00 schreef Piet_Piraat het volgende:
Anders morgenvroeg even ergens een haan lenen.
Zo'n zwarte kip moet daar opvallen overdag.quote:Op maandag 16 september 2013 00:02 schreef APK het volgende:
[..]
Gewoon een blokkade, niemand het eiland af!
Daar moet kippie ook maar net zin in hebbenquote:Op maandag 16 september 2013 00:00 schreef Piet_Piraat het volgende:
Anders morgenvroeg even ergens een haan lenen.
gewoon met de auto te waterquote:Op maandag 16 september 2013 00:02 schreef APK het volgende:
[..]
Gewoon een blokkade, niemand het eiland af!
Die haan hoeft alleen maar wat te kukelen hoor.quote:Op maandag 16 september 2013 00:03 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Daar moet kippie ook maar net zin in hebben![]()
Heb je wel eens gezien hoe een haan op een kip duikt?
Geen voorspel niks![]()
een beetje van wham bam thank you mam
quote:Op maandag 16 september 2013 00:04 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die haan hoeft alleen maar wat te kukelen hoor.
maar natuurlijk!quote:Op maandag 16 september 2013 00:06 schreef APK het volgende:
Oh, en ik bedoel ''
Want het liep volgens mij niet goed af enzo.
Welke pont dan?quote:Op maandag 16 september 2013 00:06 schreef APK het volgende:
Oh, en ik bedoel ''
Want het liep volgens mij niet goed af enzo.
Maar de kip is wel terug dan.quote:Op maandag 16 september 2013 00:06 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
3 seconde dan heb je het wel gehad
Wat is dat voor zinloze pont dan?quote:Op maandag 16 september 2013 00:08 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Welke pont dan?hier mogen er geen auto's op de pont.
Dat is waar, misschien niet eens zo'n slecht ideequote:Op maandag 16 september 2013 00:08 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Maar de kip is wel terug dan.
Voor voetgangers, fietsen, brommers en van die invalidewagentjequote:Op maandag 16 september 2013 00:09 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Wat is dat voor zinloze pont dan?
Deze: http://www.telegraaf.nl/b(...)_bij_Vlieland__.htmlquote:Op maandag 16 september 2013 00:08 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Welke pont dan?hier mogen er geen auto's op de pont.
Een veerboot.quote:Op maandag 16 september 2013 00:10 schreef sacha het volgende:
die f*cking pont moet je anderhalf uur op verblijven voordat je hier bent, das geen pont
Da;s niet bestquote:Op maandag 16 september 2013 00:11 schreef APK het volgende:
[..]
Deze: http://www.telegraaf.nl/b(...)_bij_Vlieland__.html
Pontje
Mag zo'n 45 km mini auto ook? En een tractor?quote:Op maandag 16 september 2013 00:10 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Voor voetgangers, fietsen, brommers en van die invalidewagentje
45 km mini autootje welquote:Op maandag 16 september 2013 00:14 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Mag zo'n 45 km mini auto ook? En een tractor?
ik hoop dat ie schuilt, hok zit weer (goed) dicht vanwege ander kippie en konijnquote:Op maandag 16 september 2013 00:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Bummer.... heeft ze plek om te schuilen voor de regen enzo, of alleen als ze weer teruggaat naar het hok?
Tenminste... zoiets zie ik wel eens op de pont staan hierquote:Op maandag 16 september 2013 00:14 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Mag zo'n 45 km mini auto ook? En een tractor?
staat ook als beloning op FB voor wie haar terugbrengtquote:Op maandag 16 september 2013 00:23 schreef Leandra het volgende:
Ik moet wel de hele tijd aan advocaat denken trouwens....
40+ dingetje
De motor.quote:Op maandag 16 september 2013 00:28 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
http://www.halvewerk.nl/W(...)O5zrkCFQOW3god-gcA-Q
die dingen kosten maar 379 euro?
owquote:Op maandag 16 september 2013 00:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
De motor.
Dan moet je ook nog zo'n autootje hebben, en iemand die die motor er voor je inzet.
Da's alleen de motor.quote:Op maandag 16 september 2013 00:28 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
http://www.halvewerk.nl/W(...)O5zrkCFQOW3god-gcA-Q
die dingen kosten maar 379 euro?
ja, maar dan mag je weer niet op het pontjequote:Op maandag 16 september 2013 00:33 schreef Leandra het volgende:
De simpelste uitvoering begint bij ¤ 11.950 (exclusief kosten rijklaar maken)
http://www.waaijenberg.com/canta/uitvoeringen-en-prijzen
Daar heb je verdorie een autootje voor dat 2 keer zo groot is.
Met de Inrij-Canta toch wel?quote:Op maandag 16 september 2013 00:33 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ja, maar dan mag je weer niet op het pontje
Heb ik nooit gezien op het pontje, dus dat weet ik niet, of ik zie het verschil nietquote:Op maandag 16 september 2013 00:34 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Met de Inrij-Canta toch wel?
quote:Op maandag 16 september 2013 00:37 schreef Piet_Piraat het volgende:
In Duitsland heb ik deze:![]()
[ afbeelding ]
Oh die is leuk, een trekker zonder dakquote:Op maandag 16 september 2013 00:37 schreef Piet_Piraat het volgende:
In Duitsland heb ik deze:![]()
[ afbeelding ]
Die dingen rijden toch geen 80 km per uur? mag toch niet op de snelweg of wel?quote:Op maandag 16 september 2013 00:37 schreef Leandra het volgende:
Ik kom nooit op pontjes waar geen auto op mag, ik kom alleen maar op pontjes als er wel een auto op mag.
Plus dat ik nogal eens op 80-km wegen zit, en daar zijn die dingen echt levensgevaarlijk, dat zou verboden moeten zijn.
Al even afgezien dat ik er niet over pieker met zo'n hondenhok te gaan rijden, een auto in het kleinste segment is me al te klein.
Sterker nog; ik heb de leen-Clio die ik van Care meekreeg toen de schade aan m'n auto gerepareerd moest worden na een dag teruggebracht omdat hij waardeloos reed en ik er niet nog 4 dagen in wilde rijden.
Nee, die dingen rijden geen 80 km per uur, maar ze rijden wel op 80 km wegen.... dat is het linke ervan.quote:Op maandag 16 september 2013 00:39 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Die dingen rijden toch geen 80 km per uur? mag toch niet op de snelweg of wel?
En is dat niet verboden dan? Ik heb nog nooit zo'n ding op de snelweg gezien volgens mijquote:Op maandag 16 september 2013 00:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, die dingen rijden geen 80 km per uur, maar ze rijden wel op 80 km wegen.... dat is het linke ervan.
Als ik de bocht uitkom en ik zie in de verte een trekker dan weet ik dat die langzaam gaat, als ik de bocht uitkom en ik zie in de verte zo'n gebakje dan weet je pas als je een stuk dichterbij bent dat het geen auto maar een brommobiel is, en dus verdomd langzaam gaat..... zeg maar bijna de helft van de snelheid van het overige verkeer op die weg, en dus gevaarlijk.
Je kunt ze opvoeren.quote:Op maandag 16 september 2013 00:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, die dingen rijden geen 80 km per uur, maar ze rijden wel op 80 km wegen.... dat is het linke ervan.
Ik heb het niet over de snelweg maar over 80-km wegen..... daar mogen ze wel rijden.quote:Op maandag 16 september 2013 00:43 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
En is dat niet verboden dan? Ik heb nog nooit zo'n ding op de snelweg gezien volgens mij![]()
maar ik let nooit op
Soms een verdwaalde maar het mag niet.quote:Op maandag 16 september 2013 00:43 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
En is dat niet verboden dan? Ik heb nog nooit zo'n ding op de snelweg gezien volgens mij![]()
Ja, maar dat doet oma niet natuurlijk....... als het een opgevoerde is dan zit er zo'n kutpuber van 16 in die denkt dat hij Michael Schumacher is.quote:
Ik heb ooit een opgevoerde brommer gehad, dat was geen succesquote:
Tsja je noemt nu 2 categorieën op die sowieso levensgevaarlijk zijn waar ze ook mee rijden.quote:Op maandag 16 september 2013 00:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, maar dat doet oma niet natuurlijk....... als het een opgevoerde is dan zit er zo'n kutpuber van 16 in die denkt dat hij Michael Schumacher is.
De verhalen van mijn opgevoerde brommers ga ik maar niet posten.quote:Op maandag 16 september 2013 00:47 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik heb ooit een opgevoerde brommer gehad, dat was geen succes![]()
De eerste keer dat ik erop zat gelijk de heg in, lag ik bij iemand languit in de tuin![]()
en een keer half in de sloot
Ja, en die rijden dus precies met die brommobielen.... die dingen zijn an sich al gevaarlijk, en dankzij hun bestuurders nog veel gevaarlijker.quote:Op maandag 16 september 2013 00:49 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Tsja je noemt nu 2 categorieën op die sowieso levensgevaarlijk zijn waar ze ook mee rijden.
Nah. jah, ooit waren wij ook kutpubers misschienquote:Op maandag 16 september 2013 00:51 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
De verhalen van mijn opgevoerde brommers ga ik maar niet posten.
Gelukkig gaan ze zelf het meest in de kreukels wanneer het mis gaat.quote:Op maandag 16 september 2013 00:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, en die rijden dus precies met die brommobielen.... die dingen zijn an sich al gevaarlijk, en dankzij hun bestuurders nog veel gevaarlijker.
De wijkagent die kende me wel.quote:Op maandag 16 september 2013 00:52 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nah. jah, ooit waren wij ook kutpubers misschien
Ja, maar het geeft zo'n rotzooi....quote:Op maandag 16 september 2013 00:56 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Gelukkig gaan ze zelf het meest in de kreukels wanneer het mis gaat.
Zo'n grote tractor met snijmachine achterop geeft meer rotzooi wanneer je daar bovenop knalt.quote:Op maandag 16 september 2013 01:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, maar het geeft zo'n rotzooi....
Ja, maar daarvan zie je op honderden meters afstand wel dat het een trekker is, bij zo'n brommobiel merk je het pas als je in de ankers moet.quote:Op maandag 16 september 2013 01:05 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Zo'n grote tractor met snijmachine achterop geeft meer rotzooi wanneer je daar bovenop knalt.
Ik stel voor dat ze er een oranje zwaailicht opzetten.quote:Op maandag 16 september 2013 01:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, maar daarvan zie je op honderden meters afstand wel dat het een trekker is, bij zo'n brommobiel merk je het pas als je in de ankers moet.
Een tuutaa auto wordt het dan.... ik ben voorquote:Op maandag 16 september 2013 01:11 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik stel voor dat ze er een oranje zwaailicht opzetten.
Met display eronder en grote pijl.
Ow... ik heb daar niet gelezen, ik vind wel dat Ramses hele mooie liedjes heeft, zal wel een kwestiequote:Op maandag 16 september 2013 21:03 schreef sacha het volgende:
net het DWDD tpic doorgelezen
wat een zeikzeurazijnpiszers topic is dat zeg!
Kijken er überhaupt nog mensen naar?quote:Op maandag 16 september 2013 21:03 schreef sacha het volgende:
net het DWDD tpic doorgelezen
wat een zeikzeurazijnpiszers topic is dat zeg!
Ik was aan het zappen en zag toevallig Ramses voorbij komen... dus toen bleef ik even kijken.quote:Op dinsdag 17 september 2013 16:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
Kijken er überhaupt nog mensen naar?
Opvreten dat ding!quote:Op dinsdag 17 september 2013 19:31 schreef sacha het volgende:
zwarte kip aka negerkip aka onze advocaat is terecht!
hangt bij mij van de tafelheer / dame afquote:Op dinsdag 17 september 2013 16:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
Kijken er überhaupt nog mensen naar?
quote:Op dinsdag 17 september 2013 19:31 schreef sacha het volgende:
Kutkip!quote:Op dinsdag 17 september 2013 19:31 schreef sacha het volgende:
Ik ben ook wel benieuwd naar het verhaal achter de terugkomst van de zwarte kip.quote:Op dinsdag 17 september 2013 23:16 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Waar zat ie trouwens?
uiteindelijk is het de buurbuurbuurman gelukt haar te vangenquote:Op dinsdag 17 september 2013 23:16 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Waar zat ie trouwens?
Ah.. dus ze was toch in de buurt geblevenquote:Op dinsdag 17 september 2013 23:35 schreef sacha het volgende:
[..]
uiteindelijk is het de buurbuurbuurman gelukt haar te vangen![]()
kip heeft tuintje gehopt
Volgens mij doen ze gewoon een soort Amber Alert voor dit soort dingen op het eilandquote:Op dinsdag 17 september 2013 23:36 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ah.. dus ze was toch in de buurt gebleven
quote:Op dinsdag 17 september 2013 23:38 schreef APK het volgende:
[..]
Volgens mij doen ze gewoon een soort Amber Alert voor dit soort dingen op het eiland
Een briefje in de supermarkt.quote:Op dinsdag 17 september 2013 23:38 schreef APK het volgende:
[..]
Volgens mij doen ze gewoon een soort Amber Alert voor dit soort dingen op het eiland
Of gewoon verbaal.quote:
Ja is eigenlijk ouderwets, maar het gebeurdquote:Op woensdag 18 september 2013 00:01 schreef APK het volgende:
[..]
Of gewoon verbaal.
Ik weet het, het is erg 1980 maar het schijnt af en toe nog te gebeuren
Oh ja! Facebook!quote:Op woensdag 18 september 2013 00:04 schreef sacha het volgende:
tokkie alert stond op Facebook![]()
en ik heb gisteren samen met Aap, onze buurt verblijd met een briefje dat onze kip op avontuur is
En de kip zat dus 3 buurmannen verder?quote:Op woensdag 18 september 2013 00:04 schreef sacha het volgende:
tokkie alert stond op Facebook![]()
en ik heb gisteren samen met Aap, onze buurt verblijd met een briefje dat onze kip op avontuur is
Is melk niet vegetarisch?quote:Op woensdag 18 september 2013 00:07 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik zoek goddomme Vegetarische kaas
Kan toch?quote:Op woensdag 18 september 2013 00:07 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik zoek goddomme Vegetarische kaas
huh? ik snap hem nietquote:Op woensdag 18 september 2013 00:08 schreef APK het volgende:
[..]
Kan toch?
Gewoon zwanger worden ofzo
Hoe werd je van baby groter?quote:Op woensdag 18 september 2013 00:09 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
huh? ik snap hem niet
Mamakaasquote:Op woensdag 18 september 2013 00:09 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
huh? ik snap hem niet
Ik ben nooit aan de borst geweest, ik was een couveusegevalquote:Op woensdag 18 september 2013 00:10 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Hoe werd je van baby groter?
Ze zijn nog aan het melken op die site.quote:Op woensdag 18 september 2013 00:10 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Rijstmelk!
http://www.alpro.com/nl/rijst
ja, ja ik heb hem doorquote:Op woensdag 18 september 2013 00:11 schreef APK het volgende:
[..]
Mamakaas
Ik snap het verder geloof ik ook niet meer, tijd voor bed
quote:Op woensdag 18 september 2013 00:06 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
En de kip zat dus 3 buurmannen verder?
Nee, melk is gezondquote:Op woensdag 18 september 2013 00:16 schreef Piet_Piraat het volgende:
En het wordt nog erger.![]()
plantaardige olie (zonnebloem), tricalciumfosfaat, maltodextrine, zeezout, stabilisator (gellan gum), vitaminen (Vitamine B12, D2), zuurteregelaar (dikaliumfosfaat).
Kortwieken, dan kan de kip niet meer over het hekje.quote:Op woensdag 18 september 2013 00:15 schreef sacha het volgende:
[..]morgen nog even een kippie rescue pakket voor hem samenstellen
Zoek even verder op karnemelk en yoghurt.quote:Op woensdag 18 september 2013 00:16 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nee, melk is gezond![]()
http://www.milkdocumentary.com/
Ik lust geen karnemelkquote:Op woensdag 18 september 2013 00:18 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Zoek even verder op karnemelk en yoghurt.
Geen leren schoenen? Geen leren bankstel? Je wast alle groente 3x zodat elk insect ook werkelijk weg is?quote:Op woensdag 18 september 2013 00:19 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik lust geen karnemelken ik heb soja yoghurt
ja, ik heb wel een leren jasquote:Op woensdag 18 september 2013 00:23 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Geen leren schoenen? Geen leren bankstel? Je wast alle groente 3x zodat elk insect ook werkelijk weg is?
ik drink elke dag een liter melkquote:Op woensdag 18 september 2013 00:16 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nee, melk is gezond![]()
http://www.milkdocumentary.com/
Dan is het goed.quote:Op woensdag 18 september 2013 00:24 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ja, ik heb wel een leren jasen bank en schoenen, ik ben Vegetariër geen Veganist
quote:
Je ken ook gewoon ei bakken in ouderwetse stalen pan met houten handvat.quote:Op woensdag 18 september 2013 00:27 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
http://www.salus.nl/default.asp/id,168/index.html
Kan ookquote:Op woensdag 18 september 2013 00:29 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Je ken ook gewoon ei bakken in ouderwetse stalen pan met houten handvat.
Een hekel niet maar die draven wel erg ver door en dan ligt fanatisme op de loer.quote:Op woensdag 18 september 2013 00:29 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]Heb je een hekel aan Veganisten?
![]()
Eieren nog wel in gerechten.quote:Op woensdag 18 september 2013 00:35 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Nu ben ik toch nieuwsgierig, ook geen eieren en alles waar ze inzitten?
Geen vlees en wil ook van de zuivel afquote:Op woensdag 18 september 2013 00:36 schreef Piet_Piraat het volgende:
Of gewoon geen vlees en verder kijk je niet zo nauw?
Ik zou wel een gebakken tongetje lusten om eerlijk te zijnquote:
Zure zuivel werkt dankzij de bacterien erg goed op je darmflora.quote:Op woensdag 18 september 2013 00:38 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Geen vlees en wil ook van de zuivel af
Nah.. misschien bij sommige mensen wel, niet bij mijquote:Op woensdag 18 september 2013 00:42 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Zure zuivel werkt dankzij de bacterien erg goed op je darmflora.
Ik vind dat zo onzinnig klinkenquote:Op woensdag 18 september 2013 00:44 schreef Piet_Piraat het volgende:
Yoghurt en kwark zijn helemaal ideaal, die zijn naar wens links en rechtsdraaiend te krijgen.
Hoezo? Dit is toch een verhelderende conversatie?quote:Op woensdag 18 september 2013 00:44 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
maar ik wil jullie daar helemaal niet mee lastig vallen verder
Ik vraag me nog steeds af wat het verschil is.quote:Op woensdag 18 september 2013 00:45 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik vind dat zo onzinnig klinkenlinks en rechtsdraaiend
Okéquote:Op woensdag 18 september 2013 00:46 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Hoezo? Dit is toch een verhelderende conversatie?
http://www.gezondheid.be/index.cfm?fuseaction=art&art_id=3483quote:Op woensdag 18 september 2013 00:48 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik vraag me nog steeds af wat het verschil is.
Is in elk geval Vegetarisch toch?quote:Op woensdag 18 september 2013 00:49 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ow shit, ik wordt een beetje hyper van het spul van mijn balkon.
Ja, alleen wat wormenmest.quote:Op woensdag 18 september 2013 00:50 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Is in elk geval Vegetarisch toch?
Mijn vrouw een heleboel, ik 4.quote:Op woensdag 18 september 2013 00:53 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Hoeveel plantjes heb je op je balkon staan dan?
Deze:quote:Op woensdag 18 september 2013 01:02 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
zoiets...
http://www.hendrikjan.nl/hendrik-jan-adviseert/eenjarigen/lupine/
Geweldig mooie planten en die geur.quote:Op woensdag 18 september 2013 01:05 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nice...
Die hadden wij vroeger ook in de tuin, thuis bij mijn ouders dan bedoel ik ...
Bedtijd Piet, Welterusten!quote:Op woensdag 18 september 2013 01:09 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Geweldig mooie planten en die geur.
Truste Fan, ik ga nog ff in discussie over het geloof.quote:Op woensdag 18 september 2013 01:15 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Bedtijd Piet, Welterusten!
Dat gebeurt iedereen wel eensquote:Op woensdag 18 september 2013 17:58 schreef drakin het volgende:
Ik dacht wat is het stil in 40+, staat dit topic ineens niet meer tussen mijn actieve topics zodat ik geen updates meer kreeg
owquote:Op woensdag 18 september 2013 17:58 schreef drakin het volgende:
Ik dacht wat is het stil in 40+, staat dit topic ineens niet meer tussen mijn actieve topics zodat ik geen updates meer kreeg
drakin = zwarte kip?quote:Op woensdag 18 september 2013 18:25 schreef sacha het volgende:
[..]
ow![]()
dus alle oproepen, zoekacties en stille tochten omdat we je kwijt waren heb je gemist?
Nee want die waren er nietquote:Op woensdag 18 september 2013 18:25 schreef sacha het volgende:
[..]
ow![]()
dus alle oproepen, zoekacties en stille tochten omdat we je kwijt waren heb je gemist?
je hebt het gemist!quote:Op woensdag 18 september 2013 18:29 schreef drakin het volgende:
[..]
Nee want die waren er niet
(toch?)
Ik kan wel zorgen dat een kip zwart wordtquote:
jij kan ook goed koken, begrijp ik!quote:Op woensdag 18 september 2013 18:45 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik kan wel zorgen dat een kip zwart wordt
Jazeker kan ik dat als ik er zin in heb, en ik heb er vaak zin in, maar tja soms...quote:Op woensdag 18 september 2013 19:09 schreef sacha het volgende:
[..]
jij kan ook goed koken, begrijp ik!
Ik zie het tropisch regenwoudquote:Op woensdag 18 september 2013 23:04 schreef sacha het volgende:
lieve Danny,
wanneer gaan die strand/bikini banners weg?
als de astronomische herfst begint?
kusjekroel,
sacha
ejjjjjjjjj Hoe gaat ie?quote:Op woensdag 18 september 2013 23:39 schreef chufi het volgende:
Ik heb de mobile versie.... Niet echt grote banners hier
Goed, morgenvroeg weer excursie +) .. Ik gebracht en weer gehaaldquote:Op woensdag 18 september 2013 23:41 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ejjjjjjjjj Hoe gaat ie?
Heb wifi hierquote:Op woensdag 18 september 2013 23:45 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ah... wacht effe je zit op je telefoon te klooien, dat gaat vast lastig.
zal wel even duren voordat er antwoord terug komt, ik heb dar nog nooit gedaan en ik
er niet mee beginnen ook. Ik ben al blij dat ik een SMS kan versturen, pas nog gedaan
naar mijn zus, ik was reuze trots op mezelf
Ik had zo snel geen antwoord verwacht, zie bovenstaande post.quote:Op woensdag 18 september 2013 23:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Goed, morgenvroeg weer excursie +) .. Ik gebracht en weer gehaald
wat ben je ook een muts!quote:Op woensdag 18 september 2013 23:45 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ah... wacht effe je zit op je telefoon te klooien, dat gaat vast lastig.
zal wel even duren voordat er antwoord terug komt, ik heb dar nog nooit gedaan en ik
er niet mee beginnen ook. Ik ben al blij dat ik een SMS kan versturen, pas nog gedaan
naar mijn zus, ik was reuze trots op mezelf
Ik ga naar de film lokatie van Dokter Zhivagoquote:Op woensdag 18 september 2013 23:48 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik had zo snel geen antwoord verwacht, zie bovenstaande post.
Dus je kan nog kwoten ook op je phone? hmmmm... oké.
Waar ga je naar toe, heb je het leuk, als je iets kwijt wil zet het maar neer
ow... dan moet ik even googelen, want ik heb geen flauw idee waar dat isquote:Op woensdag 18 september 2013 23:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ga naar de film lokatie van Dokter Zhivago
Ja prima te doen, maar vanmiddag op het terras met 5 dames werd het me toch wel te heet, zo vol in de zon... Parasol maar even omhoog gedraaid +)quote:
Vijf?quote:Op donderdag 19 september 2013 00:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja prima te doen, maar vanmiddag op het terras met 5 dames werd het me toch wel te heet, zo vol in de zon... Parasol maar even omhoog gedraaid +)
ik beloof niets hoor, ben morgen drukquote:Op donderdag 19 september 2013 00:01 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
sas??? maak morgen eens een foto van zwarte Kip?ik wil hem nu wel zien eigenlijk
Oké, maar als je een keertje tijd hebt dan, goed?quote:Op donderdag 19 september 2013 00:05 schreef sacha het volgende:
[..]
ik beloof niets hoor, ben morgen druk
is goedquote:Op donderdag 19 september 2013 00:06 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Oké, maar als je een keertje tijd hebt dan, goed?
je dochter, haar vriendin, je schoonmoeder, je ex en haar buurvrouw?quote:Op donderdag 19 september 2013 00:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja prima te doen, maar vanmiddag op het terras met 5 dames werd het me toch wel te heet, zo vol in de zon... Parasol maar even omhoog gedraaid +)
quote:Op donderdag 19 september 2013 00:08 schreef sacha het volgende:
[..]
je dochter, haar vriendin, je schoonmoeder, je ex en haar buurvrouw?
Nah, dat laatste natuurlijk +-)quote:Op donderdag 19 september 2013 00:04 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Vijf?is er een mannentekort daar of ben je gewoon errug populair?
eg wel, als achterblijversquote:Op donderdag 19 september 2013 00:14 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]hebben we recht op
Ik hou me van de domme Fannquote:Op donderdag 19 september 2013 00:10 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
heb je geen foto suf?
en heel veel regenquote:Op donderdag 19 september 2013 00:16 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
dat bedoel ik! Wij zitten hier in de kou
gisterenquote:Op donderdag 19 september 2013 00:18 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
het hagelde hier zelfs vandaag, bij jou ook?![]()
![]()
Aha! maar ze komen dus nog wel?quote:Op donderdag 19 september 2013 00:20 schreef chufi het volgende:
Ik heb ze nog niet laten ontwikkelen, de foto's bedoel ik
grapjasquote:Op donderdag 19 september 2013 00:20 schreef chufi het volgende:
Ik heb ze nog niet laten ontwikkelen, de foto's bedoel ik
In Spanje nog niet hoorquote:Op donderdag 19 september 2013 00:22 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Aha! maar ze komen dus nog wel?![]()
Hoezo ontwikkelen? dat hoeft tegenwoordig toch niet meer, je lult uit je nek
Pepernoten zijn ook wel lekker, maar deze zijn gezonder denk ikquote:Op donderdag 19 september 2013 00:26 schreef sacha het volgende:
onderontwikkelde Spaanse pepernoten?
toch wel ongezouten hè?quote:Op donderdag 19 september 2013 00:26 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Cashewen een sinaasappelsapje
wat een verknipte redenatie, als je maar wel genietquote:Op donderdag 19 september 2013 00:29 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik heb toch weer 1,5 uur gewandeld, dus ik kan het zakkie wel leegvreten![]()
vind ik zelf dan
Ik ook, berg op en af dat wel op 900 m hoogte ...quote:Op donderdag 19 september 2013 00:29 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik heb toch weer 1,5 uur gewandeld, dus ik kan het zakkie wel leegvreten![]()
vind ik zelf dan
Nah,,, maar het zakkie was niet helemaal vol hoorquote:Op donderdag 19 september 2013 00:31 schreef sacha het volgende:
[..]
wat een verknipte redenatie, als je maar wel geniet
Te koud voor Sasquote:Op donderdag 19 september 2013 00:32 schreef sacha het volgende:
zit sjoef weer op zijn dakterras zonder wifi?
Nope, die gaat zijn bed opzoeken denk ik, die heeft zijn buik wel vol van dames vandaagquote:Op donderdag 19 september 2013 00:32 schreef sacha het volgende:
zit sjoef weer op zijn dakterras zonder wifi?
Tot morgen sjoef, weet k niet zeker, maar zit er dik inquote:Op donderdag 19 september 2013 00:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ook, berg op en af dat wel op 900 m hoogte ...
Maar tot morgen dames
oké doe ik het wel weerquote:Op donderdag 19 september 2013 00:34 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
EDIT; WIE GOOIT HEM EFFE DICHT!![]()
TOPIC bedoel ik![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |