Hoezo dat?quote:Op zondag 15 september 2013 18:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als je per se notes wil moet je in NWS posten.
Jammer dat je niet op mijn vraag ingaat.quote:Op zondag 15 september 2013 18:10 schreef Ambrosius het volgende:
Nogmaals: leuk geweest, ontopic. Nabeschouwen, voor zover dat boeiend is.
Ik vond deze Vuelta echt zo geweldig spannen met die 3 seconden en de beslissing op de laatste dag op de Angliru, echt een topshow!quote:Op zondag 15 september 2013 18:10 schreef Ambrosius het volgende:
Nogmaals: leuk geweest, ontopic. Nabeschouwen, voor zover dat boeiend is.
Het zit je wel hoog hé?quote:Op zondag 15 september 2013 18:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ben laatst nog voor niks geband geweest, ik houd me nu rustig.
Dit snap ik niet.quote:Op zondag 15 september 2013 18:12 schreef debeterebob het volgende:
Ik las 'Homershow'
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 15 september 2013 18:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ben laatst nog voor niks geband geweest, ik houd me nu rustig.
Ik was de TS, wat had je anders verwacht?quote:Op zondag 15 september 2013 18:13 schreef Sautor het volgende:
Dat vorige topic, ik dacht heel even dat ik wat gemist had
Een beetje zoals Wiggins dat gaat doen, alleen dan met Big Macs in plaat van wodka.quote:Op zondag 15 september 2013 18:13 schreef Momo... het volgende:
Horner rijdt waarschijnlijk nooit meer een grote ronde en gooit zich elke avond vol met MacD.
Nou laat dit topic nu maar sluiten.quote:Op zondag 15 september 2013 18:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
Positief:
- Mollema wint een etappe.
Negatief:
- Niet realistische winnaar.
Hebben we al een reactie van ome Oleg?quote:Op zondag 15 september 2013 18:16 schreef OProg het volgende:
Contador doet trouwens volgens jaar ook weer mee, laat hij weten op twitter.
Negatief:quote:Op zondag 15 september 2013 18:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
Positief:
- Mollema wint een etappe.
Negatief:
- Niet realistische winnaar.
Daar is nu uiteraard het grote wachten op.quote:Op zondag 15 september 2013 18:17 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Hebben we al een reactie van ome Oleg?
Ik doe wanhopige pogingen het topic ontopic te krijgen.quote:Op zondag 15 september 2013 18:16 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nou laat dit topic nu maar sluiten.
Waarom dit jaar dan niet?quote:Op zondag 15 september 2013 18:16 schreef OProg het volgende:
Contador doet trouwens volgens jaar ook weer mee, laat hij weten op twitter.
Omdat hij voor straf op zijn kamer moest zitten na de tour.quote:
Bergritten kan je de meeste etappes niet noemen, gewoon een hoop vlakke etappes met een bergje op het eind.quote:Op zondag 15 september 2013 18:20 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Ondanks 13 bergritten was deze Vuelta eigenlijk helemaal niet zo bijzonder
Behalve als je Roodriekes heet.quote:Op zondag 15 september 2013 18:33 schreef Aguero het volgende:
[..]
Bergritten kan je de meeste etappes niet noemen, gewoon een hoop vlakke etappes met een bergje op het eind.
Niet veel boeiender dan de gemiddelde massasprint.
Onder de KM-boog een aanval plaatsen. Niks mis mee.quote:Op zondag 15 september 2013 18:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Behalve als je Roodriekes heet.
Wat een baasquote:Op zondag 15 september 2013 18:51 schreef Momo... het volgende:
http://www.telegraaf.nl/telesport/wielersport/21892102/__Horner_gaat_nog_tijd_door__.html
Nog 2 tot 3 jaar hornershow
Rebellin is ook serieus nog best goedquote:Op zondag 15 september 2013 19:57 schreef Van_Poppel het volgende:
Rebellin gaat volgend jaar weer meedoen in de Ardense klassiekers.
Daarom zeg ik het ook.quote:Op zondag 15 september 2013 21:23 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Rebellin is ook serieus nog best goed
Heeft ie veel pro-tourpunten?
Bron: nosquote:De winnaar van de Vuelta, Chris Horner, bleek maandagmorgen onvindbaar voor een delegatie van het Spaanse anti-dopingagentschap AEA. Dat meldt de Spaanse sportkrant AS. Volgens de krant was Horner niet in het hotel waar hij verondersteld werd te verblijven.
Denk het ook, het is wel heel stom om na je overwinning nog dopingcontroles te gaan ontduiken. Hij zal er afgelopen weken wel meerdere hebben gehad.quote:Op maandag 16 september 2013 10:52 schreef OProg het volgende:
Ze hadden even bij de Mac om de hoek moeten kijken.
Maar goed, storm in een glas water denk ik.
twitter:dnlbenson twitterde op maandag 16-09-2013 om 11:36:48RadioShack say testers arrived at the wrong hotel and that Horner updated his Whereabouts... reageer retweet
Als dit ook zo is is het misschien handig om eerst uit te zoeken hoe de zaak nou zit in plaats van het meteen de media in te slingeren.quote:Op maandag 16 september 2013 11:41 schreef TheArt het volgende:
twitter:dnlbenson twitterde op maandag 16-09-2013 om 11:36:48RadioShack say testers arrived at the wrong hotel and that Horner updated his Whereabouts... reageer retweet
Gewoon maar random een hotel gokken waar hij eventueel zou kunnen zijn? In Madrid?twitter:vanderjeugd twitterde op maandag 16-09-2013 om 11:56:53@inrng @stephenfarrand The second hotel they went to was a randomly picked Ibis where they thought he could be... reageer retweet
kennelijk hadden ze wel een kamer op het oog, en hier bleek een teamgenoot van Horner in te zitten die niet wist waar Horner was. Geheel toevallig zal de keuze dus niet geweest zijn.quote:Op maandag 16 september 2013 12:03 schreef TheArt het volgende:
Gewoon maar random een hotel gokken waar hij eventueel zou kunnen zijn? In Madrid?twitter:vanderjeugd twitterde op maandag 16-09-2013 om 11:56:53@inrng @stephenfarrand The second hotel they went to was a randomly picked Ibis where they thought he could be... reageer retweet
twitter:julienpretotRTR twitterde op maandag 16-09-2013 om 11:41:29Radioshack: "[the testers] came to the team hotel, Horner was not there, he was in the hotel where his wife was staying." reageer retweet
Zelfde geloof als in de andere rondewinnaars.quote:Op maandag 16 september 2013 12:34 schreef TLC het volgende:
sowieso nog Amerikaanse rondewinnaars geloven![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hoezo dat nou weer?quote:Op maandag 16 september 2013 13:20 schreef TLC het volgende:
hij had op het laatste moment zijn where abouts ge-update, en inmiddels zit ie alweer op de vlucht terug naar de VS
Ik denk niet dat ie nog veel langer welkom is in Spanje.
En gelijk hebben ze.
dat je Horner gelooft op zijn blauwe ogen is jouw pakkie-an, niet de mijnequote:Op maandag 16 september 2013 13:24 schreef TheArt het volgende:
[..]
Hoezo dat nou weer?
Hij had een wijziging doorgevoerd, kreeg een bevestigingsmail van USADA dat de wijziging was geaccepteerd en doorgevoerd en alsnog krijgt hij er problemen nee. Zijn fout is het in ieder geval niet.
Dudequote:Op maandag 16 september 2013 13:25 schreef TLC het volgende:
[..]
dat je Horner gelooft op zijn blauwe ogen is jouw pakkie-an, niet de mijne
quote:Op maandag 16 september 2013 13:25 schreef TLC het volgende:
[..]
dat je Horner gelooft op zijn blauwe ogen is jouw pakkie-an, niet de mijne
Dude-inquote:Op maandag 16 september 2013 13:28 schreef TheArt het volgende:
[..]
Dude
Natuurlijk geloof ik niet dat Horner clean is, maar dat is een ander verhaal. Het gaat hier sec om die verandering in zijn where-abouts. En wat bazel je in godsnaam met 'jouw pakkie-an'?
Zat gecontroleerd deze Vuelta en de maandagochtend na de laatste etappe lijkt mij nou niet de aangewezen test om opeens doping te gaan vinden. De nut van opzettelijke missen ontgaat mij zodoende.quote:Op maandag 16 september 2013 13:31 schreef TLC het volgende:
[..]
Dude-in![]()
Ik bedoel dat je blijkbaar erg goedgelovig bent als je denkt dat ie niet opzettelijk een dopingcontrole heeft gemist. De persoon achter je nickname ken ik niet, maar volgens mij kunnen mensen je dan wel erg veel dingen wijs maken in je leven he ?
iemand was je al voor, je bent niet orgineel meerquote:
Hoe kun je opzettelijk een dopingcontrole missen als je de informatie gewoon hebt doorgegeven?quote:Op maandag 16 september 2013 13:31 schreef TLC het volgende:
Ik bedoel dat je blijkbaar erg goedgelovig bent als je denkt dat ie niet opzettelijk een dopingcontrole heeft gemist.
door meteen een vlucht terug te nemen ?quote:Op maandag 16 september 2013 13:34 schreef Zelva het volgende:
[..]
Hoe kun je opzettelijk een dopingcontrole missen als je de informatie gewoon hebt doorgegeven?
Meteenquote:Op maandag 16 september 2013 13:35 schreef TLC het volgende:
[..]
door meteen een vlucht terug te nemen ?
maar blijkbaar vond ie het missen van zijn vlucht belangrijker dan iets wat hem nu de hele tijd gaat achtervolgenquote:Op maandag 16 september 2013 13:37 schreef Zelva het volgende:
[..]
Meteen
Hij was gewoon beschikbaar voor een dopingcontrole in Hotel Ciudad de Mostoles deze morgen hoor. En dat had de USADA kunnen weten.
Wat is dit voor wartaal? Welke gemiste vlucht?quote:Op maandag 16 september 2013 13:38 schreef TLC het volgende:
[..]
maar blijkbaar vond ie het missen van zijn vlucht belangrijker dan iets wat hem nu de hele tijd gaat achtervolgen
Ik geloof meer dat jij de persoon bent die alleen ziet wat je wil zien. Of heb je die mailcorrespondentie die Pino hierboven plaatste niet gelezen? Of snap je gewoon niet hoe het where-about-systeem in elkaar zit? Kan ook nog.quote:Op maandag 16 september 2013 13:31 schreef TLC het volgende:
[..]
Dude-in![]()
Ik bedoel dat je blijkbaar erg goedgelovig bent als je denkt dat ie niet opzettelijk een dopingcontrole heeft gemist. De persoon achter je nickname ken ik niet, maar volgens mij kunnen mensen je dan wel erg veel dingen wijs maken in je leven he ?
oh dat was ik bijna vergeten dat begrijpend lezen voor menig fok!er niet het sterkste punt is, sorry mijn foutquote:Op maandag 16 september 2013 13:39 schreef Zelva het volgende:
[..]
Wat is dit voor wartaal? Welke gemiste vlucht?
En ga je vraag twee ook nog beantwoorden?
Klopt. Goed dat je de hand in eigen boezem steekt.quote:Op maandag 16 september 2013 13:40 schreef TLC het volgende:
[..]
oh dat was ik bijna vergeten dat begrijpend lezen voor menig fok!er niet het sterkste punt is, sorry mijn fout
hij wint een grote ronde, niet de kermiskoers van Blankenberge, natuurlijk kun je dan voor 100% verwachten dat er een bezoekje komtquote:Op maandag 16 september 2013 13:35 schreef Zelva het volgende:
Oh, en vraag twee.
Als het opzettelijk was, hoe wist Horner dan dat hij überhaupt gecontroleerd zou worden the day after?
Maar wat had hij dan moeten doen? Sorry USADA en ASA, jullie maakten een fout, maar aangezien ik de lul ben, laat ik mijn vlucht maar schieten en controleer me toch nog maar eens (naast die 20x (random getal) dat ie al gecontroleerd is in deze Vuelta).quote:Op maandag 16 september 2013 13:38 schreef TLC het volgende:
[..]
maar blijkbaar vond ie het missen van zijn vlucht belangrijker dan iets wat hem nu de hele tijd gaat achtervolgen
je bevestigt mijn vermoeden op deze manier alleen maarquote:Op maandag 16 september 2013 13:41 schreef Zelva het volgende:
[..]
Klopt. Goed dat je de hand in eigen boezem steekt.
hij had op zijn minst alleen een hoop ellende kunnen besparenquote:Op maandag 16 september 2013 13:42 schreef TheArt het volgende:
[..]
Maar wat had hij dan moeten doen? Sorry USADA en ASA, jullie maakten een fout, maar aangezien ik de lul ben, laat ik mijn vlucht maar schieten en controleer me toch nog maar eens (naast die 20x (random getal) dat ie al gecontroleerd is in deze Vuelta).
Dan ben je echt niet goed in je hoofd als je dat denkt
Een hoop ellende kunnen besparen? Het staat zwart op wit dat USADA en ASA hier de fout hebben gemaakt. Dat die achterlijke debielen van de ASA direct naar de pers zijn gestapt i.p.v. bij USADA na gaan vragen hoe het zat, kan Horner toch ook niet wetenquote:Op maandag 16 september 2013 13:44 schreef TLC het volgende:
[..]
hij had op zijn minst alleen een hoop ellende kunnen besparenmaar goed ik moet er weer vandoor, ik vond het wel leuk om weer eens te SC-en
![]()
Weer zo'n geval van niet begrijpend kunnen lezen. Ik zeg toch the day after? Hij zal gisteren als winnaar ongetwijfeld ook gecontroleerd zijn, net zoals nog een stuk of tien keer deze afgelopen ronde. Minstens. Wat zou hij vandaag dan in zijn bloed of urine kunnen hebben dat er de afgelopen drie weken niet in zat dat het zo ontzettend nodig maakt om alles in het werk te stellen om deze onaangekondigde dopingcontrole, want dat was het, te ontwijken?quote:Op maandag 16 september 2013 13:42 schreef TLC het volgende:
[..]
hij wint een grote ronde, niet de kermiskoers van Blankenberge, natuurlijk kun je dan voor 100% verwachten dat er een bezoekje komt
quote:Op maandag 16 september 2013 13:44 schreef TLC het volgende:
[..]
hij had op zijn minst alleen een hoop ellende kunnen besparen![]()
En sowieso leidt één gemiste test tot helemaal niets en hoeft Horner zich überhaupt nergens zorgen over te maken, zelfs al was het zijn schuld.quote:Op maandag 16 september 2013 13:44 schreef TLC het volgende:
[..]
hij had op zijn minst alleen een hoop ellende kunnen besparen
Misschien heeft hij gisteravond op z'n feestje wel een van Landis zijn biertjes op.quote:Op maandag 16 september 2013 13:50 schreef Zelva het volgende:
[..]
Weer zo'n geval van niet begrijpend kunnen lezen. Ik zeg toch the day after? Hij zal gisteren als winnaar ongetwijfeld ook gecontroleerd zijn, net zoals nog een stuk of tien keer deze afgelopen ronde. Minstens. Wat zou hij vandaag dan in zijn bloed of urine kunnen hebben dat er de afgelopen drie weken niet in zat dat het zo ontzettend nodig maakt om alles in het werk te stellen om deze onaangekondigde dopingcontrole, want dat was het, te ontwijken?
Gelukkig zijn de Spanjaarden zelf wel het braafste jongetje van de klas.quote:Op maandag 16 september 2013 13:20 schreef TLC het volgende:
hij had op het laatste moment zijn where abouts ge-update, en inmiddels zit ie alweer op de vlucht terug naar de VS
En gelijk hebben ze.
Met de belgen, italianen en nederlandersquote:Op maandag 16 september 2013 18:49 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Gelukkig zijn de Spanjaarden zelf wel het braafste jongetje van de klas.![]()
Horner zal als leider in het klassement sowieso getest geweest zijn na de laatste etappe. Ik vraag mij dus echt af waarom hij daags nadien een dopingcontrole zou ontlopen. Wat kan er dan in z'n bloed gezeten hebben dat er daags ervoor niet in zat ???quote:Op maandag 16 september 2013 13:31 schreef TLC het volgende:
[..]
Dude-in![]()
http://au.news.yahoo.com/(...)able-in-missed-test/quote:Op maandag 16 september 2013 13:20 schreef TLC het volgende:
En gelijk hebben ze.
Idd net als vroeger met die antedated recepten van de dokterquote:Op maandag 16 september 2013 13:45 schreef heywoodu het volgende:
Met die mails (wijziging doorgeven en de bevestiging dat het doorgevoerd is) is alles wel duidelijk eigenlijk. In dit geval dus duidelijk niks aan de hand
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |