In alle grote steden is er een verandering van het stadsbeeld. Ik zit nu een paar dagen in Madrid, wat bedelaars en dergelijke betreft nog erger dan Parijs.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 17:30 schreef Blue-eyes het volgende:
Ben net terug van een paar dagen Parijs. Ik was er al een jaar of 5 niet geweest maar wat is het straatbeeld veranderd! 80% is allochtoon en er waren weer opvallend veel zwervers/bedelaars.
De sfeer in de stad is hierdoor zo veranderd dat ik er voorlopig even van afgekickt ben
Concerten songkick.comquote:Op woensdag 11 november 2015 22:24 schreef j95 het volgende:
Ik ga volgend weekend naar Parijs. Weet iemand een goede site met een overzicht van evenementen in de stad? Feestjes, concerten, sportwedstrijden etc?
je komt gewoon in Nederland, reken alleen op files aan de grensquote:Op zaterdag 14 november 2015 01:05 schreef Carlos93 het volgende:
Frankrijk heeft dus zijn grenzen gesloten. Net nu ik morgen voor het weekend naar Nederland zou gaan
Helpt toch niet, het tuig is toch al in het land.
Ik heb besloten af te zien van mijn trip naar Parijs. Hoewel hetquote:Op zaterdag 14 november 2015 11:08 schreef psv-gomes het volgende:
Eeeeh wrs is er niet veel open. Vandaag is echt alles dicht . En het is nu 3 dagen rouw afgekondigd zie ik op t nieuws.
Onzin, alles is gewoon open aldus vrienden die er wonen. Althans in het 16e en 1e.quote:Op zaterdag 14 november 2015 11:08 schreef psv-gomes het volgende:
Eeeeh wrs is er niet veel open. Vandaag is echt alles dicht . En het is nu 3 dagen rouw afgekondigd zie ik op t nieuws.
Verstandig.quote:Op zaterdag 14 november 2015 11:20 schreef Casestudy het volgende:
[..]
Ik heb besloten af te zien van mijn trip naar Parijs. Hoewel hetvoelt en als buigen voor terrorisme, hebben de Fransen op dit moment geen enkele behoefte aan vervelende Hollandse toeristen. Bovendien heb ik echt geen zin om met een vrolijke smoel door Parijs te dolen.
Dat is iets anders dan allesquote:Op zaterdag 14 november 2015 11:35 schreef psv-gomes het volgende:
Toeristische bezienswaardigheden , scholen , markten zijn dicht enzo.
Ik woon dan wel niet in Parijs , maar wel in ile de france
Inderdaad, heb verdomme 3x file gehad. Frankrijk grenscontrole, België en Nederland. Overal vragen waar ik heen ging, Nederland dus en wat ik daar ging doen. Zei ze, wat denk je ik heb een NL IDquote:Op zaterdag 14 november 2015 08:17 schreef Roger_ het volgende:
[..]
je komt gewoon in Nederland, reken alleen op files aan de grens
Ja jeetje wat vervelend voor je! Echt onterecht ook dat er extra controles zijn!quote:Op zaterdag 14 november 2015 15:13 schreef Carlos93 het volgende:
[..]
Inderdaad, heb verdomme 3x file gehad. Frankrijk grenscontrole, België en Nederland. Overal vragen waar ik heen ging, Nederland dus en wat ik daar ging doen. Zei ze, wat denk je ik heb een NL ID
Zeg ik dat? Nee. Logisch dat Frankrijk extra controleert, maar enige logica gebruiken bij die gasten kan ook geen kwaad.quote:Op zaterdag 14 november 2015 15:51 schreef j95 het volgende:
[..]
Ja jeetje wat vervelend voor je! Echt onterecht ook dat er extra controles zijn!
heb een beetje begrip er voor.quote:Op zaterdag 14 november 2015 15:13 schreef Carlos93 het volgende:
[..]
Inderdaad, heb verdomme 3x file gehad. Frankrijk grenscontrole, België en Nederland. Overal vragen waar ik heen ging, Nederland dus en wat ik daar ging doen. Zei ze, wat denk je ik heb een NL ID
Wanneer is het wel weer okay om naar Parijs te gaan dan?quote:Op maandag 16 november 2015 11:06 schreef electronique het volgende:
Ik heb voor aankomend weekend een reisje gepland staan. Gaan/niet gaan? Voelt ook nogal fout om gezellig te gaan doen in Parijs terwijl er een week daarvoor zo'n ellende heeft plaatsgevonden
Geen idee, maar is nogal 'vers' natuurlijk. Idee was om lekker paar dagen naar Parijs te gaan om te genieten maar dat voelt nogal fout.quote:Op maandag 16 november 2015 11:37 schreef MCH het volgende:
[..]
Wanneer is het wel weer okay om naar Parijs te gaan dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |