Kennissen van mij verbleven er wel eens: klein, simpel, degelijk, schoon en de champagne in de minibar was maar 8 euro.quote:Op maandag 4 mei 2015 19:38 schreef Thunder0x het volgende:
Iemand wel eens naar Forest Hill Paris la Villette geweest?
Hoe is dat qua parkeren? ik las dat de metro zeer dichtbij was
Ik denk dat je een ander hotel in gedachten hebt. Ik heb er stom toevallig afgelopen weekend voor gestaan, heeft 240 kamers.quote:Op maandag 18 mei 2015 12:39 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Kennissen van mij verbleven er wel eens: klein, simpel, degelijk, schoon en de champagne in de minibar was maar 8 euro.
Wel even langs La Géode bij de uni daarnaast gaan, cool ding.
Ik zou met je NL'se platen gewoon op de straat parkeren. Als je zorgt dat je niet verkeerd hebt geparkeerd is de kans op een bekeuring klein. En al krijg je er eentje, het is goedkoper dan parkeren.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 00:41 schreef parijsmijnstad het volgende:
@lienelien,
Er zijn mensen genoeg die de auto 'gratis' parkeren buiten de Péripherique. Maar, het parkeergedrag van de Parijzenaar is nogal ‘gewelddadig’ en als je pech hebt, zetten ze je vast en kun je geen kant meer op. Of het verstandig is, moet een ieder zelf weten, maar ik doe het zelf nooit. Maar nogmaals, er zijn genoeg mensen die het met regelmaat doen en nooit geen problemen hebben gehad.
Eén van de goedkopere parkeergarages (in de buurt van het 11e) is:
VinciPark PORTE DE BAGNOLET
zie: http://www.vincipark.com/fr/parkings/93000100
Kosten ¤ 10,20 per dag, vlakbij metro Galliéni (lijn 3).
Veel plezier in Parijs
Ik heb er echt in totaliteit maanden geparkeerd zonder 1 bekeuring. In alle delen van het centrum.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 11:57 schreef lienelien het volgende:
@Blue_note is de kans dat je een bekeuring krijgt met een niet-Frans nummerbord zo klein dan?
Bedoelde de kamersquote:Op dinsdag 19 mei 2015 00:56 schreef parijsmijnstad het volgende:
[..]
Ik denk dat je een ander hotel in gedachten hebt. Ik heb er stom toevallig afgelopen weekend voor gestaan, heeft 240 kamers.
[ afbeelding ]
De tip om naar Parc de la Villette te gaan en o.a. La Géode te bekijken is een hele goede![]()
Prachtig park en veel te zien.
https://www.google.nl/map(...)w!2e0!7i13312!8i6656quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 14:29 schreef Leonos het volgende:
Hoe kom je in die catacomben?
Is er ergens waar je naar toe moet om mee te gaan met een rondleiding?
Tering wat een rijquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 15:51 schreef Uncle het volgende:
[..]
https://www.google.nl/map(...)w!2e0!7i13312!8i6656
Bij dat groene huisje is de entree. Kunt gewoon op eigen houtje door de catacombes lopen.
En de rij is meestal zo lang ja
Nope, en er is maar een maximum aantal personen dat tegelijkertijd binnen mag zijn. Dus als het vol is dan moet je wachten totdat er andere mensen weer naar buiten gaan voordat er een nieuw iemand naar binnen magquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 15:56 schreef Leonos het volgende:
[..]
Tering wat een rij
Kan je geen kaarten vooraf kopen ofzo?
God die drukte, dat meen je niet! Ik ben er twee keer geweest en beide keren hadden we die hele toko zowat voor onszelfquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 19:53 schreef psv-gomes het volgende:
200 mensen mogen er dacht ik tegelijkertijd in.
Rij is verschillend. Ik heb eens 5 min gewacht, 45 min en 2 uur.
Je moet er vroeg bij zijn. Gaat om 10uur open, maar er staat regelmatig al een hele rij.
Auto gewoon bij Kyriad Hotel zetten-> Is gratis en kun je met de shuttle naar park. Wel niet doorvertellen hahaquote:Op dinsdag 5 mei 2015 07:28 schreef Thunder0x het volgende:
[..]
GomesDe Parijs kenner
Wat is het slimste qua parkeren bij Disney? ( kan geen prijzen vinden op de website ) Gewoon daar doen? Of OV pakken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |