Ik heb echt geen flauw idee. Ik zou gewoon ziek kunnen zijn maar voor hetzelfde geld blijkt dat er iets heel anders aan de hand is en dat maakt me een beetje bang van mn eigen lijfquote:Op zondag 15 september 2013 17:09 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Da's kut![]()
Is dit te wijden aan 1 van je kneuzentitels of is dit nieuw?
als het normale speculaas is mag het best in mijn oven! gevulde speculaasquote:Op zondag 15 september 2013 16:12 schreef Molo het volgende:
[..]
is goed hoor!
Samen plank meenemen naar Sjaan?
Die heeft nu immers weer een schone oven
punt is alleen dat het niet alleen mijn huis is, maar ook dat van Koosquote:Op zondag 15 september 2013 17:28 schreef Sharana_LV het volgende:
Kip, mensen die in jouw huis komen mogen zich lekker aan jou aanpassen. Als ze het eten niet lekker vinden is dat hun probleem, dus of ze houden hun muil en eten mee, of gewoon chinees bestellen. Als ze daar een probleem mee hebben komen ze maar na het eten
ja maar wordt dan waarschijnlijk te laat voor Speesje ivm terugreis, tenzij jij ;s middags al vrij bentquote:Op zondag 15 september 2013 17:25 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
als het normale speculaas is mag het best in mijn oven! gevulde speculaas
ligt eraan welke dag want dat wouden jullie verzetten toch -> eerst de datum weten dan weet ik f k vrij kan nemenquote:Op zondag 15 september 2013 17:36 schreef Molo het volgende:
[..]
ja maar wordt dan waarschijnlijk te laat voor Speesje ivm terugreis, tenzij jij ;s middags al vrij bent
Natuurijk is het ook koos zijn huis, blijft nog wel dat het een vent is en hij dus geen moer te zeggen heeft in huis. Slotje.quote:Op zondag 15 september 2013 17:35 schreef Molo het volgende:
[..]
punt is alleen dat het niet alleen mijn huis is, maar ook dat van Koos
Maar goed, hij heeft ze gebeld en gezegd dat hij NA het eten naar hen toe gaat. Dus ik blijf lekker thuis.
Awkward situatie, want überlomp voor hun ook natuurlijk (gebeld worden om te komen en dan opeens afgebeld worden).... maar ik ben er wel ok mee nu. En hij staat nu te koken. Hij heeft net voor de tweede keer ui opgezet want de eerste portie was vet aangebrand
Hij kookt verder wel lekker dus komt wel goed.
Ik ben lekker mijn schoenen aan het uitzoeken, al 6 paar weggedonderd en ik ben niet eens op de helft
erm nerm nerm vers gebakken gevuld speculaas is toch wel heul lekker hoorquote:
ik ga zo aardappelgratin in m'n vieze oven stoppenquote:Op zondag 15 september 2013 18:03 schreef Sharana_LV het volgende:
Witlofschotel in mijn schone oven <3
een maandag, maar welke dag weet ik nog niet, gooi het zo wel op de app of feestboekquote:Op zondag 15 september 2013 18:03 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ligt eraan welke dag want dat wouden jullie verzetten toch -> eerst de datum weten dan weet ik f k vrij kan nemen
lekkerrrrrquote:Op zondag 15 september 2013 18:03 schreef Sharana_LV het volgende:
Witlofschotel in mijn schone oven <3
quote:Op zondag 15 september 2013 18:41 schreef PriemGirl het volgende:
Hier nog eens domino's besteld
Deze middag verjaardag van 2 jarige geweest en ik kwam uiteindelijk tot het besef dat wij het enige stel hadden die nog geen koters hadden![]()
Het ging ook echt zo van: "hoe was je vakantie?" Ik: "Ja was gezellig ik ben gaan para...." "hahaha kiek de kinders dit en dit doen... Ow sorry; je zei?" Ik: "Ja goeie vakantie gehad.... *zwijgt verder* "![]()
![]()
hahahahaha! en hoe oud is je neefje?quote:Op zondag 15 september 2013 18:47 schreef Sharana_LV het volgende:
mijn neefje zit aan mij en sf steeds te vragen wanneer er babies komen
Ja daar ga ik ook vanuit; maar met allemaal koters tussen een half jaar en 4/5 jaar ongeveer is het 'ietsjes' druk zeg maarquote:Op zondag 15 september 2013 18:46 schreef Molo het volgende:
[..]klinkt als een fijne verjaardag
Die fase gaat natuurlijk ook wel weer over naarmate ze ouder worden, maar dit is af en toe wel irritant ja, ik merk dat ook op kinderverjaardagen, daar vind ik gewoon geen pest aan dus ik mijd ze
10quote:Op zondag 15 september 2013 18:49 schreef Molo het volgende:
[..]
hahahahaha! en hoe oud is je neefje?
Wel voordeel qua 'gezond' etenquote:Op zondag 15 september 2013 18:51 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Wij raken n zo'n beetje uit de kleine kinderen op verjaardagen en mèn dat is tof! Gewoon weer 's avonds een verjaardag kunnen vieren ipv zondagmiddag, pinda's kunnen neerzetten en vlammetjes uitdelen ipv pakjes wicky en chipito's
ja die drukte daar kan ik ook zeer slecht tegenquote:Op zondag 15 september 2013 18:50 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja daar ga ik ook vanuit; maar met allemaal koters tussen een half jaar en 4/5 jaar ongeveer is het 'ietsjes' druk zeg maar
2u was ook ruim voldoende
quote:Op zondag 15 september 2013 18:52 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Wel voordeel qua 'gezond' etenHeb me ook gevuld met de krokodil komkommer met ananas/bananen prikkers er op
![]()
Haha ja dat scheelt welquote:Op zondag 15 september 2013 18:52 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Wel voordeel qua 'gezond' etenHeb me ook gevuld met de krokodil komkommer met ananas/bananen prikkers er op
![]()
kleintjes en vlammetjes zijn anders ook wel een leuke combiquote:Op zondag 15 september 2013 18:51 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Wij raken n zo'n beetje uit de kleine kinderen op verjaardagen en mèn dat is tof! Gewoon weer 's avonds een verjaardag kunnen vieren ipv zondagmiddag, pinda's kunnen neerzetten en vlammetjes uitdelen ipv pakjes wicky en chipito's
lolvoer voor kinderen.quote:
Bep is er ook zo een, eet olijven bij het leven, is dol op zure en zoute haring en eet chilisaus als was het mayonaisequote:Op zondag 15 september 2013 18:54 schreef Molo het volgende:
[..]
kleintjes en vlammetjes zijn anders ook wel een leuke combi
Mijn nichtje vraagt bij alles of ze mag proeven, dus ik zeg "das wel heet hoor, maar als je wilt mag je wel proeven". Zij half haar bekkie brandenmaar toch de helft opgegeten
(voordat ze hem ondergekwijld aan mij gaf
)
watdefaq is dat allemaal? wij hadden gewoon een bak chips op tafelquote:Op zondag 15 september 2013 18:56 schreef Molo het volgende:
[..]
lolvoer voor kinderen.
Vroegâh hadden wij gewoon de knakworst poppetjes met kaas en de gekookte ei-rookvlees schuitjes![]()
Mijn moeder hield niet zo van veel moeite doen en iedereen vond dat toch heerlijk
ja en blokjes kaas en plakjes worst en plakjes komkommerquote:Op zondag 15 september 2013 18:57 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
watdefaq is dat allemaal? wij hadden gewoon een bak chips op tafel
JA die ook idd, en dan een mandje met toastjes en dan een plank met brie en paturain en een of andere andere rnazige kaasquote:Op zondag 15 september 2013 18:58 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
ja en blokjes kaas en plakjes worst en plakjes komkommer
bazenkinderenquote:Op zondag 15 september 2013 18:56 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Bep is er ook zo een, eet olijven bij het leven, is dol op zure en zoute haring en eet chilisaus als was het mayonaise
Maar dat zijn wel uitzonderingen. De meesten krijgen al traanogen bij appelmoes
ja of wat meer voor op toastjes, maar geen krokodilquote:Op zondag 15 september 2013 18:58 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
JA die ook idd, en dan een mandje met toastjes en dan een plank met brie en paturain en een of andere andere rnazige kaas
maar dat was t dan ook wel
WAT IS EEN KROKODIL BEHALVE DAN DAT BEEST, MAAR QUA HAPJEquote:Op zondag 15 september 2013 18:59 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
ja of wat meer voor op toastjes, maar geen krokodil
Wij zetten dan wel eens de pan op tafel, schepten zelf op en gaven het kind een droge boterham. Dan moest die boterham weg en moesten ze per sé wat wij ook atenquote:Op zondag 15 september 2013 18:59 schreef Molo het volgende:
[..]
bazenkinderen
Ze kan ook wel heel stellig bedenken dat ze iets niet lust hoor, maar ja, jammer, dan krijgt ze dus mooi niet iets anders.
Echt zo vingertje naar een pan roti wijzen "VIES!!!!"![]()
![]()
![]()
Dus mijn zus had dan droge aardappel, kouseband en kip zonder kruiden voor haar. Paar happen genomen had ze.
En dan tien minuten later vragen "mag ik ook uit de pan?"
Gewoon zachte dwang
ja wss een komkommer waar prikkertjes in gezet zijn?quote:Op zondag 15 september 2013 19:00 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
WAT IS EEN KROKODIL BEHALVE DAN DAT BEEST, MAAR QUA HAPJE
zoiets maar dan met kaas en in de vorm van een hark-poppetjequote:Op zondag 15 september 2013 18:57 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
watdefaq is dat allemaal? wij hadden gewoon een bak chips op tafel
ja preciesquote:Op zondag 15 september 2013 19:01 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Wij zetten dan wel eens de pan op tafel, schepten zelf op en gaven het kind een droge boterham. Dan moest die boterham weg en moesten ze per sé wat wij ook aten
Werkte als een tiet
je kunt komkommer toch ook zonder prikkertje eten? WAT IS HET NUT als je de komkommer wegflikkert hou je een prikkertje over?quote:Op zondag 15 september 2013 19:01 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
ja wss een komkommer waar prikkertjes in gezet zijn?en dan na afloop die komkommer wegflikkeren?
Ik vind dat ze niet zo moeten zeiken en gewoon dingen moeten eten zoals het er hoort uit te zienquote:Op zondag 15 september 2013 19:01 schreef Molo het volgende:
[..]
zoiets maar dan met kaas en in de vorm van een hark-poppetje
[ afbeelding ]
en een plak rookvlees om een gekookt ei heen vouwen en daar een vlaggetje in prikken (zo'n cocktailprikker met vlaggetje), das dan een zeilboot.
Ik vond dat altijd wel cool juist
Denk dat kinderen zo ook wel eten leuker vinden en makkelijker eten. Vooral als ze zelf mee mogen helpen.
Nee zegmaar ALLE prikkers met spul, in de komkommer prikken. Zodat de komkommer als opdiening dient. Niet om te etenquote:Op zondag 15 september 2013 19:02 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
je kunt komkommer toch ook zonder prikkertje eten? WAT IS HET NUT als je de komkommer wegflikkert hou je een prikkertje over?
Okay mijn kids krijgen gewoon de bak chips, plakjes kaas en worst, schaaltje m&ms en zoek het uitquote:Op zondag 15 september 2013 19:01 schreef Molo het volgende:
[..]
zoiets maar dan met kaas en in de vorm van een hark-poppetje
[ afbeelding ]
en een plak rookvlees om een gekookt ei heen vouwen en daar een vlaggetje in prikken (zo'n cocktailprikker met vlaggetje), das dan een zeilboot.
Ik vond dat altijd wel cool juist
Denk dat kinderen zo ook wel eten leuker vinden en makkelijker eten. Vooral als ze zelf mee mogen helpen.
dat klopt want dat is dan ook patat.quote:Op zondag 15 september 2013 19:02 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik vind dat ze niet zo moeten zeiken en gewoon dingen moeten eten zoals het er hoort uit te zienNet als van die kinderen die niet weten dat friet van een aardappel komt etc
quote:Op zondag 15 september 2013 19:02 schreef Molo het volgende:
Of zeggen dat het koala vlees is, dan wil ze het ook per se eten![]()
![]()
AHAquote:
wat een derpbeest!quote:
quote:Op zondag 15 september 2013 19:03 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Wij aten vanavond piepkuiken
Quote van Bep "zielig voor het kuiken, lekker voor ons"
En dan scenes aan tafel spelen met het ene kuiken wat het andere achterna zit enzo
Ik denk dat je m wegflikkert, want tegen de tijd dat al die prikkers op zijn is dat ding half uitgedroogdquote:Op zondag 15 september 2013 19:04 schreef Molo het volgende:
[..]
wat een derpbeest!
Dan eet je dus uiteindelijk die komkommer niet op? Ja dat zou ik gewoon zonde vinden. Als je 'm we op eet vind ik het wel prima
daar zullen ze ook prima op groeien hoor. Als iemand dan zeikt dat het niet pedagogisch verantwoord is moeten ze lekker opzouten toch?quote:Op zondag 15 september 2013 19:03 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Okay mijn kids krijgen gewoon de bak chips, plakjes kaas en worst, schaaltje m&ms en zoek het uit
AHBAHquote:Op zondag 15 september 2013 19:05 schreef SpaceInvaders het volgende:
Of mensen die hun afgekwijlde prikkers terugsteken.
Voordat ze het woord pedagogisch uit hebben kunnen spreken hebben ze al een klap voor hun muil gehad en staan ze buitenquote:Op zondag 15 september 2013 19:05 schreef Molo het volgende:
[..]
daar zullen ze ook prima op groeien hoor. Als iemand dan zeikt dat het niet pedagogisch verantwoord is moeten ze lekker opzouten toch?
hahahaha, nice!quote:Op zondag 15 september 2013 19:03 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Wij aten vanavond piepkuiken
Quote van Bep "zielig voor het kuiken, lekker voor ons"
En dan scenes aan tafel spelen met het ene kuiken wat het andere achterna zit enzo
quote:Op zondag 15 september 2013 19:06 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Voordat ze het woord pedagogisch uit hebben kunnen spreken hebben ze al een klap voor hun muil gehad en staan ze buiten
Bami komt ons later achtervolgenquote:Op zondag 15 september 2013 19:06 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Voordat ze het woord pedagogisch uit hebben kunnen spreken hebben ze al een klap voor hun muil gehad en staan ze buiten
dat zoberzo, dan vreten ze niet te veel en zit er geen snot/poep aan de rest van de chipsquote:Op zondag 15 september 2013 19:07 schreef SpaceInvaders het volgende:
Of die kinderen zelf een bakje chips geven en van hun poten van de spullen van de 'volwassenen' af laten blijven. Ik moest t vroeger ook aan mama vragen als ik iets wilde
Die moet je zo hard slaan dat ze t nummer van de kindertelefoon niet meer uit hun hoofd wetenquote:Op zondag 15 september 2013 19:07 schreef SpaceInvaders het volgende:
Of die kinderen zelf een bakje chips geven en van hun poten van de spullen van de 'volwassenen' af laten blijven. Ik moest t vroeger ook aan mama vragen als ik iets wilde
en dan 24 uur per dag disney films voorschotelenquote:Op zondag 15 september 2013 19:08 schreef SpaceInvaders het volgende:
Die gaat dan bij jeugdzorg werken en allemaal kindertjes uit huis plaatsen die ze dan stiekem in dr eigen kelder opsluit
ermahgerd wat een aidsquote:Op zondag 15 september 2013 19:16 schreef Molo het volgende:
goedkoopste site voor vloerwax, maar wat een zaadsite
wie verzint zoiets?
http://www.vloerdirect.nl
godverdommequote:Op zondag 15 september 2013 19:16 schreef Molo het volgende:
wie verzint zoiets?
tering jantjequote:Op zondag 15 september 2013 19:16 schreef Molo het volgende:
wie verzint zoiets?
quote:Daar sta je dan
Je zag dit moment al zo vaak in je dromen
En daar is t dan
De dag die je wist dat zou komen is eindelijk hier
Ben je er klaar voor?
Kun je dat ooit echt zijn?
Daar sta je dan
Ieder mens heeft een taak in dit leven
Alles gedaan om je voor te bereiden
Daar is het dan
Je belooft dat je alles zult geven
Iedere stap die je zette die leidde naar hier
En kijk om je heen
Wij lopen met je mee
Door de regen en de wind
Zal ik naast je blijven staan
Ik bescherm je tegen alles wat komt
Ik zal waken als jij slaapt
Ik behoed je voor de storm
Hou je veilig zo lang als ik leef
Een strijd, twee levens
We staan voor elkaar, niet te breken
Een vlag, twee leeuwen
Met elkaar in de zon en de regen
Zij aan zij, borst vooruit
Trots als een pauw, dit is ons geluid
En hoe klein we ook zijn
Onze daden zijn groot
Gaan niet onderuit
Voor jou, mijn kind
Voor m’n pa, voor m’n ma
Loop voor jou door de wind en regen
En zal achter je blijven staan
Ik draag een vaandel met jouw naam
Geloof in jou zolang we bestaan
Ik bouw een dijk met m’n blote handen
En hou het water bij jou vandaan
Laat me weten wat je droomt
Waar je hart zo naar verlangt
Ik zal niet rusten tot het waar geworden is
En als je ooit je weg verliest
Ben ik je baken in de nacht
Ik wijs je de haven in de duisternis
Ik zal strijden als een leeuw
Tot het jou aan niets ontbreekt
De W van Willem
Drie vingers in de lucht, kom op, kom op
De W van Willem is de W van wij
Heel Oranje staat zij aan zij
De W van water waar we niet voor wijken
We leggen het droog en we bouwen dijken
De W van welkom in ons midden
Tot welke God je ook moge bidden
De W van Willem
De W van wakker, stamppot eten
Miljoenen coaches die beter weten
De W van altijd willen winnen
Wat het ook is waar wij aan beginnen
De W van wij zijn een met elkaar
Met de schouders naast elkaar
En dus roepen we vandaag van
Door de regen en de wind
Zal ik naast je blijven staan
Ik bescherm je tegen alles wat komt
Ik zal waken als jij slaapt
Ik behoed je voor de storm
Laat me weten wat je droomt
Waar je hart zo naar verlangt
Ik zal niet rusten tot het waar geworden is
En als je ooit je weg verliest
Ben ik je baken in de nacht
Wijs je de haven in de duisternis
Ik zal strijden als een leeuw
Tot het jou aan niets ontbreekt
ja, even bij mama geweest voor smartphonetraining, en me verwonderd om de lompheid van vaderliefquote:Op zondag 15 september 2013 19:35 schreef Molo het volgende:
oh ja, herinner me weer dat we een aparte kleine lage tafel hadden voor de kinderen en we mochten niks van de volwassenen tafel
Good old memories
Kater beetje weggetrokken SQ?
En dan kreeg je zelf een doosje rozijntjesquote:Op zondag 15 september 2013 19:32 schreef Stormqueen het volgende:
Wij mochten gewoon geen vreten van de salontafel pakken met feestjes vroeger, dat werkte prima
een tupperware bakje nibbits!quote:Op zondag 15 september 2013 19:43 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
En dan kreeg je zelf een doosje rozijntjes
Ah das mooi!quote:Op zondag 15 september 2013 19:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, even bij mama geweest voor smartphonetraining, en me verwonderd om de lompheid van vaderlief
pic van je tetten hont!quote:Op zondag 15 september 2013 19:44 schreef Nagelschaartje het volgende:
En alsnog in de zeikregen met de hont gelopen
Dan gaat hij er zo kneuzig uitzien
ja goeie inderdaad!quote:Op zondag 15 september 2013 19:46 schreef Stormqueen het volgende:
En als er visite kwam moesten we ook van de bank af. Die hou ik er ook in voor later. Blijf het onbegrijpelijk vinden dat ik bij mensen op een houten kruk moet zitten omdat de vierjarige half op de bank ligt
Ja ermahgerd die kutkoters van tegenwoordig. En van die ouders die dan zo staan van 'HAHAHAHA HIJ VREET HEEL DE BAK CHIPS LEEG, KIJK HEO GEWELDIG ERMAHGERD'.quote:Op zondag 15 september 2013 19:46 schreef Stormqueen het volgende:
En als er visite kwam moesten we ook van de bank af. Die hou ik er ook in voor later. Blijf het onbegrijpelijk vinden dat ik bij mensen op een houten kruk moet zitten omdat de vierjarige half op de bank ligt
aan je dochter vragen of het boeltje al los is gekomen aan de bar bij de opendag van de dahliaclub vind ik idd niet getuigen van smaakquote:Op zondag 15 september 2013 19:45 schreef Molo het volgende:
[..]
Ah das mooi!
Oh god.... die heeft vast de meest extreem lompe domme uitspraken gedaan zeker?
Ex leger was het toch?
oquote:Op zondag 15 september 2013 19:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
aan je dochter vragen of het boeltje al los is gekomen aan de bar bij de opendag van de dahliaclub vind ik idd niet getuigen van smaak
quote:Op zondag 15 september 2013 19:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
aan je dochter vragen of het boeltje al los is gekomen aan de bar bij de opendag van de dahliaclub vind ik idd niet getuigen van smaak
je vergeet de foto ervan maken met smartphone en op facebook zettenquote:Op zondag 15 september 2013 19:47 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja ermahgerd die kutkoters van tegenwoordig. En van die ouders die dan zo staan van 'HAHAHAHA HIJ VREET HEEL DE BAK CHIPS LEEG, KIJK HEO GEWELDIG ERMAHGERD'.
godverdomme....quote:Op zondag 15 september 2013 19:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dafuqquote:Op zondag 15 september 2013 19:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat doen ze van de poep tochquote:Op zondag 15 september 2013 19:49 schreef Molo het volgende:
[..]
je vergeet de foto ervan maken met smartphone en op facebook zetten
nee, dat is geen optie voor mensen met kinderen. Maar je kan wel regels hanteren vind ikquote:Op zondag 15 september 2013 19:49 schreef Nagelschaartje het volgende:
Is helemaal geen koters uitnodigen voor een verjaardag misschien een idee?
mijn oom die oud marinier is heeft ook altijd dat soort dingen, emotionele stuk is bij hem geamputeerd tijdens zijn dienst/werk geloof ikquote:Op zondag 15 september 2013 19:49 schreef Stormqueen het volgende:
Ja, het zal wel korsakov zijn ofzo.
Hele lijst met regels aan de deurquote:Op zondag 15 september 2013 19:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, dat is geen optie voor mensen met kinderen. Maar je kan wel regels hanteren vind ik
ja, en alles wat "apart" isquote:Op zondag 15 september 2013 19:50 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dat doen ze van de poep toch
ik heb gezegd dat ik het een zeer ongepaste opmerking vond. En dat vooral aan mama laten blijken. Die pakt m wel aan.quote:Op zondag 15 september 2013 19:49 schreef Molo het volgende:
[..]
godverdomme....
hoe reageer je daar dan op, dat is echt té bizar........
Ik ga de regel "geen kinderen op mijn verjaardag" hanteren.quote:Op zondag 15 september 2013 19:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, dat is geen optie voor mensen met kinderen. Maar je kan wel regels hanteren vind ik
ah wat goed van je. Damn... wat een hork zegquote:Op zondag 15 september 2013 19:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik heb gezegd dat ik het een zeer ongepaste opmerking vond. En dat vooral aan mama laten blijken. Die pakt m wel aan.
das geen studie manquote:Op zondag 15 september 2013 19:54 schreef Nagelschaartje het volgende:
Echt Masja, ze verdient klappen![]()
Ze vraagt zich af of je als je eenmaal volwassen bent, je nog verandert. Als je volwassen bent is het toch klaar? Of word je dan misschien "nog volwassener"?![]()
![]()
En dat heeft sph gestudeerd
nope, niemand in mijn familie of vriendenkring. Merk nu al dat veel mensen er niet mee om kunnen gaan. Ze negeren of bagatelliseren het. Dat doet best pijn.quote:Op zondag 15 september 2013 19:53 schreef Molo het volgende:
[..]
ah wat goed van je. Damn... wat een hork zeg![]()
maar jouw moeder heeft nooit zoiets gehad begrijp ik? Of juist wel, dat hij er niet mee kan omgaan?
Na je 21e blijf je de rest van je leven hetzelfdequote:Op zondag 15 september 2013 19:54 schreef Molo het volgende:
[..]
das geen studie manDas een opleiding, en zij heeft 'm bij een pakje boter gekregen denk ik
Entot de macht
voor haar idd
het zou dingen wel eenvoudiger makenquote:Op zondag 15 september 2013 19:57 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Na je 21e blijf je de rest van je leven hetzelfde![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Das klote zegquote:Op zondag 15 september 2013 19:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nope, niemand in mijn familie of vriendenkring. Merk nu al dat veel mensen er niet mee om kunnen gaan. Ze negeren of bagatelliseren het. Dat doet best pijn.
Masja is toch ook redelijk eenvoudigquote:Op zondag 15 september 2013 19:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
het zou dingen wel eenvoudiger maken
het wattus?quote:Op zondag 15 september 2013 19:59 schreef Stormqueen het volgende:
Godsamme, net toen je dacht dat het niet erger kon was daar het Wilde Oosten
Ja hoi hequote:Op zondag 15 september 2013 20:00 schreef LETMEIN het volgende:
Ik kom deze SC per toeval tegen. Nou hallo
voor bb is het toch anders omdat ie niet weet hoe het voelt als vrouw. Maar we praten er wel over. En trix mag ik altijd lastig vallenquote:Op zondag 15 september 2013 19:58 schreef Molo het volgende:
[..]
Das klote zeg![]()
Lijkt me echt moeilijk, zeker op deze manier
Kun je met bb wel goed over praten? Of met vriendinnen?
ja dat is ook zo. Gisteren was vriendin van me aan Koos al doorlekken aan het uitleggen qua gevoel (ja echtquote:Op zondag 15 september 2013 20:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
voor bb is het toch anders omdat ie niet weet hoe het voelt als vrouw. Maar we praten er wel over. En trix mag ik altijd lastig vallenen via FOK ook wat andere meiden die het mee hebben gemaakt
Jouw tweede naam is toch Rosemary?quote:Op zondag 15 september 2013 20:02 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik had mijn baarmoeder al aangeboden maar die vindt sq niet goed genoeg
wordt er trouwens nog gekeken wat er mis is gegaan? Voor zover te herleiden?quote:Op zondag 15 september 2013 20:03 schreef Stormqueen het volgende:
Er is niks mis met mijn baarmoeder.
Nier kopen?quote:Op zondag 15 september 2013 20:04 schreef LETMEIN het volgende:
Gaat het hier nu over baarmoeders? Dan kan ik helaas niet mee praten
with a nice chiantiquote:Op zondag 15 september 2013 20:04 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb ook nog een nier een stukjes lever in de aanbieding, als iemand interesse heeft?
nee dat doen ze pas als het vaker gebeurt. Maar daar gaan we niet van uitquote:Op zondag 15 september 2013 20:04 schreef Molo het volgende:
[..]
wordt er trouwens nog gekeken wat er mis is gegaan? Voor zover te herleiden?
Dat snap ik meis. Het is ook zo moeilijk, want je weet eigenlijk niet wat je moet doen, waar je iemand het beste mee helpt. Wil iemand erover praten of juist niet? Afleiden of juist er op in gaan?quote:Op zondag 15 september 2013 19:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nope, niemand in mijn familie of vriendenkring. Merk nu al dat veel mensen er niet mee om kunnen gaan. Ze negeren of bagatelliseren het. Dat doet best pijn.
dat lijkt me een goeie instellingquote:Op zondag 15 september 2013 20:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee dat doen ze pas als het vaker gebeurt. Maar daar gaan we niet van uit
Ik wil geen mongooltjequote:Op zondag 15 september 2013 20:06 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ik heb er nog steeds 2 van mezelf![]()
Wil jij zaad kopen?
zo'n verantwoorde reactiequote:Op zondag 15 september 2013 20:05 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dat snap ik meis. Het is ook zo moeilijk, want je weet eigenlijk niet wat je moet doen, waar je iemand het beste mee helpt. Wil iemand erover praten of juist niet? Afleiden of juist er op in gaan?
Eigenlijk moet je het gewoon vragen, maar dat is ook lastig merk ik.
Bij deze: Skjoe wat vind jij het prettigste?
In het autisme-survival-boek dat ik ergens op m'n werk trof stond dat als je niet weet wat iemand bedoelt of wat je moet doen dat je het gewoon moet vragenquote:Op zondag 15 september 2013 20:06 schreef Molo het volgende:
[..]
zo'n verantwoorde reactie
Schaar, wat ben je toch ook een heerlijk autistisch maar lief wijf
Dat heeft iedereen wel met onderwerpen die over sterfte en ziekte gaanquote:Op zondag 15 september 2013 20:08 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
In het autisme-survival-boek dat ik ergens op m'n werk trof stond dat als je niet weet wat iemand bedoelt of wat je moet doen dat je het gewoon moet vragen![]()
Maar ik vind het ook best lastig, want ik wil zo graag doen wat ik kan maar ik ben bang weer compleet verkeerde dingen te zeggen, omdat dat typisch zou zijn
Ben ik niet welkom?quote:Op zondag 15 september 2013 20:09 schreef SpaceInvaders het volgende:
We hebben m nog niet weggejaagd
eerst je tetten posten, je gelakte nagels en je autistenscorequote:
ik vind het vooral fijn als men het niet weggrapt. Of proberen goed te praten met dingen als "joh, het komt wel goed, het stelt niks voor, etc" En dat ik er gewoon over mag en kan praten zonder het gevoel te krijgen dat ik me aanstel ofzo. Zoietsquote:Op zondag 15 september 2013 20:05 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dat snap ik meis. Het is ook zo moeilijk, want je weet eigenlijk niet wat je moet doen, waar je iemand het beste mee helpt. Wil iemand erover praten of juist niet? Afleiden of juist er op in gaan?
Eigenlijk moet je het gewoon vragen, maar dat is ook lastig merk ik.
Bij deze: Skjoe wat vind jij het prettigste?
Ik zal deze opdracht eens deze dagen volbrengen.quote:Op zondag 15 september 2013 20:10 schreef Molo het volgende:
[..]
eerst je tetten posten, je gelakte nagels en je autistenscore
Aanstellen doe je zeker niet meis.quote:Op zondag 15 september 2013 20:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik vind het vooral fijn als men het niet weggrapt. Of proberen goed te praten met dingen als "joh, het komt wel goed, het stelt niks voor, etc" En dat ik er gewoon over mag en kan praten zonder het gevoel te krijgen dat ik me aanstel ofzo. Zoiets
voor HBO is dit dikke bullshitquote:Op zondag 15 september 2013 20:13 schreef Puckzzz het volgende:
Meiden die hier studiefinanciering krijgen...wij hadden net een huilende stiefdochter aan tafel. Iets met dat de regels veranderen en dat ze na haar 18e geen studiefinanciering meer krijgt voor haar HBO opleiding. Dat ze het nog 1 jaar (10 maanden) zou krijgen en daarna helemaal niets meer. Wat dus zal betekenen dat ze haar opleiding niet af kan maken.
Ik vind dit moeilijk te geloven maar ik heb totáál geen kaas gegeten van dit soort dingen. Hoe zit dit nou? Klopt het wat ze zegt?
Volgens mij waren de nieuwe kabinetsplannen dat je wel stufi krijgt, maar dat het geen gift is maar een lening. Maar ja, die ideeën veranderen om de week. Dus om je daar nu al druk over te makenquote:Op zondag 15 september 2013 20:13 schreef Puckzzz het volgende:
Meiden die hier studiefinanciering krijgen...wij hadden net een huilende stiefdochter aan tafel. Iets met dat de regels veranderen en dat ze na haar 18e geen studiefinanciering meer krijgt voor haar HBO opleiding. Dat ze het nog 1 jaar (10 maanden) zou krijgen en daarna helemaal niets meer. Wat dus zal betekenen dat ze haar opleiding niet af kan maken.
Ik vind dit moeilijk te geloven maar ik heb totáál geen kaas gegeten van dit soort dingen. Hoe zit dit nou? Klopt het wat ze zegt?
Wat bedoel je?quote:
Ja zoiets zei ze wel, maar dat ze daar niet in aanmerking voor kwam ofzo. Ze was ook heel warrig aan het vertellen want ze baalt ontzettend.quote:Op zondag 15 september 2013 20:14 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Volgens mij waren de nieuwe kabinetsplannen dat je wel stufi krijgt, maar dat het geen gift is maar een lening. Maar ja, die ideeën veranderen om de week. Dus om je daar nu al druk over te maken
niemand voltooit zijn HBO voor zijn 20e. Meestal begin je met 17, 4 jaar lang HBO stufi later is ze minstens 21. Een enkeling is 20 als het geld op is.quote:
Pa & Ma zijn gescheiden (quote:Op zondag 15 september 2013 20:15 schreef Molo het volgende:
Gewoon even bij de IB-groep of hoe die toko tegenwoordig ook heet kijken, staat alles wel uitgelegd.
Inkomen van pa en ma wordt wel meegenomen in aanvullende beurs, maar zal er wel op neer komen dat ze zich aanstelt
basisbeurs is een lening die je terug moet betalen als je je punten niet tijdig haalt. Als je het wel haalt wordt het omgezet in een gift. Voor de 4 jaar die een HBO opleiding duurt.quote:Op zondag 15 september 2013 20:15 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ja zoiets zei ze wel, maar dat ze daar niet in aanmerking voor kwam ofzo. Ze was ook heel warrig aan het vertellen want ze baalt ontzettend.
Maar dat het een lening wordt en je het terug moet betalen was vroeger toch ook al zo?
Nu krijg je je basis-stufi kado als je je diploma haalt. Dat willen ze mogelijk af gaan schaffen en dan wordt het een lening. De aanvullende beurs als je ouders niet genoeg inkomen hebben blijft meen ik wel een gift, misschien komt ze daar niet voor in aanmerking. Maar dan krijgt ze nog steeds stufi, alleen moet ze het achteraf terugbetalen.quote:Op zondag 15 september 2013 20:15 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ja zoiets zei ze wel, maar dat ze daar niet in aanmerking voor kwam ofzo. Ze was ook heel warrig aan het vertellen want ze baalt ontzettend.
Maar dat het een lening wordt en je het terug moet betalen was vroeger toch ook al zo?
Ik ben webcamgirl. En jij?quote:
http://www.duo.nl/particu(...)udiefinanciering.aspquote:Op zondag 15 september 2013 20:21 schreef Puckzzz het volgende:
Thnx dames, ik vond het al zo moeilijk te geloven dat ze geen enkele vorm van studie financiering zou kunnen krijgen. Ik ga er even induiken hoe het precies zit.
niks, ik kom nooit van mijn zolderkamer afquote:
das toch best snel?quote:Op zondag 15 september 2013 20:22 schreef AlbinoBambi het volgende:
Hehe, ik heb eindelijk schoenen en broek voor horecawerk, bijna binnen mijn budget. Dat duurde maar drie dagen.
quote:Op zondag 15 september 2013 20:11 schreef Molo het volgende:
Speciaal voor Spaids:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vooral schoenen duurde echt heeeel lang, ik begon de moed op te geven.quote:
Ik vind 3 dagen niet heel lang hoorquote:Op zondag 15 september 2013 20:27 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Vooral schoenen duurde echt heeeel lang, ik begon de moed op te geven.
Oeh en heb grote schoonmaak gedaan vandaag. My room is so cleaean.
Ik wel als ik die dagen ook echt op zoek ben, in drie verschillende steden. Terwijl ik gewoon op zoek ben naar zwarte schoenen, niet bepaald spectaculair ofzo.quote:Op zondag 15 september 2013 20:29 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik vind 3 dagen niet heel lang hoor
wanneer begin je?
misschien snapt ze het zelf niet, kan natuurlijk ook nogquote:Op zondag 15 september 2013 20:33 schreef Puckzzz het volgende:
Ok, zoals ik het dus begrijp (en sorry dat ik hier even over doorzaag) komt ze gewoon in aanmerking voor een basis studiebeurs. Het enige verschil is dat die vanaf 1 januari 2015 wordt omgezet in een lening.
Master en Bachelor zijn bij haar niet aan de orde.
In haar hoofd frustreert het haar natuurlijk dat ze het niet meer 'krijgt' maar dat ze het terug moet betalen.
Anyways, ik ga haar die link ff sturen en ben blij dat ik me even ingelezen heb.
Thnx Schaar!
Mannen die proberen het luchtig te houden, dat is gedoemd om te falenquote:Op zondag 15 september 2013 20:34 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Skjoe wat een kutopmerking, dat doet gewoon pijn en zeker als het van zo dichtbij komt
misschien helpt het te bedenken dat hij zich waarschijnlijk ook geen raad met de situatie weet en het maar probeert een beetje luchtig te houden?
Mannen willen dingen altijd fixen. En dat gaat in dit geval niet...dan gaan ze raar doen...quote:Op zondag 15 september 2013 20:36 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Mannen die proberen het luchtig te houden, dat is gedoemd om te falen
naja als zij naar het hbo gaat gaat ze dus wel een bachelor opleiding doen... dus weet niet wat ze nu precies doet en wat ze wilt gaan doen?quote:Op zondag 15 september 2013 20:33 schreef Puckzzz het volgende:
Ok, zoals ik het dus begrijp (en sorry dat ik hier even over doorzaag) komt ze gewoon in aanmerking voor een basis studiebeurs. Het enige verschil is dat die vanaf 1 januari 2015 wordt omgezet in een lening.
Master en Bachelor zijn bij haar niet aan de orde.
In haar hoofd frustreert het haar natuurlijk dat ze het niet meer 'krijgt' maar dat ze het terug moet betalen.
Anyways, ik ga haar die link ff sturen en ben blij dat ik me even ingelezen heb.
Thnx Schaar!
Truequote:Op zondag 15 september 2013 20:36 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Mannen die proberen het luchtig te houden, dat is gedoemd om te falen
nou ja, je hebt natuurlijk ook geen ziel he....quote:Op zondag 15 september 2013 20:36 schreef AlbinoBambi het volgende:
![]()
Iemand in het 'wat draag jij vandaag' topic die vind dat mijn kleding emo/gothic stijl is. Tuuurlijk joh.
Puckzzz, het is ook wel vaag en wisselend hoor.
ja maar dat maakt voor de financiering niet uit, plan was/is om op de uni alleen maar de bachelorfase te vergoeden en de master alleen met pure lening te bekostigen. Daar heb je op het HBO geen last vanquote:Op zondag 15 september 2013 20:37 schreef Diconnected het volgende:
[..]
naja als zij naar het hbo gaat gaat ze dus wel een bachelor opleiding doen... dus weet niet wat ze nu precies doet en wat ze wilt gaan doen?
Mannenquote:Op zondag 15 september 2013 20:37 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Mannen willen dingen altijd fixen. En dat gaat in dit geval niet...dan gaan ze raar doen...
op hbo heb je ook masters?quote:Op zondag 15 september 2013 20:39 schreef Molo het volgende:
[..]
ja maar dat maakt voor de financiering niet uit, plan was/is om op de uni alleen maar de bachelorfase te vergoeden en de master alleen met pure lening te bekostigen. Daar heb je op het HBO geen last van
quote:Op zondag 15 september 2013 20:38 schreef Molo het volgende:
[..]
nou ja, je hebt natuurlijk ook geen ziel he....
ja maar das weer anders geregeldquote:
ik heb net even gekeken, das toch geen gothic look manquote:
Dat vond ik ook niet.quote:Op zondag 15 september 2013 20:42 schreef Molo het volgende:
[..]
ik heb net even gekeken, das toch geen gothic look man
Ik snap overigens het doel niet van alleen een foto van je outfit posten, maar ok
wordt niet zomaar vergoed. Ik moet zeggen dat ik er geen kont van snap en alleen weet dat ik zwaar de sjaak ben als ik ooit nog wat wil doen op de uniquote:Op zondag 15 september 2013 20:42 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb geen zin om het verder op te zoeken ook
Ik zou t raar vinden dat een hbo master wel vergoed zou worden en wo niet. Op wo heb je namelijk vaker een master nodig dan op het hbo omdat wo veel algemener is in de bachelorfase.
Ja maar dat ben je toch sowieso als je na x jaar bent?quote:Op zondag 15 september 2013 20:44 schreef Molo het volgende:
[..]
wordt niet zomaar vergoed. Ik moet zeggen dat ik er geen kont van snap en alleen weet dat ik zwaar de sjaak ben als ik ooit nog wat wil doen op de uni
nee voorheen kreeg je dan gewoon geen stufi. Nu mag je rond de 14000 per jaar betalenquote:Op zondag 15 september 2013 20:45 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja maar dat ben je toch sowieso als je na x jaar bent?
Ik dcht dat je na een bepaalde leeftijd gewoon fucked was. Mijn zus moest ook zoiets betalen voor dr zoveelste master (hbo wel) en toen hadden ze het ook nog eens dubbel afgeschreven, goede grap welquote:Op zondag 15 september 2013 20:45 schreef Molo het volgende:
[..]
nee voorheen kreeg je dan gewoon geen stufi. Nu mag je rond de 14000 per jaar betalen
14 duizend euro???quote:Op zondag 15 september 2013 20:46 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik dcht dat je na een bepaalde leeftijd gewoon fucked was. Mijn zus moest ook zoiets betalen voor dr zoveelste master (hbo wel) en toen hadden ze het ook nog eens dubbel afgeschreven, goede grap wel
Nee geen 14, wel rond de 10 geloof ik. Nog steeds veel geldquote:Op zondag 15 september 2013 20:47 schreef Molo het volgende:
[..]
14 duizend euro???
Ik ken niemand die dat zelf opgehoest heeft hoor, jouw zus was docente toch? Die hebben weer andere regelingen.
fucking hell... dat krijg ik niet bij elkaar gespaard hoor... want je moet er ook tijd in stoppen, dus minder werken, dus minder inkomsten.... nee, helaasquote:Op zondag 15 september 2013 20:49 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nee geen 14, wel rond de 10 geloof ik. Nog steeds veel geld
wo?quote:Op zondag 15 september 2013 20:42 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb geen zin om het verder op te zoeken ook
Ik zou t raar vinden dat een hbo master wel vergoed zou worden en wo niet. Op wo heb je namelijk vaker een master nodig dan op het hbo omdat wo veel algemener is in de bachelorfase.
DITquote:Op zondag 15 september 2013 19:46 schreef Stormqueen het volgende:
wo = wetenschappelijk onderwijs = universiteitquote:
Naja ik weet niet hoe ze t doen maar volgens mij komen zij geen geld tekort.quote:Op zondag 15 september 2013 20:49 schreef Molo het volgende:
[..]
fucking hell... dat krijg ik niet bij elkaar gespaard hoor... want je moet er ook tijd in stoppen, dus minder werken, dus minder inkomsten.... nee, helaas
OHAIquote:Op zondag 15 september 2013 20:04 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb ook nog een nier een stukjes lever in de aanbieding, als iemand interesse heeft?
das mooi tochquote:Op zondag 15 september 2013 20:53 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Naja ik weet niet hoe ze t doen maar volgens mij komen zij geen geld tekort.Maar goed zij zijn dan ook niet een huis vet aan het verbouwen enzo
![]()
Ik denk dat je hier dan wel goed zit SQ, of iig ik wil exact dezelfde dingen niet als jij en heb hier nooit het idee dat ik mij aanstel ofzo ...quote:Op zondag 15 september 2013 20:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik vind het vooral fijn als men het niet weggrapt. Of proberen goed te praten met dingen als "joh, het komt wel goed, het stelt niks voor, etc" En dat ik er gewoon over mag en kan praten zonder het gevoel te krijgen dat ik me aanstel ofzo. Zoiets
Dat!quote:Op zondag 15 september 2013 20:57 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik denk dat je hier dan wel goed zit SQ, of iig ik wil exact dezelfde dingen niet als jij en heb hier nooit het idee dat ik mij aanstel ofzo ...
Imho mag je er over kwijt zoveel en zovaak je wilt hoor, t is niet nix en als het voor jou helpt dan graag
lever en niertje voor artsy?quote:Op zondag 15 september 2013 20:56 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Wat wil je hebben? Geef mij de artsy er maar voor
Wut?quote:Op zondag 15 september 2013 21:05 schreef AlbinoBambi het volgende:
Aaaah, date vraagt of ik mee uit eten ga met hem en vriendinnen van zijn opleiding. Want ze zijn nieuwsgierig en willen me ontmoeten. We daten net 3 weken!
Okay, tegen die tijd heb k vast mijn 2.55 welquote:Op zondag 15 september 2013 21:03 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nee je mag 1 kiezen voor de artsy
Als je allebei wilt dan wil ik artsy en chanel.
quote:Op zondag 15 september 2013 21:06 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Wut?
Ok, prioriteiten!
Is het een neger?
heb je al gebatst?
Howquote:Op zondag 15 september 2013 21:05 schreef AlbinoBambi het volgende:
Aaaah, date vraagt of ik mee uit eten ga met hem en vriendinnen van zijn opleiding. Want ze zijn nieuwsgierig en willen me ontmoeten. We daten net 3 weken!
Ik wil toch een grotere 2.55 dan jijquote:Op zondag 15 september 2013 21:06 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Okay, tegen die tijd heb k vast mijn 2.55 wel
Teleurstellendquote:Op zondag 15 september 2013 21:06 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]Het is geen neger en ik heb niet gebatst.
Volgens mij was hij ook nog helemaal niet van plan om iets tegen mij te zeggen of aan mij te vragen. Maar hij stuurde per ongeluk mij een berichtje ipv hun.quote:
Jaja perongelukquote:Op zondag 15 september 2013 21:08 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Volgens mij was hij ook nog helemaal niet van plan om iets tegen mij te zeggen of aan mij te vragen. Maar hij stuurde per ongeluk mij een berichtje ipv hun.
quote:Op zondag 15 september 2013 21:09 schreef Mss het volgende:
Een vriendengroep die bestaat uit een dude en allemaal vrouwen?
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 15 september 2013 21:10 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]Hij studeert psychologie, daar zijn de mannen ook wel heel ernstig in de minderheid.
Hij was zelf ook nog niet zo voor het plan gelukkig. Het plan kwam bij die vriendinnen vandaan.quote:Op zondag 15 september 2013 21:10 schreef SpaceInvaders het volgende:
En een man die jou mee wil nemen op date met mensen van zijn opleiding omdast die wijven nieuwsgierig zijn, Lolque
Ik ben blij met mijn alphamale
Dat zou ik nu ook zeggen ja.quote:Op zondag 15 september 2013 21:10 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Hij was zelf ook nog niet zo voor het plan gelukkig. Het plan kwam bij die vriendinnen vandaan.
dat! offffffffquote:Op zondag 15 september 2013 21:13 schreef Mss het volgende:
Maar serieus, op zo'n wijvenstudie zoeken die paar mannen die er zijn elkaar vooral op en proberen ze intussen zoveel mogelijk vrouwen te regelen
Ik vind het ook wel iets verontrustend dat hij zoveel vriendinnen ipv vrienden heeft hoor. Maar verder is hij wel leuk.quote:Op zondag 15 september 2013 21:13 schreef Mss het volgende:
Maar serieus, op zo'n wijvenstudie zoeken die paar mannen die er zijn elkaar vooral op en proberen ze intussen zoveel mogelijk vrouwen te regelen
Dat bepalen wij wel!quote:Op zondag 15 september 2013 21:14 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel iets verontrustend dat hij zoveel vriendinnen ipv vrienden heeft hoor. Maar verder is hij wel leuk.
quote:
Ja maar op foto's is hij niet leuk.quote:Op zondag 15 september 2013 21:14 schreef Molo het volgende:
[..]
Dat bepalen wij wel!![]()
doe eens een foto!
en wil hij je alleen in je kont neuken?quote:Op zondag 15 september 2013 21:15 schreef Mss het volgende:
Moet je tijdens het muilen ook altijd een opplaksnor op van hem?
Godverquote:Op zondag 15 september 2013 21:15 schreef Mss het volgende:
Moet je tijdens het muilen ook altijd een opplaksnor op van hem?
WAAROM zijn die jappen gecensureerd?quote:
Met konijnen en al?quote:Op zondag 15 september 2013 21:24 schreef Molo het volgende:
Godverdomme, mijn konijnenren vliegt door de tuin heen
Wietplantjes. Medicinaal jwzquote:Op zondag 15 september 2013 21:27 schreef Sharana_LV het volgende:
Jippie morgen nieuwe orchideen bij de AH halen
wat voor plantjes zijn nog meer leuk in mijn huis? nu k meer thuis zit wil k het hier wat vrolijker maken enzo
yepquote:
geraniums, je nadert toch de 30 al bijnaquote:Op zondag 15 september 2013 21:27 schreef Sharana_LV het volgende:
wat voor plantjes zijn nog meer leuk in mijn huis? nu k meer thuis zit wil k het hier wat vrolijker maken enzo
dan kan ik er vast wel paar van jou krijgen, jij zult er wel genoeg hebbenquote:Op zondag 15 september 2013 21:29 schreef Molo het volgende:
[..]
geraniums, je nadert toch de 30 al bijna
Armen Gerdaquote:Op zondag 15 september 2013 21:29 schreef Molo het volgende:
[..]
yep
heb het net maar weer recht gezet, ze zaten er nog heel relaxed in dus zal wel goed zijn
quote:Op zondag 15 september 2013 21:30 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
dan kan ik er vast wel paar van jou krijgen, jij zult er wel genoeg hebben
toevallig staan ze bij de buren nog mooi te pronken in de tuin, dus die kan ik er wel uit jattenquote:Op zondag 15 september 2013 21:30 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
dan kan ik er vast wel paar van jou krijgen, jij zult er wel genoeg hebben
vetplanten? olifantenplant?quote:Op zondag 15 september 2013 21:27 schreef Sharana_LV het volgende:
het is een open ren he, ze waren niet plat gedauwdquote:
IK HEB ZO'N IKEABOOMPJEquote:Op zondag 15 september 2013 21:33 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ermagerd Sjaan neem een bonzaiboom en dan zo snoeien met een mini-schaartje
quote:Op zondag 15 september 2013 21:32 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
vet is niet graag wat een vrouwen willen hebben en watdafuq is een olfiantenplant
vriend van me verzamelt bonzais, zo tofquote:Op zondag 15 september 2013 21:33 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ermagerd Sjaan neem een bonzaiboom en dan zo snoeien met een mini-schaartje
Ik had hem gezien, maar ik vond vooral het "komt hij weer met z'n kut-trucje"-hoofd zo mooiquote:
ja maar die zijn lelijkquote:Op zondag 15 september 2013 21:37 schreef Molo het volgende:
Ik heb deze van de Ikea, die staan bij mij al anderhalf jaar, terwijl normaal serieus alles kapot gaat bij mij
[ afbeelding ]
ik gok dat je een plantenziekte/schimmel had danquote:Op zondag 15 september 2013 21:37 schreef Sharana_LV het volgende:
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/80118468/
deze heb ik!
die deed het hier super goed, maar opeens werd de aarde wat harder en wit? dus ik heb gister alle oude aarde er afgeschud en hem met nieuwe potgrond weer in zijn dingetje gezet dus hopen dat ie nu weer blij is
maar dati s dus t enige wat ik heb, en een potje waar straks die catnip van spees in gaat groeien
SERIEUSquote:Op zondag 15 september 2013 21:38 schreef Molo het volgende:
[..]
ik gok dat je een plantenziekte/schimmel had dan
das trouwens de enige andere plant die ik heb staan hierquote:Op zondag 15 september 2013 21:37 schreef Sharana_LV het volgende:
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/80118468/
deze heb ik!
die deed het hier super goed, maar opeens werd de aarde wat harder en wit? dus ik heb gister alle oude aarde er afgeschud en hem met nieuwe potgrond weer in zijn dingetje gezet dus hopen dat ie nu weer blij is
maar dati s dus t enige wat ik heb, en een potje waar straks die catnip van spees in gaat groeien
geen idee joh. Gewoon kijken hoe het gaat. Ik heb echt de minst groene vingers ooit, dus ik kan je geen advies geven, ik koop altijd gewoon nieuwe en voor ik op vakantie ga gooi ik ze meestal wegquote:Op zondag 15 september 2013 21:38 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
SERIEUS
hoe kan dat dannaja hij viel opeens uit met zijn blaadjes enzo, maar is nieuw potgrondje dan wel genoeg?
DAN HAD JE VOOR DE PLANT MOETEN KIEZEN EN MIEP WEG MOETEN DOEN!quote:Op zondag 15 september 2013 21:39 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik had hier trouwens serieus een plant in huis waar Miep niet tegen kon. Was raar, ze kreeg een korst in haar nek en ik begreep maar niet waarom. Plant weggedaan en de korst was daarna ook weg.
Wel jammer, vond dat een toffe plant en hij was makkelijk in leven te houden
Maar de plant kon ik aan m'n buren geven, Miep wilden ze nietquote:Op zondag 15 september 2013 21:40 schreef Molo het volgende:
[..]
DAN HAD JE VOOR DE PLANT MOETEN KIEZEN EN MIEP WEG MOETEN DOEN!![]()
![]()
ja dit dusquote:Op zondag 15 september 2013 21:39 schreef Molo het volgende:
[..]
geen idee joh. Gewoon kijken hoe het gaat. Ik heb echt de minst groene vingers ooit, dus ik kan je geen advies geven, ik koop altijd gewoon nieuwe en voor ik op vakantie ga gooi ik ze meestal weg
quote:Op zondag 15 september 2013 21:40 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Maar de plant kon ik aan m'n buren geven, Miep wilden ze niet
ik zie mogelijkhedenquote:Op zondag 15 september 2013 21:40 schreef Nagelschaartje het volgende:
Oeh Sjaan doe een vlees-etende plant, tofheid
geen huur betalen = geen etenquote:Op zondag 15 september 2013 21:40 schreef Nagelschaartje het volgende:
Oeh Sjaan doe een vlees-etende plant, tofheid
Taart's vent was toch orchideënboer?quote:Op zondag 15 september 2013 21:41 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ja dit dus
mijn orchideen doen t hier altijd super dus die haal k gewoon weer en zet ze dit keer ff wat beter vast aan die stokjes zodat ze hopelijk dan niet gaan hangen
die zit toch in een potje! die heb je btw aan milo gegevenquote:Op zondag 15 september 2013 21:42 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb je net zaad gegeven om iets te groeien, ondankbaar kreng.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |