Ik heb echt geen flauw idee. Ik zou gewoon ziek kunnen zijn maar voor hetzelfde geld blijkt dat er iets heel anders aan de hand is en dat maakt me een beetje bang van mn eigen lijfquote:Op zondag 15 september 2013 17:09 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Da's kut![]()
Is dit te wijden aan 1 van je kneuzentitels of is dit nieuw?
als het normale speculaas is mag het best in mijn oven! gevulde speculaasquote:Op zondag 15 september 2013 16:12 schreef Molo het volgende:
[..]
is goed hoor!
Samen plank meenemen naar Sjaan?
Die heeft nu immers weer een schone oven
punt is alleen dat het niet alleen mijn huis is, maar ook dat van Koosquote:Op zondag 15 september 2013 17:28 schreef Sharana_LV het volgende:
Kip, mensen die in jouw huis komen mogen zich lekker aan jou aanpassen. Als ze het eten niet lekker vinden is dat hun probleem, dus of ze houden hun muil en eten mee, of gewoon chinees bestellen. Als ze daar een probleem mee hebben komen ze maar na het eten
ja maar wordt dan waarschijnlijk te laat voor Speesje ivm terugreis, tenzij jij ;s middags al vrij bentquote:Op zondag 15 september 2013 17:25 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
als het normale speculaas is mag het best in mijn oven! gevulde speculaas
ligt eraan welke dag want dat wouden jullie verzetten toch -> eerst de datum weten dan weet ik f k vrij kan nemenquote:Op zondag 15 september 2013 17:36 schreef Molo het volgende:
[..]
ja maar wordt dan waarschijnlijk te laat voor Speesje ivm terugreis, tenzij jij ;s middags al vrij bent
Natuurijk is het ook koos zijn huis, blijft nog wel dat het een vent is en hij dus geen moer te zeggen heeft in huis. Slotje.quote:Op zondag 15 september 2013 17:35 schreef Molo het volgende:
[..]
punt is alleen dat het niet alleen mijn huis is, maar ook dat van Koos
Maar goed, hij heeft ze gebeld en gezegd dat hij NA het eten naar hen toe gaat. Dus ik blijf lekker thuis.
Awkward situatie, want überlomp voor hun ook natuurlijk (gebeld worden om te komen en dan opeens afgebeld worden).... maar ik ben er wel ok mee nu. En hij staat nu te koken. Hij heeft net voor de tweede keer ui opgezet want de eerste portie was vet aangebrand
Hij kookt verder wel lekker dus komt wel goed.
Ik ben lekker mijn schoenen aan het uitzoeken, al 6 paar weggedonderd en ik ben niet eens op de helft
erm nerm nerm vers gebakken gevuld speculaas is toch wel heul lekker hoorquote:
ik ga zo aardappelgratin in m'n vieze oven stoppenquote:Op zondag 15 september 2013 18:03 schreef Sharana_LV het volgende:
Witlofschotel in mijn schone oven <3
een maandag, maar welke dag weet ik nog niet, gooi het zo wel op de app of feestboekquote:Op zondag 15 september 2013 18:03 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ligt eraan welke dag want dat wouden jullie verzetten toch -> eerst de datum weten dan weet ik f k vrij kan nemen
lekkerrrrrquote:Op zondag 15 september 2013 18:03 schreef Sharana_LV het volgende:
Witlofschotel in mijn schone oven <3
quote:Op zondag 15 september 2013 18:41 schreef PriemGirl het volgende:
Hier nog eens domino's besteld
Deze middag verjaardag van 2 jarige geweest en ik kwam uiteindelijk tot het besef dat wij het enige stel hadden die nog geen koters hadden![]()
Het ging ook echt zo van: "hoe was je vakantie?" Ik: "Ja was gezellig ik ben gaan para...." "hahaha kiek de kinders dit en dit doen... Ow sorry; je zei?" Ik: "Ja goeie vakantie gehad.... *zwijgt verder* "![]()
![]()
hahahahaha! en hoe oud is je neefje?quote:Op zondag 15 september 2013 18:47 schreef Sharana_LV het volgende:
mijn neefje zit aan mij en sf steeds te vragen wanneer er babies komen
Ja daar ga ik ook vanuit; maar met allemaal koters tussen een half jaar en 4/5 jaar ongeveer is het 'ietsjes' druk zeg maarquote:Op zondag 15 september 2013 18:46 schreef Molo het volgende:
[..]klinkt als een fijne verjaardag
Die fase gaat natuurlijk ook wel weer over naarmate ze ouder worden, maar dit is af en toe wel irritant ja, ik merk dat ook op kinderverjaardagen, daar vind ik gewoon geen pest aan dus ik mijd ze
10quote:Op zondag 15 september 2013 18:49 schreef Molo het volgende:
[..]
hahahahaha! en hoe oud is je neefje?
Wel voordeel qua 'gezond' etenquote:Op zondag 15 september 2013 18:51 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Wij raken n zo'n beetje uit de kleine kinderen op verjaardagen en mèn dat is tof! Gewoon weer 's avonds een verjaardag kunnen vieren ipv zondagmiddag, pinda's kunnen neerzetten en vlammetjes uitdelen ipv pakjes wicky en chipito's
ja die drukte daar kan ik ook zeer slecht tegenquote:Op zondag 15 september 2013 18:50 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja daar ga ik ook vanuit; maar met allemaal koters tussen een half jaar en 4/5 jaar ongeveer is het 'ietsjes' druk zeg maar
2u was ook ruim voldoende
quote:Op zondag 15 september 2013 18:52 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Wel voordeel qua 'gezond' etenHeb me ook gevuld met de krokodil komkommer met ananas/bananen prikkers er op
![]()
Haha ja dat scheelt welquote:Op zondag 15 september 2013 18:52 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Wel voordeel qua 'gezond' etenHeb me ook gevuld met de krokodil komkommer met ananas/bananen prikkers er op
![]()
kleintjes en vlammetjes zijn anders ook wel een leuke combiquote:Op zondag 15 september 2013 18:51 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Wij raken n zo'n beetje uit de kleine kinderen op verjaardagen en mèn dat is tof! Gewoon weer 's avonds een verjaardag kunnen vieren ipv zondagmiddag, pinda's kunnen neerzetten en vlammetjes uitdelen ipv pakjes wicky en chipito's
lolvoer voor kinderen.quote:
Bep is er ook zo een, eet olijven bij het leven, is dol op zure en zoute haring en eet chilisaus als was het mayonaisequote:Op zondag 15 september 2013 18:54 schreef Molo het volgende:
[..]
kleintjes en vlammetjes zijn anders ook wel een leuke combi
Mijn nichtje vraagt bij alles of ze mag proeven, dus ik zeg "das wel heet hoor, maar als je wilt mag je wel proeven". Zij half haar bekkie brandenmaar toch de helft opgegeten
(voordat ze hem ondergekwijld aan mij gaf
)
watdefaq is dat allemaal? wij hadden gewoon een bak chips op tafelquote:Op zondag 15 september 2013 18:56 schreef Molo het volgende:
[..]
lolvoer voor kinderen.
Vroegâh hadden wij gewoon de knakworst poppetjes met kaas en de gekookte ei-rookvlees schuitjes![]()
Mijn moeder hield niet zo van veel moeite doen en iedereen vond dat toch heerlijk
ja en blokjes kaas en plakjes worst en plakjes komkommerquote:Op zondag 15 september 2013 18:57 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
watdefaq is dat allemaal? wij hadden gewoon een bak chips op tafel
JA die ook idd, en dan een mandje met toastjes en dan een plank met brie en paturain en een of andere andere rnazige kaasquote:Op zondag 15 september 2013 18:58 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
ja en blokjes kaas en plakjes worst en plakjes komkommer
bazenkinderenquote:Op zondag 15 september 2013 18:56 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Bep is er ook zo een, eet olijven bij het leven, is dol op zure en zoute haring en eet chilisaus als was het mayonaise
Maar dat zijn wel uitzonderingen. De meesten krijgen al traanogen bij appelmoes
ja of wat meer voor op toastjes, maar geen krokodilquote:Op zondag 15 september 2013 18:58 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
JA die ook idd, en dan een mandje met toastjes en dan een plank met brie en paturain en een of andere andere rnazige kaas
maar dat was t dan ook wel
WAT IS EEN KROKODIL BEHALVE DAN DAT BEEST, MAAR QUA HAPJEquote:Op zondag 15 september 2013 18:59 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
ja of wat meer voor op toastjes, maar geen krokodil
Wij zetten dan wel eens de pan op tafel, schepten zelf op en gaven het kind een droge boterham. Dan moest die boterham weg en moesten ze per sé wat wij ook atenquote:Op zondag 15 september 2013 18:59 schreef Molo het volgende:
[..]
bazenkinderen
Ze kan ook wel heel stellig bedenken dat ze iets niet lust hoor, maar ja, jammer, dan krijgt ze dus mooi niet iets anders.
Echt zo vingertje naar een pan roti wijzen "VIES!!!!"![]()
![]()
![]()
Dus mijn zus had dan droge aardappel, kouseband en kip zonder kruiden voor haar. Paar happen genomen had ze.
En dan tien minuten later vragen "mag ik ook uit de pan?"
Gewoon zachte dwang
ja wss een komkommer waar prikkertjes in gezet zijn?quote:Op zondag 15 september 2013 19:00 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
WAT IS EEN KROKODIL BEHALVE DAN DAT BEEST, MAAR QUA HAPJE
zoiets maar dan met kaas en in de vorm van een hark-poppetjequote:Op zondag 15 september 2013 18:57 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
watdefaq is dat allemaal? wij hadden gewoon een bak chips op tafel
ja preciesquote:Op zondag 15 september 2013 19:01 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Wij zetten dan wel eens de pan op tafel, schepten zelf op en gaven het kind een droge boterham. Dan moest die boterham weg en moesten ze per sé wat wij ook aten
Werkte als een tiet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |