Nee, het is geen cheat!quote:Op zondag 15 september 2013 17:38 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Wat is dat voor add-on dan? Valspselen?!
quote:Op zondag 15 september 2013 17:39 schreef Drabit het volgende:
[..]
Nee, het is geen cheat!
http://cookieclicker.wiki(...)_(JavaScript_Add-on)
Het is wel erg makkelijk dat je kan zien wanneer het volgende koekje komt, alleen misschien iets te makkelijk.quote:
ja dan wel ja.quote:Op zondag 15 september 2013 17:38 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Als clicking frenzy afgelopen is dan is die *777 toch gewoon weg
Dat is wel handig jaquote:Op zondag 15 september 2013 17:39 schreef Drabit het volgende:
[..]
Nee, het is geen cheat!
http://cookieclicker.wiki(...)_(JavaScript_Add-on)
Als er dan een Golden cookie is komt er bovenin bij de titel van het tabblad een (G) te staanquote:
Jaquote:Op zondag 15 september 2013 17:49 schreef Drabit het volgende:
[..]
Als er dan een Golden cookie is komt er bovenin bij de titel van het tabblad een (G) te staan
klinkt/voelt toch echt wel een beetje als cheaten imo.quote:Op zondag 15 september 2013 17:49 schreef Fopje het volgende:
[..]
JaEn dat je kan zien wanneer er zo een koekje komt. Scheelt een hoop staren naar het scherm
Jij hebt toch al gecheat?quote:Op zondag 15 september 2013 17:50 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
klinkt/voelt toch echt wel een beetje als cheaten imo.
Inderdaadquote:Op zondag 15 september 2013 17:49 schreef Fopje het volgende:
[..]
JaEn dat je kan zien wanneer er zo een koekje komt. Scheelt een hoop staren naar het scherm
Nee ik heb er alleen eerst een paar duizend bij gecheat voor de shadow achievement, maar vervolgens heb ik hem op 0 gecheat en heb ik het aantal terug ingevoerd waar ik op zat. Dus 100% eerlijk! Vind ik leuker :pquote:
Dit ja, ik ga niet cheaten!quote:Op zondag 15 september 2013 17:50 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
klinkt/voelt toch echt wel een beetje als cheaten imo.
Weet ik maar Elder Pledge was even uitgewerkt. Toen kwam er een rode die ik niet wilde klikken maar m'n gierigheid won (want misschien was het wel 10% erbij!!11)quote:Op zondag 15 september 2013 17:55 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Als je zoveel hebt moet je golden cookies hebben, geen rode!
Hoeveel heb jij nu altijd standaard in kas (ervan uitgaande dat je dus altijd pledges gebruikt) en hoe kun je je bedwingen om dat niet uit te gevenquote:Op zondag 15 september 2013 17:56 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Weet ik maar Elder Pledge was even uitgewerkt. Toen kwam er een rode die ik niet wilde klikken maar m'n gierigheid won (want misschien was het wel 10% erbij!!11)
Welke? Er zijn meerdere.quote:Op zondag 15 september 2013 17:58 schreef Fopje het volgende:
Heeft iedereen hier die shadow achievement? Als dat gebruikelijk is doe ik dat ook maar. Hoe werkt die?
Welke? Er zijn / waren er meerdere.quote:Op zondag 15 september 2013 17:58 schreef Fopje het volgende:
Heeft iedereen hier die shadow achievement? Als dat gebruikelijk is doe ik dat ook maar. Hoe werkt die?
Weet ik niet, hoeveel heb jij er? en hoe moet ik die krijgen?quote:Op zondag 15 september 2013 17:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Welke? Er zijn / waren er meerdere.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |