nee, het neerplempen van gevaarlijke nonsens wat jij doet is lekker. Je weet bij geen enkel punt waar je het over hebt en copy-paste het gewoon lekker neer.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:39 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Ok goed argument. Je hebt me overtuigd.
Het topic gaat over Big Pharma dus dit is de aangewezen plek.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:38 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Tja ik heb er een klacht over ingediend. Mijn topic hoort gewoon thuis in de reguliere sectie. Niet in BNW. Wetenschappelijk bewijs voor het falen van Big Pharma.
Onzin. met die griepprik van een paar jaar geleden was het lopendebandwerk, en gedaan door de assistentes. Dat was binnenlopen, en binnen 2 minuten stond je weer buiten met een pleister op je arm. Je hoefde niet eens het kantoortje van de dokter in.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:29 schreef oxylus11 het volgende:
[..]
Die moeten voor dat geld eerst een consultje draaien van 10 minuten waarin die prik gezet wordt. Dat is 6 patiënten per uur. Dan krijgt die arts wel 60 euro! nou nou, poeh poeh. twee dagen werk en die man heeft weer een dikke Ferrari.
Ow... en hebben jullie de docu gezien?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:42 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het topic gaat over Big Pharma dus dit is de aangewezen plek.
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:06 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Misschien wel leerzaam voor diegene die dit hebben gemist.
http://medischcontact.art(...)griepprik-zembla.htm
De overbodige griepprik - Zembla
Publicatie Nr. 46 - 18 november 2010
Zin en onzin van de griepprik
De afgelopen weken haalden ruim 4 miljoen Nederlanders de griepprik om zich te beschermen tegen de wintergriep. Deze prik kost de samenleving miljoenen euro’s. Maar helpt het vaccin wel? Terwijl de huisartsen steeds meer mensen oproepen om zich te laten inenten, twijfelen griepdeskundigen aan het nut van de prik. Ondertussen levert het vaccin de farmaceutische industrie veel inkomsten op.
In Zembla buigen deskundigen zich over zin en onzin van de griepprik.
Ik zou eerst even de documentaire kijken voordat je reageert.
De docu is hier al verschillende keren langsgekomen en ja heb hem toen ook al gezien.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:43 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ow... en hebben jullie de docu gezien?
Of is het makkelijker om op Japie te te reageren?
[..]
Begin anders voor de gein eens met een goede bron voor de ethyleen glycol claim. Zowel de aanwezigheid als de hoeveelheid lijkt me een mooi begin.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:39 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Ok goed argument. Je hebt me overtuigd.
Maar je hebt er geen mening over?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:47 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
De docu is hier al verschillende keren langsgekomen en ja heb hem toen ook al gezien.
En verder is iedereen vrij om die vaccinatie wel of niet te halen.
En dan nu wat er werkelijk in de griepprik zit, zoals opgegeven door de fabrikant:quote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:34 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Ok met alle respect maar nog nu bazel je toch wel een heleboel onzin. Maar goed, aangezien je er dichtbij staat zal je ook wel niet echt objectief zijn...
Ten eerste vaccin is veilig?
DIt zit er oa in een griepvaccin:
Ethyleen glycol
Dit is bekend in de volksmond als ‘antivries’… Een chemische stof die we gebruiken als koelvloeistof in de radiator van uw auto of motorfiets. Bekend is dat 30 milliliter al dodelijk is, het is dus een zeer giftige stof. Tja, wat moet je hier nog aan toevoegen?
Phenol
Bekend desinfecteringsmiddel..
Formaldehyde
Kankerverwekkende stof. Een bizarre stof die zijn weg vindt in de cocktail van een vaccin. Formaldehyde is bekend in het gebruik om dode mensen of dieren te conserveren, door het zg. ‘sterk water’. De bekende kikker in het glas met vloeistof in het laboratorium op school of universiteit ligt dus in een bad van formaldehyde. Wat doet dit in een vaccin en wat heeft dit in hemelsnaam te maken met het voorkomen van een griep? Onderzoek naar de werking van formaldehyde hebben aangetoond dat het een kankerverwekkende stof is..
Aluminium
Giftige stof in deeltjes die je hersencellen aantasten. Afhankelijk van de hoeveelheid die we binnen krijgen, kan aluminium kanker aan long, borst en blaas veroorzaken en is er een relatie met Alzheimer.
Neomycin & Streptomycin
Anti-biotisch en geeft allergische reacties.
MF59,AS04
(= squaleen) In verband gebracht met auto-immuunziekten, MS,Lupus, veroorzaker van het Golfoorlogsyndroom
Aluminium(verbindingen)
Zoals gemeld bij aluminium, geeft hersenschade, Alzheimer, ADHD
Thimerosal
Deze stof bestaat voor ongeveer 50% uit kwik! Veroorzaakt hersenschade, autisme, Alzheimer, een giftige kwikverbinding dat voor neurologische en toxische schade zorgt en het immuunsysteem aantast. Een product dat hoofdzakelijk uit kwik bestaat, kwik is zo’n beetje de meest giftige stof voor de mens. Mensen die met kwik werken (dimethyl kwik) hebben speciale handschoenen aan die voorkomen dat er kwik op hun huid komt, een druppel op je huid is al genoeg om binnen een paar maanden te sterven.
Een andere, zeer nare eigenschap van kwik is dat hoeveelheden die je niet doden zich ophopen in je hersenen en daar letterlijk je hersenweefsel wegvreten. Dit proces stopt ook niet, eenmaal in je hersenen blijft het kwik jaar in jaar uit zijn vernietigende werk doen. Wat doet dit in hemelsnaam in een vaccin?
Conserveringsmiddel..? Als reden voor de toevoeging van thimerosal in vaccins, wordt opgegeven dat dit wordt gedaan om bacteriële groei tegen te gaan in het vaccin. Inmiddels blijkt uit jarenlange studies dat kwik bovenaan de lijst staat als de veroorzaker van ziekten als Alzheimer. Een vooraanstaand onderzoeker stelt zelfs dat het opeenvolgend nemen van drie griepprikken je kans op Alzheimer met een factor 10 toeneemt. Dit kan ook verklaren waarom er de laatste 10 jaar een explosie is en het aantal gevallen van Alzheimer en de aanwezigheid van Thimerosal in vaccins. Thimerosal staat ook als hoofdverdachte in de lijst als het gaat om de explosieve toename van Autisme.
Polysorbaat
Veroorzaakt onvruchtbaarheid
Ten tweede is er geen enkel bewijs dat vaccins werken.
Hoe ongelofelijk het ook klinkt, maar er is nog nooit bewezen dat vaccinaties werken. Nog nooit heeft er bijvoorbeeld een officiële, vergelijkende studie plaatsgevonden tussen niet-gevaccineerde en gevaccineerde kinderen…
Dr. Phillip Incao
en wat is jouw mening over de docu?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:54 schreef oxylus11 het volgende:
[..]
En dan nu wat er werkelijk in de griepprik zit, zoals opgegeven door de fabrikant:Natriumchloride
• Kaliumchloride
• Dinatriumfosfaat dihydraat
• Kaliumdiwaterstoffosfaat
• Water voor injectie
• Griepvirus (geïnactiveerd, gesplitst) van de volgende stammen: A/California/7/2009 (H1N1)pdm09 en nog 2 stammen
• Hemagglutinine
• Sporen van eieren zoals ovalbumine
• Sporen van neomycine (antibioticum, voorkomt infectie van je vaccinatieplek)
• Sporen van formaldehyde (dit is wel vies)
• Sporen van octoxynol-9. (beter bekend als zaaddodend anticonceptiemiddel, maar voor de labmensen onder ons beter bekend als Triton X-100, beetje giftig)
Kortom, lang niet zo vies als hierboven gepubliceerd.
Ja hoor, die heb ik wel en die is hier ook regelmatig te lezen.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:52 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Maar je hebt er geen mening over?
ah... om je mening te lezen moet ik eerst tig topics teruglezen?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:55 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja hoor, die heb ik wel en die is hier ook regelmatig te lezen.
Ik haal de prik trouwens wel.
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:55 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
en wat is jouw mening over de docu?
Die moet ik eerlijk gezegd nog bekijkenquote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:55 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
en wat is jouw mening over de docu?
Ah... ik zou écht even kijken als ik jou wasquote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:58 schreef oxylus11 het volgende:
[..]
[..]
Die moet ik eerlijk gezegd nog bekijken. Hb er later vandaag hopelijk wat tijd voor.
En jij dacht dat er 30 patiënten per uur door de assistentes werden gedaan? Die 10 euro per vaccin (als dat al het ware bedrag was), is voor een arts beslist geen goudmijn.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:42 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Onzin. met die griepprik van een paar jaar geleden was het lopendebandwerk, en gedaan door de assistentes. Dat was binnenlopen, en binnen 2 minuten stond je weer buiten met een pleister op je arm. Je hoefde niet eens het kantoortje van de dokter in.
Wilde hem zelf absoluut niet halen, maar woon samen met iemand die geen enkele weerstand heeft ivm ziekte, dus op sterk aandringen gedaan. Complete onzin uiteraard.
Kijk eerst de docu voordat je verder nog reageert...quote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:00 schreef oxylus11 het volgende:
[..]
En jij dacht dat er 30 patiënten per uur door de assistentes werden gedaan? Die 10 euro per vaccin (als dat al het ware bedrag was), is voor een arts beslist geen goudmijn.
Ho ho, ik geef niet mijn mening over die docu, maar over een algemene situatie rond de griepprik. daar hoef ik de docu niet voor gezien te hebben om mijn mening over te hebben. Ik denk dat ik op dat gebied beter geïnformeerd ben dan de makers van die documentaire. Mijn mening over de docu zelf geef ik later apart nog wel eens een keertje.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:00 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Kijk eerst de docu voordat je verder nog reageert...
KClquote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:54 schreef oxylus11 het volgende:
[..]
En dan nu wat er werkelijk in de griepprik zit, zoals opgegeven door de fabrikant:
• Natriumchloride
• Kaliumchloride
• Water voor injectie
• Griepvirus (geïnactiveerd, gesplitst) van de volgende stammen: A/California/7/2009 (H1N1)pdm09 en nog 2 stammen
• Hemagglutinine
• Sporen van octoxynol-9. (beter bekend als zaaddodend anticonceptiemiddel, maar voor de labmensen onder ons beter bekend als Triton X-100, beetje giftig)
PS: Als je wilt beweren dat nooit is bewezen dat vaccinaties werken gaan we wel heel erg op de aluhoedjes toer. vaccinaties werken namelijk op dezelfde manier als dat het lichaamseigen immuunsysteem, alleen wordt het hier een beetje geholpen doordat we zelf al de antigenen (+hulpstoffen) toedienen voordat de natuur dat doet.
Lekker makkelijk om alles in het belachelijke te trekkenquote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:04 schreef Re het volgende:
[..]
KCl, dat wordt gebruikt in de VS bij de doodstraf dmv lethal injections
Wat betreft de bewering dat nooit bewezen is dat vaccins werken, dat wordt zelfs toegegeven door die Ab whatshisname van het RIVM. Dus dat je dat probeert te ontkennen is wel grappig.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:54 schreef oxylus11 het volgende:
[..]
En dan nu wat er werkelijk in de griepprik zit, zoals opgegeven door de fabrikant:
• Natriumchloride
• Kaliumchloride
• Water voor injectie
• Hemagglutinine
PS: Als je wilt beweren dat nooit is bewezen dat vaccinaties werken gaan we wel heel erg op de aluhoedjes toer. vaccinaties werken namelijk op dezelfde manier als dat het lichaamseigen immuunsysteem, alleen wordt het hier een beetje geholpen doordat we zelf al de antigenen (+hulpstoffen) toedienen voordat de natuur dat doet.
-edit,kritiek en opmerkingen kunnen op fb-quote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:55 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja hoor, die heb ik wel en die is hier ook regelmatig te lezen.
Ik haal de prik trouwens wel.
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:04 schreef Re het volgende:
[..]
KCl, dat wordt gebruikt in de VS bij de doodstraf dmv lethal injections
het gaat natuurlijk vooral om proporties en verhoudingenquote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:05 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Lekker makkelijk om alles in het belachelijke te trekken![]()
tis wel goed met jullie...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |