abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_132230517
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2013 16:39 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Ok goed argument. Je hebt me overtuigd.
nee, het neerplempen van gevaarlijke nonsens wat jij doet is lekker. Je weet bij geen enkel punt waar je het over hebt en copy-paste het gewoon lekker neer.
pi_132230535
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2013 16:38 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Tja ik heb er een klacht over ingediend. Mijn topic hoort gewoon thuis in de reguliere sectie. Niet in BNW. Wetenschappelijk bewijs voor het falen van Big Pharma.
Het topic gaat over Big Pharma dus dit is de aangewezen plek.
  woensdag 16 oktober 2013 @ 16:42:28 #278
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_132230546
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2013 16:29 schreef oxylus11 het volgende:

[..]

Die moeten voor dat geld eerst een consultje draaien van 10 minuten waarin die prik gezet wordt. Dat is 6 patiënten per uur. Dan krijgt die arts wel 60 euro! nou nou, poeh poeh. twee dagen werk en die man heeft weer een dikke Ferrari.
Onzin. met die griepprik van een paar jaar geleden was het lopendebandwerk, en gedaan door de assistentes. Dat was binnenlopen, en binnen 2 minuten stond je weer buiten met een pleister op je arm. Je hoefde niet eens het kantoortje van de dokter in.

Wilde hem zelf absoluut niet halen, maar woon samen met iemand die geen enkele weerstand heeft ivm ziekte, dus op sterk aandringen gedaan. Complete onzin uiteraard.
pi_132230589
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2013 16:42 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Het topic gaat over Big Pharma dus dit is de aangewezen plek.
Ow... en hebben jullie de docu gezien?
Of is het makkelijker om op Japie te te reageren?

quote:
7s.gif Op woensdag 16 oktober 2013 16:06 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Misschien wel leerzaam voor diegene die dit hebben gemist.

http://medischcontact.art(...)griepprik-zembla.htm

De overbodige griepprik - Zembla

Publicatie Nr. 46 - 18 november 2010

Zin en onzin van de griepprik

De afgelopen weken haalden ruim 4 miljoen Nederlanders de griepprik om zich te beschermen tegen de wintergriep. Deze prik kost de samenleving miljoenen euro’s. Maar helpt het vaccin wel? Terwijl de huisartsen steeds meer mensen oproepen om zich te laten inenten, twijfelen griepdeskundigen aan het nut van de prik. Ondertussen levert het vaccin de farmaceutische industrie veel inkomsten op.

In Zembla buigen deskundigen zich over zin en onzin van de griepprik.

Ik zou eerst even de documentaire kijken voordat je reageert.
pi_132230742
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2013 16:43 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Ow... en hebben jullie de docu gezien?
Of is het makkelijker om op Japie te te reageren?

[..]

De docu is hier al verschillende keren langsgekomen en ja heb hem toen ook al gezien.

En verder is iedereen vrij om die vaccinatie wel of niet te halen.
  woensdag 16 oktober 2013 @ 16:48:06 #281
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_132230752
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2013 16:39 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Ok goed argument. Je hebt me overtuigd.
Begin anders voor de gein eens met een goede bron voor de ethyleen glycol claim. Zowel de aanwezigheid als de hoeveelheid lijkt me een mooi begin.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  woensdag 16 oktober 2013 @ 16:51:41 #282
262 Re
Kiss & Swallow
pi_132230852
een griepvaccinatie kost trouwens zo'n 7-8 euro om te kopen bij de farmaceut
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_132230887
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2013 16:47 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

De docu is hier al verschillende keren langsgekomen en ja heb hem toen ook al gezien.

En verder is iedereen vrij om die vaccinatie wel of niet te halen.
Maar je hebt er geen mening over?
pi_132230950
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2013 16:34 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Ok met alle respect maar nog nu bazel je toch wel een heleboel onzin. Maar goed, aangezien je er dichtbij staat zal je ook wel niet echt objectief zijn...

Ten eerste vaccin is veilig?

DIt zit er oa in een griepvaccin:

Ethyleen glycol
Dit is bekend in de volksmond als ‘antivries’… Een chemische stof die we gebruiken als koelvloeistof in de radiator van uw auto of motorfiets. Bekend is dat 30 milliliter al dodelijk is, het is dus een zeer giftige stof. Tja, wat moet je hier nog aan toevoegen?

Phenol
Bekend desinfecteringsmiddel..

Formaldehyde
Kankerverwekkende stof. Een bizarre stof die zijn weg vindt in de cocktail van een vaccin. Formaldehyde is bekend in het gebruik om dode mensen of dieren te conserveren, door het zg. ‘sterk water’. De bekende kikker in het glas met vloeistof in het laboratorium op school of universiteit ligt dus in een bad van formaldehyde. Wat doet dit in een vaccin en wat heeft dit in hemelsnaam te maken met het voorkomen van een griep? Onderzoek naar de werking van formaldehyde hebben aangetoond dat het een kankerverwekkende stof is..

Aluminium
Giftige stof in deeltjes die je hersencellen aantasten. Afhankelijk van de hoeveelheid die we binnen krijgen, kan aluminium kanker aan long, borst en blaas veroorzaken en is er een relatie met Alzheimer.

Neomycin & Streptomycin
Anti-biotisch en geeft allergische reacties.

MF59,AS04
(= squaleen) In verband gebracht met auto-immuunziekten, MS,Lupus, veroorzaker van het Golfoorlogsyndroom

Aluminium(verbindingen)
Zoals gemeld bij aluminium, geeft hersenschade, Alzheimer, ADHD

Thimerosal

Deze stof bestaat voor ongeveer 50% uit kwik! Veroorzaakt hersenschade, autisme, Alzheimer, een giftige kwikverbinding dat voor neurologische en toxische schade zorgt en het immuunsysteem aantast. Een product dat hoofdzakelijk uit kwik bestaat, kwik is zo’n beetje de meest giftige stof voor de mens. Mensen die met kwik werken (dimethyl kwik) hebben speciale handschoenen aan die voorkomen dat er kwik op hun huid komt, een druppel op je huid is al genoeg om binnen een paar maanden te sterven.
Een andere, zeer nare eigenschap van kwik is dat hoeveelheden die je niet doden zich ophopen in je hersenen en daar letterlijk je hersenweefsel wegvreten. Dit proces stopt ook niet, eenmaal in je hersenen blijft het kwik jaar in jaar uit zijn vernietigende werk doen. Wat doet dit in hemelsnaam in een vaccin?

Conserveringsmiddel..? Als reden voor de toevoeging van thimerosal in vaccins, wordt opgegeven dat dit wordt gedaan om bacteriële groei tegen te gaan in het vaccin. Inmiddels blijkt uit jarenlange studies dat kwik bovenaan de lijst staat als de veroorzaker van ziekten als Alzheimer. Een vooraanstaand onderzoeker stelt zelfs dat het opeenvolgend nemen van drie griepprikken je kans op Alzheimer met een factor 10 toeneemt. Dit kan ook verklaren waarom er de laatste 10 jaar een explosie is en het aantal gevallen van Alzheimer en de aanwezigheid van Thimerosal in vaccins. Thimerosal staat ook als hoofdverdachte in de lijst als het gaat om de explosieve toename van Autisme.

Polysorbaat
Veroorzaakt onvruchtbaarheid

Ten tweede is er geen enkel bewijs dat vaccins werken.

Hoe ongelofelijk het ook klinkt, maar er is nog nooit bewezen dat vaccinaties werken. Nog nooit heeft er bijvoorbeeld een officiële, vergelijkende studie plaatsgevonden tussen niet-gevaccineerde en gevaccineerde kinderen…
Dr. Phillip Incao
En dan nu wat er werkelijk in de griepprik zit, zoals opgegeven door de fabrikant:

• Natriumchloride
• Kaliumchloride
• Dinatriumfosfaat dihydraat
• Kaliumdiwaterstoffosfaat
• Water voor injectie
• Griepvirus (geïnactiveerd, gesplitst) van de volgende stammen: A/California/7/2009 (H1N1)pdm09 en nog 2 stammen
• Hemagglutinine
• Sporen van eieren zoals ovalbumine
• Sporen van neomycine (antibioticum, voorkomt infectie van je vaccinatieplek)
• Sporen van formaldehyde (dit is wel vies)
• Sporen van octoxynol-9. (beter bekend als zaaddodend anticonceptiemiddel, maar voor de labmensen onder ons beter bekend als Triton X-100, beetje giftig)

Kortom, lang niet zo vies als hierboven gepubliceerd.

PS: Als je wilt beweren dat nooit is bewezen dat vaccinaties werken gaan we wel heel erg op de aluhoedjes toer. vaccinaties werken namelijk op dezelfde manier als dat het lichaamseigen immuunsysteem, alleen wordt het hier een beetje geholpen doordat we zelf al de antigenen (+hulpstoffen) toedienen voordat de natuur dat doet.
pi_132230979
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2013 16:54 schreef oxylus11 het volgende:

[..]

En dan nu wat er werkelijk in de griepprik zit, zoals opgegeven door de fabrikant:Natriumchloride
• Kaliumchloride
• Water voor injectie
• Griepvirus (geïnactiveerd, gesplitst) van de volgende stammen: A/California/7/2009 (H1N1)pdm09 en nog 2 stammen
• Hemagglutinine
• Sporen van octoxynol-9. (beter bekend als zaaddodend anticonceptiemiddel, maar voor de labmensen onder ons beter bekend als Triton X-100, beetje giftig)

en wat is jouw mening over de docu? :)
pi_132230996
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2013 16:52 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Maar je hebt er geen mening over?
Ja hoor, die heb ik wel en die is hier ook regelmatig te lezen.

Ik haal de prik trouwens wel.
pi_132231026
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2013 16:55 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

ah... om je mening te lezen moet ik eerst tig topics teruglezen?

Ik haal de prik niet.
pi_132231065
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2013 16:55 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2013 16:55 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Die moet ik eerlijk gezegd nog bekijken :@. Hb er later vandaag hopelijk wat tijd voor.
pi_132231106
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2013 16:58 schreef oxylus11 het volgende:

[..]

[..]

Die moet ik eerlijk gezegd nog bekijken :@. Hb er later vandaag hopelijk wat tijd voor.
Ah... ik zou écht even kijken als ik jou was :Y en dat meen ik, niet om te pesten, maar om je
te informeren.
pi_132231128
quote:
99s.gif Op woensdag 16 oktober 2013 16:42 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Onzin. met die griepprik van een paar jaar geleden was het lopendebandwerk, en gedaan door de assistentes. Dat was binnenlopen, en binnen 2 minuten stond je weer buiten met een pleister op je arm. Je hoefde niet eens het kantoortje van de dokter in.

Wilde hem zelf absoluut niet halen, maar woon samen met iemand die geen enkele weerstand heeft ivm ziekte, dus op sterk aandringen gedaan. Complete onzin uiteraard.
En jij dacht dat er 30 patiënten per uur door de assistentes werden gedaan? Die 10 euro per vaccin (als dat al het ware bedrag was), is voor een arts beslist geen goudmijn.
pi_132231157
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2013 17:00 schreef oxylus11 het volgende:

[..]

En jij dacht dat er 30 patiënten per uur door de assistentes werden gedaan? Die 10 euro per vaccin (als dat al het ware bedrag was), is voor een arts beslist geen goudmijn.
Kijk eerst de docu voordat je verder nog reageert...
pi_132231263
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2013 17:00 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Kijk eerst de docu voordat je verder nog reageert...
Ho ho, ik geef niet mijn mening over die docu, maar over een algemene situatie rond de griepprik. daar hoef ik de docu niet voor gezien te hebben om mijn mening over te hebben. Ik denk dat ik op dat gebied beter geïnformeerd ben dan de makers van die documentaire. Mijn mening over de docu zelf geef ik later apart nog wel eens een keertje.
  woensdag 16 oktober 2013 @ 17:04:11 #293
262 Re
Kiss & Swallow
pi_132231270
quote:

[..]

En dan nu wat er werkelijk in de griepprik zit, zoals opgegeven door de fabrikant:

• Natriumchloride
Kaliumchloride
• Water voor injectie
• Hemagglutinine

PS: Als je wilt beweren dat nooit is bewezen dat vaccinaties werken gaan we wel heel erg op de aluhoedjes toer. vaccinaties werken namelijk op dezelfde manier als dat het lichaamseigen immuunsysteem, alleen wordt het hier een beetje geholpen doordat we zelf al de antigenen (+hulpstoffen) toedienen voordat de natuur dat doet.
KCl :o, dat wordt gebruikt in de VS bij de doodstraf dmv lethal injections :o
pi_132231303
quote:
3s.gif Op woensdag 16 oktober 2013 17:04 schreef Re het volgende:

[..]

Lekker makkelijk om alles in het belachelijke te trekken :')

tis wel goed met jullie...
pi_132231318
Vooral de docu negeren!
  woensdag 16 oktober 2013 @ 17:06:37 #296
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_132231343
quote:

[..]

• Natriumchloride
• Kaliumchloride
• Water voor injectie
• Hemagglutinine

Wat betreft de bewering dat nooit bewezen is dat vaccins werken, dat wordt zelfs toegegeven door die Ab whatshisname van het RIVM. Dus dat je dat probeert te ontkennen is wel grappig.

Verder hier uit een artikel van het NRC:

Sinds het bericht in 1999 zijn steeds meer vaccins in thimerosal-vrije vorm op de markt gekomen. In westerse landen zit het nog in tetanus- en griepprikken. In ontwikkelingslanden is het gebruik ervan nog wel gangbaar, omdat de thimerosal-vrije vaccins te duur zijn.

http://vorige.nrc.nl/wete(...)bel_over_weinig_kwik

Ik weet niet waar jij je informatie dus vandaan haalt maar dit artikel zegt wat anders. Verder is formaldehyde bewezen zwaar kankerverwekkend. Dus het vies noemen is een understatement.
Feyenoord!
  woensdag 16 oktober 2013 @ 17:09:14 #297
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_132231428
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2013 16:55 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

-edit,kritiek en opmerkingen kunnen op fb-
Mijn ouders halen de prik gelukkig niet meer.

[ Bericht 14% gewijzigd door Lavenderr op 16-10-2013 17:12:32 ]
Feyenoord!
pi_132231441
Twee vriendinnen van mij werken in totaal bijna 50jaar in t medische veld.Ze nemen t vaccine ook niet want tis niet duidelijk als het werkt of niet en ze vertrouwen die spul niet.

Tis weer 'n instantie van geldmakerij van bangmakerij.IMO.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_132231442
quote:
3s.gif Op woensdag 16 oktober 2013 17:04 schreef Re het volgende:

[..]

:D dat is grappig, want ze doen het ook in je infuusje als je een beetje uitgedroogd met een hypokaliemie in het ziekenhuis ligt.Doodnormaal stofje dat in je bloed thuishoort (als K+ en Cl-). Sterker nog. Zonder kalium en Chloride in je bloed ga je dood.
  woensdag 16 oktober 2013 @ 17:10:22 #300
262 Re
Kiss & Swallow
pi_132231471
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2013 17:05 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Lekker makkelijk om alles in het belachelijke te trekken :')

tis wel goed met jullie...
het gaat natuurlijk vooral om proporties en verhoudingen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')