Sorry.quote:Op zondag 15 september 2013 16:07 schreef Inktvisch het volgende:
[..]
ja misschien was het wel een FOKKER! was een man van rond de 50 schat ik zo.... Kaal hoofd. Vies gezicht.
zijn ook zat mensen die gewoon op koppeltjes geilen denk ik. Mrja ik had handdoekje om n m'n vriendje naakt.quote:Op zondag 15 september 2013 16:09 schreef gargamelnl het volgende:
[..]
Vrouwen zullen ongetwijfeld meer bekeken worden door ranzige mannetjes, maar het ligt ook wel aan de sauna waar je naar toe gaat. Ik maak me er niet schuldig aan. Ik heb brilsterkte -7,5 en ik zie geen ene donder in de sauna of het zwembad.
zit dan niet te zeiken.quote:Op zondag 15 september 2013 16:10 schreef padlarf het volgende:
[..]
Ik ga toch geen nietbestaand woord opzoeken, provinciale kut
Nee is niet normaal.quote:Op zondag 15 september 2013 16:12 schreef Inktvisch het volgende:
[..]
is normaal voor mij. Ga OT. Bedankt.,
Is goed, kutboer.quote:Op zondag 15 september 2013 16:12 schreef Inktvisch het volgende:
[..]
is normaal voor mij. Ga OT. Bedankt.,
Ik wil verder niet lopen spammen, maar als je gewoon echt lekker wilt relaxen , kijk dan ff bij die sauna waar ik heen ga. Ik zie er vaak stelletjes uit de rest van Nederland naar toe gaan. Ze hebben behalve de sauna's en beauty behandelingen ook in een stuk of 6 luxe hotelkamers. Gewoon lekker kleinschalig. Geen geldklopperij zoals bijv. de zwaluwhoeve oid.quote:Op zondag 15 september 2013 16:10 schreef Inktvisch het volgende:
[..]
zijn ook zat mensen die gewoon op koppeltjes geilen denk ik. Mrja ik had handdoekje om n m'n vriendje naakt.
Oh god, het gebruik van dit woord i.c.m. de schrijfstijl en de afwezigheid van het originele account verraadt wel erg makkelijk van wie dit een kloon is.quote:
boehoeee. You kidding me.quote:Op zondag 15 september 2013 16:18 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Oh god, het gebruik van dit woord i.c.m. de schrijfstijl en de afwezigheid van het originele account verraadt wel erg makkelijk van wie dit een kloon is.
beautybehandelingen vind ik wel leuk... Sauna was dit ongv de eerste echte waar ik in ben geweest. Zelf vind ik het niet heel relax. Omdat ik me scenario's bedenk hoe het zou zijn als je vast zit in zo'n ding. Zou het wel nog eens doen meer het is niet dat ik het er lang uit hou. Maar dat zou ook wel liggen aan de situatie misschien.quote:Op zondag 15 september 2013 16:16 schreef gargamelnl het volgende:
[..]
Ik wil verder niet lopen spammen, maar als je gewoon echt lekker wilt relaxen , kijk dan ff bij die sauna waar ik heen ga. Ik zie er vaak stelletjes uit de rest van Nederland naar toe gaan. Ze hebben behalve de sauna's en beauty behandelingen ook in een stuk of 6 luxe hotelkamers. Gewoon lekker kleinschalig. Geen geldklopperij zoals bijv. de zwaluwhoeve oid.
Je bent nog steeds lelijk.quote:Op zondag 15 september 2013 16:25 schreef Inktvisch het volgende:
[..]
ik ben weg. Dit is een nieuw leven. Ik ben een heel ander mens ditmaal.
Maar zo te zien nog steeds even acherlijk..quote:Op zondag 15 september 2013 16:25 schreef Inktvisch het volgende:
[..]
ik ben weg. Dit is een nieuw leven. Ik ben een heel ander mens ditmaal.
nou bedankt zeg.quote:Op zondag 15 september 2013 16:28 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Maar zo te zien nog steeds even acherlijk..
Goedemiddag, crematorium de gevulde asbak, waarmee kan ik u van dienst zijn?quote:Op zondag 15 september 2013 16:24 schreef Inktvisch het volgende:
[..]
Omdat ik me scenario's bedenk hoe het zou zijn als je vast zit in zo'n ding. Zou het wel nog eens doen meer het is niet dat ik het er lang uit hou.
Waarom heb je eigenlijk jezelf een lange ban aangesmeerd? Je kon de concurrentie van Supergirl en Sambal-Joy niet meer aan?quote:
sauna is ook helemaal niet zo goed voor je skin volgensmij.quote:Op zondag 15 september 2013 16:29 schreef gargamelnl het volgende:
[..]
Goedemiddag, crematorium de gevulde asbak, waarmee kan ik u van dienst zijn?
Haha, nee.quote:Op zondag 15 september 2013 16:27 schreef Inktvisch het volgende:
[..]
ja klopt maar ook nog steeds te knap voor jou.
Nee omdat het hier net is als in een sauna vol vieze geile mannetjes. Als man kun je ten minstens een ongezien leven leiden, zonder dat je geterroriseerd wordt door 100 gefrustreerde maagden.quote:Op zondag 15 september 2013 16:30 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Waarom heb je eigenlijk jezelf een lange ban aangesmeerd? Je kon de concurrentie van Supergirl en Sambal-Joy niet meer aan?
Ik dacht het wel. Je moet je wel even aan de "procedure houden". Je doet sauna bezoekjes in rondes. De eerste ronde gaat je ff lekker warm douchen en afdrogen. Daarna ga je de sauna naar keuze in. Ik neem de eerste ronde altijd de 80 graden lig sauna, maar je moet gewoon doen wat je lekker vindt. Na ongeveer 10 tot 15 minuten ga ik eruit en lekker buiten afkoelen. Daarna pak ik de koude douche (ledematen eerst en daarna de rest). Na de douche ga ik in het koude dompelbad.quote:Op zondag 15 september 2013 16:30 schreef Inktvisch het volgende:
[..]
sauna is ook helemaal niet zo goed voor je skin volgensmij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |