quote:- C_A
- Muhahaha + vriendin
- WeeTee
- Vinniiee
- palawan
- Viro + een vriendin
-DaMook (ovb)
Wil je ook mee met deze gezellige groep mensen, er zijn nog kamers vrij!
Voor 25 euro PP kan je een kamer erbij boeken.
Hmm, dat is misschien wel een goed idee.quote:Op zondag 15 september 2013 14:43 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Kan niet wachten tot morgen? Dat kan namelijk in de spaghetti.
Nasi hier.quote:
Nee maar moet nog wennen aan het kook regime.quote:
Gister Gulai Kambing gegeten bij de Indo. Eerste keer dat ik geit at. Was verdomde lekker.quote:
Wat voor soep wordt het?quote:Op zondag 15 september 2013 14:51 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nee maar moet nog wennen aan het kook regime.
Indonesich eten, love it. Gister een schotel met van alles en nog wat gehaald bij de toko. Lekker pittig.quote:Op zondag 15 september 2013 14:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
Gister Gulai Kambing gegeten bij de Indo. Eerste keer dat ik geit at. Was verdomde lekker.
Verse?quote:
quote:
Wat voor complot theorieen?quote:Op zondag 15 september 2013 17:19 schreef Raene het volgende:
Ohja ik was opzoek naar een topic om te discussieren over complot theorieën.
Over waarom in vredes naam het zo in is onder Amerikaanse artiesten om ineens een extreme weg in te slaan, het tegenovergestelde van wat ze waren, en ineens helemaal geil zijn van bepaalde symboliekquote:
Heuj pikquote:
Want de kat heeft zich op je schoot gevestigd?quote:Op zondag 15 september 2013 15:15 schreef JamesTKirk het volgende:
Blijkbaar ben ik een heerlijke slaapplek.
Lekkerquote:Op zondag 15 september 2013 17:27 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Snijbonen en aardappels en gehakt
Beide! En we hebben ze vanochtend pas opgehaald.quote:Op zondag 15 september 2013 17:31 schreef Raene het volgende:
[..]
Want de kat heeft zich op je schoot gevestigd?
Gossie possie. Dat is wel een goed teken lijkt mijquote:Op zondag 15 september 2013 17:33 schreef JamesTKirk het volgende:
[..]
Beide! En we hebben ze vanochtend pas opgehaald.
Elf weken oud en reuze ondeugend hahaquote:Op zondag 15 september 2013 17:34 schreef Raene het volgende:
[..]
Gossie possie. Dat is wel een goed teken lijkt mij. Lekkere kroelpoezen
.
Hebben ze al een naam?quote:Op zondag 15 september 2013 17:35 schreef JamesTKirk het volgende:
[..]
Elf weken oud en reuze ondeugend haha
Ik ben 13(00) weken oud en ook reuze ondeugendquote:Op zondag 15 september 2013 17:35 schreef JamesTKirk het volgende:
[..]
Elf weken oud en reuze ondeugend haha
Wel altijd interessant leesvoer.quote:Op zondag 15 september 2013 17:32 schreef Raene het volgende:
Ohja en TRU is eng, nog meer enge troep om te lezen, want in Nederland hebben we dat domme kut niburu die het tot nu toe nog geen een keer aan het rechte eind heeft gehad. Maar dat maakt de verhalen niet minder eng/kut
Joah gaat wel goed hoorquote:
quote:Op zondag 15 september 2013 17:36 schreef Raene het volgende:
[..]
Ik ben 13(00) weken oud en ook reuze ondeugend.
Dikkie en Fiona. Bedacht door dochter van bijna 2quote:
Nee ik vind het eng, en als ik iets lees moet ik er altijd meteen alles over wetenquote:Op zondag 15 september 2013 17:36 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Wel altijd interessant leesvoer.
Leuke namenquote:Op zondag 15 september 2013 17:37 schreef JamesTKirk het volgende:
[..]
Dikkie en Fiona. Bedacht door dochter van bijna 2
Kijk, daar hebben we wat aanquote:Op zondag 15 september 2013 17:36 schreef Raene het volgende:
[..]
Ik ben 13(00) weken oud en ook reuze ondeugend.
Dus eigenlijk ligt het aan jou.quote:Op zondag 15 september 2013 17:37 schreef Raene het volgende:
Nee ik vind het eng, en als ik iets lees moet ik er altijd meteen alles over weten
Omdat mensen vreemd zijn..quote:Op zondag 15 september 2013 17:30 schreef Raene het volgende:
Hee wat is het stil hieeeer.
[..]
Over waarom in vredes naam het zo in is onder Amerikaanse artiesten om ineens een extreme weg in te slaan, het tegenovergestelde van wat ze waren, en ineens helemaal geil zijn van bepaalde symboliek. Driehoekjes maken, piramides met een oog er in, ogen afdekken, Baphomets, Pentagrammen..
Ja het is allemaal vrijmetselarij / illuminati symboliek maar ik vraag me af WAAROM! Waarom doen mensen dit, waarom zou een eeuwenoude organisatie waarvan het bestaan nieteens bewezen is ervoor kiezen om iemand als een Beyonce of een Miley Cyrus of een Justin Bieber
! te gebruiken voor duistere propaganda verkegen door symboliek en subliminale boodschappen..
Ja en dan ga ik me inlezen erover, en dan denk ik godnondeju wat is deze poep, en ik vind het gewoon zo interessant waar die troep allemaal vandaan komt, want alles lijkt wel rechtstreeks uit Amerika vandaan te komen altijd..
onder andere dat.
Je bent ook te klein voor illuminatiequote:Op zondag 15 september 2013 17:38 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Omdat mensen vreemd zijn..
Je kent mijn Oog van Horus tattoo op m'n pols toch?
Ik heb al een aantal keer mogen uitleggen dat het dus absoluut niks met illuminati te maken heeft
Geloof me heb jaren die shit zitten nazoekenquote:Op zondag 15 september 2013 17:37 schreef Raene het volgende:
[..]
Nee ik vind het eng, en als ik iets lees moet ik er altijd meteen alles over weten
Echt serieus he, wat zei ik nou eigenlijk? Thanks a lot captain hindsight, ik zit hier net te vertellen dat ik het eigenlijk vermijd omdat ik het eng vind, en mezelf ken en dan alles ga lezen.quote:
Weet je waar ik wakker van ligquote:Op zondag 15 september 2013 17:40 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Geloof me heb jaren die shit zitten nazoekenen wel eens nachten wakker gelegen over einde van de wereld dingen enz
Sarcasme is duidelijk niet jouw ding. Excuus!quote:Op zondag 15 september 2013 17:41 schreef Raene het volgende:
Echt serieus he, wat zei ik nou eigenlijk? Thanks a lot captain hindsight, ik zit hier net te vertellen dat ik het eigenlijk vermijd omdat ik het eng vind, en mezelf ken en dan alles ga lezen.
Ik kan me dus serieus niet voorstellen, dat als je dood gaat, alles voorbij is.quote:Op zondag 15 september 2013 17:43 schreef Raene het volgende:
[..]
Weet je waar ik wakker van lig? Denken aan dingen zoals hoe het universum is ontstaan en zich nu nogsteeds aan het uitbreiden is. Het is ooit begonnen met niks, het zal een keer eindigen in niks, MAAR HOE KAN DAT EN WAAR GAAN ONZE GEDACHTES DAN HEEN EN JE KAN TOCH NIET ZOMAAR INEENS IIEIEIEIEIEIEIEIEI
!!!
Sommige mensen weten sarcasme duidelijk niet te brengen, daar hoef je geen excuses voor aan te bieden hoor.quote:Op zondag 15 september 2013 17:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Sarcasme is duidelijk niet jouw ding. Excuus!
Hm inderdaad, eigenlijk alles wat ik me zo kan bedenken qua complot theory vindt zijn oorsprong in de US.quote:Op zondag 15 september 2013 17:30 schreef Raene het volgende:
Over waarom in vredes naam het zo in is onder Amerikaanse artiesten om ineens een extreme weg in te slaan, het tegenovergestelde van wat ze waren, en ineens helemaal geil zijn van bepaalde symboliek. Driehoekjes maken, piramides met een oog er in, ogen afdekken, Baphomets, Pentagrammen..
Ja het is allemaal vrijmetselarij / illuminati symboliek maar ik vraag me af WAAROM! Waarom doen mensen dit, waarom zou een eeuwenoude organisatie waarvan het bestaan nieteens bewezen is ervoor kiezen om iemand als een Beyonce of een Miley Cyrus of een Justin Bieber
! te gebruiken voor duistere propaganda verkegen door symboliek en subliminale boodschappen..
Ja en dan ga ik me inlezen erover, en dan denk ik godnondeju wat is deze poep, en ik vind het gewoon zo interessant waar die troep allemaal vandaan komt, want alles lijkt wel rechtstreeks uit Amerika vandaan te komen altijd..
onder andere dat.
Zullen we maar niet over de dood beginnen?quote:Op zondag 15 september 2013 17:43 schreef Raene het volgende:
[..]
Weet je waar ik wakker van lig? Denken aan dingen zoals hoe het universum is ontstaan en zich nu nogsteeds aan het uitbreiden is. Het is ooit begonnen met niks, het zal een keer eindigen in niks, MAAR HOE KAN DAT EN WAAR GAAN ONZE GEDACHTES DAN HEEN EN JE KAN TOCH NIET ZOMAAR INEENS IIEIEIEIEIEIEIEIEI
!!!
Ik heb dat juist andersom, ik kan me niet voorstellen dat iets oneindig is.quote:Op zondag 15 september 2013 17:43 schreef Raene het volgende:
[..]
Ik kan me dus serieus niet voorstellen, dat als je dood gaat, alles voorbij is.
Ik merk vanzelf wel wat er wel of niet is als het lampje uit gaat.. Daar maak ik me juist het allerminst druk om..quote:Op zondag 15 september 2013 17:43 schreef Raene het volgende:
[..]
Dus datquote:Op zondag 15 september 2013 17:45 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hm inderdaad, eigenlijk alles wat ik me zo kan bedenken qua complot theory vindt zijn oorsprong in de US.
Sorry liefje kusjequote:Op zondag 15 september 2013 17:45 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Zullen we maar niet over de dood beginnen?
Zullen we nu weer over vrolijke dingen praten danquote:
Drugs are badquote:Op zondag 15 september 2013 17:54 schreef Raene het volgende:
[..]
Zullen we nu weer over vrolijke dingen praten dan.
Jeej regenboogjes en konijntjes die suikerklontjes poepen en chocolademelk kotsen.
Ik heb hetzelfde probleem, alleen als ik niet eet wordt ik nog veel misselijkerquote:Op zondag 15 september 2013 17:52 schreef LovelyLady het volgende:
Toch maar geen Fajita's![]()
Bluh misselijk
De ruimte vind ik altijd een mooi onderwerp om over te praten. Spacequote:Op zondag 15 september 2013 17:54 schreef Raene het volgende:
[..]
Zullen we nu weer over vrolijke dingen praten dan.
Jeej regenboogjes en konijntjes die suikerklontjes poepen en chocolademelk kotsen.
Space is engquote:Op zondag 15 september 2013 17:55 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
De ruimte vind ik altijd een mooi onderwerp om over te praten. Space![]()
![]()
Conclusie mensen zijn slechtquote:
Als ik ooit aangeboden kan krijgen om te kunnen reizen in de ruimte count me in. Niet dat 1 way ticket naar mars gedoe thoughquote:
ik eet zo wel een cracker of een beschuitjequote:Op zondag 15 september 2013 17:55 schreef Raene het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde probleem, alleen als ik niet eet wordt ik nog veel misselijker.
Hi Evilquote:
Eerst overgeven en een half uurtje later gewoon eten. Dat is iig wel mijn planningquote:Op zondag 15 september 2013 17:52 schreef LovelyLady het volgende:
Toch maar geen Fajita's![]()
Bluh misselijk
Lijkt me wel een goed plan ja..quote:Op zondag 15 september 2013 17:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik eet zo wel een cracker of een beschuitje![]()
Ik heb de laatste tijd zo vaak last van misselijkheid....
Zal ik eens naar de dokter gaan?
tijnquote:
Ja kun je doen, je kan dan iig wellicht iets krijgen tegen de misselijkheid. Maar wat is vaak? En hoe lang al? En heb je het op vaste tijden op de dag, of heb je het als je bepaalde dingen hebt gedaan?quote:Op zondag 15 september 2013 17:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik eet zo wel een cracker of een beschuitje![]()
Ik heb de laatste tijd zo vaak last van misselijkheid....
Zal ik eens naar de dokter gaan?
Neuh ik ben echt uberchillquote:Op zondag 15 september 2013 18:02 schreef Raene het volgende:
[..]
Ja kun je doen, je kan dan iig wellicht iets krijgen tegen de misselijkheid. Maar wat is vaak?
En heb je veel stress? Stress is een super aanleiding voor misselijkheid.
quote:Op zondag 15 september 2013 17:43 schreef Raene het volgende:
[..]
Geloof mij, je krijgt niet zomaar iets voor de misselijkheid..quote:Op zondag 15 september 2013 18:02 schreef Raene het volgende:
[..]
Ja kun je doen, je kan dan iig wellicht iets krijgen tegen de misselijkheid. Maar wat is vaak?
En heb je veel stress? Stress is een super aanleiding voor misselijkheid.
Geen bewustzijn meer... Alsof je slaapt zonder te dromen... Muhquote:Op zondag 15 september 2013 18:04 schreef Fera het volgende:
[..]
Iemand die me snapt. Ik probeer het ook altijd uit te leggen aan anderen, maar niemand begrijpt wat ik bedoel.
Dat gaat er bij mij dus niet in. Je belevingswereld is dan weg ... Maar, hoe?quote:Op zondag 15 september 2013 18:06 schreef Raene het volgende:
[..]
Geen bewustzijn meer... Alsof je slaapt zonder te dromen... Muh
Dat we dood gaan is zeker, wat daarna is dat weet niemand. Niets, een nieuw leven, hiernamaals, iets totaal andersquote:Op zondag 15 september 2013 18:04 schreef Fera het volgende:
[..]
Iemand die me snapt. Ik probeer het ook altijd uit te leggen aan anderen, maar niemand begrijpt wat ik bedoel.
Geloof mij die dingen worden sneller gegeven als je denkt. Metoclopramide bedoel je trouwens.quote:Op zondag 15 september 2013 18:04 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Geloof mij, je krijgt niet zomaar iets voor de misselijkheid..
Ik heb een week lang overgegeven (van de stress denk ik) en toen kreeg ik metrachlopromide. Maar omdat ik die er even hard uitgooide mocht ik er 2 per keer, 3 maal per dag.. Liep continu stoned rond van die dingen, dus nu de misselijkheid er 'slechts' een paar keer per dag er is en het overgeven op ongeveer 1 keer per dag zit, slik ik in overleg met de huisarts die dingen liever niet
Heel veel mensen hebben geen bewustzijn tijdens hun leven.quote:Op zondag 15 september 2013 18:06 schreef Raene het volgende:
[..]
Geen bewustzijn meer... Alsof je slaapt zonder te dromen... Muh
Ik geloof dus wel dat er 'iets' is. Dat je ziel toch meer is dan een productie van je hersenen, dat het op zich zelf bestaat maar een 'vessel' nodig heeft om optimaal te functioneren.quote:Op zondag 15 september 2013 18:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat we dood gaan is zeker, wat daarna is dat weet niemand. Niets, een nieuw leven, hiernamaals, iets totaal anders
Halleluja iemand die me begrijptquote:Op zondag 15 september 2013 18:07 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat gaat er bij mij dus niet in. Je belevingswereld is dan weg ... Maar, hoe?Je ziet alles vanuit je eigen ogen, je eigen perspectief. Je persoonlijke camera. Hoe kan die ineens uit zijn? Wat is er dan nog? Het feit dat ik het niet goed uit kan leggen maakt me soms gek.
Tijn dit is serieus weer nutteloos, vertel ons iets wat we niet weten?quote:Op zondag 15 september 2013 18:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat we dood gaan is zeker, wat daarna is dat weet niemand. Niets, een nieuw leven, hiernamaals, iets totaal anders
Ja, eindelijk.quote:
Ik heb vandaag zwarte sokken aan. Zo iets verteld wat jullie nog niets weten. Maar nu wel omdat ik het vertel.quote:Op zondag 15 september 2013 18:09 schreef Raene het volgende:
[..]
Tijn dit is serieus weer nutteloos, vertel ons iets wat we niet weten?
We zijn gewoon intelligenter dan al die mensenquote:Op zondag 15 september 2013 18:09 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, eindelijk.Ik voelde me altijd zo'n idioot als ik dan van die vreemde blikken kreeg van mensen.
die ja, zit nu op zoveel soorten drugs dat ik het niet allemaal meer uit elkaar kan houden hahaquote:Op zondag 15 september 2013 18:07 schreef Raene het volgende:
[..]
Geloof mij die dingen worden sneller gegeven als je denkt. Metoclopramide bedoel je trouwens.
Oh, was dat het?quote:Op zondag 15 september 2013 18:11 schreef Raene het volgende:
[..]
We zijn gewoon intelligenter dan al die mensen.
Misselijkheid kan soms zo erg zijn dat het je dagelijks leven compleet beinvloed, dat je dus niet meer normaal kunt functioneren zegmaar, dan wordt zoiets ook wel gegevenquote:Op zondag 15 september 2013 18:11 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
die ja, zit nu op zoveel soorten drugs dat ik het niet allemaal meer uit elkaar kan houden haha
Ah, mijn dokter zei dat ie die dingen echt alleen uitgaf wanneer je net als ik zo goed als niks binnen hield
Kan ik me goed voorstellen. Symptoombestrijding is ook niet alles.quote:Op zondag 15 september 2013 18:13 schreef LovelyLady het volgende:
Ik hoef er niks tegen. Geen pillen ik wil graag weten waar het vandaan komt.
Lieverd, het kunnen ook hormonale schommelingen zijn omdat je aan het sporten/afvallen bent.quote:Op zondag 15 september 2013 18:13 schreef LovelyLady het volgende:
Ik hoef er niks tegen. Geen pillen ik wil graag weten waar het vandaan komt.
Joof!quote:
quote:Op zondag 15 september 2013 18:11 schreef Raene het volgende:
[..]
We zijn gewoon intelligenter dan al die mensen.
Great bedside manner!quote:Op zondag 15 september 2013 18:15 schreef Raene het volgende:
[..]
Lieverd, het kunnen ook hormonale schommelingen zijn omdat je aan het sporten/afvallen bent.
Het zal 95% zeker niks ernstigs zijn, maar als je je druk maakt kun je beter gewoon maandag ochtend om 8 uur meteen even bellen
Maar hoe gaat het met jouquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |