Ik had 'm 12 september besteld, gekozen voor ophalen omdat nachtrelease. Ze hadden gewoon nog op voorraad.quote:Op zondag 15 september 2013 16:35 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Heeft het nog zin om hem te bestellen daar? Intertoys heeft hem voor 52 maar bol.com is al helemaal uitverkocht..
quote:Op zondag 15 september 2013 16:27 schreef fetss het volgende:
Iemand die al op XBOX live speelt en achievements heeft behaald? wil geen ban![]()
Ja echt. Ik heb nog niet gezien van auto's hoe lang een tank mee gaat, maar heb al wel een vliegtuig zien uitvallen in de lucht.quote:
quote:Op zondag 15 september 2013 16:35 schreef delano.888 het volgende:
& vliegtuigen pleuren gewoon uit de lucht als de kerosine op isik vind het geen goede vooruitgang..
Jup, stuk of 3.quote:Op zondag 15 september 2013 16:27 schreef fetss het volgende:
Iemand die al op XBOX live speelt en achievements heeft behaald? wil geen ban
quote:Let op!
Vanwege de beperkte beschikbaarheid van het spel GTA V is een levering op de dag van release niet gegarandeerd indien u een bestelling na 12 september heeft geplaatst. De leverdatum van de bestellingen die na 12 september 2013 zijn geplaatst is onbekend. Uiteraard leveren wij het product zo spoedig mogelijk bij u af.
quote:Op zondag 15 september 2013 16:37 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Ik had 'm 12 september besteld, gekozen voor ophalen omdat nachtrelease. Ze hadden gewoon nog op voorraad.
http://www.mediamarkt.nl/mcs/shop/GTA5.html
Nog op voorraad dus.
OT: Auto's hebben echt belachelijke namenquote:Vanwege de beperkte beschikbaarheid van het spel GTA V is een levering op de dag van release niet gegarandeerd indien u een bestelling na 12 september heeft geplaatst. De leverdatum van de bestellingen die na 12 september 2013 zijn geplaatst is onbekend. Uiteraard leveren wij het product zo spoedig mogelijk bij u af.
:/ dus het heeft geen zin om hem daar te bestellenquote:
Yuri! Ga je weer streamenquote:Op zondag 15 september 2013 16:42 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ubernacht Oracle is ook hard.Beetje BMW-achtig.
Geen idee. Yuri vertel eens hoe dat werkt allemaal als je wil?quote:Op zondag 15 september 2013 16:43 schreef boffer69 het volgende:
Kun je die kerosine van vliegtuigen wel bijvullen dan?
Thnxquote:Op zondag 15 september 2013 16:21 schreef GeenInspiratie. het volgende:
[..]
http://www.se7ensins.com/(...)-weapons-map.984641/
Ik hoop daar toch echt om 1 uur wel weer weg te zijn. Met spel. Anders cancel ik, geld terug en ga ik wel naar Makro voor 48 euro.quote:Op zondag 15 september 2013 16:44 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Vraag me af hoe ze dat met de nachtrelease gaan fixen..
Echt he, dan zou ik beter daarheen kunnen rijden en in de rij gaan staan.quote:Op zondag 15 september 2013 16:44 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Vraag me af hoe ze dat met de nachtrelease gaan fixen..
volgens mij hoeven auto's niet te tanken, maar weet niet zekerquote:Op zondag 15 september 2013 16:45 schreef dolf1010 het volgende:
Kan je ook zien als je aan het rijden bent hoeveel benzine je nog hebt?
Nee, hoeft nietquote:Op zondag 15 september 2013 16:46 schreef boffer69 het volgende:
[..]
volgens mij hoeven auto's niet te tanken, maar weet niet zeker
En vliegtuigen kunnen die tanken? Of op is op weg is pech?quote:
quote:Op zondag 15 september 2013 16:48 schreef delano.888 het volgende:
[..]
En vliegtuigen kunnen die tanken? Of op is op weg is pech?
Wat?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |