quote:GTA V is vanaf morgen (zondag) te downloaden voor de PlayStation 3 uit de PlayStation Store op het PlayStation Network. Dit laat Sony zojuist weten door middel van een tweet.
Je kunt Grand Theft Auto V alleen nog niet spelen, alleen downloaden. Dit heeft als voordeel dat je dinsdag aanstaande meteen kunt beginnen met spelen. De meeste kunnen al niet wachten op de game, zo worden we toch maar weer lekker gemaakt.
Maar mocht je daar tegen kunnen, dan kun je GTA V vanaf 16:00 uur (Nederlandse tijd) downloaden. De game weegt ongeveer 18 Gigabyte, dus dat duurt wel eventjes voordat je dat binnen gehengeld hebt.
En voor dit geintje betaalt u geen 55, geen 60 en zelfs geen 65 euro! Nee 70 euro is de hoge, toch redelijke prijs voor deze onzin!quote:
Pfoe, genoeg. Je zal versteld staanquote:Op zondag 15 september 2013 13:03 schreef rumiii het volgende:
Verwachten jullie veel activiteit in de gebieden buiten Los Santos en de kleinere steden?
Is er namelijk wel shit te doen in die natuurgebieden?
Echt hè, ik kan hier best boos om worden dat de games die worden aangeboden in de Stores van zowel Xbox als PS3 gewoon duurder zijn dan welk gamingwinkel of site dan ook terwijl het geld direct naar de uitgever en Sony gaan en niet naar tientallen tussenpersonenquote:Op zondag 15 september 2013 13:02 schreef J03llV het volgende:
[..]
En voor dit geintje betaalt u geen 55, geen 60 en zelfs geen 65 euro! Nee 70 euro is de hoge, toch redelijke prijs voor deze onzin!
En dan gek vinden dat digital only niet aanslaatquote:Op zondag 15 september 2013 13:04 schreef Woods het volgende:
[..]
Echt hè, ik kan hier best boos om worden dat de games die worden aangeboden in de Stores van zowel Xbox als PS3 gewoon duurder zijn dan welk gamingwinkel of site dan ook terwijl het geld direct naar de uitgever en Sony gaan en niet naar tientallen tussenpersonen![]()
quote:Op zondag 15 september 2013 12:52 schreef J03llV het volgende:
Dit ga ik dinsdag als eerst doen!
SPOILER1 1
Sony moet de productiekosten van de PS4 rechttrekken. Ik gok erop dat de PS4 minder animo trekt dan de PS3 in zijn tijd. Omdat het gat tussen de PS3 en 4 niet echt groot is imo. Tuurlijk alles is wel beter maar niet zo groot als tussen de PS2 en Ps3quote:Op zondag 15 september 2013 13:04 schreef Woods het volgende:
[..]
Echt hè, ik kan hier best boos om worden dat de games die worden aangeboden in de Stores van zowel Xbox als PS3 gewoon duurder zijn dan welk gamingwinkel of site dan ook terwijl het geld direct naar de uitgever en Sony gaan en niet naar tientallen tussenpersonen![]()
Wat een bullshitquote:Op zondag 15 september 2013 13:06 schreef J03llV het volgende:
[..]
Sony moet de productiekosten van de PS4 rechttrekken. Ik gok erop dat de PS4 minder animo trekt dan de PS3 in zijn tijd. Omdat het gat tussen de PS3 en 4 niet echt groot is imo. Tuurlijk alles is wel beter maar niet zo groot als tussen de PS2 en Ps3
Ditquote:
En dan vinden ze het gek dat de Vita niet aansloegquote:Op zondag 15 september 2013 13:05 schreef FredVleespet het volgende:
[..]
En dan gek vinden dat digital only niet aanslaat
Nog altijd goedkoper, dan die louche handelaren die 80 euro vragen.quote:Op zondag 15 september 2013 13:02 schreef J03llV het volgende:
[..]
En voor dit geintje betaalt u geen 55, geen 60 en zelfs geen 65 euro! Nee 70 euro is de hoge, toch redelijke prijs voor deze onzin!
Volgens mij 0gb. Aangezien hij van de disc installedquote:Op zondag 15 september 2013 13:10 schreef Droathoah het volgende:
Hoeveel gb moet je downloaden voordat je het spel kunt spelen met disc?
0 gb downloaden, 8gb installeren vanaf de disc. Als je em via psn download dan 18gb toch?quote:Op zondag 15 september 2013 13:11 schreef FredVleespet het volgende:
[..]
Volgens mij 0gb. Aangezien hij van de disc installed
Jepquote:Op zondag 15 september 2013 13:12 schreef J03llV het volgende:
[..]
0 gb downloaden, 8gb installeren vanaf de disc. Als je em via psn download dan 18gb toch?
quote:Op zondag 15 september 2013 13:13 schreef Droathoah het volgende:
Die duitser heeft wel schik met zn blauwe bal
Dat komt omdat die gamewinkels hun grootste afzetmarkt is en ze die te vriend moeten houden.quote:Op zondag 15 september 2013 13:04 schreef Woods het volgende:
[..]
Wel vet dat z'n broek echt nat werd/verkleurde toen ie in dat fonteintje stond.quote:Op zondag 15 september 2013 13:13 schreef Georges het volgende:
http://video.gamecreds.com/i9qosl1dwu2a/channel/GTA-V-German
Obsessie voor een blauwe bal![]()
Ik ook niet, best pijnlijk zeker als men er tegen aan gaat trappen enzo..quote:Op zondag 15 september 2013 13:14 schreef delano.888 het volgende:
Ik vind blauwe ballen anders helemaal niet tof.
Daar ben ik dan met mn 40 GB PS3quote:Op zondag 15 september 2013 13:12 schreef J03llV het volgende:
[..]
0 gb downloaden, 8gb installeren vanaf de disc. Als je em via psn download dan 18gb toch?
Oeequote:Op zondag 15 september 2013 13:16 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Daar ben ik dan met mn 40 GB PS3![]()
Motto van GTA V: Blauwe ballen en een natte broek. Pre-order now!quote:Op zondag 15 september 2013 13:16 schreef delano.888 het volgende:
Blauwe ballen en een natte broek, pff dit gaat nergens meer over.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MentionedDCMJ
http://tweakers.net/price(...)300-8mb-5400rpm.htmlquote:Op zondag 15 september 2013 13:16 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Daar ben ik dan met mn 40 GB PS3![]()
quote:Op zondag 15 september 2013 13:17 schreef sjonnie1990 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
quote:Op zondag 15 september 2013 13:17 schreef sjonnie1990 het volgende:
Dit zag ik gister 2x gebeurenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Keigaaf
Ditquote:Op zondag 15 september 2013 13:17 schreef delano.888 het volgende:
[..]
http://tweakers.net/price(...)300-8mb-5400rpm.html
3 schroefjes, en het staat zelf uitgelegd in de handleiding van je playstation hoe je t moet doen.
Allerlei soorten drugs zijn confirmed voor de online versie, offline vast ook wel. Zag michael net wiet rokenquote:
Verkeerde topic. kijk eens op achmea of vgzquote:Op zondag 15 september 2013 13:25 schreef J03llV het volgende:
Iemand die weet hoe je een zorgverzekering aan kan vragen? Gebeurd dat bij die Dr. Friedlander?
Aight, kan je ook zelf wat pushen? Wellicht zelfs rippenquote:Op zondag 15 september 2013 13:21 schreef J03llV het volgende:
[..]
Allerlei soorten drugs zijn confirmed voor de online versie, offline vast ook wel. Zag michael net wiet roken
meth kun je ook roken met trevorquote:Op zondag 15 september 2013 13:28 schreef rumiii het volgende:
[..]
Aight, kan je ook zelf wat pushen? Wellicht zelfs rippen
opium killen met yusuf amirquote:Op zondag 15 september 2013 13:28 schreef boffer69 het volgende:
[..]
meth kun je ook roken met trevor
Head firstquote:Op zondag 15 september 2013 13:47 schreef Principia het volgende:
[..]
Duik jij maar eens van 10 meter hoog in water van 20 cm diep.
quote:Op zondag 15 september 2013 13:47 schreef Principia het volgende:
[..]
Duik jij maar eens van 10 meter hoog in water van 20 cm diep.
Klopt, dat heb ik ook gehad. zwaar tofquote:
Mwa ik haal toch onmiddelijk een ps4 als hij er is.quote:Op zondag 15 september 2013 13:17 schreef delano.888 het volgende:
[..]
http://tweakers.net/price(...)300-8mb-5400rpm.html
3 schroefjes, en het staat zelf uitgelegd in de handleiding van je playstation hoe je t moet doen.
Jammergenoeg krijg je die atomic blimp DLC dan nietquote:Op zondag 15 september 2013 13:55 schreef Thieske het volgende:
Heb 'm besteld bij Wehkamp met die kortingsactie destijds. Nu maar hopen dat ze 'm ook op tijd leveren. Geen ervaring met die toko.
Wehkamp is echt goed, mijn PS3 en spellen daar besteld en ze leveren echt snel!quote:Op zondag 15 september 2013 13:55 schreef Thieske het volgende:
Heb 'm besteld bij Wehkamp met die kortingsactie destijds. Nu maar hopen dat ze 'm ook op tijd leveren. Geen ervaring met die toko.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
Daar kwam ik later ook achter inderdaad. Maargoed, heb 34 euro betaald. Dan mag je niet klagen.quote:Op zondag 15 september 2013 13:55 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Jammergenoeg krijg je die atomic blimp DLC dan niet
Ik heb hem ook besteld bij Wehkamp. Ik heb tot nu toe twee goede ervaringen met deze winkel gehad. Hopelijk stoppen ze hem dinsdag ook weer netjes op tijd in de brievenbus.quote:Op zondag 15 september 2013 13:55 schreef Roemeen013 het volgende:
[..]
Wehkamp is echt goed, mijn PS3 en spellen daar besteld en ze leveren echt snel!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |