Hij stopt er net meequote:
Vinden zul je zequote:Op zondag 15 september 2013 11:24 schreef JohnB52 het volgende:
Zitten er weer van die 100 hidden packages in?
Daar had ik bij vorige gtas nooit zin in om ze allemaal te vinden...
Ja. Kijk maar bij de achievementlistquote:Op zondag 15 september 2013 11:24 schreef JohnB52 het volgende:
Zitten er weer van die 100 hidden packages in?
Daar had ik bij vorige gtas nooit zin in om ze allemaal te vinden...
quote:Op zondag 15 september 2013 09:36 schreef Red_85 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op zondag 15 september 2013 09:59 schreef Niek. het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die was niet goed volgens hemquote:Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same![]()
Eerst zijn er te weinig auto's en nu weer te weinig voetgangersquote:Op zondag 15 september 2013 11:21 schreef De-Sombrero het volgende:
Valt het jullie ook op dat de straten heel leeg lijken op de meeste streams? Ik heb nog maar weinig voetgangers gezien.
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same![]()
bol.com pre-order is tijdelijk uitverkocht
'Expand my brain, learning juice!'
<a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank">Last.fm</a>![]()
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Ik zal de mijne annuleren, kan jij hem overnemen ;-)quote:Op zondag 15 september 2013 11:36 schreef crossover het volgende:
bol.com pre-order is tijdelijk uitverkocht![]()
Wat een sukkel...quote:Op zondag 15 september 2013 11:37 schreef Nick-GizMo het volgende:
http://www.marktplaats.nl(...)0c1b&previousPage=lr
wtf![]()
![]()
!!!!
________!!!!!
![]()
Dat is toch al een tijdje?quote:Op zondag 15 september 2013 11:36 schreef crossover het volgende:
bol.com pre-order is tijdelijk uitverkochtTwo things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Hij is een paar weken besteldquote:Op zondag 15 september 2013 11:37 schreef DownBusiness het volgende:
[..]
Ik zal de mijne annuleren, kan jij hem overnemen ;-)Hopelijk is er geen vertraging.
'Expand my brain, learning juice!'
<a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank">Last.fm</a>![]()
Dat is al lang zo hoor...quote:Op zondag 15 september 2013 11:36 schreef crossover het volgende:
bol.com pre-order is tijdelijk uitverkocht![]()
Oh. Ik houd niet alles bij..quote:'Expand my brain, learning juice!'
Gister heb ik op Bart Smit de SE besteld en wordt gewoon geleverd op de release dag. Misschien dat je daar even kijkt dan?quote:![]()
![]()
Dat was ie gisteren toch ook al?quote:Op zondag 15 september 2013 11:36 schreef crossover het volgende:
bol.com pre-order is tijdelijk uitverkocht
Status van mijn bestelling bij.bol.com is "in behandeling"![]()
Bij mij staat er 'wordt verwerkt'.quote:Op zondag 15 september 2013 11:40 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Dat was ie gisteren toch ook al?
Status van mijn bestelling bij.bol.com is "in behandeling"'Expand my brain, learning juice!'
Ik neem dinsdag vrij, heb ik maar besloten.En vrijdag heb ik ook nog een vrije dag, dus volgende week komt hartstikke goed.
![]()
![]()
Dus mijn oma kan dinsdag boodschappen doen, zonder dat haar portefeuille weg is?quote:Op zondag 15 september 2013 11:43 schreef Roemeen013 het volgende:
Ik neem dinsdag vrij, heb ik maar besloten.En vrijdag heb ik ook nog een vrije dag, dus volgende week komt hartstikke goed.
Op zaterdag 5 januari 2013 00:14 schreef LompeHork het volgende:
Deze username is gewoon perfect.
-------------------------------------------------
- Dearest (UI)![]()
Ja, alleen dinsdag en vrijdag h!quote:Op zondag 15 september 2013 11:47 schreef Keukendrol het volgende:
[..]
Dus mijn oma kan dinsdag boodschappen doen, zonder dat haar portefeuille weg is?![]()
![]()
Geen enkele stream werkt @ redditwoensdag 6 mei 2015 17:54 schreef Libertarisch het volgende:
Helaas pindakaas dan, het leven is hard. Je kunt niet iedereen blijven begeleiden alsof het kinderen zijn, je zult het zelf moeten doen.![]()
Boh 2 dagen zelfs. Wat een feest.quote:Op zondag 15 september 2013 11:48 schreef Roemeen013 het volgende:
[..]
Ja, alleen dinsdag en vrijdag h!Op zaterdag 5 januari 2013 00:14 schreef LompeHork het volgende:
Deze username is gewoon perfect.
-------------------------------------------------
- Dearest (UI)![]()
Zeker weten.quote:Op zondag 15 september 2013 11:48 schreef Keukendrol het volgende:
[..]
Boh 2 dagen zelfs. Wat een feest.Ga ik de andere dagen maar eens overuren maken.
![]()
![]()
Nieuwe stream http://www.dailymotion.co(...)e-tv-live_videogameswoensdag 6 mei 2015 17:54 schreef Libertarisch het volgende:
Helaas pindakaas dan, het leven is hard. Je kunt niet iedereen blijven begeleiden alsof het kinderen zijn, je zult het zelf moeten doen.![]()
Hij heeft alles legaalquote:Op zondag 15 september 2013 10:09 schreef JK het volgende:
[..]
Met de laatste cfw kan je gewoon online spelen, dus niet zo raar dat je iemand dit al ziet doen. Nu GTA5 toch al los is in het illegale circuit is het jammer dat betalende klanten moeten wachten...![]()
Al die stream laggen als baggerquote:Op zondag 15 september 2013 11:50 schreef Rolstoelvandaal het volgende:
free roam stream
http://video.gamecreds.com/i9qosl1dwu2a/channel/GTA-V-Germanwoensdag 6 mei 2015 17:54 schreef Libertarisch het volgende:
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!![]()
Hij gaat NU naar het vliegveldquote:
heb alleen geen geluid?quote:als ik er lekkere ruk aangeeft. Dan spuit ik zo een volwassen vent van zijn scooter.
-geen browserverneukende links in je sig graag-![]()
Ik welquote:Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
Ik realiseer me zojuist dat dit eigenlijk gewoon een filmpje is, je kan ook doorspoelen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: