Success, delano.888 now has 325 internets.quote:Op zondag 15 september 2013 14:15 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Dat is wel de bedoeling ja. De boete is volgens mij ¤10.000 ofzo, plus dat als 1 gamemania het doet bijvoorbeeld en R* komt er achter is de kans groot dat HEEL gamemania bij de volgende GTA bijvoorbeeld de game pas een week later krijgt. Not kidding.
Pre-orderen heb je alleen nog kans bij bartsmit denk ik. alles is uitverkochtquote:Op zondag 15 september 2013 14:17 schreef diedjuh het volgende:
Gaan jullie hem dinsdag in de winkel halen of hebben jullie hem allemaal gepreorderd?
Zit te twijfelen of ik hem nog moet gaan bestellen. Zouden ze hem gewoon in de winkel hebben bij Saturn of Gamemania ofzo?
Heb hem gepreorderd bij de Bart Smit, de SE van GTA V. Kan hem gewoon dinsdag ophalen.quote:Op zondag 15 september 2013 14:17 schreef J03llV het volgende:
[..]
Pre-orderen heb je alleen nog kans bij bartsmit denk ik. alles is uitverkocht
Maar zouden ze hem bij de Bartsmit wel gewoon in de winkel hebben liggen voor zonder preorders?quote:Op zondag 15 september 2013 14:17 schreef J03llV het volgende:
[..]
Pre-orderen heb je alleen nog kans bij bartsmit denk ik. alles is uitverkocht
Ik vind het verbazingwekkend. Dat ze überhaupt een nachtrelease doen is al een beetje gek, maar dat ze verwachten dat er ook nog daadwerkelijk veel mensen op afkomen is best wel wackyquote:
zelfs de intertoys hier in mijn mini dorp doet aan een nachtrelease wtfquote:Op zondag 15 september 2013 14:19 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik vind het verbazingwekkend. Dat ze überhaupt een nachtrelease doen is al een beetje gek, maar dat ze verwachten dat er ook nog daadwerkelijk veel mensen op afkomen is best wel wacky
Ik geef je weinig kans, maar je kan het altijd proberenquote:Op zondag 15 september 2013 14:18 schreef diedjuh het volgende:
[..]
Maar zouden ze hem bij de Bartsmit wel gewoon in de winkel hebben liggen voor zonder preorders?
Denk het haast niet.quote:Op zondag 15 september 2013 14:18 schreef diedjuh het volgende:
[..]
Maar zouden ze hem bij de Bartsmit wel gewoon in de winkel hebben liggen voor zonder preorders?
quote:Op zondag 15 september 2013 14:21 schreef _NZT_ het volgende:
Ik krijg meer een donkerbruin vermoeden dat ik dinsdag achter het zogenoemde net ga vissen.
ik 26-8 bij dezelfde GM en ook nog niets gehad.quote:Op zondag 15 september 2013 14:21 schreef Le_vogel_du_kiwi het volgende:
Ik heb op 7/9 GTA ge-preoderd (is dat uberhaupt een woord) bij Game Mania in Utrecht.. Zou 'n smsje krijgen als ie beschikbaar is, iemand die toevallig weet of er al SMSjes verstuurd zijn? Of ben ik de lul
ik zie geen netquote:Op zondag 15 september 2013 14:23 schreef crossover het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kan ook leuk zijn hoor.
Uiteraard, daar vis je achter.quote:
Ik heb dat gedaan bij Game Mania maar gister afgezegd aangezien ik de SE goedkoper bij de Bart Smit heb kunnen bestellen.quote:Op zondag 15 september 2013 14:22 schreef delano.888 het volgende:
Mensen die hem niet een jaar geleden hebben ge pre-ordered
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |