SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Screenshots:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gameplay/Trailers:
Meer informatie:
http://www.rockstargames.com/V
http://www.gtav.net/
Poll: Welke edition van GTAV ga je halen?
• Standaard (49.99)
• Special (69.99)
• Collectors (109.99)
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
De verschillende editions:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Poll: Je favoriete Grand Theft Auto V protagonist?
• Michael
• Franklin
• Trevor
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
Hoeveel dagen nog??
GTA V Countdown!
GTA V online spelen met FOK!kers? Meld je dan hier aan!
yuri, dat samenwerken kan nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same![]()
ik hoop nog altijd dat GTA V voor pc vroeger uitkomt spijtig dat watchdogs ook niet in september uitkwam had ik nog iets leuks om te spelen
ik zit zelfs te denken uit pure wanhoop om een PS3 te kopen
ik ben zo verdrietig *cry*![]()
![]()
quote:Op zondag 15 september 2013 02:29 schreef Nick-GizMo het volgende:
yuri, dat samenwerken kan nietHmm, ik weet het dan ook niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If not now, then when.![]()
Maare nog even terug komen op het aantal missies.
Is dat dan main story missies?
Want heb ergens gezien dat als je een gebouw koopt dat je voor dat bedrijf nog een aantal missies kan doen zodat je je wekelijkse inkomsten omhoog kan doen.
edit: of iemand die het spel al heeft het stats scherm laten zien.X-box GT: Nalyu
PSN tag: nalyu![]()
ja uiteindelijk Side missies zullen wel een hoop meer zijn. Ze hadden het toch ook over dat als je alles wilde doen dat je een bepaald aantal uren minimaal bezig zou zijn?quote:Op zondag 15 september 2013 03:18 schreef trance_fan het volgende:
Want heb ergens gezien dat als je een gebouw koopt dat je voor dat bedrijf nog een aantal missies kan doen zodat je je wekelijkse inkomsten omhoog kan doen.
edit: of iemand die het spel al heeft het stats scherm laten zien.Every war is different, every war is the same.![]()
Hej viro jij ook hier.quote:
(Wat een kut werk om de OP er uit te slopen op je telefoon)Every war is different, every war is the same.![]()
Dit moet je doen om hem 100% compleet te krijgen:quote:Op zondag 15 september 2013 03:18 schreef trance_fan het volgende:
edit: of iemand die het spel al heeft het stats scherm laten zien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee, er is geen segway.quote:Op zondag 15 september 2013 04:32 schreef Panzermaus het volgende:
Ben zo benieuwd naar de militaire voer- en vliegtuigen.
En is er ook een Segway?![]()
quote:Op zondag 15 september 2013 04:31 schreef Niek. het volgende:
[..]
Dit moet je doen om hem 100% compleet te krijgen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Every war is different, every war is the same.![]()
GOEIEMORGEN(-) (HIHI)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 15 september 2013 08:30 schreef Morgen- het volgende:
GOEIEMORGEN(-) (HIHI)Goeiemorgen....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het begint steeds meer te kriebelen
Ik smack meer chickies dan Regilio Tuur![]()
Gisteren GTA V besteld. Het wachten wordt wel moeilijk door het zien dat sommigen hem al hebben.Anyway hopelijk is er een winkel die hem morgen al verkoopt, dan zou mediamarkt me onmiddelijk een sms'je sturen.
![]()
![]()
quote:Op zondag 15 september 2013 04:31 schreef Niek. het volgende:
[..]
Dit moet je doen om hem 100% compleet te krijgen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 15 september 2013 09:28 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016![]()
quote:Op zondag 15 september 2013 09:36 schreef Red_85 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb zo'n zin in die melee weaponsmesje en baseballbat in IV was gewoon niet voldoende. Maar met o.a. hamer en koevoet
bring it on bitches
Ik smack meer chickies dan Regilio Tuur![]()
quote:Op zondag 15 september 2013 09:37 schreef Morgen- het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
1947-2016![]()
Koevoet is altijd +veelquote:Op zondag 15 september 2013 09:38 schreef _NZT_ het volgende:
Ik heb zo'n zin in die melee weaponsmesje en baseballbat in IV was gewoon niet voldoende. Maar met o.a. hamer en koevoet
bring it on bitches
Omdat half-life'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
1947-2016
Forum Opties Forumhop: Hop naar: