Verspreiden? Waarom? Waarom zou je zo'n schoonheid met anderen willen delen?quote:Op zondag 15 september 2013 01:03 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik heb later mijn naam veranderd door hun. De forums waar ik behalve hier actief op ben hebben echt veel freaks. Eentje ging zelfs mijn foto's verzamelen en verspreiden op andere forums.
Daarmee kom je niet ver. Ik ben absoluut ook geen slijmbal en heb er moeite mee om aardig te doen tegen mensen die ik eigenlijk helemaal niet mag. Maar waar ik achter ben gekomen is dat mensen zoals ik echt nergens komen. Nu probeer ik mezelf aan te leren om te slijmen enzo.quote:Op zondag 15 september 2013 01:00 schreef Che_ het volgende:
[..]
Tja, jammer dan. Ben sowieso niet racistisch/beledigend. Maar ik ga niet slijmen omdat hij m'n werkgever is
Of je sluit er vrede mee dat je nergens komt.quote:Op zondag 15 september 2013 01:04 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Daarmee kom je niet ver. Ik ben absoluut ook geen slijmbal en heb er moeite mee om aardig te doen tegen mensen die ik eigenlijk helemaal niet mag. Maar waar ik achter ben gekomen is dat mensen zoals ik echt nergens komen. Nu probeer ik mezelf aan te leren om te slijmen enzo.
Schoonheid.quote:Op zondag 15 september 2013 01:04 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Verspreiden? Waarom? Waarom zou je zo'n schoonheid met anderen willen delen?
Nooit. Dan kom ik maar niet ver.quote:Op zondag 15 september 2013 01:04 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Daarmee kom je niet ver. Ik ben absoluut ook geen slijmbal en heb er moeite mee om aardig te doen tegen mensen die ik eigenlijk helemaal niet mag. Maar waar ik achter ben gekomen is dat mensen zoals ik echt nergens komen. Nu probeer ik mezelf aan te leren om te slijmen enzo.
Heb ik ook geprobeerd, maar zo werkt het niet. Neyse mijn ervaring is lang en ik heb geen zin om dat allemaal te gaan uittypen haha.quote:Op zondag 15 september 2013 01:05 schreef Levolution het volgende:
[..]
Of je sluit er vrede mee dat je nergens komt.
Ik weet dat ik nu klink als een weirdo maar dat dit gebeurd is ooit in me opgekomen. Vooral toen ik lid werd van de misc (bilenler bilir). Daarom hamer ik er bij m'n zusje altijd op dat ze haar settings moet controlerenquote:Op zondag 15 september 2013 01:03 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik heb later mijn naam veranderd door hun. De forums waar ik behalve hier actief op ben hebben echt veel freaks. Eentje ging zelfs mijn foto's verzamelen en verspreiden op andere forums.
Of je wordt selfmade.quote:Op zondag 15 september 2013 01:05 schreef Levolution het volgende:
[..]
Of je sluit er vrede mee dat je nergens komt.
Tip van een ervaringskundige: geef tegengas en slijm tussendoor (en niet andersom). Anders zal men je misbruiken.quote:Op zondag 15 september 2013 01:04 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Schoonheid ja.quote:Op zondag 15 september 2013 01:05 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Schoonheid.
Maar op andere forums post ik weleens foto's haha.
Dat sowieso. Gewoon aardig zijn en hen mis ehh.. gebruiken.quote:Op zondag 15 september 2013 01:08 schreef Bortecinem het volgende:
Met slijmen bedoel ik niet in de reet van je baas gaan zitten he. Maar gewoon aardig doen tegen mensen die je niet mag, maar wel nodig hebt.
Ik zou wel iemand pijpen om hogerop te komen.quote:Op zondag 15 september 2013 01:10 schreef TheMagnificent het volgende:
Ergen komen d.m.v. slijmen...Ik wil mezelf 's avonds nog wel in de spiegel kunnen blijven bekijken.
Na verloop van tijd val je weer als een baksteen naar beneden...quote:Op zondag 15 september 2013 01:10 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ik zou wel iemand pijpen om hogerop te komen.
Wat doe je als er bijv. van je verwacht wordt dat je dingen gaat rapporteren (dry snitching) of iets dergelijks. Gewoon iets wat tegen je principes ingaat.quote:Op zondag 15 september 2013 01:08 schreef Bortecinem het volgende:
Met slijmen bedoel ik niet in de reet van je baas gaan zitten he. Maar gewoon aardig doen tegen mensen die je niet mag, maar wel nodig hebt.
Neequote:Op zondag 15 september 2013 01:11 schreef Levolution het volgende:
Jullie weten dat ik dat niet zou doen hè.
Dat sowieso.quote:Op zondag 15 september 2013 01:08 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Tip van een ervaringskundige: geef tegengas en slijm tussendoor (en niet andersom). Anders zal men je misbruiken.
Oh nee, dat doe ik niet. Ik doe gewoon alsof ik niks weet. Ik heb het echt over gewone smaltalk en dat soort shit.quote:Op zondag 15 september 2013 01:11 schreef Che_ het volgende:
[..]
Wat doe je als er bijv. van je verwacht wordt dat je dingen gaat rapporteren (dry snitching) of iets dergelijks. Gewoon iets wat tegen je principes ingaat.
quote:Op zondag 15 september 2013 01:12 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Dat sowieso.
Maar bij mijn eerste echte bijbaan was het zo dat wij echt een kwal van een baas hadden. Hij hield er echt van om zijn werknemers te vernederen, vooral de Turken. Ik was daar via mijn vader gekomen (baas is Turk). Niemand die daar werkte mocht die man, maar in zijn gezicht was iedereen zo aardig. Ik niet (ik deed gewoon normaal, ga natuurlijk ook niet bitchy tegen mijn baas doen). En het werd na een tijdje ook wel duidelijk dat hij mij het minst mocht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |