Ja Gquote:
okee Gtaquote:Op zondag 15 september 2013 00:37 schreef GeenInspiratie. het volgende:
Oké, nu allemaal ophouden met G dit, G dat.
Nu weer GTA V praat.
Ow jawel dat doe ik welquote:
ga loesoe dan G(ta)quote:
Als je de hele tijd tussen nerdjes staat die alleen maar over een kut spel praten en je ziet een sma ga je iedere chick hosselenquote:Op zondag 15 september 2013 00:19 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Kijk die interviewer haar proberen te versieren (heel nonchalant in de vragen) echt wtf is dit voor monster en waarom zou je haar willen
Wat wil je horen? Missies?quote:Op zondag 15 september 2013 00:38 schreef Giester het volgende:
[..]
[..]
Post GTA V info dan G!
We hangen aan je lippon swa!
Als je schuilt achter een muurtje rijd de politie je zo keihard voorbij, echt fucking epic toen ik dat ontdekte. Ze weten dus niet meer automagisch waar je bent.quote:Op zondag 15 september 2013 00:38 schreef 7nightwing7 het volgende:
Nog GTAV nieuwtjes heren ? Iets wat in de streams voorbij gekomen is ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik smack meer chickies dan Regilio Tuur
Nee mattie G(ta)quote:
Dat is inderdaad een enorm pluspunt.quote:Op zondag 15 september 2013 00:39 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Als je schuilt achter een muurtje rijd de politie je zo keihard voorbij, echt fucking epic toen ik dat ontdekte. Ze weten dus niet meer automagisch waar je bent.
quote:Op zondag 15 september 2013 00:39 schreef _NZT_ het volgende:
Oke G-mode is uitKappen nou.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
GOp vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
Succes Gquote:Op zondag 15 september 2013 00:39 schreef Max-Westerman het volgende:
Ik ga netflix op mijn PS3 testen
Ltrs OG's
Nicequote:Op zondag 15 september 2013 00:39 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Als je schuilt achter een muurtje rijd de politie je zo keihard voorbij, echt fucking epic toen ik dat ontdekte. Ze weten dus niet meer automagisch waar je bent.
Jupquote:
Dat je shops kunt overvallen. Gewoon wapen op bediende richten en je krijgt geld plus 2 sterren politie.quote:
beetje hosseluh enzo,quote:Op zondag 15 september 2013 00:41 schreef Seconde het volgende:
Kan niet wachtuh. Straks in GTA smokuh en dan diekrakie zetten op pipahshop jwz
G
das wel goed nieuwsquote:Op zondag 15 september 2013 00:41 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Dat je shops kunt overvallen. Gewoon wapen op bediende richten en je krijgt geld plus 2 sterren politie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All The Power Is In The Hands, Of The People Rich Enough To Buy It
-Joe Strummer (1952-2002)
Welterusten.quote:Op zondag 15 september 2013 00:43 schreef _NZT_ het volgende:
Bans incoming. Ik ben weg. Welterusten.
no mattie, ik weet deze nietquote:Op zondag 15 september 2013 00:45 schreef Seconde het volgende:
Ewa mweten jullie og boykies al hoe het zit met die smokings? Loessoe ieks. Ga je ook die spesial effecten krijgen? Ik moet weten G
Rustig gggg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All The Power Is In The Hands, Of The People Rich Enough To Buy It
-Joe Strummer (1952-2002)
Vet!quote:Op zondag 15 september 2013 00:39 schreef delano.888 het volgende:
[..]
G, je kan sws wel die jonko smoken en dan krijg je die lichte gevoel toch, droge bek en shit ja G!quote:
Heb je al veel missies gedaan?quote:Op zondag 15 september 2013 00:56 schreef Ozz-03 het volgende:
Schieten met Michael
Auto rijden met Franklin
Rampage met Trevor
Ja ben echt alleen maar missies aan het doen. Zitten van die klote missies tussen waar je doorheen moet bijten, maar de grotere missies zijn echt genieten. Allemaal van een nog hoger niveau als Three Leave Cover van IV.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |