Wegens overvloed aan (niet) gespeelde games mogen een paar mooie titels de deur uit, het zijn de volgende:
PS2:
- Silent Hill 2 ( ¤15,- ) - Silint Hill 3 ( ¤10,- ) ---> Kras buitenkant DVD - Silint Hill The Room ( ¤10,- ) - Fahrenheit ( ¤10,- ) ---> Lichte krasjes - Super monkey Ball Deluxe ( ¤8 )
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wii:
- Monster Hunter 3 ( ¤15,- ) - No More Heroes ( ¤10,- ) - No More Heroes 2 ( ¤15,- ) - Madworld ( ¤5.- ) - Metroid Prime 3 ( ¤7,- ) ---> Lichte gebruikerssporen - Animal Crossing Let's Go To The City ( ¤10.- ) - Super Smash Bros. Brawl ( ¤15,- ) - Donkey Kong Country Returns ( ¤15,- )
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox:
- Conker Live & Reloaded ( ¤20,- )
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nintendo DS:
- Pokemon Pearl ( ¤12,- ) - The Legend of Zelda Spirit Tracks ( ¤15,- ) - Okamiden ( ¤18,- )
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nintendo 3DS:
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PS3:
- Dead Space ( ¤ 6,- ) - The Orange Box ( 6,- ) Of samen voor ¤ 10,-
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alle prijzen zijn inclusief verzendkosten. Mocht iemand drie games of meer willen valt er altijd te overleggen voor een leuker prijsje
Liefhebber, verzamelaar en beta-tester van adventuregames. Op woensdag 19 januari 2011 09:49 schreef Rossdale het volgende: Liz is gewoon een wandelende gamesencyclopedie :P
Okamiden vandaag in goede staat ontvangen, bedankt!
Liefhebber, verzamelaar en beta-tester van adventuregames. Op woensdag 19 januari 2011 09:49 schreef Rossdale het volgende: Liz is gewoon een wandelende gamesencyclopedie :P
Ja sorry, mij te vaak gebeurd dat ik hem opzij leg voor iemand en andere mensen ondertussen interesse tonen. Vervolgens haakt de eerste af en de andere die hem wilde hebben hebben hem reeds ergens anders gevonden, vandaar
Ja sorry, mij te vaak gebeurd dat ik hem opzij leg voor iemand en andere mensen ondertussen interesse tonen. Vervolgens haakt de eerste af en de andere die hem wilde hebben hebben hem reeds ergens anders gevonden, vandaar
@ Killermj en Furia-Aurum, jullie hebben DM
er zijn ook mensen die 's avonds op tijd gaan slapen en overdags moeten werken. je kan niet iedereen over een kam scheren.