Dat zat ik ook te denken.quote:Op zaterdag 14 september 2013 21:57 schreef Jan-Slagter het volgende:
Kan ze geen swingers camping beginnen, ik zie goede zaken.
Dit dat alles.twitter:speakerJannes twitterde op zaterdag 14-09-2013 om 21:45:26Ik had die vader in die put gestopt , 5 stacaravans erop en adios #ikvertrek reageer retweet
Zij nog als actrice aan de slag gegaan?quote:Op zaterdag 14 september 2013 22:00 schreef Ronaldsen het volgende:
Het gaat goed met ze lees ik op de website
Zou hij nog ergens een vrijgezelle broer hebben.quote:Op zaterdag 14 september 2013 22:30 schreef golfer het volgende:
Wat een verschrikkelijke vader met die verzamelwoede. En dat is een erfelijke ziekte, want dochterlief had na 4 maanden ook nog niks uitgepakt van hun opgestapelde inboedelbende.
Het is dat die man van haar een aanpakker is, want ik heb haar, behalve 1x met een kwast ergens een likje verf op smeren, helemaal niks zien doen.
Ze kookt niet, ze wast niet af, ze wil alleen maar een hobby als kapstertje spelen in een uitgewoonde caravan.
En tijdens mijn loopbaan als neurochirurg ben ik intussen even tijdelijk vuilnisman.
Rare aanname, zij stond er 3 maanden alleen voor en ze hadden wel belangrijkere dingen te doen dan de eigen boedel sorteren. Het zal er vast wel van komen in het laagseizoen.quote:Op zaterdag 14 september 2013 22:30 schreef golfer het volgende:
Wat een verschrikkelijke vader met die verzamelwoede. En dat is een erfelijke ziekte, want dochterlief had na 4 maanden ook nog niks uitgepakt van hun opgestapelde inboedelbende.
Het is dat die man van haar een aanpakker is, want ik heb haar, behalve 1x met een kwast ergens een likje verf op smeren, helemaal niks zien doen.
Ze kookt niet, ze wast niet af, ze wil alleen maar een hobby als kapstertje spelen in een uitgewoonde caravan.
En tijdens mijn loopbaan als neurochirurg ben ik intussen even tijdelijk vuilnisman.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |