ik zal een foto van men pc laten zien.quote:Op zaterdag 14 september 2013 21:11 schreef Opnieuw-energie het volgende:
AGP of PCI of PCI express ? Iets meer duidelijkheid is wel handig denk ik.
Edit : net opgezocht op Google.quote:Op zaterdag 14 september 2013 21:18 schreef TR08 het volgende:
Ik heb nog wel een VHS apparaat, is dat misschien wat?
pci en pci e dus. Die heb ik helaas niet voor je, had nog een agp liggen maar daar heb je niets aan.quote:Op zaterdag 14 september 2013 21:16 schreef nilssanders het volgende:
[..]
ik zal een foto van men pc laten zien.
hier heb je een foto.
[ afbeelding ]
Ok. Bedankt voor de reactie !quote:Op zaterdag 14 september 2013 21:19 schreef Opnieuw-energie het volgende:
[..]
pci en pci e dus. Die heb ik helaas niet voor je, had nog een agp liggen maar daar heb je niets aan.
Is je moederbord kapot? Want volgens mij kun je je beeldscherm rechtstreeks aansluiten op je moederbord. Dan heb je al iets, of wil je beter dan dat hebben?quote:Op zaterdag 14 september 2013 21:20 schreef nilssanders het volgende:
[..]
Ok. Bedankt voor de reactie !
Groetjes Nils.
Sorry voor de noob vraag. Maar wat is dat ?quote:Op zaterdag 14 september 2013 21:21 schreef Piet_Piraat het volgende:
Je hebt een Z68 moederbord en die heeft videoaansluitingen.
Ik liep je idd te dollen, was al een plaatje aan het zoekenquote:Op zaterdag 14 september 2013 21:18 schreef nilssanders het volgende:
[..]
Edit : net opgezocht op Google.
Nee ik zoek een video kaart voor mijn pc.
Moederbord is niet kapot.quote:Op zaterdag 14 september 2013 21:21 schreef Opnieuw-energie het volgende:
[..]
Is je moederbord kapot? Want volgens mij kun je je beeldscherm rechtstreeks aansluiten op je moederbord. Dan heb je al iets, of wil je beter dan dat hebben?
Ik heb ze nog wel liggen in de oorspronkelijke PC (8-bits); oud genoeg ?quote:Op zaterdag 14 september 2013 21:10 schreef nilssanders het volgende:
Zoals de topic titel zegt ik heb een videokaart nodig.
Maakt niet uit of het oud is.
Groetjes Nils.
Dat ziet er goed uit!quote:Op zaterdag 14 september 2013 21:22 schreef Nemephis het volgende:
Ik heb deze nog liggen: Asus 9600GT 512Mb Magic
Dan kun je je beeldscherm rechtstreeks op je moederbord aansluiten.quote:Op zaterdag 14 september 2013 21:22 schreef nilssanders het volgende:
[..]
Moederbord is niet kapot.
PC is 5 maanden oud. Zelf gebouwd (Eigelijk men vader)
Groetjes Nils.
Zit een DVI en HDMI aansluiting op het moederbord waar de monitor aan kan.quote:Op zaterdag 14 september 2013 21:21 schreef nilssanders het volgende:
[..]
Sorry voor de noob vraag. Maar wat is dat ?
Er zit een HDMI poort op.quote:Op zaterdag 14 september 2013 21:23 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Zit een DVI en HDMI aansluiting op het moederbord waar de monitor aan kan.
[ afbeelding ]
Intel core I7 Extreme Edition.quote:Op zaterdag 14 september 2013 21:23 schreef Opnieuw-energie het volgende:
[..]
Dan kun je je beeldscherm rechtstreeks op je moederbord aansluiten.
Al is een losse kaart veel beter natuurlijk, dat wel.
Mocht er een I5 of I7 processor inzitten dan lukt het allemaal prima, tenzij je zwaar gaat gamen, dan kom je tekort.
Die was kapot gegaan :p.quote:Op zaterdag 14 september 2013 21:28 schreef Piet_Piraat het volgende:
*btw je mist ook een reepje geheugen. Ik zie er maar 3.
Dan heb je geen videokaart nodig als je niet zwaar gaat gamen. Gewoon op het moederbord prikken, in VGA of DVIquote:Op zaterdag 14 september 2013 21:28 schreef nilssanders het volgende:
[..]
Intel core I7 Extreme Edition.
Een 2600K of 2700K waarschijnlijk, Extreme Edition bestaat niet voor Z68 socket 1155.quote:Op zaterdag 14 september 2013 21:28 schreef nilssanders het volgende:
[..]
Intel core I7 Extreme Edition.
Ik wil juist zwaar gamen of ieder geval fatsoenlijkquote:Op zaterdag 14 september 2013 21:29 schreef Opnieuw-energie het volgende:
[..]
Dan heb je geen videokaart nodig als je niet zwaar gaat gamen. Gewoon op het moederbord prikken, in VGA of DVI
[ afbeelding ]
Dan moet je een degelijke, lees dure kaart aanschaffenquote:Op zaterdag 14 september 2013 21:30 schreef nilssanders het volgende:
[..]
Ik wil juist zwaar gamen of ieder geval fatsoenlijk.
Dan moet je sparen.quote:Op zaterdag 14 september 2013 21:30 schreef nilssanders het volgende:
[..]
De bedoeling is dat ik spellen fatsoenlijk kan spelen.quote:Op zaterdag 14 september 2013 21:31 schreef Opnieuw-energie het volgende:
[..]
Dan moet je een degelijke, lees dure kaart aanschaffen
Probeer eerst eens de interne kaart, die is al best goed.quote:Op zaterdag 14 september 2013 21:32 schreef nilssanders het volgende:
[..]
De bedoeling is dat ik spellen fatsoenlijk kan spelen.
512 mb of 1 gb kaart is genoeg voor mij !
Geprobeerd.quote:Op zaterdag 14 september 2013 21:33 schreef Opnieuw-energie het volgende:
[..]
Probeer eerst eens de interne kaart, die is al best goed.
Dan is de videochip die er nu inzit ook voldoende.quote:Op zaterdag 14 september 2013 21:32 schreef nilssanders het volgende:
[..]
De bedoeling is dat ik spellen fatsoenlijk kan spelen.
512 mb of 1 gb kaart is genoeg voor mij !
Ja oké, dan wordt het sparen voor iets beters, hoeft echt de wereld niet te kosten. Kaartje van 150 euro doet het dan prima.quote:Op zaterdag 14 september 2013 21:34 schreef nilssanders het volgende:
[..]
Geprobeerd.
Probeerde World of tanks op medium settings. uiteindelijk 13 fps :/.
Dat wordt met een gratis kaart echt niet beter.quote:Op zaterdag 14 september 2013 21:34 schreef nilssanders het volgende:
[..]
Geprobeerd.
Probeerde World of tanks op medium settings. uiteindelijk 13 fps :/.
Meeste spellen kan ik echt niet fatsoenlijk spelenquote:Op zaterdag 14 september 2013 21:34 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dan is de videochip die er nu inzit ook voldoende.
Staan de drivers er wel op?quote:Op zaterdag 14 september 2013 21:35 schreef nilssanders het volgende:
[..]
Meeste spellen kan ik echt niet fatsoenlijk spelen.
Trouwens. Men broetje heef een pc met een I3 processor.quote:Op zaterdag 14 september 2013 21:35 schreef nilssanders het volgende:
[..]
Ja.quote:Op zaterdag 14 september 2013 21:36 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Staan de drivers er wel op?
Probeer anders een kaartje van 80 euro, zoiets.quote:Op zaterdag 14 september 2013 21:35 schreef nilssanders het volgende:
[..]
Je i7 is beter.quote:Op zaterdag 14 september 2013 21:36 schreef nilssanders het volgende:
[..]
Trouwens. Men broetje heef een pc met een I3 processor.
Zou dan een gratis videokaart dan wel werken ?
ja dat snap ikquote:
Dan moet je mijn kaart absoluut niet hebbenquote:Op zaterdag 14 september 2013 21:30 schreef nilssanders het volgende:
[..]
Genn probleemquote:Op zaterdag 14 september 2013 21:46 schreef TR08 het volgende:
[..]
Dan moet je mijn kaart absoluut niet hebben
Succes verder
Ik heb regelmatig videokaarten over waar ik niks met doe, die verkoop ik dan.quote:Op zaterdag 14 september 2013 21:41 schreef nilssanders het volgende:
[..]
ja dat snap ik.
Dus. Als iemand een heeft liggen waar die niks mee doet.
Dan kan ik die mooi in de pc van broetje zetten !
Groetjes Nils.
wachtquote:Op zaterdag 14 september 2013 21:35 schreef nilssanders het volgende:
[..]
Ga jij nu maar bejaarden van de fiets rijden.quote:Op zaterdag 14 september 2013 21:56 schreef Life2.0 het volgende:
als iemand nog een kilo coke heeft liggen, geef mij maar
moet jij geen zeerovertje spelen om het water rond gibraltar?quote:Op zaterdag 14 september 2013 21:59 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ga jij nu maar bejaarden van de fiets rijden.
Ik ben 15. Het enigste wat ik vraag is of iemand nog een oude videokaart heeft.quote:Op zaterdag 14 september 2013 21:56 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
wacht
jij bent 13 en hebt nogal wat eisen, voor gratis?
Het is te smal daar.quote:Op zaterdag 14 september 2013 22:06 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
moet jij geen zeerovertje spelen om het water rond gibraltar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |