SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
Schoot hard en overtuigend binnen..vond dit wel gewoon pech eigenlijk.quote:Op zaterdag 14 september 2013 20:19 schreef Hoogstaande het volgende:
Gewoon kut afgemaakt van Siggie eigenlijk
Ik mag blij zijn als het maar 5-0 wordt.quote:Op zaterdag 14 september 2013 20:19 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
Ajax is wel teringslecht trouwens, die gaan me een veeg krijgen van Barca...
Alsof Messi en Neymar deze verdediging kunnen pakkenquote:Op zaterdag 14 september 2013 20:19 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
durpquote:Op zaterdag 14 september 2013 20:20 schreef rolls-reus het volgende:
Kom er nu pas achter dan geen opstellingen op de kaartjes betekend dat je spelers in verschillende teams met een andere opstelling kan gebruiken![]()
beter dan helemaal niet tegen Barca spelenquote:Op zaterdag 14 september 2013 20:19 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
Meedoen is sowieso belangrijker dan winnen. En dat de jongens er plezier in hebben.quote:Op zaterdag 14 september 2013 20:21 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
beter dan helemaal niet tegen Barca spelen
Op zich wel beter dat dat weg is. Vond het vrij irritant altijdquote:Op zaterdag 14 september 2013 20:20 schreef rolls-reus het volgende:
Kom er nu pas achter dan geen opstellingen op de kaartjes betekend dat je spelers in verschillende teams met een andere opstelling kan gebruiken![]()
Ach ja het is wel ziek chillquote:
Flinke cashcowsquote:Op zaterdag 14 september 2013 20:22 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Meedoen is sowieso belangrijker dan winnen. En dat de jongens er plezier in hebben.
quote:Op zaterdag 14 september 2013 20:22 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Meedoen is sowieso belangrijker dan winnen. En dat de jongens er plezier in hebben.
twitter:RikElfrink twitterde op zaterdag 14-09-2013 om 20:21:12Veel scorend vermogen bij #PEC, alleen voorin niet. #ajapec reageer retweet
Illori zit toch bij Liverpool? Team met Martinez is wel tof, andere vind ik niet echt super, maar zit wel mooi in elkaar.quote:Op zaterdag 14 september 2013 20:23 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Ach ja het is wel ziek chill![]()
Wat vind je trouwens van dit team?
http://www.futhead.com/14/squads/266725/
Best leuk om fifa mee te beginnen toch![]()
Of toch dit? http://www.futhead.com/14/squads/266857/
Ilori zit inderdaad bij livepoolquote:Op zaterdag 14 september 2013 20:25 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Illori zit toch bij Liverpool? Team met Martinez is wel tof, andere vind ik niet echt super, maar zit wel mooi in elkaar.
same met deze http://www.futhead.com/14/players/1004/achille-emana/quote:Op zaterdag 14 september 2013 20:28 schreef Vijf_voor het volgende:
Deze stats:
http://www.futhead.com/14/players/5206/eric-maxim-choupo-moting/
Ik was net een bericht aan het typen dat hij en eto'o een leuk duo zijnquote:Op zaterdag 14 september 2013 20:28 schreef Vijf_voor het volgende:
Deze stats:
Die heeft maar 1 beenquote:Op zaterdag 14 september 2013 20:28 schreef wieisboos het volgende:
[..]
same met deze http://www.futhead.com/14/players/1004/achille-emana/
Vorig jaar een baas. Choupoquote:Op zaterdag 14 september 2013 20:28 schreef Vijf_voor het volgende:
Deze stats:
Gebruiken als cdmquote:Op zaterdag 14 september 2013 20:28 schreef wieisboos het volgende:
[..]
same met deze http://www.futhead.com/14/players/1004/achille-emana/
quote:Op zaterdag 14 september 2013 20:29 schreef Nickskuh het volgende:
Iemand die de assists weet bij dortmund?
Wel kut ja..maar dit gaat toch weer vintage Arsenal worden waarin je even meedoet en dan komen de blessures etc weer (of nu dus al) en dan wordt het weer knokken om nipt CL te halenquote:Op zaterdag 14 september 2013 20:28 schreef Thorb het volgende:
[ afbeelding ]
Jammer dat Cazorla nu een maand blessa is en Giroud zal misschien ook geblesseerd zijn
Ben jij FC Pollos?quote:Op zaterdag 14 september 2013 20:32 schreef Tim86 het volgende:
Choupo als spits is wel beter met deze stats..was eerst LW
Hij is nu dus wel geupdate, maar de meeste spelers nog niet?
Je kan de punten maar vast binnen hebben, dagje eerste staanquote:Op zaterdag 14 september 2013 20:30 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Wel kut ja..maar dit gaat toch weer vintage Arsenal worden waarin je even meedoet en dan komen de blessures etc weer (of nu dus al) en dan wordt het weer knokken om nipt CL te halen
Of zelfs dat niet
Pollos Hermanosquote:
Ik heb ook helemaal niks op de markt staanquote:Op zaterdag 14 september 2013 20:36 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Oke dan was het een imposter
Haalt die dan wel genoeg chem met het nieuwe systeem?quote:Op zaterdag 14 september 2013 20:40 schreef Tobi-wan het volgende:
Mijn team tot nu toe, ben toch maar weer voor 4222 Serie A gegaan![]()
Als ik wat meer coins heb misschien wat anders proberen. Heb nu nog 650 coins om een LB te halen.
[ afbeelding ]
LB zijn best lastig te krijgen in de Serie A, maar even een argentijnse LB halen dan.
Dan haalt hij 9 chem volgens mij, krijgt hij alleen zijn shooting bonus niet volgens mij. Dat is niet heel erg voor een LB.quote:Op zaterdag 14 september 2013 20:41 schreef Zhano het volgende:
[..]
Haalt die dan wel genoeg chem met het nieuwe systeem?
En mensen mij maar uitlachen..quote:Op zaterdag 14 september 2013 20:37 schreef Reemi het volgende:
SereroBlijkt maar weer dat DS2 hier de enige is die daadwerkelijk voetbalkennis heeft.
Goed te wetenquote:Op zaterdag 14 september 2013 20:44 schreef DutchSL het volgende:
Nou, dit gaat Twente makkelijk winnen en dan is de voorsprong op Ajax weer weg.
quote:Op zaterdag 14 september 2013 20:44 schreef DutchSL het volgende:
Hij heeft al best veel coins tochquote:Op zaterdag 14 september 2013 20:41 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Daarvoor moet je bij Confetti zijn.
oke even op psv wedden dusquote:Op zaterdag 14 september 2013 20:44 schreef DutchSL het volgende:
Weer iets gemist?quote:Op zaterdag 14 september 2013 20:52 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Wanneer er iets te graaien valt, komen ze als raav'n.
Wie als eerste scoort , geen goal = inleg terugquote:Op zaterdag 14 september 2013 20:53 schreef Dudeweiser het volgende:
wat betekent next goal draw no bet?
top, all in op psvquote:Op zaterdag 14 september 2013 20:55 schreef WeCanDoIt het volgende:
[..]
Wie als eerste scoort , geen goal = inleg terug
3????quote:Op zaterdag 14 september 2013 20:57 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
3, dus nu zal twente wel scoren
quote:Op zaterdag 14 september 2013 21:02 schreef WeCanDoIt het volgende:
Ja daar is die zwarte die niemand kent en die scoort weer tegen ons gvd
quote:Op zaterdag 14 september 2013 21:02 schreef WeCanDoIt het volgende:
Ja daar is die zwarte die niemand kent en die scoort weer tegen ons gvd
en volgend seizoen is hij sowieso weer wegquote:Op zaterdag 14 september 2013 21:03 schreef DutchSL het volgende:
Zei het toch. PSV is echt helemaal niks zonder Rekik.
Ja, dat is zo verneukt aan dat huren. Enige kans die je hebt op verlenging is als hij faalt, maar dan wil je het vaak zelf niet.quote:Op zaterdag 14 september 2013 21:04 schreef wieisboos het volgende:
[..]
en volgend seizoen is hij sowieso weer weg
Mocht Bojan het nog goed gaan doen heeft Ajax een optie voor een 2e jaar.quote:Op zaterdag 14 september 2013 21:08 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja, dat is zo verneukt aan dat huren. Enige kans die je hebt op verlenging is als hij faalt, maar dan wil je het vaak zelf niet.
Zelfde met Bojan bij Ajax uiteraard.
Bojan is wel anders, Ajax heeft een optie op nog een seizoen en daarna is hij transfervrijquote:Op zaterdag 14 september 2013 21:08 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja, dat is zo verneukt aan dat huren. Enige kans die je hebt op verlenging is als hij faalt, maar dan wil je het vaak zelf niet.
Volgens mij is dit gewoon de normale vorm van Depay eigenlijk. En Maher wordt keihard verneukt door Cocu in deze rol. Wijnaldum moet gewoon RW of banken eigenlijk. En nu Bakkali fit is dan lijkt me dat dus banken. Maar dat is dan je aanvoerderquote:Op zaterdag 14 september 2013 21:04 schreef WeCanDoIt het volgende:
Ligt niet aan rekik.
Depay is niet in zijn normale vorm.
Wijnaldum kan al helemaal niks en maher bakt er tot nu toe ook niks van
Ajax heeft gewoon een optie op een tweede jaar, faaljaar of niet.quote:Op zaterdag 14 september 2013 21:08 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hoe kom je daar nou bijquote:Op zaterdag 14 september 2013 21:10 schreef Tim86 het volgende:
Heeft Ajax trouwens niet een optie voor een tweede jaar bij Bojan?
2.30 was het jaquote:Op zaterdag 14 september 2013 20:58 schreef WeCanDoIt het volgende:
[..]
3????
Dan is die van Twente 1.4 oid?
Terwijl PSV het gevaarlijkst is.
This is the endquote:Op zaterdag 14 september 2013 21:10 schreef Hoogstaande het volgende:
Iemand die nog een goeie komedie weet?
Heb er al veel gezien, maar wie weet zit er nog een onbekende tussen wat suggesties.
Depay kan beter.quote:Op zaterdag 14 september 2013 21:09 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Volgens mij is dit gewoon de normale vorm van Depay eigenlijk. En Maher wordt keihard verneukt door Cocu in deze rol. Wijnaldum moet gewoon RW of banken eigenlijk. En nu Bakkali fit is dan lijkt me dat dus banken. Maar dat is dan je aanvoerder
Seven Psychopaths.quote:Op zaterdag 14 september 2013 21:10 schreef Hoogstaande het volgende:
Heb er al veel gezien, maar wie weet zit er nog een onbekende tussen wat suggesties.
De laatste seizoenen van Dexterquote:Op zaterdag 14 september 2013 21:10 schreef Hoogstaande het volgende:
quote:Op zaterdag 14 september 2013 21:10 schreef Tim86 het volgende:
Heeft Ajax trouwens niet een optie voor een tweede jaar bij Bojan?
quote:
tsja dat was de oddquote:Op zaterdag 14 september 2013 21:11 schreef WeCanDoIt het volgende:
[..]
Da kan niet eh??
2.30 als je op Twente zet
3.00 als je op PSV zet
Altijd winst?
Wat?quote:
Bij Unibet? Daar had ik nog gekeken dat was 1.7 om 2.2quote:Op zaterdag 14 september 2013 21:14 schreef Dudeweiser het volgende:
[ afbeelding ]
100% zeker dat het 2.30 tegen 3.00 was
Kijk eens bij je bettinghistory waar je precies op gebet hebt dan? Lijkt me erg sterk iigquote:Op zaterdag 14 september 2013 21:14 schreef Dudeweiser het volgende:
[ afbeelding ]
100% zeker dat het 2.30 tegen 3.00 was
Oh zo, nou bij dezequote:Op zaterdag 14 september 2013 21:15 schreef psychedelicate het volgende:
[..]
Wist niet dat 'ie al uit was.
Team Apatow + mensen als Michael Cera; kan niet fout gaan.quote:Op zaterdag 14 september 2013 21:16 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Oh zo, nou bij deze
Lijkt me zo'n geniale film
Heeft degene waar ik mee ga kijken vorige week in de bios gezien, moet ik mee wachten dusquote:Op zaterdag 14 september 2013 21:10 schreef Tim86 het volgende:
[..]
This is the end
Net uit op BR, zelf nog niet gezien, maar moet geniaal zijn
Hangover 3 ook net uit (niet gezien). We're the millers was ook wel leuk.
Ja die was gaaf jaquote:
Ja, daar ben ik mee gekapt, dat kan ik niet meer kijken zo slechtquote:Op zaterdag 14 september 2013 21:11 schreef wieisboos het volgende:
[..]
De laatste seizoenen van Dexter
Vast wel dat laatste. Er worden nu ook ook al gewoon coins verkochtquote:Op zaterdag 14 september 2013 21:17 schreef Ajacied7 het volgende:
[ afbeelding ]
Of deze mensen pakken het heel slim aan, of ze hebben een glitch ontdekt.
ja maar dat zou ie toch wel moeten zijn als het next goal draw no bet was geweestquote:Op zaterdag 14 september 2013 21:18 schreef VerkeerdeBeen het volgende:
[..]
Het goede nieuws is is dat je bet nog niet dood is
Niet zo'n beetje ook inderdaad. Eentje handelt nu al met miljoenen coins.quote:Op zaterdag 14 september 2013 21:18 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Vast wel dat laatste. Er worden nu ook ook al gewoon coins verkocht
Kijk eens wat je gebet hebtquote:Op zaterdag 14 september 2013 21:19 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ja maar dat zou ie toch wel moeten zijn als het next goal draw no bet was geweest
Dit is de match odd van PSV gewoon..weet je zeker dat je goed geklikt hebt?quote:
godverklere hoe kan ik nou weer misgeklikt hebben dan wtfquote:Op zaterdag 14 september 2013 21:19 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Je hebt gewoon ingezet op PSV als winnaar
quote:Op zaterdag 14 september 2013 21:19 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat moet haast wel ja. Waar komen de eerste coins anders vandaan? Echt niet allemaal uit discards en dialy gifts.quote:Op zaterdag 14 september 2013 21:18 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Vast wel dat laatste. Er worden nu ook ook al gewoon coins verkocht
quote:Op zaterdag 14 september 2013 21:19 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 14 september 2013 21:20 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
2,5 coins pure winst
Veel gepraat over tamperenquote:
Jammer dat het niet lukt.quote:
Er is weinig wat je nu kan doen om winst te maken.quote:Op zaterdag 14 september 2013 21:23 schreef Ozz-03 het volgende:
[ afbeelding ]
Krijg echt niks verkocht.
Tsja zuur. Maar je weet maar nooit. Ik heb één keer misgeklikt, zette ik op het verkeerde team in. Ik zag de bui al hangen maar uiteindelijk won dat team zelfs. Dus ook al gaat ie fout of goed, dit zul je waarschijnlijk nooit meer vaker doenquote:Op zaterdag 14 september 2013 21:22 schreef Dudeweiser het volgende:
ik voel me echt een mongool nuhopen dat psv nog wint dan maar
ik ga me verlies maar wegdrinken alvast, de groeten
ach het maakt toch geen fuck uit waar ik op wed, uiteindelijk verlies ik altijdquote:Op zaterdag 14 september 2013 21:24 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Tsja zuur. Maar je weet maar nooit. Ik heb één keer misgeklikt, zette ik op het verkeerde team in. Ik zag de bui al hangen maar uiteindelijk won dat team zelfs. Dus ook al gaat ie fout of goed, dit zul je waarschijnlijk nooit meer vaker doen![]()
Als je dat 10x doet heb je 25 coinsquote:Op zaterdag 14 september 2013 21:25 schreef DutchSL het volgende:
[ afbeelding ]
4 coins winst > 2.5 coins winst
goed gerekend ha ha oh neequote:Op zaterdag 14 september 2013 21:26 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Als je dat 10x doet heb je 25 coins
Als je dat 100x doet heb je 250 coins
Als je dat 1000x doet heb je 2500 coins
Nee.quote:Op zaterdag 14 september 2013 21:26 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Als je dat 10x doet heb je 25 coins
Als je dat 100x doet heb je 250 coins
Als je dat 1000x doet heb je 2500 coins
Sorry.quote:
Mijn Quintero maar ff voor 6k verkocht. Geen zin om te wachten. Niet dat ik de coins ga gebruiken om verder te handelenquote:
Proberen voor 5K op te pikken dan.quote:Op zaterdag 14 september 2013 21:33 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Mijn Quintero maar ff voor 6k verkocht. Geen zin om te wachten. Niet dat ik de coins ga gebruiken om verder te handelenmaar toch
Daily gifts nietquote:Op zaterdag 14 september 2013 21:40 schreef Alovenac het volgende:
Krijg je die daily gifts/loyalty packs (voor als je FUT in FIFA13 ook hebt gespeeld), ook nog als fut pas gaat spelen na de release van FIFA14?
Loyalty packs wel gewoon tochquote:
Dg zijn oneindigquote:Op zaterdag 14 september 2013 21:40 schreef Alovenac het volgende:
Krijg je die daily gifts/loyalty packs (voor als je FUT in FIFA13 ook hebt gespeeld), ook nog als fut pas gaat spelen na de release van FIFA14?
Niet op hem reagerenquote:Op zaterdag 14 september 2013 21:44 schreef Alovenac het volgende:
[..]
DG, zijn maar tot een bepaalde datum meestal toch?
Waarom ga je nu niet handelen dan?quote:Op zaterdag 14 september 2013 21:41 schreef Alovenac het volgende:
[..]
Loyalty packs wel gewoon toch? En hoeveel zijn er dat dit jaar?
Want dan heb ik bij de release wel gewoon een 'startkapitaal' om mee te beginnen iig, aangezien je dan al een kleine achterstand hebt opgelopen.
Antwoord op security question vergeten, krijg FIFA13 niet geupdate op de PS3, met als gevolg dat ik dus mijn account niet kan unlocken op de webapp.quote:Op zaterdag 14 september 2013 21:45 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Waarom ga je nu niet handelen dan?
Jammer dat je Xbox bent.quote:Op zaterdag 14 september 2013 21:46 schreef BDIL het volgende:
Heeft iemand 1,5k te leen ? Bij early release ontvang je 5k terug
Ja, die krijg je wel. Tenzij ze je zijn vergeten bij EA. Heel veel mensen die er wel recht op hadden hebben geen loyalty packs gekregen.quote:Op zaterdag 14 september 2013 21:48 schreef Alovenac het volgende:
[..]
Antwoord op security question vergeten, krijg FIFA13 niet geupdate op de PS3, met als gevolg dat ik dus mijn account niet kan unlocken op de webapp.
Maar als ik jullie dus goed begrijp, krijg je ook gewoon de loyalty packs nog bij de release van FIFA14?
Dus heb je het recht om je ook zo eventueel te gedragenquote:Op zaterdag 14 september 2013 21:52 schreef psychedelicate het volgende:
[..]
Benieuwd of er beelden zijn van de bank van Sevilla na de 2-2.
Zoveel tips heb je gehad en dan verneuk je de spelling nog..En waarom ga je schijten als Barca fanboy op dit moment danquote:Op zaterdag 14 september 2013 21:51 schreef Djeetje het volgende:
Waarom gebeurd dit als ik naar de wc ga
Ze deden die Sevilla bankzitters na hè..die deden exact hetzelfde.quote:Op zaterdag 14 september 2013 21:52 schreef BDIL het volgende:
[..]
Dus heb je het recht om je ook zo eventueel te gedragenLogica...
Het was hoge noodquote:Op zaterdag 14 september 2013 21:52 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zoveel tips heb je gehad en dan verneuk je de spelling nog..En waarom ga je schijten als Barca fanboy op dit moment dan
Thanksquote:Op zaterdag 14 september 2013 21:49 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja, die krijg je wel. Tenzij ze je zijn vergeten bij EA. Heel veel mensen die er wel recht op hadden hebben geen loyalty packs gekregen.
gebeurdquote:Op zaterdag 14 september 2013 21:53 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Het was hoge nood
En wat is er fout aan die zin dan
Dat snapt BDILetje niet.quote:Op zaterdag 14 september 2013 21:53 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ze deden die Sevilla bankzitters na hè..die deden exact hetzelfde.
gebeurtquote:Op zaterdag 14 september 2013 21:53 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Het was hoge nood
Gast....quote:Op zaterdag 14 september 2013 21:53 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Het was hoge nood
Wat denk je zelf?quote:
Ja alleen hier typ ik het dus dan typ ik wel loopt zo af en toequote:
Geen idéé wat hier staat.quote:Op zaterdag 14 september 2013 21:58 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ja alleen hier typ ik het dus dan typ ik wel loopt zo af en toe
Wil je ook nog horen wat je ROI dan was?quote:Op zaterdag 14 september 2013 21:59 schreef Lindgren. het volgende:
Ik kocht een Palombo voor 200c en verkocht 'm voor 150.
[ afbeelding ]
Nu ik dit zo zie denk ik er aan dat Toefjes nog zei dat hij het zo had gepland dat hij terug zal zijn tijdens de web app releasequote:Op zaterdag 14 september 2013 21:59 schreef Lindgren. het volgende:
Ik kocht een Palombo voor 200c en verkocht 'm voor 150.
[ afbeelding ]
Voor hoeveel gaat hij? Agbon zal wel konkoduur zijn weer gok ikquote:Op zaterdag 14 september 2013 21:58 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik kan Perea inmiddels al betalenWie is op dit moment eigenlijk de duurste silver?
You are walking behind mèhn.quote:Op zaterdag 14 september 2013 22:00 schreef Lindgren. het volgende:
Geordie Shore naar Amsterdam? Wat is deze.
quote:Op zaterdag 14 september 2013 22:00 schreef Lindgren. het volgende:
Geordie Shore naar Amsterdam? Wat is deze.
Inmiddels zijn ze al 2 of 3 seizoenen verder, maar ze poepen ook letterlijk ieder seizoen een nieuw "seizoen" uit. Best bizar is dat..nu begint het nieuwe seizoen ook komende week ofzo terwijl het vorige seizoen nog geen maand geleden was afgelopenquote:
Wel overzichtelijk op deze manierquote:Op zaterdag 14 september 2013 22:01 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Ik had amper naar mijn contracten gekeken...
[ afbeelding ]
Zie nu pas dat dit niet 5 wedstrijden zijn, maar dat ik er 5 heb
Seizoen 6 is een paar weken terug afgelopen met hun uitzendingen ja.quote:Op zaterdag 14 september 2013 22:02 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Inmiddels zijn ze al 2 of 3 seizoenen verder, maar ze poepen ook letterlijk ieder seizoen een nieuw "seizoen" uit. Best bizar is dat..nu begint het nieuwe seizoen ook komende week ofzo terwijl het vorige seizoen nog geen maand geleden was afgelopen
Zeker, echt wel vooruitgangquote:Op zaterdag 14 september 2013 22:03 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Wel overzichtelijk op deze manier
We don't carequote:Op zaterdag 14 september 2013 22:04 schreef psychedelicate het volgende:
were going to duuuoooooobliiiiiiiiin
Laagste BIN 18.250.quote:Op zaterdag 14 september 2013 22:00 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Voor hoeveel gaat hij? Agbon zal wel konkoduur zijn weer gok ik
djeetje plsquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 14 september 2013 22:06 schreef Lindgren. het volgende:
dat shop s wicked mate. we be pellin dem berds wit deez gazzers
Wel iedereen weet het zowatquote:Op zaterdag 14 september 2013 22:08 schreef Tim86 het volgende:
Maintenance kan nu wel dik coins binnenharken zijn
Maar ik heb toch geen cent meer haha
Wanneer is maintenance?quote:Op zaterdag 14 september 2013 22:08 schreef Tim86 het volgende:
Ja net maar een vervangen.. ging echt "goed"quote:Op zaterdag 14 september 2013 22:10 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Al luiers verschoond enzo? En hoe gaat het met je vriendin?
Why.. whyyyyyquote:
quote:Op zaterdag 14 september 2013 22:12 schreef wieisboos het volgende:
Castaignos 2 assists dat wordt een zeker IF fap fap fap
/tim86
Knap hoorquote:Op zaterdag 14 september 2013 22:11 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ja net maar een vervangen.. ging echt "goed"..
Met mijn vriendin gaat het supergoed ze loopt al rond te huppelen
Goed zo DS2!!quote:Op zaterdag 14 september 2013 22:13 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb net Wallyson gekocht voor 22k en de laagste BIN is 58k. Ik weet niet of iemand hem nu al voor die prijs koopt maar dit kan wel eens een hele goeie deal zijn
Waarom altijd die kut maintenance in het weekend, stelletje hommo'squote:Op zaterdag 14 september 2013 22:12 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Om mijn secret question te repareren
Futhead ook al bij een groot aantalquote:Op zaterdag 14 september 2013 22:13 schreef Tim86 het volgende:
Futwiz heeft al prijzen trouwens bij de spelers..was dat al gepost?
Ik zat ook al met mijn 350 coins te speurenquote:Op zaterdag 14 september 2013 22:08 schreef Tim86 het volgende:
Hoe kom jij nu al aan 22k? Zeker al 36 uur wakker?quote:Op zaterdag 14 september 2013 22:13 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb net Wallyson gekocht voor 22k en de laagste BIN is 58k. Ik weet niet of iemand hem nu al voor die prijs koopt maar dit kan wel eens een hele goeie deal zijn
Ja HOMO'Squote:Op zaterdag 14 september 2013 22:13 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Waarom altijd die kut maintenance in het weekend, stelletje hommo's
Omdat het personeel van EA graag overuren maakt blijkbaar.quote:Op zaterdag 14 september 2013 22:13 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Waarom altijd die kut maintenance in het weekend, stelletje hommo's
Doe normaal. Je weet dat zijn internet uitvalt na half 1. Wrijf het er niet steeds in kut ventquote:Op zaterdag 14 september 2013 22:14 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Hoe kom jij nu al aan 22k? Zeker al 36 uur wakker?
quote:Op zaterdag 14 september 2013 22:15 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Doe normaal. Je weet dat zijn internet uitvalt na half 1. Wrijf het er niet steeds in kut vent
Ik had wat geluk met deals. Ik had ook geluk dat ik genoeg had. Wat een dag, eerst scoort Serero ook al was het eigenlijk een eigen goal en nu ditquote:Op zaterdag 14 september 2013 22:14 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Hoe kom jij nu al aan 22k? Zeker al 36 uur wakker?
quote:Op zaterdag 14 september 2013 22:13 schreef DarkSonic2 het volgende:
quote:Op zaterdag 14 september 2013 22:15 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik had wat geluk met deals. Ik had ook geluk dat ik genoeg had. Wat een dag, eerst scoort Serero ook al was het eigenlijk een eigen goal en nu dit
quote:Op zaterdag 14 september 2013 22:15 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Doe normaal. Je weet dat zijn internet uitvalt na half 1. Wrijf het er niet steeds in kut vent
futhead ook voor veel spelersquote:Op zaterdag 14 september 2013 22:13 schreef Tim86 het volgende:
Futwiz heeft al prijzen trouwens bij de spelers..was dat al gepost?
quote:Op zaterdag 14 september 2013 22:15 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik had wat geluk met deals. Ik had ook geluk dat ik genoeg had. Wat een dag, eerst scoort Serero ook al was het eigenlijk een eigen goal en nu dit
heb er al eenquote:Op zaterdag 14 september 2013 22:17 schreef detennismaster het volgende:
Dit maar even in de gaten houden
http://www.se7ensins.com/(...)read.843619/page-301
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |