Eindelijk iets waar ik naar kan uitkijken naast GTAVquote:Op zaterdag 14 september 2013 21:10 schreef Giester het volgende:
[..]
Maandag doe jij jouw username eer aan!
En ik ben tough-as-fuck! Dus die drie pubers zouden me niet veel maken...quote:Op zaterdag 14 september 2013 21:07 schreef J03llV het volgende:
[..]
Niek had genoeg zelfverdediging wapens bij in zn onderbroek dus no worries
Zag je ninja.quote:Op zaterdag 14 september 2013 21:11 schreef Morgen- het volgende:
[..]
Eindelijk iets waar ik naar kan uitkijken naast GTAV
quote:Op zaterdag 14 september 2013 21:13 schreef Niek. het volgende:
PM me even als je interesse hebt, dan stuur ik je zn 06, hij vroeg er 100euro voor maar daar kan je best wat vanaf onderhandelen![]()
Om het verhaal af te sluiten, een fototje
[ afbeelding ]
welke regio. En welke versie ps3 ofquote:Op zaterdag 14 september 2013 21:13 schreef Niek. het volgende:
PM me even als je interesse hebt, dan stuur ik je zn 06, hij vroeg er 100euro voor maar daar kan je best wat vanaf onderhandelen![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kijk uit man, je laat teveel zien. Veel po-po in deze topiek.quote:Op zaterdag 14 september 2013 21:13 schreef Niek. het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 14 september 2013 21:15 schreef johnnyblaze11 het volgende:
[..]
Kijk uit man, je laat teveel zien. Veel po-po in deze topiek.
NL, voor de xbox360quote:Op zaterdag 14 september 2013 21:14 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
welke regio. En welke versie ps3 of
[ afbeelding ]
Ook echt onder je jas houdenquote:Op zaterdag 14 september 2013 21:13 schreef Niek. het volgende:
[ afbeelding ]
Haha, tja moet toch wat, stond toen nog op een iets te duister treinperon, zit nu weer "veilig" in de trein. Met mn gta v te pimpen. Jeweettoch!!quote:Op zaterdag 14 september 2013 21:14 schreef Giester het volgende:
[..]Hahaha fucking gangster vanuit je binnenzak, je weet!
Hahaha, of het fucking coke is. Eckte G hier!![]()
![]()
Geld moet rollen, G!quote:Op zaterdag 14 september 2013 21:16 schreef johnnyblaze11 het volgende:
45 euro meer betalen voor deze shit nog geen 48 uur eerder te spelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |