Niet alleen Islamisten zijn moslims, ook veel moslims die 'Westers' denken en leven horen tot het islamitisch geloof. Overigens wat is het Westerse denken? Democratie en vrijheid promoten in Iran of een dictatuur en onderdrukking in stand houden In Saudi Arabië? Zijn de uitgesproken Nazi's ook een deel van het Westers denken of is dat maar een klein segment?quote:Op maandag 16 september 2013 14:09 schreef Oud_student het volgende:
[..]
Klopt, Islam en het westerse denken gaan niet samen, daar zijn Islamisten het ook mee eens.
Het verdient dus aanbeveling dat Islamieten naar een islamitische staat verhuizen en niet naar westerse landen, dat is voor iedereen beter.
Jij zegt dat Wilders milde methodes voorstelt:quote:Op maandag 16 september 2013 14:06 schreef Oud_student het volgende:
[..]
Jij probeert nu ook mensen weg te zetten als fascist.
Ik heb het niet over deportatie gehad, laat staan over de methoden van Assad.
Ik waarschuw juist hiervoor om het niet zover te laten komen.
Je kunt bijv. de instroom van kansloze en vooral Islamitische immigranten stoppen om de schade te beperken.
Zoals Triggershot aangeeft zijn door hem voorgestelde methodes helemaal niet mild maar ronduit fascistisch. Dat zijn feiten. Er komt geen wegzetten bij kijken.quote:Op maandag 16 september 2013 13:11 schreef Oud_student het volgende:
...
Wilders waarschuwt juist nu, nu het nog kan om met relatief milde maatregelen het gevaar te keren (voor Nederland).
...
Beter voor de westers denkenden.quote:Op maandag 16 september 2013 14:09 schreef Oud_student het volgende:
Het verdient dus aanbeveling dat Islamieten naar een islamitische staat verhuizen en niet naar westerse landen, dat is voor iedereen beter.
Ik vind het niet goed etiketten te plakken omdat iets indruist op iets wat jij als onwankelbaar beschouwd.quote:Op maandag 16 september 2013 14:14 schreef trancethrust het volgende:
Je kan de niet-bestaande instroom inderdaad stoppen en asielzoekers gewoon deporteren naar oorlogszones inderdaad. Net iets minder erg dan ronduit fascistisch zijn misschien.
Ontopic? Jij haalt zionisme erbij.quote:Op maandag 16 september 2013 10:29 schreef Skillsy het volgende:
[..]
NWS - Palestina /Israel topic is even verderop
Ontopic:
Wilders is niet alleen een clown maar maakt mensen bang en mensen die op hem stemmen zijn of dom , bang ,of boos (of allemaal)
Geen enkele democratie kan lang bestaan als zij niet, als fundament voor haar bestaan, de erkenning van de rechten van minderheden accepteert
Ps: zionisme is geen volk
Voor drama moeten we zijn bij pipo Wilders. Wilders moet eruit. Wij hebben geen zin in Bassie de clown. En voor waanideen en poppenkast politiek is hier ook geen plek. Wilders is een facist.quote:Op maandag 16 september 2013 20:15 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
[..]
Ontopic? Jij haalt zionisme erbij.
Maar ik zal je uit een waanidee helpen. Mensen die op hem stemmen zijn niet dom, bang of boos. Dat zijn enkel de mensen die anti-Wilders zijn volgens mij.
De erkenning van de rechten van minderheden wordt hier geaccepteerd, dus wat doe je als een dramaqueen?
Naar Romania sturenquote:Op maandag 16 september 2013 20:46 schreef Triggershot het volgende:
Nu het algemeen erkend is door het volk dat Wilders een wannabe Hitler is en een fascist, wat gaat de Nederlandse rechtstaat daartegenover doen eigenlijk?
quote:Op maandag 16 september 2013 21:18 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Of naar zijn ware roots, Indonesie, dat zou pas een echte straf zijn.
Wat beschouw ik als onwankelbaar wat per jouw implicatie niet onwankelbaar zou zijn?quote:Op maandag 16 september 2013 19:57 schreef rootus het volgende:
[..]
Ik vind het niet goed etiketten te plakken omdat iets indruist op iets wat jij als onwankelbaar beschouwd.
Vertel dat Wilders.quote:Er moet gekenen worden wat er gedaan moet worden.
Als dat betekent dat je fascistisch handelt dan is dat een groot teken dat er misschien iets mis is met je definitie van vrijheid.quote:En je moet dat doen wat je moet doen om je vrijheid te behouden.
Hoezo moet ik daar aan denken? Ik heb geen problemen met moslims. Klinkt ook een beetje thought-police achtig, waar ik als nogal vrijheidslievend persoon extreem grote problemen heb. Als iemand de Islam wil aanhangen moet hij dat gewoon kunnen, punt uit.quote:Bekeren van Moslims daar wel eens aan gedacht?
Dat is velen bekend, fascisten en `jihad'-terroristen incluis.quote:Een goed idee of concept is vaak veel effectiever dan het grootste geweld.
quote:Op maandag 16 september 2013 20:46 schreef Triggershot het volgende:
Nu het algemeen erkend is door het volk dat Wilders een wannabe Hitler is en een fascist, wat gaat de Nederlandse rechtstaat daartegenover doen eigenlijk?
Met jullie reacties zijn jullie de ware fascisten.quote:Op maandag 16 september 2013 21:08 schreef Skillsy het volgende:
[..]
Voor drama moeten we zijn bij pipo Wilders. Wilders moet eruit. Wij hebben geen zin in Bassie de clown. En voor waanideen en poppenkast politiek is hier ook geen plek. Wilders is een facist.
'' We moeten de strijd aangaan en we moeten ons verdedigen. Straks zijn er meer moskeeën dan kerken!''![]()
![]()
![]()
Wie stemt ook op deze man ??? (behalve tokkies)
quote:Op maandag 16 september 2013 21:08 schreef Skillsy het volgende:
[..]
Voor drama moeten we zijn bij pipo Wilders. Wilders moet eruit. Wij hebben geen zin in Bassie de clown. En voor waanideen en poppenkast politiek is hier ook geen plek. Wilders is een facist.
'' We moeten de strijd aangaan en we moeten ons verdedigen. Straks zijn er meer moskeeën dan kerken!''![]()
![]()
![]()
Wie stemt ook op deze man ??? (behalve tokkies)
Spreken over erkenning van minderheden, maar Wilders met zijn aanhang niet tolereren? Hoezo hypocrisie?quote:Op maandag 16 september 2013 10:29 schreef Skillsy het volgende:
[..]
NWS - Palestina /Israel topic is even verderop
Ontopic:
Wilders is niet alleen een clown maar maakt mensen bang en mensen die op hem stemmen zijn of dom , bang ,of boos (of allemaal)
Geen enkele democratie kan lang bestaan als zij niet, als fundament voor haar bestaan, de erkenning van de rechten van minderheden accepteert
Ps: zionisme is geen volk
Stelt hij dan voor een PVV-stemmers-tax in te voeren? Of om PVV'ers te deporteren? Of immigranten die potentieel PVV zouden stemmen te weigeren?quote:Op dinsdag 17 september 2013 10:14 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
[..]
[..]
Spreken over erkenning van minderheden, maar Wilders met zijn aanhang niet tolereren? Hoezo hypocrisie?
Je hebt zelf eigelijk nog niks laten zien.quote:Op dinsdag 17 september 2013 10:42 schreef trancethrust het volgende:
Nee? Ga dan weg met je nonargumenten
Dan moet je leren lezen.quote:Op dinsdag 17 september 2013 14:31 schreef rootus het volgende:
[..]
Je hebt zelf eigelijk nog niks laten zien.
Net als Skillsy onze moslimbroeder.
Huh? Ik zeg alleen dat Wilders een pipo is, en vraag me af wie nou op hem stemt?? Ben ik dan een facist? Intolerant? Verspreid ik haat? Zullen we even de uitspraken van de heer G. Wilders bekijken??quote:Op dinsdag 17 september 2013 10:10 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
Met jullie reacties zijn jullie de ware fascisten.
Wat een leugens, laster, intolerantie en haat verkondigen jullie toch.
En maar wijzen naar een ander met jullie vingertjes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zijn uitspraken over allochtonen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haat:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.G Wilders maakt mensen bang:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Racisme:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beledigd groepen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En weigert debat:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welk weldenkend mens stemt op een man met dit soort uitspraken???? En dan beticht je mij van facisme, leugens, laster, intolerantie en haat ???? Ga fietsen.![]()
Das niet leuk. Kunnen we niet beter de slimme gelovigen bashen ? De domme zijn immers vooral zielig en dan heb je zo'n knagend schuldgevoel... terwijl de slimme er gewoon zelf voor kiezenquote:Op dinsdag 17 september 2013 17:43 schreef Life2.0 het volgende:
beter negeren we hem en bashen we alle domme gelovigen![]()
![]()
die stoppen vanzelf wel, domme bashen, veel leukerquote:Op dinsdag 17 september 2013 17:45 schreef Grouch het volgende:
[..]
Das niet leuk. Kunnen we niet beter de slimme gelovigen bashen ? De domme zijn immers vooral zielig en dan heb je zo'n knagend schuldgevoel... terwijl de slimme er gewoon zelf voor kiezen![]()
Is meneer op zijn selectieve teentjes getrapt? Ik heb bijna niemand hier zien vallen over dat sommigen het over intolerantie hebben en dan tussen haakjes de islam plaatsen, alsof het synoniemen zijn van elkaar, dan wel dat de islamitische wereld bestaat uit Islamisten, waar was je toen met je verontwaardiging? Is het alleen leugens, laster en haat wanneer het niet in jouw straatje past?quote:Op dinsdag 17 september 2013 10:10 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
[..]
[..]
Met jullie reacties zijn jullie de ware fascisten.
Wat een leugens, laster, intolerantie en haat verkondigen jullie toch.
En maar wijzen naar een ander met jullie vingertjes
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 17-09-2013 19:09:50 ]![]()
Waarheid doet pijn?quote:Op dinsdag 17 september 2013 10:42 schreef trancethrust het volgende:
[..]
Stelt hij dan voor een PVV-stemmers-tax in te voeren? Of om PVV'ers te deporteren? Of immigranten die potentieel PVV zouden stemmen te weigeren?
Nee? Ga dan weg met je nonargumenten.![]()
Wat een gezwam!quote:Op dinsdag 17 september 2013 19:09 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Is meneer op zijn selectieve teentjes getrapt? Ik heb bijna niemand hier zien vallen over dat sommigen het over intolerantie hebben en dan tussen haakjes de islam plaatsen, alsof het synoniemen zijn van elkaar, dan wel dat de islamitische wereld bestaat uit Islamisten, waar was je toen met je verontwaardiging? Is het alleen leugens, laster en haat wanneer het niet in jouw straatje past?![]()
Jij zegt wel meer dan dat WIlders een pipo is en je doet meer dan je alleen maar afvragen wie er op Wilders stemt. En ja (fascist), ja (intolerant) en ja (haat).quote:Op dinsdag 17 september 2013 17:31 schreef Skillsy het volgende:
[..]
Huh? Ik zeg alleen dat Wilders een pipo is, en vraag me af wie nou op hem stemt?? Ben ik dan een facist? Intolerant? Verspreid ik haat?Wat zijn uitspraken ook mogen zijn, aan de hand van jouw eerdere reacties kan ik je inderdaad betichten van fascisme, leugens, laster, intolerantie, haat en hypocrisie.quote:Welk weldenkend mens stemt op een man met dit soort uitspraken???? En dan beticht je mij van facisme, leugens, laster, intolerantie en haat ???? Ga fietsen.
Maar dat praten mensen zoals jij natuurlijk goed, nietwaar? Want Wilders is je zondebok en alles is veroorloofd omdat jij dat vindt.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: