Slechts het lot. Niets om bang voor te zijn.quote:Op maandag 23 september 2013 21:44 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Oei, dat klinkt wel heel ernstig.
doe het als de coole jongeren, ga doom spelen en breng geweren naar schoolquote:
bowling for HVAquote:Op maandag 23 september 2013 21:54 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
doe het als de coole jongeren, ga doom spelen en breng geweren naar school
Bowlingmeet, ga je mee?quote:
Eh.quote:
Wie wat waar hoe?quote:Op maandag 23 september 2013 22:04 schreef Flippiee het volgende:
Waarom klik ik op dit topic wanneer er zo een horror plaatje in staat? #dtv
quote:Op maandag 23 september 2013 22:04 schreef Flippiee het volgende:
Waarom klik ik op dit topic wanneer er zo een horror plaatje in staat? #dtv
Ik zeg doen.quote:
Zeg dat nog eens en ik zorg ervoor dat je nog meer vaseline nodig hebt dan Jones.quote:
Ooooooh. Valt wel mee toch.quote:Op maandag 23 september 2013 22:10 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ergens bovenaan gok post 210 . Rond die post iig, weet niet heb snel overheen gescrolld
Ik heb wel zulke zwoele dikke lippen als Jonesquote:Op maandag 23 september 2013 22:13 schreef Beach het volgende:
[..]
Zeg dat nog eens en ik zorg ervoor dat je nog meer vaseline nodig hebt dan Jones.
Maakt niet uit hoor.quote:
Hoi, ik ben Bob. Wil je mijn paardje aaien?quote:
Als hij niet teveel steigertquote:Op maandag 23 september 2013 22:14 schreef HappyBob het volgende:
Hoi, ik ben Bob. Wil je mijn paardje aaien?
Sorryquote:
Omg wat heb ik gemistquote:Op maandag 23 september 2013 22:15 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Ben al maandenlang clean hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |