SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
Daar gaat het niet om, je bent een fan van een speler alleen maar omdat hij bij jouw club ooit heeft gespeeldquote:Op zaterdag 14 september 2013 16:31 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Er zitten hier nou eenmaal meer Ajacieden dan Feyenoorders..dat is altijd zo geweest.
?quote:
Nee, dat zeg ik helemaal niet. Maar het is toch vrij logisch dat Ajacieden fan zijn geworden van hun beste speler? Tering, dat ik dit moet verdedigen zeg. Jij support geen club, dus misschien begrijp je dit niet, maar ik kan het me haast niet voorstellen.quote:Op zaterdag 14 september 2013 16:33 schreef BDIL het volgende:
[..]
[..]
Daar gaat het niet om, je bent een fan van een speler alleen maar omdat hij bij jouw club ooit heeft gespeeldEnoh ook op de lijst ?
quote:Op zaterdag 14 september 2013 16:27 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
en er gaat sowieso nog weken inzitten om stats in te voeren?
tempooooquote:Op zaterdag 14 september 2013 16:34 schreef Reemi het volgende:
[..]Natuurlijk niet, dat gaat volautomatisch in een paar minuten.
Wat voor ondertitelingsopties heeft Netflix, alleen Nederlands?quote:Op zaterdag 14 september 2013 16:34 schreef Reemi het volgende:
Netflix is best chill, goede app en konkogoede kwaliteit op de PS3
iddquote:Op zaterdag 14 september 2013 16:34 schreef Reemi het volgende:
Netflix is best chill, goede app en konkogoede kwaliteit op de PS3
Reemi wil je echt wat met je site gaan doen of zie je het meer als een leuk projectje ?quote:Op zaterdag 14 september 2013 16:34 schreef Reemi het volgende:
[..]Natuurlijk niet, dat gaat volautomatisch in een paar minuten.
Je kan kiezenquote:Op zaterdag 14 september 2013 16:35 schreef n0ir het volgende:
[..]
Wat voor ondertitelingsopties heeft Netflix, alleen Nederlands?
Wat met de site gaan doen?quote:Op zaterdag 14 september 2013 16:35 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Reemi wil je echt wat met je site gaan doen of zie je het meer als een leuk projectje ?
Daar worden ze net zo rijk mee als jij met Youtube.quote:Op zaterdag 14 september 2013 16:35 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Reemi wil je echt wat met je site gaan doen of zie je het meer als een leuk projectje ?
quote:Op zaterdag 14 september 2013 16:34 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nee, dat zeg ik helemaal niet. Maar het is toch vrij logisch dat Ajacieden fan zijn geworden van hun beste speler? Tering, dat ik dit moet verdedigen zeg. Jij support geen club, dus misschien begrijp je dit niet, maar ik kan het me haast niet voorstellen.
Nee, niks over gelezen.quote:Op zaterdag 14 september 2013 16:35 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
iddJij die manier vna Rijst al geprobeerd om amerikaanse netflix te kunnen gebruiken? ongeveer 100x zoveel aanbod op de amerikaanse
Wel iets rijkerquote:Op zaterdag 14 september 2013 16:36 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Daar worden ze net zo rijk mee als jij met Youtube.
Lolque. Die knul heeft zich altijd goed tegen Ajax opgesteld. Die wordt echt niet uitgefloten.quote:Op zaterdag 14 september 2013 16:36 schreef BDIL het volgende:
[..]Als hij 3 keer tegen Ajax scoorde in de EL dan was hij uitgefloten
![]()
Nee hoor. Ik snap ook echt niet waar je je druk om maakt. Zie je ons zeiken bij al die posts over middelmatige Kroaten?quote:Op zaterdag 14 september 2013 16:36 schreef BDIL het volgende:
[..]Als hij 3 keer tegen Ajax scoorde in de EL dan was hij uitgefloten
Ga toch weg man. Je kan er wel fan van zijn maar als dat gefap is niet nodig bij iedere balcontact. Kan je VBL een topic openen
5 chem = 1 groene pijlquote:Op zaterdag 14 september 2013 16:32 schreef n0ir het volgende:
Hey maar is het jullie opgevallen dat als je meer links gebruikt dan nodig je speler meer statsboots krijgt zoals hier:
[ afbeelding ]
Die RB heeft op elke stat een upgrade maar die anderen (met maximale chem) krijgen geen groen pijltje bij shooting
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |