Of die gasten van eigen huis en tuinquote:Op zaterdag 14 september 2013 15:36 schreef Kyubey het volgende:
Ik hoop dat Gerard Joling er aan meedoet.
en kennis/vaardighedenquote:Op zaterdag 14 september 2013 15:41 schreef Disana het volgende:
Een mix van leeftijden zou prima zijn.
Dat was ook de bedoeling toch volgens J de Mol, verpleegster, timmerman, loodgieter etc.quote:
10 kippetjesquote:Op zaterdag 14 september 2013 15:53 schreef ZaZoe het volgende:
Hopelijk niet alleen wereldverbeteraars, idealisten en geitenwollensokkentypes.
Hoop ook op relschoppers, tegendraadse types en op zijn minst een lekkere chick
Tuurlijk mogen ze dat maar met hun budget zal het waarschijnlijk niet kunnen.quote:Op zaterdag 14 september 2013 15:59 schreef FrozenPizza het volgende:
Thuisbezorgd.nl zal een grote sponsor worden.
En zal veel gebruikt worden door de bewoners.
Dat heeft John zelf aangegeven dat ze eten mogen bestellen.
Als ze de complete 25000 daar aan besteden hebben ze 4,57 per dag per persoon.quote:Op zaterdag 14 september 2013 16:02 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Tuurlijk mogen ze dat maar met hun budget zal het waarschijnlijk niet kunnen.
Daar zal meer van moeten worden gekocht dan eten toch?quote:Op zaterdag 14 september 2013 16:10 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Als ze de complete 25000 daar aan besteden hebben ze 4,57 per dag per persoon.
Die dan ook nog een jaar kunnen missen ... Een utopie?quote:Op zaterdag 14 september 2013 15:45 schreef Disana het volgende:
Ja, dat zei De Mol ook. Dokters, timmermannen, enzovoorts.
Tuurlijk.quote:Op zaterdag 14 september 2013 16:15 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Daar zal meer van moeten worden gekocht dan eten toch?
Werklozen genoeg momenteel.quote:Op zaterdag 14 september 2013 16:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die dan ook nog een jaar kunnen missen ... Een utopie?
Maar gaat een werkloze dokter een potentieel kansrijk jaar opgeven? Ik betwijfel het.quote:
Misschien een gepensioneerde dokter? Eentje die een sabbatical year wil? Een geroyeerde neuroloog? Een arts zonder grenzen?quote:Op zaterdag 14 september 2013 16:24 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar gaat een werkloze dokter een potentieel kansrijk jaar opgeven? Ik betwijfel het.
Eentje die verzuipt? Het zal wel tegenwicht bieden tegen die tien kakelende kippen.quote:Op zaterdag 14 september 2013 16:27 schreef Scrutinizer het volgende:
Misschien een gepensioneerde dokter? Eentje die een sabbatical year wil? Een geroyeerde neuroloog? Een arts zonder grenzen?
Ik denk ook niet dat er zo makkelijk een arts te vinden is. Maar je weet het niet, misschien heeft een net afgestudeerd jonkie wel zin in een jaartje avontuur.quote:Op zaterdag 14 september 2013 16:24 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar gaat een werkloze dokter een potentieel kansrijk jaar opgeven? Ik betwijfel het.
O ja, die ook nog. Eentje die papaver zaait? Dr. Oetker? Doc Marten?quote:Op zaterdag 14 september 2013 16:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
Eentje die verzuipt? Het zal wel tegenwicht bieden tegen die tien kakelende kippen.
quote:
En Tinus zit zelfs al bij SBS.quote:Op zaterdag 14 september 2013 16:32 schreef Aponi het volgende:
Dokter Robert of Dokter Tinus, die hebben al tv ervaring...
Conimex boompjequote:Op zaterdag 14 september 2013 16:31 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
O ja, die ook nog. Eentje die papaver zaait? Dr. Oetker? Doc Marten?
Komt wel goed dus.
Ja, dat idee heb ik ook hoor. Heel andere setting om mee te beginnen.quote:Op zaterdag 14 september 2013 16:42 schreef Disana het volgende:
Mja, ik verheugde me destijds ook op Secret Story. Als er ooit een afknapper was...
Maar iets zegt me dat dit betere ingrediënten heeft.
Is zeker waar maar tijdens de voorpret rezen daar bij mij al de nodige twijfels.quote:Op zaterdag 14 september 2013 16:42 schreef Disana het volgende:
Mja, ik verheugde me destijds ook op Secret Story. Als er ooit een afknapper was...
Dat heb ik ook. Hoe meer ik erover nadenk des te positiever ik het zie. Ook dat Talpa nu al geruime tijd in de voorbereiding zit lijkt me positief. Secret Story werd vreselijk onderschat en leek een haastklus.quote:Maar iets zegt me dat dit betere ingrediënten heeft.
Ik vond het vooral positief dat De Mol zei dat er niet gescript zou worden.quote:Op zaterdag 14 september 2013 16:44 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, dat idee heb ik ook hoor. Heel andere setting om mee te beginnen.
Toch is dat raar, want SS was toch in andere landen al een succes? Dat dit voor Talpa nieuw is, vind ik ook wel positief - eveneens dat er geen pilot mogelijk is.quote:Op zaterdag 14 september 2013 16:46 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Is zeker waar maar tijdens de voorpret rezen daar bij mij al de nodige twijfels.
[..]
Dat heb ik ook. Hoe meer ik erover nadenk des te positiever ik het zie. Ook dat Talpa nu al geruime tijd in de voorbereiding zit lijkt me positief. Secret Story werd vreselijk onderschat en leek een haastklus.
Dat zou echt geweldig zijn als hij de dingen gewoon op zijn beloop laat. Dan heb je maar uren waarin het saai is, dat geeft niks. Dat maakt de ruzies authentieker.quote:Op zaterdag 14 september 2013 16:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vond het vooral positief dat De Mol zei dat er niet gescript zou worden.
Dat is zo. Maar eigenlijk hoop ik niet dat we alleen maar ruzies en intriges te zien krijgen.quote:Op zaterdag 14 september 2013 16:51 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat zou echt geweldig zijn als hij de dingen gewoon op zijn beloop laat. Dan heb je maar uren waarin het saai is, dat geeft niks. Dat maakt de ruzies authentieker.
edit: daar he![]()
Nee, ik verheug me ook vooal op het landbewerken en het punnikenquote:Op zaterdag 14 september 2013 16:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat is zo. Maar eigenlijk hoop ik niet dat we alleen maar ruzies en intriges te zien krijgen.
Vooral het punnikenquote:Op zaterdag 14 september 2013 16:54 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee, ik verheug me ook vooal op het landbewerken en het punniken
De Nederlanders hebben het gewoon op alle fronten onderschat.quote:Op zaterdag 14 september 2013 16:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Toch is dat raar, want SS was toch in andere landen al een succes?
Dit is voor Talpa toch weer een prestigeproject als ik De Mol gister zo hoorde. Hij gaat er ook duidelijk vanuit dat er vanuit het buitenland reactie op komt. Dat betekent voor de Nederlandse kijker een bonus omdat het programma zich niet per se in Nederland hoeft terug te verdienen.quote:Dat dit voor Talpa nieuw is, vind ik ook wel positief - eveneens dat er geen pilot mogelijk is.
Ben jij Gristelijk?quote:Op zaterdag 14 september 2013 17:01 schreef Aponi het volgende:
Misschien een soort 'kleine huis op de prairie" van maken......
Nee hoor, ik schrok even van je gristelijke Kleine Huis-sfeer.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |