quote:Op zaterdag 14 september 2013 16:31 schreef Zonnestraal10 het volgende:
[..]
Volgens mijn vriendin is Bol.com altijd op tijd!! maar we wachten het af
Juist niet.quote:Op zaterdag 14 september 2013 16:29 schreef Che_ het volgende:
GTA V schijnt mooier te zijn op PS3 dan op de xbox
Dan heb ik liever vloeiender.quote:Op zaterdag 14 september 2013 16:32 schreef Typisch het volgende:
[..]
Juist niet.
Lijkt wat vloeiender te lopen op de PS3. Wat kleurrijker en scherpere textures op de 360.
Wat loop je dan te lullen man.quote:Op zaterdag 14 september 2013 16:33 schreef Che_ het volgende:
[..]
Dan heb ik liever vloeiender.
Is er al bekend of die uitkomt op de PS4? Zo ja, wanneer?
Zou zeggen, zoek 't zelf uit.quote:Op zaterdag 14 september 2013 16:35 schreef Zonnestraal10 het volgende:
Hoorde via via dat er een verborgen stad moet zijn ergens in zee waar je naar kunt gaan duiken.. weet iemand hier meer van ?
Lekker verborgen latenquote:Op zaterdag 14 september 2013 16:35 schreef Zonnestraal10 het volgende:
Hoorde via via dat er een verborgen stad moet zijn ergens in zee waar je naar kunt gaan duiken.. weet iemand hier meer van ?
Valt wel meequote:Op zaterdag 14 september 2013 16:29 schreef Che_ het volgende:
GTA V schijnt mooier te zijn op PS3 dan op de xbox
Omdat het niet klopt wat je zegt. Maar als het al zo was, had ik alsnog liever vloeiender. Snapjequote:
zit missies te doen en is paar min offquote:Op zaterdag 14 september 2013 16:34 schreef Woods het volgende:
http://www.racefansonlytv.com/index.html
Die auto waarin hij nu rijdt heeft veel van de nieuwe Jag F-type weg.quote:
brute bak iddquote:Op zaterdag 14 september 2013 16:39 schreef Woods het volgende:
[..]
Die auto waarin hij nu rijdt heeft veel van de nieuwe Jag F-type weg.
Reken er maar op dat je pas om 2 uur zit te spelenquote:Op zaterdag 14 september 2013 16:41 schreef Beaudelaire het volgende:
Zou ik in een nachtverkoop om 0:10 uur weer buiten de deur kunnen staan of zal het echt lang wachten zijn?
Saturn Amsterdam.
Bol.comquote:Op zaterdag 14 september 2013 16:42 schreef Giester het volgende:
Gaat iemand hem in de nacht halen in Den Bosch of wat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |