ja maar, ja maar en Geer dan?quote:Op zaterdag 14 september 2013 14:17 schreef Senzune het volgende:
Weg me gordon en zijn vriendjes op de buis.
Nah.. ik hou d'r vanquote:Op zaterdag 14 september 2013 14:22 schreef Senzune het volgende:
[..]
Ik kan er soms ook wel om lachen maar er zijn teveel achterlijke programma's tegenwoordig.
Ik ook niet zo heel veel. Wel bijna dagelijks,, maar dat is meer voor de actualiteit dan voor amusement.quote:
Nee, juist door die pisnichtenbende kijk ik bijna geen tv meer.quote:Op zaterdag 14 september 2013 17:06 schreef klipper het volgende:
Zonder pisnicht is er geen tv meer....
Albert,
Gordon,
Gerard,
Paul,
Carlo,
Claudia,
Andre,
Peter,
Enz,enz.
Die sla ik allemaal over.quote:Op zaterdag 14 september 2013 17:06 schreef klipper het volgende:
Zonder pisnicht is er geen tv meer....
Albert,
Gordon,
Gerard,
Paul,
Carlo,
Claudia,
Andre,
Peter,
Enz,enz.
Ik ga voor de autisten!quote:Op zaterdag 14 september 2013 22:43 schreef sacha het volgende:
jah gofferdomme, ik ga PVV stemmen, eigen homo's eerst
Een autist is niet minquote:Op zaterdag 14 september 2013 22:51 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Iedereen is autist min of meer.
Dan gaat ze voor iedereen, de sloerie!quote:Op zaterdag 14 september 2013 22:51 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik ben niet dyslectisch hoorquote:
Maar wel regelmatig eenzaam.quote:Op zaterdag 14 september 2013 22:53 schreef Piet_Piraat het volgende:
Een schizofreen is nooit alleen.
er komt misschien ook voetbal voor autistenquote:
Dat zou wat voor mij zijnquote:Op zaterdag 14 september 2013 22:54 schreef just me het volgende:
[..]
er komt misschien ook voetbal voor autisten
Ieder mens heeft kernmerken van autisme inderdaad. Maar om de diagnose Autisme Spectrum Stoornis te krijgen moet je een x aantal van die kenmerken hebbenquote:Op zaterdag 14 september 2013 22:51 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
oh leuk, lekker in je eentje voeballuhquote:Op zaterdag 14 september 2013 22:54 schreef just me het volgende:
[..]
Lijkt me interessant om die in een team te zien spelen.quote:Op zaterdag 14 september 2013 22:54 schreef just me het volgende:
[..]
zoek maar eens op autisten en knvbquote:Op zaterdag 14 september 2013 22:57 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Lijkt me interessant om die in een team te zien spelen.
Autistische spelers in een team zijn er genoeg maar een team met alleen autisten?quote:Op zaterdag 14 september 2013 22:57 schreef just me het volgende:
[..]
zoek maar eens op autisten en knvb
ben wel van mening dat een autist niet in een g-team thuishoort
Een echte autist is ook niet geschikt voor het topvoetbal, te veel prikkels, te veel druk.quote:Op zaterdag 14 september 2013 23:00 schreef APK het volgende:
Autisten komen gewoon bijna niet voor in het topvoetbal.
Die haken af tijdens de jeugdjaren en staan dan op zaterdag te vliegtuigspotten ofzo omdat dat veel beter bij ze past.
oh ja natuurlijk want iedereen is wel een beetje autistischquote:Op zaterdag 14 september 2013 22:59 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Autistische spelers in een team zijn er genoeg maar een team met alleen autisten?
Ik ken een autistische jomgen die ook in een G-team speelt en mijn gedachte was ook dat hij daar helemaal niet op zijn plek is, maar de jongen zelf heeft het er prima naar zijn zin.quote:Op zaterdag 14 september 2013 22:57 schreef just me het volgende:
[..]
zoek maar eens op autisten en knvb
ben wel van mening dat een autist niet in een g-team thuishoort
Hoe heet die bijtende spits ook alweer?, Of die met karatetrap in het publiek?, ow wacht en kopstoot.quote:Op zaterdag 14 september 2013 23:00 schreef APK het volgende:
Autisten komen gewoon bijna niet voor in het topvoetbal.
Wil je hiermee zeggen dat agressieve voetballers autisten zijn?quote:Op zaterdag 14 september 2013 23:03 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Hoe heet die bijtende spits ook alweer?, Of die met karatetrap in het publiek?, ow wacht en kopstoot.
Dan heb ik het niet eens over Kluivert.
quote:Op zaterdag 14 september 2013 23:03 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Hoe heet die bijtende spits ook alweer?, Of die met karatetrap in het publiek?, ow wacht en kopstoot.
Dan heb ik het niet eens over Kluivert.
Die acties zijn niet zomaar agressie meer daar zit een diepere genetische oorzaak.quote:Op zaterdag 14 september 2013 23:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wil je hiermee zeggen dat agressieve voetballers autisten zijn?
Of lees ik nu ook te letterlijk?
Je had boos moeten worden vanwege die opmerking.quote:Op zaterdag 14 september 2013 23:02 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Een echte autist is ook niet geschikt voor het topvoetbal, te veel prikkels, te veel druk.
Als hij het naar zijn zin heeft is het goed. Bij ons hebben we ook goeie G's die in "gewone" teams meespelen. Gelukkig kun je niet overal een etiketje op plakken!quote:Op zaterdag 14 september 2013 23:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ken een autistische jomgen die ook in een G-team speelt en mijn gedachte was ook dat hij daar helemaal niet op zijn plek is, maar de jongen zelf heeft het er prima naar zijn zin.
Met die diepere genetische oorzaak ben ik het eens, maar of dat dan autisme isquote:Op zaterdag 14 september 2013 23:08 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die acties zijn niet zomaar agressie meer daar zit een diepere genetische oorzaak.
En in het topvoetbal lopen aardig wat mensen rond met 1 ding wat ze erg goed kunnen omdat ze eindeloos met die bal geoefend hebben.
Kijk, je hebt verdedigers, dat is een bepaald type. De simpele stoere bonken die van hard werken houden.quote:Op zaterdag 14 september 2013 23:02 schreef sacha het volgende:
[..]
oh ja natuurlijk want iedereen is wel een beetje autistisch
Je bedoelt egoistenquote:Op zaterdag 14 september 2013 23:15 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Kijk, je hebt verdedigers, dat is een bepaald type. De simpele stoere bonken die van hard werken houden.
Dan heb je middenvelders, dat zijn de waterdragers met carrièredrang.
Buitenspelers zijn de creatieve hardlopers maar hun rendement is matig.
Spitsen zijn de autisten van het team, die willen elke bal en ze denken maar in 1 ding.
Hun hoofd?quote:Op zaterdag 14 september 2013 23:15 schreef Piet_Piraat het volgende:
Spitsen zijn de autisten van het team, die willen elke bal en ze denken maar in 1 ding.
Er zijn nog veel meer afwijkingen uiteraard waar iedereen in meer of mindere mate last van heeft.quote:Op zaterdag 14 september 2013 23:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Met die diepere genetische oorzaak ben ik het eens, maar of dat dan autisme is
mannen denken ook maar aan 1 ding...quote:Op zaterdag 14 september 2013 23:15 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Kijk, je hebt verdedigers, dat is een bepaald type. De simpele stoere bonken die van hard werken houden.
Dan heb je middenvelders, dat zijn de waterdragers met carrièredrang.
Buitenspelers zijn de creatieve hardlopers maar hun rendement is matig.
Dat is er toch al?quote:Op zaterdag 14 september 2013 23:18 schreef APK het volgende:
Wat zou er eigenlijk gebeuren als we een AUT-subforum zouden krijgen?
verstandelijk vermogen?quote:Op zaterdag 14 september 2013 23:17 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Er zijn nog veel meer afwijkingen uiteraard waar iedereen in meer of mindere mate last van heeft.
Grote leegloop op de andere subforaquote:Op zaterdag 14 september 2013 23:18 schreef APK het volgende:
Wat zou er eigenlijk gebeuren als we een AUT-subforum zouden krijgen?
behalve borderline valt dat tegenwoordig allemaal onder de noemer, ASSquote:Op zaterdag 14 september 2013 23:21 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Wat dacht je van al die asperges, borderlines, adhd, ppd-nos en nog veel van die dingen.![]()
Ik verbaas me nog steeds over de topics die ik op dit forum tegenkom.quote:Op zaterdag 14 september 2013 23:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Grote leegloop op de andere subfora
Vertel?quote:
Het is idd een soort scheldwoord op FOK!, maar volgens mij is FOK! juist een community waar je als autist prima kan functioneren.quote:Op zaterdag 14 september 2013 23:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Grote leegloop op de andere subfora
Heerlijkquote:Op zaterdag 14 september 2013 23:21 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Wat dacht je van al die asperges, borderlines, adhd, ppd-nos en nog veel van die dingen.![]()
Jij probeert ook altijd iets logisch te maken van de combinaties in een nummerbord?quote:Op zaterdag 14 september 2013 23:25 schreef APK het volgende:
[..]
Vertel?
BNW?
[..]
Het is idd een soort scheldwoord op FOK!, maar volgens mij is FOK! juist een communitie waar je als autist prima kan functioneren.
Then again, ik weet er te weinig van of misschien heb ik er zelf wel last van met mijn nummerbordenfetish
ADHD valt ook niet onder ASS.quote:Op zaterdag 14 september 2013 23:24 schreef sacha het volgende:
[..]
behalve borderline valt dat tegenwoordig allemaal onder de noemer, ASS
Volgens mij werd het toen een beetje te veel een modewoord.quote:Op zaterdag 14 september 2013 23:27 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik heb een keer een ban gekregen van 48 uur toen ik iemand een autist noemde![]()
en het was maar een geintje
Ik heb zelf wel wat borderline verschijnselen, altijd tot op het randje.quote:Op zaterdag 14 september 2013 23:24 schreef sacha het volgende:
[..]
behalve borderline valt dat tegenwoordig allemaal onder de noemer, ASS
quote:Op zaterdag 14 september 2013 23:30 schreef APK het volgende:
[..]
Volgens mij werd het toen een beetje te veel een modewoord.
Ik heb ooit een ban gehad omdat ik iemand iets met 'MAVO' noemde.
Die persoon post nog dagelijks de meest domme paginavervuiling die allang eerder gepost is in SHO
quote:Op zaterdag 14 september 2013 23:30 schreef APK het volgende:
[..]
Die persoon post nog dagelijks de meest domme paginavervuiling die allang eerder gepost is in SHO
Ja god, dat gemiep van die mavopatienten als je dat woord gebruikt....quote:Op zaterdag 14 september 2013 23:30 schreef APK het volgende:
[..]
Ben je nu serieus?quote:Op zaterdag 14 september 2013 23:31 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik heb zelf wel wat borderline verschijnselen, altijd tot op het randje.
Kan ook tijd erg druk zijn en daarna laat ik alles waaien.
Regelmatig hoor ik stemmen in mijn hoofd en dat is soms wat lastig.
Kan mijn hele platenverzameling en alle auto 's zo opnoemen.
Zit ik nu in de gevarenzone?
Uiteraard dat eerste, associaties makenquote:Op zaterdag 14 september 2013 23:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij probeert ook altijd iets logisch te maken van de combinaties in een nummerbord?![]()
Daarbij kan ik de meeste nummerborden van familie en vrienden onthouden, niet alleen van de huidige auto, maar ook van vorige auto's. Altijd makkelijk
ja, ga jij maar op voetbalquote:Op zaterdag 14 september 2013 23:31 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik heb zelf wel wat borderline verschijnselen, altijd tot op het randje.
Kan ook tijd erg druk zijn en daarna laat ik alles waaien.
Regelmatig hoor ik stemmen in mijn hoofd en dat is soms wat lastig.
Kan mijn hele platenverzameling en alle auto 's zo opnoemen.
Zit ik nu in de gevarenzone?
Ja.quote:Op zaterdag 14 september 2013 23:32 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ben je nu serieus?
Jij kan zo met Piet n het G-teamquote:Op zaterdag 14 september 2013 23:33 schreef APK het volgende:
[..]
Uiteraard dat eerste, associaties maken
Maar bij mij ging het dusdanig ver dat ik alle nummerborden van de 'vaste' auto's op weg naar mijn werk uit mijn hoofd wilde leren.
Dan zag ik een witte Prius staan en wist ik dat het 15-LHT-9 was
De nummerborden weet ik ook niet meer, wel het merk, type en kilometerstand.quote:Op zaterdag 14 september 2013 23:35 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik weet voor het eerst sinds jaren het nummerbord van de auto uit mijn hoofd, omdat ik een heel
makkelijk ezelsbruggetje heb verzonnen, alle andere nummerborden heb ik nooit geweten
Jij niet hoor, de betreffende persoon heeft het volgens mij tijdens haar geboorte een beetje moeilijk gehad.quote:Op zaterdag 14 september 2013 23:31 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]ik ga niet vragen wie het is
Ik weet niet waarom ze dat doen en dan beginnen ze op pas met de K. Het irriteert me en het zorgt ervoor dat ik die nummers links laat liggen (wat sowieso wel fijn is aangezien we in Nederland rechts rijden).quote:Op zaterdag 14 september 2013 23:36 schreef Leandra het volgende:
Nou het toch over nummerborden en autistische trekjes gaat..... waarom zijn ze begonnen met de dubbelcijferige reeks vooraan, en doen ze nu pas de enkelcijferige reeks vooraan?
Dat zit me dwars, het is niet logisch.
Ik vind die 3 letters bij elkaar sowieso helemaal niets.quote:Op zaterdag 14 september 2013 23:36 schreef Leandra het volgende:
Nou het toch over nummerborden en autistische trekjes gaat..... waarom zijn ze begonnen met de dubbelcijferige reeks vooraan, en doen ze nu pas de enkelcijferige reeks vooraan?
Hint dan tenminste een beetje.... dit schiet niet op zoquote:Op zaterdag 14 september 2013 23:37 schreef APK het volgende:
[..]
Jij niet hoor, de betreffende persoon heeft het volgens mij tijdens haar geboorte een beetje moeilijk gehad.
Of ze komt uit Volendam of Urk oid
Na een tijdje lees je er gewoon overheen.
Is ook het beste volgens mij, ze zijn niet enorm hinderlijk en hebben waarschijnlijk enorm veel plezier als ze op FOK! posten.
Er zijn overigens grenzen wmb, maar daar ga ik helaas niet over
Forrest?quote:Op zaterdag 14 september 2013 23:35 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik was een slechte rechtsbuiten die alleen hard kon rennen.
quote:Op zaterdag 14 september 2013 23:37 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
De nummerborden weet ik ook niet meer, wel het merk, type en kilometerstand.
Hint: het zingt zoals het gebekt is.quote:Op zaterdag 14 september 2013 23:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hint dan tenminste een beetje.... dit schiet niet op zo
Alle nummerborden terug tot 1986quote:Op zaterdag 14 september 2013 23:37 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
De nummerborden weet ik ook niet meer, wel het merk, type en kilometerstand.
Het was toch altijd al XX-XX-XX.quote:Op zaterdag 14 september 2013 23:36 schreef Leandra het volgende:
Daar kan ik wel relatief makkelijk woorden mee maken, maar ik snap er geen bal van dat we 60-KKV-7 al gehad hadden, en de 6-KKV-07 daarna nog kwam.quote:Op zaterdag 14 september 2013 23:38 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik vind die 3 letters bij elkaar sowieso helemaal niets.
Ik weet precies uit welk jaar een nummerbord komt.quote:Op zaterdag 14 september 2013 23:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Alle nummerborden terug tot 1986
Ik zag afgelopen week al een 'P' rijdenquote:Op zaterdag 14 september 2013 23:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik weet niet waarom ze dat doen en dan beginnen ze op pas met de K.
Ja, maar ze zijn met XX-XXX-X begonnen en doen nu pas de X-XXX-XX.quote:Op zaterdag 14 september 2013 23:40 schreef APK het volgende:
[..]
Het was toch altijd al XX-XX-XX.
Dan is het toch logisch dat ze pas met X-XXX-XX beginnen als de combinaties op zijn?
jah! namen en kentekennummers willen wequote:Op zaterdag 14 september 2013 23:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hint dan tenminste een beetje.... dit schiet niet op zo
Een Saab is het.quote:Op zaterdag 14 september 2013 23:41 schreef sacha het volgende:
[..]
jah! namen en kentekennummers willen we
Dat kan nietquote:Op zaterdag 14 september 2013 23:41 schreef Leandra het volgende:
Daar kan ik wel relatief makkelijk woorden mee maken, maar ik snap er geen bal van dat we 60-KKV-7 al gehad hadden, en de 6-KKV-07 daarna nog kwam.
Nou weet ik het nog niet, omdat ik met een ander in m'n hoofd zit; een gevaarlijke vis die in een afgeschermd stukje zee zwemt.quote:Op zaterdag 14 september 2013 23:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hint: het zingt zoals het gebekt is.
Een beetje geduld doet wonderen.quote:Op zaterdag 14 september 2013 23:42 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik zit hier goddomme tussen een stelletje autisten
Vertel!quote:Op zaterdag 14 september 2013 23:41 schreef APK het volgende:
[..]
Ik zag afgelopen week al een 'P' rijden![]()
En er is een reden dan ze met de 'K' begonnen
Die beginnen met een V.quote:Op zaterdag 14 september 2013 23:43 schreef APK het volgende:
[..]
Dat kan niet
Misschien wel bij grijze kentekens
Die jaquote:Op zaterdag 14 september 2013 23:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou weet ik het nog niet, omdat ik met een ander in m'n hoofd zit; een gevaarlijke vis die in een afgeschermd stukje zee zwemt.
Check de RDW maar....quote:Op zaterdag 14 september 2013 23:43 schreef APK het volgende:
[..]
Dat kan niet
Misschien wel bij grijze kentekens
Import, opgelost.quote:Op zaterdag 14 september 2013 23:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Check de RDW maar....
de 60-KKV-7 is een VW Polo van 04-01-2010
de 6-KKV-07 is een Opel Astra van 22-05-2013
Ik heb het idee dat ik het eigenlijk nu pas ga begrijpen.quote:Op zaterdag 14 september 2013 23:45 schreef sacha het volgende:
[..]
die heeft ook al een stoornis, RAF
Andere letters zijn al gebruikt door motoren, aso-scooters en tokkiemobieltjes, autodealend tuig, gekende vreemdgangers die staatshoofd zijn en dat soort zakenquote:Op zaterdag 14 september 2013 23:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Vertel!
De vorige reeks, die van xx-xxx-x begonnen ze ook pas met de G
Poeh hee dat is ook een lastige.quote:Op zaterdag 14 september 2013 23:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou weet ik het nog niet, omdat ik met een ander in m'n hoofd zit; een gevaarlijke vis die in een afgeschermd stukje zee zwemt.
Dan hebben we het over 2 verschillendequote:Op zaterdag 14 september 2013 23:45 schreef APK het volgende:
[..]
Die ja
En die andere zit in een smiley die ik bijna nooit gebruik
O, stomquote:Op zaterdag 14 september 2013 23:47 schreef APK het volgende:
[..]
Andere letters zijn al gebruikt door motoren, aso-scooters en tokkiemobieltjes, autodealend tuig, gekende vreemdgangers die staatshoofd zijn en dat soort zaken
Dit valt toch meer onder manisch-depressief maar ik kan ernaast zitten met al mijn afwijkingen.quote:Op zaterdag 14 september 2013 23:47 schreef APK het volgende:
[..]
Andere letters zijn al gebruikt door motoren, aso-scooters en tokkiemobieltjes, autodealend tuig, gekende vreemdgangers die staatshoofd zijn en dat soort zaken
Nee, ze zijn de drieletterreeks gewoon met dubbele cijfers begonnen, en nu de dubbele cijfers vooraan op zijn is de reeks met enkele cijfers vooraan.quote:
Of vier verschillende, want ik had het inmiddels over twee usersquote:Op zaterdag 14 september 2013 23:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan hebben we het over 2 verschillende
Ik weet hemquote:Op zaterdag 14 september 2013 23:45 schreef APK het volgende:
[..]
Die ja
En die andere zit in een smiley die ik bijna nooit gebruik
Je maakt het alleen lastiger.......... oh wacht.quote:Op zaterdag 14 september 2013 23:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Poeh hee dat is ook een lastige.
De user die ik denk dat APK bedoelt volgde ook DGK, was Fan van Amanda en daarbij zingt ze/hij zoals het gebekt is.
Ik snap het echt niet meer sinds het gewoon 2 cijfers en 2 letters bij elkaar waren.quote:Op zaterdag 14 september 2013 23:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, ze zijn de drieletterreeks gewoon met dubbele cijfers begonnen, en nu de dubbele cijfers vooraan op zijn is de reeks met enkele cijfers vooraan.
De smilie (volgens mij) ...quote:Op zaterdag 14 september 2013 23:52 schreef Deisyy het volgende:
Best leuk: andere users raden aan de hand van hints
In een bepaald topic viel het mij op dat die poster regelmatig een plaatje postte dat al eerder gepost was.quote:Op zaterdag 14 september 2013 23:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je maakt het alleen lastiger.......... oh wacht.
Ik weet het al... maar dat zie ik als een typische plaatjesposter, niet als een oud nieuws in de herhaling poster.
LOL?quote:Op zaterdag 14 september 2013 23:50 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dit valt toch meer onder manisch-depressief maar ik kan ernaast zitten met al mijn afwijkingen.
Er is al een spelletjes forum.quote:Op zaterdag 14 september 2013 23:52 schreef Deisyy het volgende:
Best leuk: andere users raden aan de hand van hints
Het begint met een P en eindigt op een Aquote:Op zaterdag 14 september 2013 23:53 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
De smilie (volgens mij) ...
[ afbeelding ]
Neequote:Op zaterdag 14 september 2013 23:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het begint met een P en eindigt op een A
Hebben we het nog wel over dezelfde?quote:Op zaterdag 14 september 2013 23:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
In een bepaald topic viel het mij op dat die poster regelmatig een plaatje postte dat al eerder gepost was.
Ik herkende de smiley ook niet, maar toen ik je smiley quote zag ik de bestandsnaamquote:Op zaterdag 14 september 2013 23:55 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Neetenminste als ik denk dat het is wie ik denk dat het is
ofzo...
Nee, inmiddels niet meerquote:Op zaterdag 14 september 2013 23:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hebben we het nog wel over dezelfde?
Hint 2quote:Op zaterdag 14 september 2013 23:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik herkende de smiley ook niet, maar toen ik je smiley quote zag ik de bestandsnaam
Neequote:Op zaterdag 14 september 2013 23:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ah, nee dus.......... ik dacht even dat TF bedoeld werd
Oh...... maar die post toch allang niet meer? Of vrijwel niet meer?quote:Op zaterdag 14 september 2013 23:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik herkende de smiley ook niet, maar toen ik je smiley quote zag ik de bestandsnaam
Oh, jij was eerderquote:Op zaterdag 14 september 2013 23:55 schreef Leandra het volgende:
Als deze drieletterreeks op is krijgen we een driecijferreeks, en dan beginnen ze ook weer met 2 letters, en de reeks daarna begint met 1 letter.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Nederlands_kenteken#Huidige_situatie
Die heb ik gemaaktquote:Op zaterdag 14 september 2013 23:53 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
De smilie (volgens mij) ...
Heel weinig of in fora waar ik niet lees, voor het laatst zag ik hem volgens mij in het vermiste jongetjes topic.quote:Op zondag 15 september 2013 00:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh...... maar die post toch allang niet meer? Of vrijwel niet meer?
Moet wel vallen in het ASSquote:Op zondag 15 september 2013 00:00 schreef sacha het volgende:
maar we zoeken dus een kentekenstoornis met de beginletter P?
Ik kan mezelf niet meer volgens, ik word er schizofreen vanquote:Op zondag 15 september 2013 00:02 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik kan jullie niet meer volgen
Gaan we gewoon dwars over andere dingen er tussendoor lullen.quote:Op zondag 15 september 2013 00:02 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik kan jullie niet meer volgen
hem?quote:Op zondag 15 september 2013 00:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heel weinig of in fora waar ik niet lees, voor het laatst zag ik hem volgens mij in het vermiste jongetjes topic.
Nah... ik vin het wel grappig, ga maar gewoon doorquote:Op zondag 15 september 2013 00:04 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Gaan we gewoon dwars over andere dingen er tussendoor lullen.
Oh dear, is het een hij?quote:Op zondag 15 september 2013 00:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heel weinig of in fora waar ik niet lees, voor het laatst zag ik hem volgens mij in het vermiste jongetjes topic.
Ga je dan ook stemmen horen?quote:Op zondag 15 september 2013 00:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik kan mezelf niet meer volgens, ik word er schizofreen van
Heb je bij een tablet geen lijntje aan de zijkant? Zoals bij een mobiele telefoon?quote:Op zondag 15 september 2013 00:08 schreef Deisyy het volgende:
Ik wist dus niet meer of het een hij of zij was, dat is de ellende met zo'n tablet daar staat geen mannetje of vrouwtje bij, dus ik gokte op mannetje. Fout gegokt
Ik met alle spelletjesquote:Op zondag 15 september 2013 00:09 schreef Piet_Piraat het volgende:
Met kaarten ben ik erg slecht, verlies altijd.
Het ging over eenquote:Op zondag 15 september 2013 00:08 schreef Deisyy het volgende:
Ik wist dus niet meer of het een hij of zij was, dat is de ellende met zo'n tablet daar staat geen mannetje of vrouwtje bij, dus ik gokte op mannetje. Fout gegokt
heeft de rechterkant van de postings geen kleurtje?quote:Op zondag 15 september 2013 00:08 schreef Deisyy het volgende:
Nee, ik heb geen lijntje, op mijn mobiel ook nietquote:Op zondag 15 september 2013 00:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
Heb je bij een tablet geen lijntje aan de zijkant? Zoals bij een mobiele telefoon?
Diequote:Op zondag 15 september 2013 00:10 schreef APK het volgende:
[..]
Het ging over een [ afbeelding ] (reeds geraden) en een [ afbeelding ] die nog niet genoemd is
Ja, die eerste was een vrouwtje, maar ik dacht dat Fann er een nieuwe en had gegooid en dat dat Prospera was, maar ik gokte mannetje, maar bleek vrouwtje. Snap je?quote:Op zondag 15 september 2013 00:10 schreef APK het volgende:
[..]
Het ging over een [ afbeelding ] (reeds geraden) en een [ afbeelding ] die nog niet genoemd is
Neem toch gewoon een laptop, dan heb je nergens last vanquote:Op zondag 15 september 2013 00:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee, ik heb geen lijntje, op mijn mobiel ook niet
Alleen als het voor de gein is dan win ik.quote:Op zondag 15 september 2013 00:10 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik met alle spelletjesalleen met bingo had ik wel eens mazzel, maar dat is een afgestelde machine
dus dat was niet aan mij te danken
Verrek!quote:
quote:Op zondag 15 september 2013 00:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Verrek!![]()
Die roze en blauwe lijntjes heb ik ook! Maar ze waren me nooit eerder opgevallen![]()
tel hint 1 en 2 bijelkaar op dan, maar dan ik omgekeerde volgordequote:Op zondag 15 september 2013 00:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja, die eerste was een vrouwtje, maar ik dacht dat Fann er een nieuwe en had gegooid en dat dat Prospera was, maar ik gokte mannetje, maar bleek vrouwtje. Snap je?
quote:Op zondag 15 september 2013 00:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Verrek!![]()
Die roze en blauwe lijntjes heb ik ook! Maar ze waren me nooit eerder opgevallen![]()
Bedankt dat je die moeite genomen hebtquote:Op zondag 15 september 2013 00:15 schreef Leandra het volgende:
[..]![]()
![]()
Heeft het toch nog nut gehad dat ik m'n telefoon er even bijgepakt heb
Maar diequote:Op zondag 15 september 2013 00:10 schreef APK het volgende:
[..]
Dat is hipquote:Op zondag 15 september 2013 00:16 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik snap dat niet? Waarom zo moeilijk doen met de smartphone?
Ik zit vrolijk met de laptop op schoot hoor, maar Deisyy gebruikt een tablet, en dan ziet FOK! er gewoon net zo uit als op een telefoon....quote:Op zondag 15 september 2013 00:16 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik snap dat niet? Waarom zo moeilijk doen met de smartphone?
Ik denk dat het te laat is voor hintsquote:Op zondag 15 september 2013 00:15 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
tel hint 1 en 2 bijelkaar op dan, maar dan ik omgekeerde volgorde![]()
maar dat is mijn gok, misschien zit ik er wel naast
Ik heb nu een 27 inch met precies de goede resolutie om 2 vensters naast elkaar te zetten.quote:
quote:Op zondag 15 september 2013 00:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk dat het te laat is voor hints
een boze tongzoen?quote:Op zondag 15 september 2013 00:20 schreef APK het volgende:
[..]
Huh, op de mobiele versie likt die ene de andere z'n neus, terwijl het een boze tongzoen is als je de normale interface gebruikt
[ afbeelding ]
Ja, dat heeft N zo ingesteld op m'n telefoon sinds we getrouwd zijn.... zodat het allemaal wel een beetje netjes blijftquote:Op zondag 15 september 2013 00:20 schreef APK het volgende:
[..]
Huh, op de mobiele versie likt die ene de andere z'n neus, terwijl het een boze tongzoen is als je de normale interface gebruikt
[ afbeelding ]
Niet alleen in SHO, all over het fucking forum.quote:Op zondag 15 september 2013 00:19 schreef Leandra het volgende:
Okay, nou moeten we nog weten wie de [ afbeelding ] in SHO is waar APK zich aan ergert?
ow....... diequote:Op zondag 15 september 2013 00:22 schreef APK het volgende:
[..]
Niet alleen in SHO, all over het fucking forum.
En nu ga ik nog even iets rustgevends kijken op tv
ik bedoelde een persoon metquote:Op zondag 15 september 2013 00:24 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Jij lult ook binnen no time zo weer mee.
Moet ik die youtube echt klikken om het te raden?quote:
Jaja.quote:Op zondag 15 september 2013 00:25 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ik bedoelde een persoon metik lul niet mee ik zit te raden
quote:Op zondag 15 september 2013 00:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, dat heeft N zo ingesteld op m'n telefoon sinds we getrouwd zijn.... zodat het allemaal wel een beetje netjes blijft
Je moet niksquote:Op zondag 15 september 2013 00:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Moet ik die youtube echt klikken om het te raden?
tenzij je de desktopversie opvraagt....quote:Op zondag 15 september 2013 00:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik zit vrolijk met de laptop op schoot hoor, maar Deisyy gebruikt een tablet, en dan ziet FOK! er gewoon net zo uit als op een telefoon....
Ik doe niet boos.quote:Op zondag 15 september 2013 00:27 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
nah.. doe niet zo boosik zat te raden
Ik doe het toch maar niet, want die viking ligt naast me te slapen .quote:Op zondag 15 september 2013 00:27 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Je moet niksmaar tis wel een mooie video met mooie muziek, dus je mag het zelf weten.
heb je geen oordoppies dan?quote:Op zondag 15 september 2013 00:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik doe het toch maar niet, want die viking ligt naast me te slapen .
Ja maar daar was ook iets mee. Wat een kommer en kwel .quote:Op zondag 15 september 2013 00:27 schreef sacha het volgende:
[..]
tenzij je de desktopversie opvraagt....
Hier is het altijd andersom.quote:Op zondag 15 september 2013 00:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik doe het toch maar niet, want die viking ligt naast me te slapen .
Die liggen in mijn ladenkast en dan moet ik mijn bed uitquote:Op zondag 15 september 2013 00:30 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
heb je geen oordoppies dan?![]()
Ik wel
Hij heeft vandaag wel 12 uur lang in de tuin gewerkt, dus hij is iets vermoeid nuquote:
Zo'n grote tuin?quote:Op zondag 15 september 2013 00:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hij heeft vandaag wel 12 uur lang in de tuin gewerkt, dus hij is iets vermoeid nu
Bij pubers is lenen houden, hij heeft hem nodig voor zijn opleidingquote:Op zondag 15 september 2013 00:34 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Die had je toch aan je zoon uitgeleend? Dan pik je hem gewoon terug
12 uur?quote:Op zondag 15 september 2013 00:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hij heeft vandaag wel 12 uur lang in de tuin gewerkt, dus hij is iets vermoeid nu
Fuck die opleidingquote:Op zondag 15 september 2013 00:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Bij pubers is lenen houden, hij heeft hem nodig voor zijn opleiding
12 meter diep, dus dat is een uur per meterquote:
quote:Op zondag 15 september 2013 00:37 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
12 uur?![]()
Slavendrijver
Hij had ook wel precies de goede dag uitgekozen.quote:Op zondag 15 september 2013 00:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
12 meter diep, dus dat is een uur per meter![]()
Hij heeft nieuwe schuttingen geplaatst, wat een klus. Daarbij regende het bijna de hele middag, dus de rest van de tuin werd een grote modderbende door de baggerpoten en moest alles ook weer schoon.
Maar het is mooi
Deze dag koos hem eigenlijk. Vorige week de linkerkant en deze week de rechter- en achterkant. Maar hij had wel hulp van 3 maten.quote:Op zondag 15 september 2013 00:39 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Hij had ook wel precies de goede dag uitgekozen.
Ik kan me ook niet aan hem irriteren.quote:Op zondag 15 september 2013 00:41 schreef Leandra het volgende:
Nah, daar erger ik me niet aan, ik zwaai altijd even als ik over de brug bij Zaltbommel rij.
Dat is gelukkig niet heel vaak, anders zou ik teveel aan hem denken
Ja, ja, ja, maar dat is als je ergeren aan Johan Vlemmix bij te land te zee en in de lucht, het is waardeloos maar je weet dat het er bij hoort.quote:
Gelukkig was mijn 1e grote tuin toen ik er ging wonen al omgespit en zwarte grond.quote:Op zondag 15 september 2013 00:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Deze dag koos hem eigenlijk. Vorige week de linkerkant en deze week de rechter- en achterkant. Maar hij had wel hulp van 3 maten.
Maar aan Vlemmix irriteer ik me alleen al als ik zijn hoofd zie of stem hoorquote:Op zondag 15 september 2013 00:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, ja, ja, maar dat is als je ergeren aan Johan Vlemmix bij te land te zee en in de lucht, het is waardeloos maar je weet dat het er bij hoort.
Dat was toch de grootste mislukkeling daar en die ging toen verder als Oranjefan?quote:Op zondag 15 september 2013 00:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, ja, ja, maar dat is als je ergeren aan Johan Vlemmix bij te land te zee en in de lucht, het is waardeloos maar je weet dat het er bij hoort.
Dat scheelt. Onze oude schutting was aan vervanging toe, dus helemaal opnieuw gaten voor de palen graven, wat een hele klus is gezien de kleigrond hier.quote:Op zondag 15 september 2013 00:44 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Gelukkig was mijn 1e grote tuin toen ik er ging wonen al omgespit en zwarte grond.
Hij heeft het als mislukking binnen het programma nog aardig ver geschopt, toen hij niet meer als kandidaat meedeed mocht hij aftellen (en schieten).quote:Op zondag 15 september 2013 00:45 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat was toch de grootste mislukkeling daar en die ging toen verder als Oranjefan?
Ja het NL publiek is dol op zulke figuren, ze zitten tegenwoordig al in de 2e kamer.quote:Op zondag 15 september 2013 00:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hij heeft het als mislukking binnen het programma nog aardig ver geschopt, toen hij niet meer als kandidaat meedeed mocht hij aftellen (en schieten).
Ja, wie had dat 30 jaar geleden kunnen denken...quote:Op zondag 15 september 2013 00:50 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ja het NL publiek is dol op zulke figuren, ze zitten tegenwoordig al in de 2e kamer.
Ik had coniferen op eigen grond en deal met alle buren, en dat waren er veel, om de erfafscheiding naar eigen inzicht te snoeien.quote:Op zondag 15 september 2013 00:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat scheelt. Onze oude schutting was aan vervanging toe, dus helemaal opnieuw gaten voor de palen graven, wat een hele klus is gezien de kleigrond hier.
Die is redelijk makkelijk te ontwijken, heb hem nog nooit op tv gezienquote:Op zondag 15 september 2013 00:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Toen waren het nog degelijke oude heren met wat corruptie hier en daar.quote:Op zondag 15 september 2013 00:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, wie had dat 30 jaar geleden kunnen denken...
Vast wel, degene die 't hardst neerstortte in welke versie van dat programma dan ook.quote:Op zondag 15 september 2013 00:56 schreef APK het volgende:
[..]
Die is redelijk makkelijk te ontwijken, heb hem nog nooit op tv gezien;
Koekoekquote:Op zondag 15 september 2013 00:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, wie had dat 30 jaar geleden kunnen denken...
Het CDA is een coalitie partij ontstaan uit meerdere Christelijke politieke stromingen.quote:Op zondag 15 september 2013 01:01 schreef APK het volgende:
[..]
Koekoek
En volgens mij is de corruptie pas echt (weer) begonnen met die griezels zoals Lubbers en andere CDA-ers van onder de grote rivieren
Dat soort programma's kijk ik niet.quote:Op zondag 15 september 2013 00:59 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Vast wel, degene die 't hardst neerstortte in welke versie van dat programma dan ook.
Kaas wordt gemaakt van melkquote:Op zondag 15 september 2013 01:04 schreef Piet_Piraat het volgende:
Het CDA is een coalitie partij ontstaan uit meerdere Christelijke politieke stromingen.
Daar hebben we waarschijnlijk vast ook allemaal wel trekjes van.quote:
Zijn neerstort momenten met commentaar van A.v. Duin zijn legendarisch.quote:Op zondag 15 september 2013 01:04 schreef APK het volgende:
[..]
Dat soort programma's kijk ik niet.
Serieus, ik heb Johan Vlemmix nog nooit op tv gezien
Van Duin heb ik gelukkig ook al 20 jaar weggezapt op het moment dat ik hem zag of hoorde.quote:Op zondag 15 september 2013 01:07 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Zijn neerstort momenten met commentaar van A.v. Duin zijn legendarisch.
Dat klopt, alleen bij de yoghurt kan ze in discussie of die rechts of links draaiend moet worden.quote:
Beste Fann, ga je niet met dat topic bemoeien.quote:Op zondag 15 september 2013 01:19 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik heb weer te laat koffie gedronken dus ik ben klaarwakker
Ik had nog niet gekeken, maar dat ga ik nu even doen danquote:Op zondag 15 september 2013 01:22 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Beste Fann, ga je niet met dat topic bemoeien.
Dan gaat die arme jongen helemaal doordraaien.
Nee maar toevallig gaat een perfect voorbeeld posten.quote:Op zondag 15 september 2013 01:30 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
nah... het begint door te dringenhij heeft het u over zichzelf?
had ik eerst niet door
nu volg ik jou niet meerquote:Op zondag 15 september 2013 01:34 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Nee maar toevallig gaat een perfect voorbeeld posten.
ah... ik ken hem nietquote:Op zondag 15 september 2013 01:36 schreef Piet_Piraat het volgende:
Is niet de 1e keer dat ik zijn topics post en die gozer heeft iets geniaals en volkomen dwaas tegelijk.
Dat klopt ook wel, ik ben lastig te volgen.quote:Op zondag 15 september 2013 01:35 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
nu volg ik jou niet meer
valt best meequote:Op zondag 15 september 2013 01:37 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat klopt ook wel, ik ben lastig te volgen.
Lol, hij is best wel een bekende hoorquote:Op zondag 15 september 2013 01:36 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ah... ik ken hem nietdus vandaar...
Ik ken hem écht niet....quote:Op zondag 15 september 2013 01:39 schreef APK het volgende:
[..]
Lol, hij is best wel een bekende hoor
En ik mag hem best wel, hij heeft het soms moeilijk.
Vreemd dat het soms makkelijker is om empathie te voelen voor mensen die op het internet posten terwijl je mensen die je IRL kent totaal niet meer kunt verdragen
Ach, nu ken je hem welquote:Op zondag 15 september 2013 01:40 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik ken hem écht niet....
Ja, daar heb ik ook wel eens last vanook omgekeerd trouwens
Suffie ouwe hosselaar! Hoe gaat ie?quote:Op zondag 15 september 2013 08:04 schreef chufi het volgende:
Een fijne zondagmorgen vanuit de zonovergoten Spaanse binnenlanden
gheheheheh ik denk dat de mijnese ook héél hoog gaat scoren, maar die gaat dat dus niet doenquote:Op zondag 15 september 2013 10:00 schreef Tarado het volgende:
Ik 8 maar getrouwd met iemand die toch wel tegen de 50 aanzit heb ik het vermoeden, zal haar even vragen het ook te doen, 33 dus![]()
Ik heb effe je ploatje geleend voor de muziekkettingquote:Op zondag 15 september 2013 01:12 schreef Piet_Piraat het volgende:
Is er nog iemand die het nu nog snapt?
sjezus man was een geintjequote:Op zondag 15 september 2013 15:02 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Wat niets afdoet aan het feit dat hij gewoon gelijk heeft.
Een passant.quote:Op zondag 15 september 2013 15:04 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
sjezus man was een geintje![]()
APK is lief![]()
Zo goed?![]()
Wie ben jij eigenlijk?
He Fann,, Ja gaat goed, Druk met van alles en niet behalve tapas, eten, drinken =, familie etc ,,, Maar nu uitbuiken en tijd voor een siesta.. Latersquote:Op zondag 15 september 2013 13:57 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Suffie ouwe hosselaar! Hoe gaat ie?
[..]
Tja je moet hem wel eerlijk invullen en niet maatschappelijk gewenste antwoorden.quote:Op zondag 15 september 2013 09:55 schreef Leandra het volgende:
Darn, ik had een score van 22.... en dan heb ik hem nog redelijk middle of the road ingevuld
Goed zo! Dat uibuiken zal wel nodig zijnquote:Op zondag 15 september 2013 15:45 schreef chufi het volgende:
[..]
He Fann,, Ja gaat goed, Druk met van alles en niet behalve tapas, eten, drinken =, familie etc ,,, Maar nu uitbuiken en tijd voor een siesta.. Laters
Ow... en lurk je hier wel eens vaker dan?quote:
Ik had hem wel eerlijk ingevuld hoorquote:Op zondag 15 september 2013 16:08 schreef klipper het volgende:
[..]
Tja je moet hem wel eerlijk invullen en niet maatschappelijk gewenste antwoorden.
Leandra gaf aan dat ze hem gemiddeld had ingevuld, een goede test haalt dat er wel uit.quote:Op zondag 15 september 2013 18:34 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik had hem wel eerlijk ingevuld hoorik weet niet eens meer wat ik had 16 ofzo geloof ik
ow... oké 16 was wel goed geloof ik, geen autist in elk gevalquote:Op zondag 15 september 2013 18:37 schreef klipper het volgende:
[..]
Leandra gaf aan dat ze hem gemiddeld had ingevuld, een goede test haalt dat er wel uit.
Dus als je hem dan "oneerlijk" invult komt je score eerder hger dan lager uit.
Tegenwoordig moet op iedereen een stempeltje gedrukt worden, adhd, autisme, noem maar op, ik zal allicht klasgenoten gehad hebben die het hadden alleen werd er geen aandacht aan geschonken en had niemand er dus last van ook diegene niet.quote:Op zondag 15 september 2013 18:38 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ow... oké 16 was wel goed geloof ik, geen autist in elk geval
-Post vage shit.quote:Op zondag 15 september 2013 18:41 schreef dr.dunno het volgende:
- kijk geen Nederlandse tv
- download je meuk
Roep dat nou niet te hardquote:Op zondag 15 september 2013 18:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
Tegenwoordig moet op iedereen een stempeltje gedrukt worden, adhd, autisme, noem maar op, ik zal allicht klasgenoten gehad hebben die het hadden alleen werd er geen aandacht aan geschonken en had niemand er dus last van ook diegene niet.
wat voor moeilijkheden?quote:Op zondag 15 september 2013 18:50 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Roep dat nou niet te harddaar ben ik ook eens in moeilijkheden door gekomen
![]()
Er zijn natuurlijk kinderen en volwassenen die het écht hebben, maar ik geloof ook dat er wel héél
snel stempeltjes worden uitgedeeldhad ik toen een docu over gezien...
Oh... jij zit overal zo'n beetje zie ikquote:Op zondag 15 september 2013 18:41 schreef dr.dunno het volgende:
- kijk geen Nederlandse tv
- download je meuk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |