Maarja als je hem eenmaal meekrijgt, dan kan je lekker heel de dag binnen GTA V spelen.quote:Op zaterdag 14 september 2013 14:34 schreef Captainp00face het volgende:
Zit te twijfelen om naar de Bart smit te fietsen, tering regen.
Special ability van Franklin.quote:Op zaterdag 14 september 2013 14:36 schreef Hiatus het volgende:
wtf is dat dan? soort bullettime ofzo?
Maar ik heb geen zin om voor niets te gaan, #strugglesquote:Op zaterdag 14 september 2013 14:36 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Maarja als je hem eenmaal meekrijgt, dan kan je lekker heel de dag binnen GTA V spelen.
Kans is klein joh. Heb me bij GTA IV de pestpokke gefietst elke dag, uiteindelijk pas op de releasedatum pas binnenquote:Op zaterdag 14 september 2013 14:34 schreef Captainp00face het volgende:
Zit te twijfelen om naar de Bart smit te fietsen, tering regen.
quote:Op zaterdag 14 september 2013 14:37 schreef SevD het volgende:
[..]
Kans is klein joh. Heb me bij GTA IV de pestpokke gefietst elke dag, uiteindelijk pas op de releasedatum pas binnen
Je bent echt een teringnerd als je dit allemaal uitzoekt.quote:Op zaterdag 14 september 2013 14:37 schreef Nick-GizMo het volgende:
[ afbeelding ]
Oehhh daar gaan we weer![]()
Ik ben 12 en wat is dit?quote:Op zaterdag 14 september 2013 14:37 schreef Nick-GizMo het volgende:
[ afbeelding ]
Oehhh daar gaan we weer![]()
Gelukkig doen andere mensen dat voor mijquote:Op zaterdag 14 september 2013 14:38 schreef Keukendrol het volgende:
[..]
Je bent echt een teringnerd als je dit allemaal uitzoekt.
dan zit je sowieso in het verkeerde topic hequote:
Was ook niet jegens jou fcourse.quote:Op zaterdag 14 september 2013 14:39 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Gelukkig doen andere mensen dat voor mij
Dat maakt het nog triesterquote:Op zaterdag 14 september 2013 14:39 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Gelukkig doen andere mensen dat voor mij
Oja nu zie ik 't, GTA screenshot? Wait, what?quote:Op zaterdag 14 september 2013 14:39 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
dan zit je sowieso in het verkeerde topic he
I know, zag het toevallig op een ander forumquote:Op zaterdag 14 september 2013 14:39 schreef Keukendrol het volgende:
[..]
Was ook niet jegens jou fcourse.
Trieste mensen heb je altijd, kijk maar naar Diamond3dquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |