heb je wel bonnetje?quote:Op zaterdag 14 september 2013 15:15 schreef Proletariaat het volgende:
Het was alleen nog niet de bedoeling dat ze verkopen. Imgur doet t niet op mobiel.
Die komt dinsdag binnen hoop ikquote:Op zaterdag 14 september 2013 15:10 schreef delano.888 het volgende:
Hier meer uitleg over de CE:
[ afbeelding ]
Ja zag het te laat, ben altijd te langzaam op mijn mobielquote:Op zaterdag 14 september 2013 15:11 schreef delano.888 het volgende:
Zijn er trouwens al videobeelden van de zeppelin? Daar heb ik ook zin in
[..]
Zie iets hoger
je tieten laten zienquote:Op zaterdag 14 september 2013 15:16 schreef Beaudelaire het volgende:
Wat is de beste tactiek om een exemplaar mee te krijgen?
volgens mij krijg je die blimp sowieso bij de eerste batch?quote:Op zaterdag 14 september 2013 15:11 schreef Zuivelkoe het volgende:
Hmm preorderen bij de mediamarkt voor de atomic blimp of maandagnacht ophalen?
niet er als een nerd op af lopen gewoon koel blijvenquote:Op zaterdag 14 september 2013 15:16 schreef Beaudelaire het volgende:
Onwetend doen en zeggen dat je van ver komt om hem op te halen?quote:Op zaterdag 14 september 2013 15:16 schreef Beaudelaire het volgende:
quote:Op zaterdag 14 september 2013 15:16 schreef Beaudelaire het volgende:
nee alleen pre-ordersquote:Op zaterdag 14 september 2013 15:16 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
volgens mij krijg je die blimp sowieso bij de eerste batch?
Ik was er vandaag nog, lag niks in de schappen.quote:Op zaterdag 14 september 2013 15:14 schreef Captainp00face het volgende:
Oke fuck dit, ik ga zo naar de Bart Smit in Utrecht
quote:Op zaterdag 14 september 2013 15:16 schreef Beaudelaire het volgende:
quote:Op zaterdag 14 september 2013 15:17 schreef ReplaR het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Neem er ook een voor mij mee aub.
Hmm hier volgens mij al een paar keer gezien dat bij de eerste batch zat en diegene die hem gelekt heeft op internet had hem ook, en was geen pre-order.quote:
Hoog catharijne?quote:Op zaterdag 14 september 2013 15:17 schreef kittenszijnfuckingnice het volgende:
[..]
Ik was er vandaag nog, lag niks in de schappen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |