quote:Op zaterdag 14 september 2013 23:54 schreef xaban06 het volgende:
En waarom zo duur. Ze verdienen veel + ze moeten overvliegen met de hele groep. Logisch dus.
Haha. Ik weet ook niet wat ik ervan moet verwachten, dus ook voor mij is het een totale verrassing.quote:Op zaterdag 14 september 2013 23:52 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik ben naar een paar Turkse rock/popconcerten geweest maar nog nooit naar zo'n Turks feest. Ik wil wel met je mee maar heb echt geen idee hoe het er daar aan toe gaat.
Omdat Turken in het algemeen zeer dom zijn, ze willen allemaal pronken met hun geld.quote:Op zaterdag 14 september 2013 23:53 schreef Levolution het volgende:
[..]
Belachelijk inderdaad. Voor dezelfde prijs heb ik wereldsterren/legendes gezien.
Hij was er in februari dit jaar ook in Nederland geloof ik.quote:Op zaterdag 14 september 2013 23:49 schreef xminator het volgende:
[..]
Je hebt toch nog?
Fucking 45 euro voor zo een matige turkse faggot
Koop een regenjas, dit is levensgevaarlijk zo.quote:Op zaterdag 14 september 2013 23:55 schreef Bortecinem het volgende:
Beetje stomme vraag dit, maar weet iemand misschien waar ik een echte sterke paraplu kan kopen voor op de fiets? Tot nu toe heb ik alle paraplu's gemold, zelfs de sterkste paraplu kon niet tegen een beetje regen.
Ze bouwen geen ultra de luxe decors, hebben meestal juist een kleine groep mensen waarmee ze reizen en vliegtickets? Ga weg man.quote:
Senz stormparaplu. Kost wel wat geld, maar dan heb je ook wat.quote:Op zaterdag 14 september 2013 23:55 schreef Bortecinem het volgende:
Beetje stomme vraag dit, maar weet iemand misschien waar ik een echte sterke paraplu kan kopen voor op de fiets? Tot nu toe heb ik alle paraplu's gemold, zelfs de sterkste paraplu kon niet tegen een beetje regen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Regenjas is te veel moeite men. Voor een chronische bijna-te laat komer is dat echt niet handig.quote:Op zaterdag 14 september 2013 23:55 schreef Levolution het volgende:
[..]
Koop een regenjas, dit is levensgevaarlijk zo.
quote:Op zaterdag 14 september 2013 23:56 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Senz stormparaplu. Kost wel wat geld, maar dan heb je ook wat.Hmm even checken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Btw ik heb vandaag mijn vingen opengehaald bij het dichtklappen van mijn paraplu. Ik ben al sinds ik klein was bang voor dat knopje dat je moet indrukken wanneer je je paraplu dichtdoet. Echt een duivelsding.
quote:Op zaterdag 14 september 2013 23:53 schreef Levolution het volgende:
[..]
Belachelijk inderdaad. Voor dezelfde prijs heb ik wereldsterren/legendes gezien.
quote:Op zaterdag 14 september 2013 23:55 schreef Levolution het volgende:
[..]
Koop een regenjas, dit is levensgevaarlijk zo.
Indrukken en zelf naar beneden schuiven... Niks aan de hand.quote:Op zaterdag 14 september 2013 23:57 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Hmm even checken.
Btw ik heb vandaag mijn vingen opengehaald bij het dichtklappen van mijn paraplu. Ik ben al sinds ik klein was bang voor dat knopje dat je moet indrukken wanneer je je paraplu dichtdoet. Echt een duivelsding.
Zij komen op tournee en is alles uitverkocht. Hoeveel man komt naar gemiddeld Turkse feest?quote:Op zaterdag 14 september 2013 23:56 schreef xminator het volgende:
[..]
Ze bouwen geen ultra de luxe decors, hebben meestal juist een kleine groep mensen waarmee ze reizen en vliegtickets? Ga weg man.
Wel eens naar concerten geweest van wereldsterren? Die hebben ultra de luxe decors, komen met honderden mensen en je betaalt nog minder.
En moet je nagaan, fucking MJ gewoon. Niet eens te vergelijkenquote:Op zaterdag 14 september 2013 23:53 schreef xminator het volgende:
Amk, voor de legendarische concerten van MJ (toen hij nog leefde) betaalde je maar ~50 euro. Boyle siktiri boktan mallara 45 euro+ verilirmi?
Nee hoor. Weet je hoevaak hij zelf keihard naar beneden sjeest.quote:Op zaterdag 14 september 2013 23:59 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Indrukken en zelf naar beneden schuiven... Niks aan de hand.
Een kleine Senz (smart) kan windsnelheden tot 60km/h overleven én je kan 'm makkelijk in je tas dumpen. Een grote Senz kan windsnelheden tot 120km/h overleven; deze paraplu kan je gebruiken als wandelstok (raad ik je overigens af). Ik heb een kleine Senz die in mijn laptoptas past.quote:Op zondag 15 september 2013 00:00 schreef Bortecinem het volgende:
Welke senz zal ik nemen, syl? Een grote of een middel?
Die van Pam Anderson was wel lachenquote:Op zaterdag 14 september 2013 23:57 schreef zarGon het volgende:
Mijn god, wat zijn die roasts op Comedy Central matig..
. Amerikaanse humor.
.
Ja, dit. Ik weet niet hoe het komt maar ik voelde een beetje pijn aan mijn vinger bij het dichtklappen van de paraplu en toen ik binnen was zag ik dat mijn hele vinger/hand onder het bloed zat (buiten was donker).quote:Op zondag 15 september 2013 00:01 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Nee hoor. Weet je hoevaak hij zelf keihard naar beneden sjeest.
Huh?quote:Op zondag 15 september 2013 00:01 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Nee hoor. Weet je hoevaak hij zelf keihard naar beneden sjeest.
Jij weet niet hoeveel geld er verdient wordt, heb het zelf gezien. Ze kunnen makkelijk de ticketprijzen met 30% verlagen en dan nog enorme winst maken (WINST hè!! dus niet omzet). Alleen dat doen ze niet, weet je waarom? Vraag en aanbod. Als mensen blijven gaan voor zulke bedragen gaan zij de prijs niet verlagen.quote:Op zondag 15 september 2013 00:00 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Zij komen op tournee en is alles uitverkocht. Hoeveel man komt naar gemiddeld Turkse feest?
Denk jij dat een Turkse concert de Ziggo dome vol krijgt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |