Beko is de Europese versie ervan.quote:Op zondag 15 september 2013 00:38 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Arcelik telve misschien goedkoper ?
Dan vraag ik m'n ouders wel of ze er een voor me kunnen meenemen. Of ik neem het in november lekker zelf mee.quote:
Er wordt tegenwoordig bij sollicitaties ook veel research gedaan op facebook naar kandidaten. Gaat nergens meer over..quote:
Ohooo beko beko bekoquote:Op zondag 15 september 2013 00:40 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Beko is de Europese versie ervan.
Bij mij staat zowat alles op prive. Dusssss.quote:Op zondag 15 september 2013 00:41 schreef Che_ het volgende:
[..]
Er wordt tegenwoordig bij sollicitaties ook veel research gedaan op facebook naar kandidaten. Gaat nergens meer over..
lol, ok sorryquote:Op zondag 15 september 2013 00:40 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Beko is de Europese versie ervan.
99% van wat ik deelde op facebook was toch Turks, schieten ze ook niks mee op.quote:Op zondag 15 september 2013 00:41 schreef Che_ het volgende:
[..]
Er wordt tegenwoordig bij sollicitaties ook veel research gedaan op facebook naar kandidaten. Gaat nergens meer over..
Ze zullen maar achter je FOK!-account komen.quote:Op zondag 15 september 2013 00:41 schreef Che_ het volgende:
[..]
Leraar van me zei ooit dat bedrijven genoeg manieren hadden om die dingen te omzeilen..quote:Op zondag 15 september 2013 00:41 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Bij mij staat zowat alles op prive. Dusssss.
En zoals eerder gezegd, ik deel weinig over mijn leven op facebook. Vraag maar aan syl.
Hoe dan?quote:Op zondag 15 september 2013 00:42 schreef expans het volgende:
[..]
Leraar van me zei ooit dat bedrijven genoeg manieren hadden om die dingen te omzeilen..
Wejoh hier ben ik soms echt bang voor.quote:Op zondag 15 september 2013 00:42 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ze zullen maar achter je FOK!-account komen.
Dat klopt wel en vind het eigenlijk wel goed. Zo wordt het kaf van het koren gescheiden.quote:Op zondag 15 september 2013 00:41 schreef Che_ het volgende:
[..]
Onzin.quote:Op zondag 15 september 2013 00:42 schreef expans het volgende:
[..]
Leraar van me zei ooit dat bedrijven genoeg manieren hadden om die dingen te omzeilen..
Leraren kunnen veel roepen.quote:Op zondag 15 september 2013 00:42 schreef expans het volgende:
[..]
Iemand die een beetje kan googlen kan mijn FOK!username wel achterhalen.quote:Op zondag 15 september 2013 00:43 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Wejoh hier ben ik soms echt bang voor.
Ze hebben wel toegang tot je browse gegevens en emails/chats (via je bedrijfslaptop/pc). Kan natuurlijk per bedrijf verschillen.quote:Op zondag 15 september 2013 00:44 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Leraren kunnen veel roepen.
Ik werk bij één van de grootste telecomproviders van Nederland, en onze HR-afdeling (en Communications-afdeling) zou maar al te graag toegang willen hebben tot de privé-posts.
Noujah; niet alleen facebook hé. Soms weten mensen ook niet hoe die instellingen precies geregeld zijn; vrienden van vrienden die het kunnen bekijken etc. Plus, op gegeven moment moest je geloof ik per gedeelde foto privacy instellingen aanpassen.quote:
Jij hebt alleen maar van die onschuldige posts op FOK!. Of wil je niet bekend staan als het onschuldige Turkse meisje uit Limburg?quote:Op zondag 15 september 2013 00:44 schreef Bortecinem het volgende:
Vandaag zat een jongen op werk mee te kijken op mijn telefoon. Ik schrok me kapot, zat toevallig op fok.
Aynen.quote:Op zondag 15 september 2013 00:45 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Iemand die een beetje kan googlen kan mijn FOK!username wel achterhalen.
Privacy-wetgeving...quote:Op zondag 15 september 2013 00:45 schreef xminator het volgende:
[..]
Ze hebben wel toegang tot je browse gegevens en emails/chats (via je bedrijfslaptop/pc). Kan natuurlijk per bedrijf verschillen.
Dat kan ik bevestigenquote:Op zondag 15 september 2013 00:45 schreef expans het volgende:
cebook hé. Soms weten mensen ook niet hoe die instellingen precies geregeld zijn; vrienden van vrienden die het kunnen bekijken etc. Plus, op gegeven moment moest je geloof ik per gedeelde foto privacy instellingen aanpassen.
Verder shit als instagram, twitter, social media in het algemeen etc. Sowieso dat ze dat allemaal checken. Vooral als het een top tier bedrijf is. Als
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |