Wat is deze...quote:Op zondag 15 september 2013 00:19 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik been geen meisje en draag geen make-up nee. Ik heb een jaar of twee lang haar (tot op m'n schouders) gehad, dus...Dat kostte mij ook gewoon bijna een halfuur per dag (shampoo, conditioner, drogen en dergelijke).
Is ook niet gezond elke dag wassen.quote:Op zondag 15 september 2013 00:20 schreef Bortecinem het volgende:
Haha zelfs ik was mijn haren niet elke dag.
Niet elke dag nee...quote:Op zondag 15 september 2013 00:20 schreef Bortecinem het volgende:
Ja maar ik neem aan dat jij niet elke dag met de stijltang in de weer ging?![]()
(ik ook niet hoor, maar als het regent dan moet het wel)
quote:
Dat deed ik wel en dat doe ik nog steeds. Dat wax-spul plakt anders behoorlijk.quote:Op zondag 15 september 2013 00:20 schreef Bortecinem het volgende:
Haha zelfs ik was mijn haren niet elke dag.
die golf is ook 2 generaties oud? Ook geen nieuwere techniek ofzo?quote:Op zondag 15 september 2013 00:14 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Ik zie het nut niet om een sportback te nemen, geen behoefte aan een 5 deurs of nou ja.. Het is geen eis..
[..]
Te oud..
Hahahahaquote:Op zondag 15 september 2013 00:22 schreef expans het volgende:
Sylvester moet naar een opvoedkamp voor Turkse jongeren, compleet met indoctrinatie
En daarna leegte.quote:Op zondag 15 september 2013 00:16 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ayça maandag shit gaat down in Br Ba.
Daha 3 tane var.quote:Op zondag 15 september 2013 00:24 schreef Ayca het volgende:
[..]
En daarna leegte.
Maar iig beter dan te lopen rekken zoals bij Dexter
Voelt wel een beetje als uitmelken, maar voor Saul wil ik dat wel aanvaarden.quote:Op zondag 15 september 2013 00:26 schreef Ayca het volgende:
Oh ja zie het nufijn.
Had het gelezenwat een baas, hopelijk wordt het tof.
Jammer.quote:Op zondag 15 september 2013 00:27 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik heb Picasa even gecheckt. Ik kan geen foto's van mezelf uit die periode vinden.
Er bestaan ook maar een paar foto's van mij.quote:Op zondag 15 september 2013 00:27 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik heb Picasa even gecheckt. Ik kan geen foto's van mezelf uit die periode vinden.
Huhquote:Op zondag 15 september 2013 00:27 schreef Che_ het volgende:
Over een tijdje is FB het nieuwe internet. Het wordt zowat een noodzaak om er een te hebben. Slechte zaak..
Zijn er meer mensen zonder fb?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |