Ik vond de prijzen al zo laag vergeleken met vorig jaar waar zelfs een slechte kaart 1 k waard was.quote:Op zaterdag 14 september 2013 14:10 schreef Confetti het volgende:
1e dag van release gaat alles crashen om vervolgens de dag erna weer omhoog te knallen, net als vorig jaar. Wees gewaarschuwd.
Voor wat het waard is: toen ik vanochtend keek op PS3, zat zijn prijs rond 15k.quote:Op zaterdag 14 september 2013 14:10 schreef Michaelvanb het volgende:
Kan iemand ff opzoeken voor hoeveel royston drenthe gaat op xbox ?
18K bin goedkoopste!quote:Op zaterdag 14 september 2013 14:10 schreef Michaelvanb het volgende:
Kan iemand ff opzoeken voor hoeveel royston drenthe gaat op xbox ?
Kan jij echt niks doen oude tovenaar?quote:Op zaterdag 14 september 2013 14:10 schreef Confetti het volgende:
1e dag van release gaat alles crashen om vervolgens de dag erna weer omhoog te knallen, net als vorig jaar. Wees gewaarschuwd.
Neequote:Op zaterdag 14 september 2013 14:16 schreef SV-Spakenburg het volgende:
Is het de moeite waard om Lukaku nu voor 5/6k te kopen?
Het zijn de kleine dingetjes in het leven...quote:Op zaterdag 14 september 2013 14:16 schreef Zhano het volgende:
Ik weet niet of ik slaapdronken ben ik gewoon high on life maar ben vandaag echt niet normaal happy met kleine dingetjes
Zo ruik ik bijvoorbeeld als een baas door mn nieuwe Trekpleister cocos shampoo
En ik heb net sjem en beschuit gekocht en daar zit ik nu volop van te genieten
Lijkt me niet, lage cardweigth, dus zullen er waarschijnlijk veel van zijn..quote:Op zaterdag 14 september 2013 14:16 schreef SV-Spakenburg het volgende:
Is het de moeite waard om Lukaku nu voor 5/6k te kopen?
Deze graag op een tegeltjequote:Op zaterdag 14 september 2013 14:16 schreef Zhano het volgende:
Die Shampoo is echt bazenspulquote:Op zaterdag 14 september 2013 14:16 schreef Zhano het volgende:
Ik weet niet of ik slaapdronken ben ik gewoon high on life maar ben vandaag echt niet normaal happy met kleine dingetjes
En ik heb net sjem en beschuit gekocht en daar zit ik nu volop van te genieten
Wil toch gaan investeren in een speler om hem eerst in m'n team te gebruiken en dan op het goede moment te verkopen, maar wie..quote:Op zaterdag 14 september 2013 14:17 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Lijkt me niet, lage cardweigth, dus zullen er waarschijnlijk veel van zijn..
Zoek op goede 74 rated silversquote:Op zaterdag 14 september 2013 14:18 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
Wil toch gaan investeren in een speler om hem eerst in m'n team te gebruiken en dan op het goede moment te verkopen, maar wie..
Je vergeet er wel even een paar. Rekik, Bruma, Akequote:Op zaterdag 14 september 2013 14:21 schreef Hoogstaande het volgende:
Wel balen
En Dingsdag ook al niet meer. Alle chille Nederlandse CB's zijn er uit
En Viergever LB, what is happening![]()
Kopen.quote:Op zaterdag 14 september 2013 14:23 schreef Nickskuh het volgende:
[ afbeelding ]Hoe kom je uberhaupt nou al aan 200k?
Viergever speelt alleen maar LB bij AZquote:Op zaterdag 14 september 2013 14:21 schreef Hoogstaande het volgende:
Wel balen
En Dingsdag ook al niet meer. Alle chille Nederlandse CB's zijn er uit
En Viergever LB, what is happening![]()
Golfquote:Op zaterdag 14 september 2013 14:26 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Lekker bankhangen met golf op Studio Sport
+ drenthequote:Op zaterdag 14 september 2013 14:25 schreef Vijf_voor het volgende:
Ik mis de (IF) Fer van FUT12Alleen Duarte is een redelijke NL silver middenvelder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |