SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor Lindgren.
Hier schreef Toefjes het volgende:
Superieur, maar wel met je eigen stijl _O_
Spelers lager dan 80quote:Op zaterdag 14 september 2013 12:15 schreef Maver24 het volgende:
ik ben helemaal niet thuis in zilveren
quote:Op zaterdag 14 september 2013 12:19 schreef Ajacied7 het volgende:
[ afbeelding ]
Hier moet wel winst op te halen zijn.
Deze boys haha.quote:Op zaterdag 14 september 2013 12:19 schreef Lindgren. het volgende:
PS3:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik kan ze niet betalen. (![]()
)
had hem al lang in de gaten waarom moet je hem postenquote:Op zaterdag 14 september 2013 12:19 schreef Lindgren. het volgende:
PS3:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik kan ze niet betalen. (![]()
)
Ja graag gedaan.quote:Op zaterdag 14 september 2013 12:20 schreef wieisboos het volgende:
[..]
had hem al lang in de gaten waarom moet je hem posten
Heb je daar een Xbox voor nodig?quote:Op zaterdag 14 september 2013 12:20 schreef Confetti het volgende:
Je kan trouwens een xbox account maken en dan vervolgens inloggen op de WebApp. Net nieuw account gemaakt en ik kon er weer op.
Jij was zeker tegen mij aan het op bieden?quote:Op zaterdag 14 september 2013 12:20 schreef wieisboos het volgende:
[..]
had hem al lang in de gaten waarom moet je hem posten
Net niet nee, zag hem eerder voor 3.2k gaanquote:Op zaterdag 14 september 2013 12:21 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Jij was zeker tegen mij aan het op bieden?
Kan ook met de PS3 volgens mij, mijn gebande tamper account kon weer inloggen, moet alleen via de console een security question instellen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |