abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_131158524
Oorspronkelijke openingspost:

Nav van de discussie in het OUD FB topic is besloten het lijstje in dit topic te laten vervallen.
Alle OUD-users en hun kindjes die daar behoefte aan hadden, kun je terugvinden in het verjaardagslijstje op de Fok!wiki:
http://wiki.fok.nl/index.php/Ouder%28s%29_Kalender

De baby wiki-lijst:
http://wiki.fok.nl/index.php/BabyTopic

Voel je vrij je gegevens in dit lijstje toe te voegen/aan te passen :Y
pi_131159418
LB ze zit al best redelijk vind ik! Gezellig he O+
L vond het heul stoer in zn stoel :D hij bevalt nu al goed! Ik heb ook dat blad ervoor ja

Ik moet echt lachen, L aanbidt de afstandsbediening, hij wordt altijd helemaal wild als hij die ziet. Nu is de afstandsbediening van het randje in de box gevallen. L ligt er met zijn benen op en hij heeft niks door _O- So close!
  zaterdag 14 september 2013 @ 12:38:58 #3
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_131159456
Even snel maar xm heb jij iets anders gegeten dan normaal? Meer ui of koolsoorten? Prei of zo? Daar kan het ook aan liggen als ze buikpijn heeft.
pi_131159555
D rolt nu ook van buik naar rug (bewust). Maar nu is ze ook gefrustreerd dat ze d'r knietjes er niet onder krijgt.
  zaterdag 14 september 2013 @ 12:48:01 #5
381212 Gulara
From the future
pi_131159636
Egopost.

Vandaag naar de huisarts geweest.

72cm en 8300

Lengte mooi z'n eigen lijntje. En gewicht zelfs weer ietsje gestegen.

Even het vele spugen, slecht drinken overdag en de nachtelijke dranksessies besproken.

Ze had het over meer bijvoeden in de vorm van gepureerd fruit met rijstebloem.
Ik ben zelf helemaal fan van Rapley en Pi ook. Dus ik wil dat er eigenlijk wel gewoon inhouden. Mocht het drinken op mijn werkdagen slecht blijven gaan (en Pi niet happy is) dan vind ik het prima dat er afentoe wat rijstebloem door de melk wordt gedaan of er een zelfgemaakt appelmoesje gegeven wordt. En dan doen we de andere dagen gewoon zoals we het nu doen.
Ik was heel blij dat z'n gewicht nog gewoon prima is. Dan groeit ie dus inderdaad op de lucht, liefde en een paar -grote- slokken melk. :Y) Er is dus nog helemaal geen absolute noodzaak voor verandering.

En voor wat betreft de nachten had ze het over even doorzetten en laten huilen.
Ik ga nog even bedenken wat ik ga doen. Ik denk eigenlijk ook wel dat er iets doorbroken moet worden. Waarom zou je overdag ook genoeg eten als er zoveel te zien en te doen is. *O*
Dus overdag rustige plekken zoeken om te voeden. Nog een droomvoeding voor het slapen gaan (gebeurt eigenlijk vaak automatisch al).
En dan denk ik toch maar proberen om een en ander te rekken. Ik heb geen zin in urenlang huilen 's nachts. Niet leuk voor hem. Maar ook niet voor ons. En we hebben ook véél buren die ook willen slapen.
Maar na 4u toch maar proberen om het in ieder geval te rekken tot minimaal twee uur tussen de voedingen en dat langzaamaan opbouwen.
Ik vind 1 (à 2) nachtvoedingen prima.

Oh en hij heeft vandaag op een broodkorst gesabbeld. En dat is echt 'the best thing since slices bread!' ;)
  zaterdag 14 september 2013 @ 12:48:52 #6
381212 Gulara
From the future
pi_131159657
Oh, het is meer een dagboekpost zie ik! :o Wat een wordvommit, sorry. :P
pi_131159728
LB O+ (Dat snoetje, en die haartjes O+ )

quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2013 12:38 schreef becky27 het volgende:
Even snel maar xm heb jij iets anders gegeten dan normaal? Meer ui of koolsoorten? Prei of zo? Daar kan het ook aan liggen als ze buikpijn heeft.
Wilde ik net zeggen, hier ging het het eerste halfjaar mis met citrusfruit en chocola.
pi_131159735
Groot gelijk dat je je eigen plan blijft volgen Gulara. Volgens mij heb je prima voor ogen hoe je het wil gaan doen ^O^

En fijn dat hij wel gegroeid is *G*
pi_131159776
Combo van Rapley en pureren gaat prima Gulara. :Y En mooie stats!
pi_131159847
Oh die foto van LB's elfje O+

knap hoor!
pi_131160294
LB ze is zo mooi! Echt prachtig!

En wat goed van Pi, lekker groeien :) even afwegen wat je zelf wil qua doorbreken, maar fijn dat het voor de rest lekker loopt en er geen noodzaak tot

[ Bericht 30% gewijzigd door Olf op 15-09-2013 02:02:00 ]
pi_131160511
Kyara wat goed *O*
Gulara wat fijn dat hij goed gegroeid is. Fijn dat je niks per se hoeft te veranderen. Van de nachten snap ik dat je toch graag een oplossing wilt. :* En *O* voor de broodkorst!
Olf fijn!
pi_131160730
Hey Kyara ik lees nog meer goed nieuws in het dreumestopic :o *O*
pi_131160731
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2013 12:38 schreef becky27 het volgende:
Dit! Noor krijgt alles binnen wat jij eet, via de melk, dus het kan ook zijn dat jij iets hebt gegeten waar zij op reageert!

LB O+ Wat lief! En wat goed van dat slapen! Ik heb het idee dat het slapen hier alleen maar minder makkelijk wordt :{ En ze is opeens sinds een a anderhalve week vaak meer dan 1 keer wakker 's nachts :O

Gulara, wat goed dat ie gewoon lekker gegroeid is en dat alles dus eigenlijk gewoon hartstikke goed gaat! De nachten begrijp ik inmiddels steeds beter :*

Olf, ook relaxed dat het zich heeft opgelost! Alvast veel plezier vanavond!
pi_131161742
Terug, ze denken toch een virusje. PCM geven en in de gaten houden of ze koorts ontwikkelt en/of slechter gaat drinken. Meer dan 100 per voeding gaat er niet in. Gisterochtend nog 160/180 en toen begon het af te lopen. 150, 130, 110... Ze zit echt steeds te persen en te huilen, echt krampen en met een soort aanvallen. Niet continu. Omdat ze gister nog een enorme luier had denken ze niet aan verstopping. Hij hoorde wel veel lucht in de darmpjes idd.

Bij geen verbetering: maandag naar eigen huisarts en bij verslechtering terug naar de hap.

;( arm ding.

Ik heb overigens niks raars gegeten volgens mij. Geen kool of ui in ieder geval. Niet anders dan anders.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_131161802
Naar hè, zo'n eerste keer ziek zijn. ;(

Ik las trouwens in ander topic dat Kyara nog maar 2 gezinsleden heeft die niet lopen! *O*
pi_131161835
Ja echt wel. M'n meisje ;(.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_131162043
Awww, beterschap voor je meisje XM :* Klinkt super sneu!
pi_131162091
Ja klopt O+

Beterschap XM
pi_131162799
Ik heb gister bij Kruidvat dvd's van Tiktak gekocht. (van vroegah)
L vindt het geweldig!
  zaterdag 14 september 2013 @ 14:38:52 #21
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_131162824
Olf spannend, logeren! :* Och wat een raar verhaal zeg.. jeutje. Fijn dat het zo goed gaat.

Kyara wat een schattige slofjes o+ we gaan zondag shoppen, ik ga idd ook eens kijken naar slofjes ^^
Oeh, een thuisdate! Gezellig O+

Spees: ja ik vind die ikea kinderstoel ook het fijnst, hebben wij ook t huis. :D

LB omg O+ Schattie!
En wat fijn dat ze zo goed slaapt!

Fieder whaha ja idd... XD Omg. Geweldig he, die obsessie. Hier ook voor snoeren en onze telefoons, helemaal wild wordt ze als ze ze ziet (en te pakken krijgt), en soms zelfs krijsen als we ze wegleggen :') XD

Gulara lastig.. :* Maar idd, tis jouw kind en je moet je wel prettig voelen bij je eigen opvoeding en hoe je dat aanpakt!

Beterschap XM :*

Ons meisje krijgt weer boventanden volgens mij, we mogen er absoluut niet aanzitten en vandaag niet geslapen tot 14.00, daarna sliep ze pas :') Zo knettermoe was ze! Ben benieuwd hoe lang ze slaapt XD
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_131164982
LB wat een leuke foto

Kyara wat knap van D *O*
Kan ze het voordoen aan Riley? Die snapt het nog steeds niet helemaal :o

XM :*

Gulara mooie stats O+

Enf :*
pi_131165100
Ik denk dat ik hier weer aan haak :+

Kyara lopers en rollers! *O*

Gulara wat fijn dat z'n gewicht nog helemaal in orde is! Broodkorsten, yummy! En ja, uitproberen he.. meestal de enige optie!

XM wat naar zeg :* Is wel even iets anders dan een verkoudheidje, sterkte!

Tiktak ken ik dus helemaal niet! :o Wel van naam natuurlijk. Mijn broertje keek het wel, ik zal eens op YT kijken of ik even naar het Kruidvat moet lopen ;)

De Ikeastoel durfde ik niet te nemen omdat hij zo licht is, en ik ben blij dat ik voor de Tripp Trapp ben gegaan want ik ben er al vier keer over gestruikeld en mijn vriend ook, die Ikeastoel was hier dan al een paar keer door het huis gelanceerd :o :D Hij staat ook best wel midden in de kamer, maar dat kan eigenlijk niet echt anders.

Enf sterkte met de tandjes..!!
pi_131165371
heerlijk jaren 80
pi_131165630
Gulara, fijn dat Pi ondanks zijn drinkkuren wel goed gegroeid is! Aan de ene kant lastig om die dingen uit te gaan proberen, maar wat zul je blij zijn als het blijkt te werken (hopelijk). Succes!

TikTak O+ Ik las het net van Fieder maar kom net van de Kruidvat vandaan... Maandag eens kijken of ze er nog zijn. Heb het wel eens op Youtube gezocht maar kon daar nooit iets goeds vinden.

Enf sterkte met het tandenleed, hoop dat alles snel helemaal door is.

Oh ja en die foto van LB O+ ze is ook zo cute!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')