Egopost.
Vandaag naar de huisarts geweest.
72cm en 8300
Lengte mooi z'n eigen lijntje. En gewicht zelfs weer ietsje gestegen.
Even het vele spugen, slecht drinken overdag en de nachtelijke dranksessies besproken.
Ze had het over meer bijvoeden in de vorm van gepureerd fruit met rijstebloem.
Ik ben zelf helemaal fan van Rapley en Pi ook. Dus ik wil dat er eigenlijk wel gewoon inhouden. Mocht het drinken op mijn werkdagen slecht blijven gaan (en Pi niet happy is) dan vind ik het prima dat er afentoe wat rijstebloem door de melk wordt gedaan of er een zelfgemaakt appelmoesje gegeven wordt. En dan doen we de andere dagen gewoon zoals we het nu doen.
Ik was heel blij dat z'n gewicht nog gewoon prima is. Dan groeit ie dus inderdaad op de lucht, liefde en een paar -grote- slokken melk.
Er is dus nog helemaal geen absolute noodzaak voor verandering. En voor wat betreft de nachten had ze het over even doorzetten en laten huilen.
Ik ga nog even bedenken wat ik ga doen. Ik denk eigenlijk ook wel dat er iets doorbroken moet worden. Waarom zou je overdag ook genoeg eten als er zoveel te zien en te doen is.
Dus overdag rustige plekken zoeken om te voeden. Nog een droomvoeding voor het slapen gaan (gebeurt eigenlijk vaak automatisch al).
En dan denk ik toch maar proberen om een en ander te rekken. Ik heb geen zin in urenlang huilen 's nachts. Niet leuk voor hem. Maar ook niet voor ons. En we hebben ook véél buren die ook willen slapen.
Maar na 4u toch maar proberen om het in ieder geval te rekken tot minimaal twee uur tussen de voedingen en dat langzaamaan opbouwen.
Ik vind 1 (à 2) nachtvoedingen prima.
Oh en hij heeft vandaag op een broodkorst gesabbeld. En dat is echt 'the best thing since slices bread!'