Zag je hem? Zag je hem? Perfect uitgevoerd, werd gelanceerd en dood.quote:Op zaterdag 14 september 2013 12:12 schreef n8n het volgende:
[..]
ik kijk nog maar staat op de achtergrond
Snoei-en-snoei hard.quote:Op zaterdag 14 september 2013 12:10 schreef Le_Professeur het volgende:
Bij 3 sterren rammen ze je ook gewoon snoeihard van achteren.
Volgens mij zit die gast ook aan de pep ofzoquote:Op zaterdag 14 september 2013 12:13 schreef ChevyCaprice het volgende:
Maar wat een held die Mike, gewoon bijna 24 uur achter elkaar doorspelen![]()
![]()
ik zag de crashquote:Op zaterdag 14 september 2013 12:14 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Zag je hem? Zag je hem? Perfect uitgevoerd, werd gelanceerd en dood.
kon niet hoorquote:Op zaterdag 14 september 2013 12:13 schreef n8n het volgende:
[..]
best raar dat als het historische setting heeft dat kinderen wel dood kunnen
quote:Op zaterdag 14 september 2013 12:14 schreef Keukendrol het volgende:
[..]
Snoei-en-snoei hard.
[ afbeelding ]
Dat gebeurde in SA nog wel eens, geloof ik.quote:Op zaterdag 14 september 2013 12:11 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Kijk je de stream wel? Daarnet nog man.
EDIT: Oh, zijkant.. dat ze je om proberen te laten keren.
Zou best kunnenquote:Op zaterdag 14 september 2013 12:14 schreef Poffert het volgende:
[..]
Volgens mij zit die gast ook aan de pep ofzo
Is ergens ook wel logisch, een schooltje erin is dan een logisch gevolg waar je dan lekker je minigun kan legen.. die stemmetjes maken het dan af.quote:Op zaterdag 14 september 2013 12:13 schreef leeell het volgende:
[..]
maar die kan je ook verwonden, er is maar 1 spel in de geschiedenis geweest (AAA titel iig) waarbij dat kon, en die kregen toch een shitload aan gezeik over hun heen en moesten ze dat eruit patchen,
dacht in ACreed ook maar dan werd je de onimus (of whatever) uitgekickt, zal wel vergissing zijnquote:Op zaterdag 14 september 2013 12:13 schreef leeell het volgende:
[..]
maar die kan je ook verwonden, er is maar 1 spel in de geschiedenis geweest (AAA titel iig) waarbij dat kon, en die kregen toch een shitload aan gezeik over hun heen en moesten ze dat eruit patchen,
Toen ik het typte voelde ik dat ook ja.quote:Op zaterdag 14 september 2013 12:14 schreef Keukendrol het volgende:
[..]
Snoei-en-snoei hard.
[ afbeelding ]
online 16(?), split geen ideequote:Op zaterdag 14 september 2013 12:15 schreef rickyszz het volgende:
Kun je nu ook eigenlijk 2 players zoals op de ps2 altijd kon in SA?
Welk spel?quote:Op zaterdag 14 september 2013 12:13 schreef leeell het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 14 september 2013 12:15 schreef J03llV het volgende:
Wel mooi weer dat je een baard kan laten zetten bij de kapper
Kunnen honden ook dood? Dat je ze doodschiet? Vast niet denk ik, wie zou dat ook doen.quote:Op zaterdag 14 september 2013 12:15 schreef n8n het volgende:
[..]
in gat moet wel alles dood kunnen natuurlijk
Falloutquote:
Kan wel, net zoals in RDRquote:Op zaterdag 14 september 2013 12:16 schreef Ironisch het volgende:
[..]
Kunnen honden ook dood? Dat je ze doodschiet? Vast niet denk ik, wie zou dat ook doen.
Splitscreen is mogelijk?quote:
ai is er wel op vooruit gegaan, kan je nou eindelijk GTAI & II spelen op een arcade kast in de bibliotheek?quote:Op zaterdag 14 september 2013 12:17 schreef Le_Professeur het volgende:
Die zon. Politie is echt wel een stuk genialer man.
Haha, niet dat ik weet, niet gezien iig.quote:
quote:Op zaterdag 14 september 2013 12:18 schreef Ironisch het volgende:
GTA IV is echt totale bagger als je het vergelijkt met V
een OV bus was net een truckquote:Op zaterdag 14 september 2013 12:18 schreef Row-1 het volgende:
[..]
Haha, niet dat ik weet, niet gezien iig.
Hahah, die dispatch elke keer "suspect heading north in uuuuhhhmmmm....... <car name here> "
jaquote:
san andreas met een vleugje vice cityquote:Op zaterdag 14 september 2013 12:18 schreef Ironisch het volgende:
GTA IV is echt totale bagger als je het vergelijkt met V
jawel.quote:Op zaterdag 14 september 2013 12:21 schreef Le_Professeur het volgende:
IV was helemaal geen bagger toen het uitkwam.Gewoon een andere insteek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |