Omdat het rijden gewoon kut is. fokking lelijke arcadestijlquote:Op zaterdag 14 september 2013 11:30 schreef Koopsie het volgende:
Die magic mike kan echt niet rijden.
Dit,quote:Op zaterdag 14 september 2013 11:35 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Omdat het rijden gewoon kut is. fokking lelijke arcadestijl
Is arcadestijl niet juist makkelijkerquote:Op zaterdag 14 september 2013 11:35 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Omdat het rijden gewoon kut is. fokking lelijke arcadestijl
Niet als je dat niet gewend bent.quote:Op zaterdag 14 september 2013 11:37 schreef kittenszijnfuckingnice het volgende:
[..]
Is arcadestijl niet juist makkelijker
Misschien, maar 4 was mooierquote:Op zaterdag 14 september 2013 11:37 schreef kittenszijnfuckingnice het volgende:
[..]
Daarom, non-argument. Die Mike heeft amper geslapen en is gewoon een idioot.quote:Op zaterdag 14 september 2013 11:37 schreef kittenszijnfuckingnice het volgende:
[..]
MTA san andeasquote:Op zaterdag 14 september 2013 11:30 schreef Ironisch het volgende:
[..]
gta san andreas was ook prima en die kon ook niet online
Besteld bij MM op 12 september om 02:40. Hoop dat ik m bij de nachtrelease gewoon op kan halen.quote:
Hoe bevalt ie?quote:Op zaterdag 14 september 2013 11:42 schreef Zolder het volgende:
Heb nu 4 uur gta v gespeeld en eigenlijk nog niks gedaan. Bij een random shooter/ adventure ben je dan al bijna weer klaar
Voorovergebukt met een gun in je handen?quote:Op zaterdag 14 september 2013 11:43 schreef jackson het volgende:
Apart... Dat poppeke loopt over een trein zoals ik door mijn huiskamer.
Trolling right?quote:Op zaterdag 14 september 2013 11:43 schreef Puzom het volgende:
Ga PS3 versie kopen, had wel even hele kleine twijfel toen ik dit zag![]()
![]()
Beter dan verwacht zelfs, de graphics zijn mooier dan in de trailers op je HD scherm, echt de kwaliteit van MP3 geëvenaardquote:
quote:Op zaterdag 14 september 2013 11:43 schreef Puzom het volgende:
Ga PS3 versie kopen, had wel even hele kleine twijfel toen ik dit zag![]()
![]()
Iets voorover gebukt maar verder liep dat poppeke wel erg casual over die trein te marcheren.quote:Op zaterdag 14 september 2013 11:44 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Voorovergebukt met een gun in je handen?
Onzin, onzin en soms waar.quote:Op zaterdag 14 september 2013 11:28 schreef Skwish het volgende:
Wat ik begrijp uit de streams:
banden kunnen niet lek worden geschoten?
auto's kunnen niet ondersteboven liggen?
bij een erg harde crash explodeert de auto?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |