SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Screenshots:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gameplay/Trailers:
Meer informatie:
http://www.rockstargames.com/V
http://www.gtav.net/
Poll: Welke edition van GTAV ga je halen?
• Standaard (49.99)
• Special (69.99)
• Collectors (109.99)
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
De verschillende editions:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Poll: Je favoriete Grand Theft Auto V protagonist?
• Michael
• Franklin
• Trevor
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
Hoeveel dagen nog??
GTA V Countdown!
GTA V online spelen met FOK!kers? Meld je dan hier aan!Flesje bier![]()
Denk dat je die van Yuri_Boyka bedoelt, die zal wel liggen te pitten.quote:Op zaterdag 14 september 2013 11:15 schreef delano.888 het volgende:
Gisteren was er een Nederlandse stream toch, is die er nog?Flesje bier![]()
http://instagib.tv/icculusquote:Op zaterdag 14 september 2013 11:15 schreef Niek. het volgende:
http://video.gamecreds.co(...)A9%C2%A9%C2%A9%C2%A9
Magic Mike stream
En de andere, voor nieuwe mensen.
Alhoewel die nu even niks doet.Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!![]()
Moet die Magic Mike niet inmiddels al dood zijn ofzo? Hoe lang is die nu al aan het spelen?quote:Op zaterdag 14 september 2013 11:15 schreef Niek. het volgende:
http://video.gamecreds.co(...)A9%C2%A9%C2%A9%C2%A9
Magic Mike stream![]()
![]()
Ik durfde het allemaal niet aan, ik heb maar stiekem een pre-order bij Bart Smit gezet, kan ik dinsdag bij het filiaal ophalen. Dan maar niet eerder aan de slag![]()
![]()
Complete waanzin!! Ik ben op vakantie op de release(was met 4 ook op 1 of andere manier) maar daar heb ik m gewoon een week later bij de mm gehaald...
Nu ziet het er gewoon naar uit dat dit niet gaat lukken dit keer, de hype is vele malen groter... Ik zie ook geen online store meer om hem op te bestellen, overal uitverkocht!!
Wel leuk deze hype, had er toch op moeten inspelen en gewoon pre orderen:pPSN: Metal_Akilla![]()
Bart Smit kan nog.quote:Op zaterdag 14 september 2013 11:18 schreef Akilla het volgende:
Complete waanzin!! Ik ben op vakantie op de release(was met 4 ook op 1 of andere manier) maar daar heb ik m gewoon een week later bij de mm gehaald...
Nu ziet het er gewoon naar uit dat dit niet gaat lukken dit keer, de hype is vele malen groter... Ik zie ook geen online store meer om hem op te bestellen, overal uitverkocht!!
Wel leuk deze hype, had er toch op moeten inspelen en gewoon pre orderen:p![]()
Nachtrelease geen optie dan?quote:Op zaterdag 14 september 2013 11:17 schreef Vleermuisspin het volgende:
Ik durfde het allemaal niet aan, ik heb maar stiekem een pre-order bij Bart Smit gezet, kan ik dinsdag bij het filiaal ophalen. Dan maar niet eerder aan de slagze zijn fucking nice.![]()
Ik heb hem besteld via MM met thuisbezorging en gereserveerd bij Dixons in Utrecht, mocht ik hem op tijd thuis hebben dan zal ik hier mn reservering wel weggeven die dag zodat iemand anders hem op kan halen.![]()
Nee moet half 9 werken en ben bang dat er dan van slapen niet veel terecht komtquote:Op zaterdag 14 september 2013 11:19 schreef kittenszijnfuckingnice het volgende:
[..]
Nachtrelease geen optie dan?![]()
![]()
Oh zonde. Ik ben normaliter iedere maandag vrij (werk 4x9), maar afgelopen week 5 dagen moeten werken. Heb die flexdag verplaatst naar aankomende dinsdag, awww yissss. Was blij dat je bij de intertoys gewoon nog kon pre-orderen, en dat ze ook een nachtrelease doen in Utrecht. Wist ik niet eensquote:Op zaterdag 14 september 2013 11:20 schreef Vleermuisspin het volgende:
[..]
Nee moet half 9 werken en ben bang dat er dan van slapen niet veel terecht komt
ze zijn fucking nice.![]()
Ik zag het ook gisteren toevallig toen ik er langs liep, denk niet dat het daar erg druk gaat worden dus waarschijnlijk heb je hem dan snel.quote:Op zaterdag 14 september 2013 11:21 schreef kittenszijnfuckingnice het volgende:
[..]
Oh zonde. Ik ben normaliter iedere maandag vrij (werk 4x9), maar afgelopen week 5 dagen moeten werken. Heb die flexdag verplaatst naar aankomende dinsdag, awww yissss. Was blij dat je bij de intertoys gewoon nog kon pre-orderen, en dat ze ook een nachtrelease doen in Utrecht. Wist ik niet eens![]()
Ik moet dan helaas ook werken waarschijnlijk... Nouja, dan maar savonds spelenMisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )![]()
Gelukkig hoef ik maar tot 1 te werkenquote:Op zaterdag 14 september 2013 11:21 schreef kittenszijnfuckingnice het volgende:
[..]
Oh zonde. Ik ben normaliter iedere maandag vrij (werk 4x9), maar afgelopen week 5 dagen moeten werken. Heb die flexdag verplaatst naar aankomende dinsdag, awww yissss. Was blij dat je bij de intertoys gewoon nog kon pre-orderen, en dat ze ook een nachtrelease doen in Utrecht. Wist ik niet eenslekker vroeg klaar en ik heb net 10 minuten geleden die pre-order gedaan, Hopelijk ligt hij dan gewoon in het Bart Smit filiaal in Breda klaar om meegenomen te worden uit m'n werk.
![]()
Er staat nu nog heel groot: BESTEL NU EN ONTVANG OP DE DAG VAN DE RELEASE.quote:Op zaterdag 14 september 2013 11:23 schreef Akilla het volgende:
[..]
Ook thuis bezorgen?
Dan ga ik dat maar is proberen
Dus ik hoop het wel
Ik ga hem ophalen bij een filiaal voor de zekerheid, ik woon in een enorm studentenhuis.![]()
Ja, het was ook puur toeval... was op weg naar het station om Game Mania te proberen, en liep daar naar binnen om te kijken of hij er al lag. Ze wisten me te vertellen dat ze al behoorlijk wat pre-orders binnen hadden voor de midnight-release maar het zullen geen Gamemania taferelen worden wsl. Ze zijn ook maar open van 00:00 tot 01:00.quote:Op zaterdag 14 september 2013 11:22 schreef Niek. het volgende:
[..]
Ik zag het ook gisteren toevallig toen ik er langs liep, denk niet dat het daar erg druk gaat worden dus waarschijnlijk heb je hem dan snel.ze zijn fucking nice.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |