SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor Lindgren.![]()
Tsja eerst begonnen ze elk jaar weer bij 1 maar nu willen een aantal mensen doortellen (geen idee waarom). Nu zal het wel steeds wisselenquote:
quote:Op zaterdag 14 september 2013 09:36 schreef Reemi het volgende:
Zou Opara nog gaan stijgen? Vind 8k wel wat weinig.
Ja die gaat nog stijgen.quote:Op zaterdag 14 september 2013 09:36 schreef Reemi het volgende:
Zou Opara nog gaan stijgen? Vind 8k wel wat weinig.
Discard al je spelers.quote:Op zaterdag 14 september 2013 09:38 schreef SV-Spakenburg het volgende:
Heeft iemand wat tips voor me om in het begin een klein kapitaaltje op te bouwen?
8k al een hoop coinsquote:
Nee, een serieuze vraag. Anders wel een PI.quote:Op zaterdag 14 september 2013 09:38 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ja die gaat nog stijgen.
In principe gaan de toekomstig dure spelers allemaal nog wel stijgen (afgaande op vorig jaar).
Of is dit een provocerende reactie richting paupers?
Ah, dank. Beste tussen de gouden waren De Bruyne, Adrian en Fanni. Tussen de zilveren en bronzen geen idee wie wat waard zijn.quote:Op zaterdag 14 september 2013 09:39 schreef Reemi het volgende:
[..]
Discard al je spelers.(behalve de untradeables)
Ik mag hopen dat je die drie niet discardquote:Op zaterdag 14 september 2013 09:40 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
Ah, dank. Beste tussen de gouden waren De Bruyne, Adrian en Fanni. Tussen de zilveren en bronzen geen idee wie wat waard zijn.
Daar kan je zelfs nog wel wat voor vangen op de markt.quote:Op zaterdag 14 september 2013 09:40 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
Ah, dank. Beste tussen de gouden waren De Bruyne, Adrian en Fanni. Tussen de zilveren en bronzen geen idee wie wat waard zijn.
Nee zeker nietquote:Op zaterdag 14 september 2013 09:40 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat je die drie niet discard
Zal zo eens even kijken of er nog redelijke zilver/brons tussen zit, uit m'n hoofd waren Kongolo en Jonny de beste.quote:Op zaterdag 14 september 2013 09:40 schreef Reemi het volgende:
[..]
Daar kan je zelfs nog wel wat voor vangen op de markt.
Friendlist werkt nog niet, zie leaderboard.quote:Op zaterdag 14 september 2013 09:42 schreef DeWesp het volgende:
Meer mensen problemen met trade offers tussen hun accounts? Hij zegt bij mij dat de transfer niet door kan gaan omdat je alleen kunt ruilen met mensen op je friendlist...
Mijn accounts zijn allemaal vriendjes.
je kan totdat je het spel hebt alleen met coins dingen van je andere accounts kopenquote:Op zaterdag 14 september 2013 09:42 schreef DeWesp het volgende:
Meer mensen problemen met trade offers tussen hun accounts? Hij zegt bij mij dat de transfer niet door kan gaan omdat je alleen kunt ruilen met mensen op je friendlist...
Mijn accounts zijn allemaal vriendjes.
Untradeables...quote:Op zaterdag 14 september 2013 09:43 schreef SV-Spakenburg het volgende:
Raar dat als ik mijn spelers discard en +0 munten staat
quote:Op zaterdag 14 september 2013 09:46 schreef poker4lifee het volgende:
of je kijkt met je ogen open naar je beeldscherm als je je starterspack opent
Nou dat lijkt me vrij veelquote:Op zaterdag 14 september 2013 09:53 schreef Maver24 het volgende:
eerste dealtje van vandaag, Berbatov voor 900k, geen idee voor hoeveel die weg gaat
Wat een bedragquote:Op zaterdag 14 september 2013 09:53 schreef Maver24 het volgende:
eerste dealtje van vandaag, Berbatov voor 900k, geen idee voor hoeveel die weg gaat
quote:Op zaterdag 14 september 2013 10:16 schreef Doublepain het volgende:
Ik heb 10K en weet ook niet wat te kopen, ik ga voor een pack denk ik
Ik heb ook nog steeds het probleem dat de webapp gaat zeggen dat ik geen security question heb op dat account, klopt niks van.quote:Op zaterdag 14 september 2013 10:14 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Nog geen oplossing voor die security question
Je kon inloggen met je antwoord van FUT12 ofzo, had je dat gehoord/geprobeerd?quote:Op zaterdag 14 september 2013 10:14 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Ja, en geen oplossing.quote:Op zaterdag 14 september 2013 10:17 schreef Zhano het volgende:
[..]
Je kon inloggen met je antwoord van FUT12 ofzo, had je dat gehoord/geprobeerd?
lees rob hodson's twitter even danquote:Op zaterdag 14 september 2013 10:14 schreef PrideoftheSouth het volgende:
quote:Op zaterdag 14 september 2013 10:18 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
lees rob hodson's twitter even dan
en verder zei ie nog dat de volgende update in de ochtend zou zijn.quote:Op zaterdag 14 september 2013 10:20 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En daarna gingen ze in Canada de nacht in.
Had niet zo veel goede dealtjes geloof ik.quote:
Of hij slaapt gewoonquote:Op zaterdag 14 september 2013 10:23 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
en verder zei ie nog dat de volgende update in de ochtend zou zijn.
trapzie niet meer gespot dus je hebt best kans dat ie in het ziekenhuis zit
Die heb ik nog gezien ja, wat een baasquote:Op zaterdag 14 september 2013 10:23 schreef Thorb het volgende:
[..]
Had niet zo veel goede dealtjes geloof ik.
Hij had i.i.g. genoeg tijd voor een mooie paint van de situatie
quote:Op zaterdag 14 september 2013 10:25 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ik ben zo abnormaal slecht in handelen
quote:Op zaterdag 14 september 2013 10:25 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ik ben zo abnormaal slecht in handelen
Cavani en Vidic, wel op twee verschillende accoounts.quote:Op zaterdag 14 september 2013 10:27 schreef Michaelvanb het volgende:
heeft iemand al sicke spelers in pakjes gehad?
Higuain en Hamsik zijn toffe spelers om mee te beginnenquote:Op zaterdag 14 september 2013 10:27 schreef PrideoftheSouth het volgende:
De eerste bouwsteentjes van mijn team...
[ afbeelding ]
Dat mag ik inderdaad hopen, lijkt me wel ook.quote:Op zaterdag 14 september 2013 10:29 schreef Thorb het volgende:
[..]
Higuain en Hamsik zijn toffe spelers om mee te beginnen
Ik hoop dat de mensen die nog geen gouden packs hebben gehad ze nog krijgen deze week
Hoeveel was Higuain dan?quote:Op zaterdag 14 september 2013 10:27 schreef PrideoftheSouth het volgende:
De eerste bouwsteentjes van mijn team...
[ afbeelding ]
2k denk ikquote:Op zaterdag 14 september 2013 10:36 schreef Maver24 het volgende:
[..]
mooie deal, voor hoeveel gaat hij ?
Ik had op een account waarop ik ook redelijk veel gespeeld had wel 2 loyalty packs, op een andere geenquote:Op zaterdag 14 september 2013 10:36 schreef Michaelvanb het volgende:
werkt dat trucje eigenlijk met meerdere accounts en dan overal loyalty packs hale
800c nog maarquote:Op zaterdag 14 september 2013 10:37 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
2k denk ikDit is eigenlijk mijn eerste aankoop met een zekere winst.
Ik had 2 accounts. Op 1 een paar wedstrijden gespeeld en de andere geen. Beide 3 packsquote:Op zaterdag 14 september 2013 10:37 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ik had op een account waarop ik ook redelijk veel gespeeld had wel 2 loyalty packs, op een andere geenHad daar wel op gespeeld..
Ik had er op mijn eerste account 5 geloof ik. Hoe kan dat?quote:Op zaterdag 14 september 2013 10:40 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik had 2 accounts. Op 1 een paar wedstrijden gespeeld en de andere geen. Beide 3 packs
Ik had op mijn main account ook 5 packs, 2 player packs, 2 gold packs en nog een zilveren packquote:Op zaterdag 14 september 2013 10:41 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik had er op mijn eerste account 5 geloof ik. Hoe kan dat?
quote:Op zaterdag 14 september 2013 10:41 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]95% van de silvers is <1k en 5% is wel iets waard.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NAC Breda
Rèsbaarge
Doet die het bij jou?quote:Op zaterdag 14 september 2013 10:17 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Mijn eerste aankoop.
[ afbeelding ]
Goeie deal toch?
Bij mij ook niet op mijn 2e account, daar kan ik nog niet in.quote:Op zaterdag 14 september 2013 10:46 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Raar, mijn security antwoord klopt nog steeds niet
5?quote:Op zaterdag 14 september 2013 10:41 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik had er op mijn eerste account 5 geloof ik. Hoe kan dat?
ah een aanwinst voor het topicquote:Op zaterdag 14 september 2013 10:46 schreef Covati het volgende:
Yoooo sommige kennen me misschien nog van early fifa 13 kben back in action
probeer je vorige antwoord in te voeren, bij mij werkte dat..quote:Op zaterdag 14 september 2013 10:46 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Raar, mijn security antwoord klopt nog steeds niet
Ik zit continu mis met mijn backs en wingersquote:Op zaterdag 14 september 2013 10:47 schreef Reemi het volgende:
Webapp op Nederlands, verschrikkelijk man
best wel inderdaad, engels is gewoon vertrouwdquote:Op zaterdag 14 september 2013 10:47 schreef Reemi het volgende:
Zet hem dan gewoon op Engels johquote:Op zaterdag 14 september 2013 10:48 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik zit continu mis met mijn backs en wingerstering fifa
quote:Op zaterdag 14 september 2013 10:47 schreef Reemi het volgende:
Pas gewoon de taal aan (kan bovenin)quote:Op zaterdag 14 september 2013 10:48 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik zit continu mis met mijn backs en wingerstering fifa
Nope, werkt ook niet.quote:Op zaterdag 14 september 2013 10:47 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
probeer je vorige antwoord in te voeren, bij mij werkte dat..
Oh dat wist ik nietquote:Op zaterdag 14 september 2013 10:49 schreef Thorb het volgende:
[..]
[..]
Pas gewoon de taal aan (kan bovenin)
[ afbeelding ]
boetius was zelfs duurderquote:Op zaterdag 14 september 2013 10:51 schreef Ajacied7 het volgende:
Als spelers als Jara nog maar 1200c waard zijn.
quote:Op zaterdag 14 september 2013 10:51 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Verkoopt er iemand hier al coins?
Die gaat denk ik wel weer omhoog bij de release.quote:Op zaterdag 14 september 2013 10:51 schreef Ajacied7 het volgende:
Als spelers als Jara nog maar 1200c waard zijn.
Natuurlijk, maar het maakt het handelen nu wel moeilijk.quote:Op zaterdag 14 september 2013 10:53 schreef Zhano het volgende:
[..]
Die gaat denk ik wel weer omhoog bij de release.
Jup. Ik probeer nu wat zonder BIN te doen. Zie dat mensen wel eens wat te veel bieden als ze eenmaal aan het bieden zijn...quote:Op zaterdag 14 september 2013 10:54 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar het maakt het handelen nu wel moeilijk.
Ben bang dat hij zo dom is om Vilhena voor hem eruit te halen. Immers blijft natuurlijk zijn lieveling. Hij mag namelijk elke avond de vrouw van Immers nemen (zoek zelf maar pics mensen als je nog durft)quote:Op zaterdag 14 september 2013 10:54 schreef Maver24 het volgende:
http://www.nu.nl/sport/35(...)snog-met-bakkal.html![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hier gewoon Engels, gebruik een andere link dan.quote:Op zaterdag 14 september 2013 10:47 schreef Reemi het volgende:
Die kan er dan ook helemaal niks vanquote:Op zaterdag 14 september 2013 10:56 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Castaignos is ook gewoon voor 500 af te halen
dat kan alleen op de consolequote:Op zaterdag 14 september 2013 10:57 schreef Fuszy het volgende:
Ik dacht dat je voortaan spelers op naam kon zoeken, maar dat heb ik vast verkeerd gelezen
Heb jij hem al geprobeerd in FUT14?quote:Op zaterdag 14 september 2013 10:58 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Die kan er dan ook helemaal niks van
quote:Op zaterdag 14 september 2013 10:57 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ben bang dat hij zo dom is om Vilhena voor hem eruit te halen. Immers blijft natuurlijk zijn lieveling. Hij mag namelijk elke avond de vrouw van Immers nemen (zoek zelf maar pics mensen als je nog durft)
Hij is flink gedowngrade en heeft med/high workrates nuquote:Op zaterdag 14 september 2013 10:58 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Heb jij hem al geprobeerd in FUT14?
In 13 vond ik het een van de beste silver spitsen.
quote:Op zaterdag 14 september 2013 10:58 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Heeft iemand eigenlijk al geprobeerd te tamperen?
Ah...quote:Op zaterdag 14 september 2013 10:59 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Hij is flink gedowngrade en heeft med/high workrates nu
40k?quote:Op zaterdag 14 september 2013 11:12 schreef iMetYourMother het volgende:
Wanneer gaat het traden over tot investeren bij jullie? Zit zelf nu rond de 40k en heb een aantal spelers op het oog die +ev zijn als de game uitkomt. Mijn ervaring van vorige jaren (vooral vorig jaar) is dat de timing hiervan essentieel is, en soms het daadwerkelijke 'bubble traden' veel meer oplevert dan vasthouden tot de release.
het loopquote:Op zaterdag 14 september 2013 11:13 schreef SV-Spakenburg het volgende:
Starteam word dus silver eredivisie.
Dat is al sinds vannacht.. Soms dan zoekt die gewoon niet maar dan moet je verder specificerenquote:
quote:Op zaterdag 14 september 2013 11:15 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Felipe van Wolfsburg: op te pikken voor 500c.
quote:Op zaterdag 14 september 2013 11:16 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Gisteren 3 gram coke verkocht en 10 gram wiet. Dus best goed ja.
Die gaat bij de release wel wat meer waard worden,quote:
Zo'n gevoel heb ik ookquote:Op zaterdag 14 september 2013 11:17 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Die gaat bij de release wel wat meer waard worden,
Kopen, straks ermee spelen tot zijn contracten op zijn, en dan discarden. Heb je toch wat "gratis" matches.quote:Op zaterdag 14 september 2013 11:17 schreef Maver24 het volgende:
kan iemand mij uitleggen wat het nut is van een 75 rated gouden speler kopen voor 300 coins. discard waarde is ook 300 coins en verkopen doe je die dingen niet. ik was even aan het kijken hoe snel die spelers worden weggekocht
Medespelers naaien want die krijgen maar 285 coins voor de verkoop van die speler.quote:Op zaterdag 14 september 2013 11:17 schreef Maver24 het volgende:
kan iemand mij uitleggen wat het nut is van een 75 rated gouden speler kopen voor 300 coins. discard waarde is ook 300 coins en verkopen doe je die dingen niet. ik was even aan het kijken hoe snel die spelers worden weggekocht
Weinig hier in Andijk City kopen ze per kiloquote:Op zaterdag 14 september 2013 11:16 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Gisteren 3 gram coke verkocht en 10 gram wiet. Dus best goed ja.
Hier per pallet.quote:Op zaterdag 14 september 2013 11:20 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Weinig hier in Andijk City kopen ze per kilo
Starterspackquote:Op zaterdag 14 september 2013 11:21 schreef hafcfan het volgende:
Iemand die het weet? Ik heb nu iets van 15 spelers die ik dus niet kan verkopen. Hoe kan dat?
De spelers die je in je eerste pack krijgt, moet je in je club houden.quote:Op zaterdag 14 september 2013 11:21 schreef hafcfan het volgende:
Iemand die het weet? Ik heb nu iets van 15 spelers die ik dus niet kan verkopen. Hoe kan dat?
Ook bedankt, maar daar kom je dus nooit vanaf?quote:Op zaterdag 14 september 2013 11:22 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
De spelers die je in je eerste pack krijgt, moet je in je club houden.
discarden voor 0 coinsquote:Op zaterdag 14 september 2013 11:23 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ook bedankt, maar daar kom je dus nooit vanaf?
Of je discard ze, maar dan krijg je er niks voor terug.quote:Op zaterdag 14 september 2013 11:23 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ook bedankt, maar daar kom je dus nooit vanaf?
ik zit op de helftquote:Op zaterdag 14 september 2013 11:24 schreef SV-Spakenburg het volgende:
Zijn er hier al mensen die inmiddels al een team hebben gebouwd?
hey flasher die usa account manier via die link die je stuurde werkt al maanden niet meerquote:
Raar bij mij gewoon wel.quote:Op zaterdag 14 september 2013 11:26 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
hey flasher die usa account manier via die link die je stuurde werkt al maanden niet meerZeker niet zelf geprobeerd dus
Wacht gewoon, Vidic gaat nog wel stijgenquote:Op zaterdag 14 september 2013 11:27 schreef Ajacied7 het volgende:
Ik wil Vidic graag verkopen maar er is niemand die nu 30k neerlegt voor zo'n speler
quote:Op zaterdag 14 september 2013 10:51 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Verkoopt er iemand hier al coins?
lol.quote:Op zaterdag 14 september 2013 11:19 schreef Reemi het volgende:
[..]
Medespelers naaien want die krijgen maar 285 coins voor de verkoop van die speler.
Taiwo pricefix verneuker.quote:Op zaterdag 14 september 2013 11:27 schreef Jay_Snake het volgende:
[ afbeelding ]
Best leuk team tot nu toe
Pellequote:Op zaterdag 14 september 2013 11:27 schreef Jay_Snake het volgende:
[ afbeelding ]
Hey naaibakquote:Op zaterdag 14 september 2013 11:27 schreef Jay_Snake het volgende:
[ afbeelding ]
En straks met verkopen je hele team er te goedkoop op zetten.quote:Op zaterdag 14 september 2013 11:27 schreef Jay_Snake het volgende:
[ afbeelding ]
Houden, gaat veel meer waard wordenquote:Op zaterdag 14 september 2013 11:27 schreef Ajacied7 het volgende:
Ik wil Vidic graag verkopen maar er is niemand die nu 30k neerlegt voor zo'n speler.
ahh wtf gewoon geprobeerd dusquote:
Dat weet ik wel maar met 30k zou ik nu een hoop silvers kunnen kopen die samen nog meer in waarde stijgen.quote:Op zaterdag 14 september 2013 11:29 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Houden, gaat veel meer waard worden
Gewoon wachten tot de release, want hij gaat wel wat meer waard worden toch?quote:Op zaterdag 14 september 2013 11:27 schreef Ajacied7 het volgende:
Ik wil Vidic graag verkopen maar er is niemand die nu 30k neerlegt voor zo'n speler.
20k nu > 40k over een weekquote:Op zaterdag 14 september 2013 11:30 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Dat weet ik wel maar met 30k zou ik nu een hoop silvers kunnen kopen die samen nog meer in waarde stijgen.
Vrijdag avond net voor de kermis is de vraag zeer slap.quote:Op zaterdag 14 september 2013 11:20 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Weinig hier in Andijk City kopen ze per kilo
Deze heb ik nu:quote:Op zaterdag 14 september 2013 11:30 schreef wieisboos het volgende:
Ik heb alleen dit. Ik maak wel een team zodra ik er überhaupt iets mee kan
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 14 september 2013 11:32 schreef Ajacied7 het volgende:
[ afbeelding ]
Wat hebben jullie hier staan?
quote:Op zaterdag 14 september 2013 11:32 schreef Ajacied7 het volgende:
[ afbeelding ]
Never. Mind.quote:Op zaterdag 14 september 2013 11:32 schreef Lindgren. het volgende:
Nog steeds geen enkele Mutumba en Masuku op de markt gespot.
6,7kquote:Op zaterdag 14 september 2013 11:32 schreef Ajacied7 het volgende:
[ afbeelding ]
Ja ik krijg een heel ander aanbod dan de Nederlandse. Series die hier niet beschikbaar zijn kan ik gewoon bekijken.quote:Op zaterdag 14 september 2013 11:30 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ahh wtf gewoon geprobeerd dus
raar, stond rechts zo'n niewsbericht dat die manier niet meer werkt na een update van netflix
Er is volgens mij wel dit weekend kermis in andijk cityquote:Op zaterdag 14 september 2013 11:31 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Vrijdag avond net voor de kermis is de vraag zeer slap.
kquote:Op zaterdag 14 september 2013 11:35 schreef wonton het volgende:
[..]
Ja ik krijg een heel ander aanbod dan de Nederlandse. Series die hier niet beschikbaar zijn kan ik gewoon bekijken.
Je moet bij club zelf any kiezen. Hij onthoudt namelijk de laatste club die je daar ingevuld hebt.quote:Op zaterdag 14 september 2013 11:34 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Never. Mind.De webapp is buggy als wat. Als je op nationaliteit Uganda zoekt en alleen de Allsvenskan selecteert, vindt 'ie niets. Als je dan echter AIK als club selecteert ineens wel.
Kansloos.
Heb maar 600 coins, alles zit in mn spelersquote:
Aha! Thanks.quote:Op zaterdag 14 september 2013 11:37 schreef Vijf_voor het volgende:
[..]
Je moet bij club zelf any kiezen. Hij onthoudt namelijk de laatste club die je daar ingevuld hebt.
quote:Op zaterdag 14 september 2013 11:34 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Never. Mind.De webapp is buggy als wat. Als je op nationaliteit Uganda zoekt en alleen de Allsvenskan selecteert, vindt 'ie niets. Als je dan echter AIK als club selecteert ineens wel.
Kansloos.
quote:Op vrijdag 13 september 2013 21:50 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Had het net ook. dat krijg je als je een team hebt geselecteerd in de zoekfunctie en een andere league selecteert. Dan staat er team none maar eigenlijk is het team nog geselecteerd. Moet je even op reset drukken
Die wordt nog duurder bij release.quote:
Contracten nu verkopen? Daar is toch helemaal geen vraag naar?quote:Op zaterdag 14 september 2013 11:40 schreef Ajacied7 het volgende:
[ afbeelding ]
Zoek even in je club naar deze kaartjes, verkopen wel aardig.
Contracten gaan bij mij ook allemaal de deur uit.
No shitquote:Op zaterdag 14 september 2013 11:41 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Die wordt nog duurder bij release.
Shinies verkopen toch voor 300-350c en alles is mooi meegenomen.quote:Op zaterdag 14 september 2013 11:42 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Contracten nu verkopen? Daar is toch helemaal geen vraag naar?
quote:
C-C-C-C-C-COOOOMBOOO KILLSTREAKKK...quote:
Die biertjes hebben nog steeds een slechte invloed op jequote:Op zaterdag 14 september 2013 11:44 schreef TBakkert het volgende:
[..]
[..]
C-C-C-C-C-COOOOMBOOO KILLSTREAKKK...
quote:
Alsof hij het werk doet, dat doen developersquote:Op zaterdag 14 september 2013 11:47 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Wordt tijd dat die Rob Hodson eens opstaat
Ongetwijfeld. Maar het is wel fijn als iemand ook bekend maakt welk werk nu onderhand gerealiseerd is.quote:Op zaterdag 14 september 2013 11:48 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Alsof hij het werk doet, dat doen developers
Lief bedoeld enzo, maar onthoud ff dat de halve wereld meelurkt.quote:Op zaterdag 14 september 2013 11:50 schreef Michaelvanb het volgende:
Mannen, zoek gewoon op BPL, gold. max buynow 1k
en zoek voor leuke shiny spelers
moet zo toch weg en vanavond is iedereen 't weer vergetenquote:Op zaterdag 14 september 2013 11:51 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Lief bedoeld enzo, maar onthoud ff dat de halve wereld meelurkt.
heel de ochtend aan het doen, 3k winst gemaaktquote:Op zaterdag 14 september 2013 11:50 schreef Michaelvanb het volgende:
Mannen, zoek gewoon op BPL, gold. max buynow 1k
en zoek voor leuke shiny spelers
waarschijnlijk met die EAFC puntenquote:Op zaterdag 14 september 2013 11:54 schreef Michaelvanb het volgende:
kan je trade pile trouwens nog upgraden? 30 is 'n bietje wénig
Ah kut.quote:Op zaterdag 14 september 2013 11:55 schreef fetss het volgende:
[..]
waarschijnlijk met die EAFC punten
quote:Op zaterdag 14 september 2013 11:56 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ah kut.Daar heb ik er maar 91.000 van.
Dat je daar zin in hebtquote:Op zaterdag 14 september 2013 11:58 schreef Ajacied7 het volgende:
[ afbeelding ]
k0nkoharde profit machen
Arizalaquote:Op zaterdag 14 september 2013 11:58 schreef Ajacied7 het volgende:
[ afbeelding ]
k0nkoharde profit machen
Jij wacht gewoon weer op bloedgeld?quote:
quote:Op zaterdag 14 september 2013 11:59 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb net even een top aankoop gedaan: Beister voor 450c
quote:Op zaterdag 14 september 2013 11:59 schreef Zhano het volgende:
[..]
Arizala
[..]
Jij wacht gewoon weer op bloedgeld?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 14 september 2013 12:02 schreef Djeetje het volgende:
Ik dacht 2 goeie deals is Gardner tering goedkoop en vergeten dat Jenas op 2e niveau speelt
Ja maar heb trouwma van Arizala.quote:Op zaterdag 14 september 2013 12:00 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Arizala heeft best wel goede stats, maar ik ga toch denk ik voor Riasco en Rentario
Ik ga in een 3412 dit maken:quote:
Dico?quote:Op zaterdag 14 september 2013 12:05 schreef Lindgren. het volgende:
De beste kopper uit de Eredivisie wordt gewoon de hele nacht niet verkocht voor 850c!
Mm.. lukt niet bij mij, uitleg plz? Ik gebruik Firefox btwquote:
Maar wel 59th neem ik aan...quote:Op zaterdag 14 september 2013 12:08 schreef detennismaster het volgende:
Je kunt alleen niet zoeken op 150c BIN
Oh ja daar gebruiken ze cheat engine voor. Dat was ik helemaal vergetenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |