Dit nieuwe item introduceren we binnenkort bij ForuM! (www.radiolelystad.nl/forum).
Hiervoor zoeken we kandidaten die zichzelf willen opgeven om een uitzending van ForuM! live bij te wonen in de studio!!!
Wil jij meedoen, laat het ons weten via forum@radiolelystad.nl
quote:Wat gebeurt er daar dan? Waar is het precies? Worden de reiskosten vergoed? Wat zijn de eisen?
Op woensdag 25 september 2002 19:58 schreef Michiel_Herder het volgende:
Wie wordt de fokker van de week....Dit nieuwe item introduceren we binnenkort bij ForuM! (www.radiolelystad.nl/forum).
Hiervoor zoeken we kandidaten die zichzelf willen opgeven om een uitzending van ForuM! live bij te wonen in de studio!!!
quote:
Op woensdag 25 september 2002 20:06 schreef Fixxxer het volgende:
moet je dan daar je schaamhaar laten knippen
quote:Als dat is wat je wil kunnen ze misschien wel een uitzondering voor je maken.
quote:Ik stem voor Smike!
Op woensdag 25 september 2002 19:58 schreef Michiel_Herder het volgende:
Wie wordt de fokker van de week....Dit nieuwe item introduceren we binnenkort bij ForuM! (www.radiolelystad.nl/forum).
quote:
Dit wordt meteen CENTRAAL TOPIC
quote:Oeh!
Op woensdag 25 september 2002 20:13 schreef Joker1977 het volgende:
Hoort niet in in Feedback, maar Radio TV, Film.Dit wordt meteen CENTRAAL TOPIC
quote:
Op woensdag 25 september 2002 20:13 schreef The_Wanderer het volgende:
komt dat ook op skyradio?
quote:Ja, bij CandleLight!
Op woensdag 25 september 2002 20:13 schreef The_Wanderer het volgende:
komt dat ook op skyradio?
quote:Koel, dan wil ik meedoen!
Op woensdag 25 september 2002 20:15 schreef mrcool het volgende:[..]
Ja, bij CandleLight!
quote:Die kerel is te vaag voor woorden volgens mij.
Op woensdag 25 september 2002 20:18 schreef CosmoKramer het volgende:[..]
Koel, dan wil ik meedoen!
quote:It's me, Kramer
Op woensdag 25 september 2002 20:20 schreef mrcool het volgende:[..]
Die kerel is te vaag voor woorden volgens mij.
quote:oke, je staat genoteerd
Op woensdag 25 september 2002 20:18 schreef CosmoKramer het volgende:[..]
Koel, dan wil ik meedoen!
quote:Zeker nog nooit op meetings geweest?
Op woensdag 25 september 2002 20:11 schreef American_Nightmare het volgende:
De mensen die veel hier rondhangen zijn nogal mensenschuwe nerds.
quote:Inderdaad...de meeste nerds hier zijn helemaal niet mensenschuw.
Op woensdag 25 september 2002 20:41 schreef Breuls het volgende:[..]
Zeker nog nooit op meetings geweest?
quote:Mag ik gedichten voorlezen?
Op woensdag 25 september 2002 20:38 schreef Michiel_Herder het volgende:[..]
oke, je staat genoteerd
Ik bedenk wel een mooie nw topic, ook goed?
quote:hou ik je aan
Op woensdag 25 september 2002 22:16 schreef ChrisJX het volgende:Ik bedenk wel een mooie nw topic, ook goed?
ennuh, Lelystad heeft wel een station ja....en als je ov hebt is het toch gratis...!!!!
quote:Nou... om maar even mijn net geleerde economie in de praktijk te brengen: het gaat niet slechts om 'geldkosten', maar ook om tijdkosten. En het gaat om de waarde van het opgeofferde alternatief. Ik kan kiezen: bij jullie komen of huiswerk maken. Ik vind het in mijn geval nuttiger huiswerk te maken, dus als ik bij jullie zou komen, zouden de kosten van het opgeofferde alternatief (huiswerk) hoger zijn dan de opbrengsten van bij jullie zijn. Dus maak ik verlies!
Op woensdag 25 september 2002 23:35 schreef Michiel_Herder het volgende:[..]
hou ik je aan
ennuh, Lelystad heeft wel een station ja....en als je ov hebt is het toch gratis...!!!!
Ik heb weer eens zitten denken: 'het is september, de pepernoten liggen in de winkel en de speelgoedkrantjes op de mat. Te vroeg of niet?'
Maar dat kan misschien beter nog een week later gehouden worden.
Of 'wat vind jij het leukste aan de herfst? Of vind je er gewoon helemaal geen zak aan'?
En voor oktober weet ik er ook wel 1: 'ben jij wel eens vergeten de klok terug te zetten, zo ja, had dat nare bijgevolgen?'
Maar ik geloof dat het nog wel een maandje duurt voordat de klok verzet moet worden...
[Dit bericht is gewijzigd door ChrisJX op 26-09-2002 10:37]
quote:JE BENT WEL ERG BEDRIJFSECONOMISCH INGESTELD!!!
Op donderdag 26 september 2002 10:22 schreef ChrisJX het volgende:[..]
Ik vind het in mijn geval nuttiger huiswerk te maken, dus als ik bij jullie zou komen, zouden de kosten van het opgeofferde alternatief (huiswerk) hoger zijn dan de opbrengsten van bij jullie zijn. Dus maak ik verlies!
Conclusie: ik blijf hier
quote:MAAR TOCH BEDANKT VOOR DEZE IDEEEN....
Ik heb weer eens zitten denken: 'het is september, de pepernoten liggen in de winkel en de speelgoedkrantjes op de mat. Te vroeg of niet?'
Maar dat kan misschien beter nog een week later gehouden worden.
Of 'wat vind jij het leukste aan de herfst? Of vind je er gewoon helemaal geen zak aan'?
En voor oktober weet ik er ook wel 1: 'ben jij wel eens vergeten de klok terug te zetten, zo ja, had dat nare bijgevolgen?'
Maar ik geloof dat het nog wel een maandje duurt voordat de klok verzet moet worden...
quote:Aaaaah! Ik heb zo'n hekel aan economie!!!!
Op donderdag 26 september 2002 16:50 schreef Michiel_Herder het volgende:[..]
JE BENT WEL ERG BEDRIJFSECONOMISCH INGESTELD!!!
[..]
quote:Doorgaans zit ik ook op school, maar over het algemeen heb ik daar niet zoveel zin in, en dan doe ik natuurlijk niets liever dan mijn luisteraars op hun wenken te bedienen....oftewel... ben druk bezig, maar kan de finse band niet vinden!!!
Op donderdag 26 september 2002 17:17 schreef ChrisJX het volgende:[..]
Aaaaah! Ik heb zo'n hekel aan economie!!!!
Maar ik moet het nou eenmaal leren en dan breng ik het geleerde ook in praktijk
Ik heb trouwens ook wat verzoeknummers opgestuurd, heb je genoeg tijd om ze te zoeken
quote:MP3tje hebben? Hoe werkt dat eik met dat plaatjes zoeken van jullie?
Op donderdag 26 september 2002 17:19 schreef Michiel_Herder het volgende:[..]
Doorgaans zit ik ook op school, maar over het algemeen heb ik daar niet zoveel zin in, en dan doe ik natuurlijk niets liever dan mijn luisteraars op hun wenken te bedienen....oftewel... ben druk bezig, maar kan de finse band niet vinden!!!
quote:Ja, in principe wel, anders komen we in het geding met de BUMA. o.a. laat je muziek aan derden horen waren geen rechten voor betaald zijn!
Op donderdag 26 september 2002 23:33 schreef ChrisJX het volgende:[..]
MP3tje hebben? Hoe werkt dat eik met dat plaatjes zoeken van jullie?
Moet het per se op plaat staan ofzo? Op www.geocities.com/vieraileva staan wat stukjes, kun je ff luisteren
quote:
Op vrijdag 27 september 2002 22:08 schreef Michiel_Herder het volgende:[..]
Ja, in principe wel, anders komen we in het geding met de BUMA. o.a. laat je muziek aan derden horen waren geen rechten voor betaald zijn!
Er zijn tientallen regelgevingen die het verboden maken.
Ik heb het gedownload en klonk wel aardig. Ik ga kijken of ik er misschien iets mee kan doen, je hoort het dan wel dinsdag!!![EDIT] Ik lees zojuist op hun site dat downloaden de enige manier is om het nummer te krijgen, dus dan mogen we hem ook gewoon draaien.
Ik zag dat je matthias reim ook wilde aanvragen, moet je maar zeggen welke je liever wilt horen, dan draaien we die wel!!! maakt mij niet uit!!!
quote:Daar ben ik van overtuigd dat er vele regels zijn. Gezeur ook altijd
Op vrijdag 27 september 2002 22:08 schreef Michiel_Herder het volgende:[..]
Ja, in principe wel, anders komen we in het geding met de BUMA. o.a. laat je muziek aan derden horen waren geen rechten voor betaald zijn!
Er zijn tientallen regelgevingen die het verboden maken.
Ik heb het gedownload en klonk wel aardig. Ik ga kijken of ik er misschien iets mee kan doen, je hoort het dan wel dinsdag!!!
quote:Lijkt me leuk, als er niet teveel Drs. P meekomt!!! Het moet namelijk wel echt leuk blijven, niets ten nadele van je muzieksmaak, maar dat zullen niet alle luisteraars fijn vinden!!!
Op zaterdag 28 september 2002 19:33 schreef I.R.Baboon het volgende:
Dat wil ik wellicht ooit wel gaan doen. Dan neem ik mijn Drs P mp3collectie natuurlijk wel mee. En wat #filosofen.
Groetjes,
Isidorus
quote:je hebt wel interesse om fokker van de week te zijn???
Op zondag 29 september 2002 12:24 schreef Huitzilopochtli het volgende:
De fokker van de week meld zich!
Feliciteer me maar!Groetjes,
Isidorus
quote:Ja zeker wel!!!!
Op zondag 29 september 2002 12:28 schreef Michiel_Herder het volgende:[..]
je hebt wel interesse om fokker van de week te zijn???
quote:ik zet je op de lijst!!!!
Op zondag 29 september 2002 12:31 schreef Huitzilopochtli het volgende:[..]
Ja zeker wel!!!!
quote:Oke ik zal vast hoge ogen gooien want ik ben enorm populair op fok.
Op zondag 29 september 2002 12:42 schreef Michiel_Herder het volgende:[..]
ik zet je op de lijst!!!!
quote:Weet je dat ik van m'n leven nog nooit van jouw gehoord heb???
Op zondag 29 september 2002 13:03 schreef Huitzilopochtli het volgende:[..]
Oke ik zal vast hoge ogen gooien want ik ben enorm populair op fok.
Als er versch. Fok!kers beschikbaar zijn, komt er dan ook een of andere poll waarin iedereen kan stemmen?
quote:Huitzilopochtli was de Azteekse god van de zon en oorlog. Dit was een van de belangrijkste goden van de Azteken. Om deze god tevreden te stellen zijn ontelbare menselijke offers gebracht.
Op zondag 29 september 2002 13:07 schreef ChrisJX het volgende:[..]
Weet je dat ik van m'n leven nog nooit van jouw gehoord heb???
Dus ja, ik vind het wel gek dat je nooit van em gehoord hebt .
quote:ja zoiets is wel de bedoeling ja!!!
Op zondag 29 september 2002 13:07 schreef ChrisJX het volgende:[..]
Weet je dat ik van m'n leven nog nooit van jouw gehoord heb???
Vind je het gek, na 3 maanden???Als er versch. Fok!kers beschikbaar zijn, komt er dan ook een of andere poll waarin iedereen kan stemmen?
quote:hoe weet je dat allemaal??? vind et knap hoor!!
Op zondag 29 september 2002 13:44 schreef k_i_m het volgende:[..]
Huitzilopochtli was de Azteekse god van de zon en oorlog. Dit was een van de belangrijkste goden van de Azteken. Om deze god tevreden te stellen zijn ontelbare menselijke offers gebracht.
quote:Kheb op de basisschool ooit eens een verslagje gemaakt over rituele slachtingen
Op zondag 29 september 2002 14:44 schreef Michiel_Herder het volgende:[..]
hoe weet je dat allemaal??? vind et knap hoor!!
quote:heb je nog een idee voor fokker van de week?
Op zondag 29 september 2002 15:16 schreef k_i_m het volgende:[..]
Kheb op de basisschool ooit eens een verslagje gemaakt over rituele slachtingen
.
quote:Ik had het over de user, muts
Op zondag 29 september 2002 13:44 schreef k_i_m het volgende:[..]
Huitzilopochtli was de Azteekse god van de zon en oorlog. Dit was een van de belangrijkste goden van de Azteken. Om deze god tevreden te stellen zijn ontelbare menselijke offers gebracht.
Dus ja, ik vind het wel gek dat je nooit van em gehoord hebt
.
quote:Dames, zullen we gewoon centraal ForuM! topic houden?
Op zondag 29 september 2002 16:50 schreef ChrisJX het volgende:[..]
Ik had het over de user, muts
En de god ken ik wel (tenminste die slachtingen), maar ik onthoud niet alles uit de brugklas...
Maar ik dacht dat Quetzalcoatl zo'n beetje de belangrijkste god van de Azteken was?
quote:
Op zondag 29 september 2002 14:44 schreef Michiel_Herder het volgende:[..]
hoe weet je dat allemaal??? vind et knap hoor!!
quote:Nee, jij wel?
Op zondag 29 september 2002 16:29 schreef Michiel_Herder het volgende:[..]
heb je nog een idee voor fokker van de week?
quote:Maar het is misschien wel een leuk disucssieonderwerp
Op zondag 29 september 2002 17:44 schreef Michiel_Herder het volgende:
Dames, zullen we gewoon centraal ForuM! topic houden?
quote:nou leef je uit zou ik zeggen!!!
Op zondag 29 september 2002 20:46 schreef Vork het volgende:[..]
Maar het is misschien wel een leuk disucssieonderwerp
quote:Goed, Quetzalcotal dus
Op zondag 29 september 2002 22:19 schreef Michiel_Herder het volgende:[..]
nou leef je uit zou ik zeggen!!!
quote:Luisteraars die niet van Drs P houden zijn het niet waard om naar mij te luisteren. Maar goed, Smashing Pumpkins en zo zijn ook leuk. En desnoods wat David Bowie en Boudewijn de Groot en Muse en Moby en zo.
Op zondag 29 september 2002 12:10 schreef Michiel_Herder het volgende:[..]
Lijkt me leuk, als er niet teveel Drs. P meekomt!!! Het moet namelijk wel echt leuk blijven, niets ten nadele van je muzieksmaak, maar dat zullen niet alle luisteraars fijn vinden!!!
quote:Ik kan heel boeiend vertellen over het opensnijden van de offers, met geslepen stenen. Als dat niet aanslaat, kan ik ook nog smakelijk vertellen over de oude egyptenaren, die bij het mummificeren de hersens via haakjes door de neus naar buiten peuterden. Take your pick
Op zondag 29 september 2002 22:27 schreef ChrisJX het volgende:[..]
Goed, Quetzalcotal dus
Wie weet wat te vertellen? Zullen we er een topic van maken?
'Wat weet jij van de Azteken?' ofzo, wordt ongetwijfeld boeiend
quote:
Op zondag 29 september 2002 15:16 schreef k_i_m het volgende:
Kheb op de basisschool ooit eens een verslagje gemaakt over rituele slachtingen.
quote:Dat wist ik ook
Op zondag 29 september 2002 23:30 schreef k_i_m het volgende:[..]
Als dat niet aanslaat, kan ik ook nog smakelijk vertellen over de oude egyptenaren, die bij het mummificeren de hersens via haakjes door de neus naar buiten peuterden. Take your pick
.
quote:Ze willen wel elke week een Fokker naar hun uitzending halen..
Op zondag 29 september 2002 23:30 schreef k_i_m het volgende:
Ik kan heel boeiend vertellen over het opensnijden van de offers, met geslepen stenen. Als dat niet aanslaat, kan ik ook nog smakelijk vertellen over de oude egyptenaren, die bij het mummificeren de hersens via haakjes door de neus naar buiten peuterden. Take your pick.
quote:niets voor jou vork???
Op maandag 30 september 2002 11:31 schreef Vork het volgende:[..]
Ze willen wel elke week een Fokker naar hun uitzending halen..
quote:ik heb de lijst hier niet bij me, maar er zijn een hoop aanvragen die we morgen weer gaan draaien!!!
Op maandag 30 september 2002 21:42 schreef oldenzaaltjuh het volgende:[..]
ik ben vorige week al geweest.
gaan jullie mijn nummer nog draaien???
quote:Sorry, ik moet naar karate morgen. Net als elke dinsdag
Op maandag 30 september 2002 20:41 schreef henrylangendoen het volgende:
Zijn er nog people die morgenavond LIVE in de uitzending willen komen?
quote:
Op maandag 30 september 2002 23:20 schreef ChrisJX het volgende:[..]
Sorry, ik moet naar karate morgen. Net als elke dinsdag
quote:ik ga ff looken
Op dinsdag 1 oktober 2002 11:04 schreef henrylangendoen het volgende:
Heeft iemand nog een leuk idee voor een topic voor vanavond?
Anders verzinnen we zelf iets...
mag het owk een al bestaand topic zijn?
quote:ja in principe wel. tenzij het al een x eerder is behandeld in ForuM!
Op dinsdag 1 oktober 2002 11:51 schreef oldenzaaltjuh het volgende:[..]
ik ga ff looken
mag het owk een al bestaand topic zijn?
Wat moet er verandert worden aan fok???
ik weet niet hoor maar er zullen dan heeeeeeeel veel ideeen komen en het zal heus niet stil blijven hierow
ik weet het zo niet.
wat hadden jullie zelf in gedachten?
quote:Tja is een idee, maar we zaten zelf meer aan iets actueels te denken. Dus over inburgeringscurcussen ofzo....
Op dinsdag 1 oktober 2002 11:57 schreef oldenzaaltjuh het volgende:
ik zit owk te denken over dit:Wat moet er verandert worden aan fok???
ik weet niet hoor maar er zullen dan heeeeeeeel veel ideeen komen en het zal heus niet stil blijven hierow
ik weet het zo niet.
wat hadden jullie zelf in gedachten?
quote:moet je wel mee oppassen
Op dinsdag 1 oktober 2002 12:09 schreef henrylangendoen het volgende:[..]
Tja is een idee, maar we zaten zelf meer aan iets actueels te denken. Dus over inburgeringscurcussen ofzo....
zul je denk ik heeeel veeeeel onzin reacties krijgen. of racistische opmerkingen. Sommige users kennende.
quote:Ja maar we hebben een goed filter
Op dinsdag 1 oktober 2002 12:11 schreef oldenzaaltjuh het volgende:[..]
moet je wel mee oppassen
zul je denk ik heeeel veeeeel onzin reacties krijgen. of racistische opmerkingen. Sommige users kennende.
quote:Oke dan herder!
Op dinsdag 1 oktober 2002 14:09 schreef Michiel_Herder het volgende:
ben het met je eens langendoen!!!
De muziek van alle fokkers is weer verzameld. We hebben er weer een mooie playlist van gemaakt!!!
Verder is er voor vanavond een mooie stelling waar je vanaf 19.00 uur op kunt gaan reageren. Je vindt hem dan in dit topic: Film, Tv en Radio onder: [ForuM!]........(stelling).........
Ook vind je in hetzelfde topic een poll, die over de stelling gaat. Laat ook daar weten wat je ervan vind. We behandelen het in de uitzending.
Er is weer een prijsvraag. Vanavond misschien iets moeilijker!!! Je kunt een waardescheque van 15 Euro winnen, die je wordt aangeboden door Expert Wouda in Dronten, te besteden bij alle Experts in Nederland.
Voor meer info, kijk op: www.radiolelystad.nl/forum
Dus, luister vanavond naar ForuM! van 19.00 uur tot 21.00 uur via onze superstream te vinden op onze website....!!!
quote:Sinds een paar weken.
Op dinsdag 1 oktober 2002 16:12 schreef Karliene het volgende:
Huh?
Sinds wanneer is dit er?
quote:Ow, ik dacht al...Hmmm..
Op dinsdag 1 oktober 2002 16:12 schreef Vork het volgende:[..]
Sinds een paar weken.
Grappig idee wel..
Ik heb even gekeken op dit site, maar ik kan er niet wijs uit worden wie het initiatief heeft genomen enzo..?!?!
quote:wij (henry en ik) hebben zelf het initiatief genomen, maar met hulp van Fok! uiteraard
Op dinsdag 1 oktober 2002 16:14 schreef Karliene het volgende:[..]
Ow, ik dacht al...Hmmm..
Grappig idee wel..
Ik heb even gekeken op dit site, maar ik kan er niet wijs uit worden wie het initiatief heeft genomen enzo..?!?!
mail je verzoekplaatjes naar forum@radiolelystad.nl of meld het in dit forum.
kijk op www.radiolelystad.nl/forum voor de radio livestream
quote:Ik heb er nog 1 openstaan...
Op vrijdag 4 oktober 2002 16:59 schreef Michiel_Herder het volgende:
Het is weer mogelijk om voor dinsdag 8 oktober 2002 je platen aan te vragen voor het radioprogramma ForuM! iedere dinsdag van 19.00 uur tot 21.00 uur.mail je verzoekplaatjes naar forum@radiolelystad.nl of meld het in dit forum.
kijk op www.radiolelystad.nl/forum voor de radio livestream
Zoals het er nu naar uitziet zijn wij, als lokale omroep, hierdoor ook genoodzaakt morgenavond een aangepast programma te maken. Hierdoor mogen wij geen "wilde muziek" draaien, wil je dus je verzoek op de radio dan zal dit een rustig nummer moeten zijn. Hierdoor schuiven heel veel verzoekjes door naar de volgende uitzending.
Ook het topic dat morgenavond behandeld wordt zal worden aangepast aan de situatie.
Dit is wat ik net doorgekregen heb van de programmaleiding van Radio Lelystad. Misschien dat het nog veranderd, want ik hoor vanaf 14 uur vanmiddag ook alweer dance muziek op Radio 538....
[Dit bericht is gewijzigd door henrylangendoen op 07-10-2002 20:12]
quote:Er zal morgenavond (naar nu blijkt) weer een gewone programmering zijn. Dit impliceert dat er gewoon weer normale aanvragen gedaan kunnen worden via forum@radiolelystad.nl
Op maandag 7 oktober 2002 15:13 schreef henrylangendoen het volgende:
Zoals het er nu naar uitziet zijn wij, als lokale omroep, hierdoor ook genoodzaakt morgenavond een aangepast programma te maken. Hierdoor mogen wij geen "wilde muziek" draaien, wil je dus je verzoek op de radio dan zal dit een rustig nummer moeten zijn. Hierdoor schuiven heel veel verzoekjes door naar de volgende uitzending.Ook het topic dat morgenavond behandeld wordt zal worden aangepast aan de situatie.
Dit is wat ik net doorgekregen heb van de programmaleiding van Radio Lelystad. Misschien dat het nog veranderd, want ik hoor vanaf 14 uur vanmiddag ook alweer dance muziek op Radio 538....
quote:Mooi zo, dat aanpas-gezeik de hele tijd, daar word ik behoorlijk
Op maandag 7 oktober 2002 20:21 schreef Michiel_Herder het volgende:[..]
Er zal morgenavond (naar nu blijkt) weer een gewone programmering zijn. Dit impliceert dat er gewoon weer normale aanvragen gedaan kunnen worden via forum@radiolelystad.nl
quote:Ja daar zijn we dan aan verplicht. Maar gelukkig is het vervallen, dus we kunnen vanavond gewoon een normale uitzending maken!
Op maandag 7 oktober 2002 20:53 schreef ChrisJX het volgende:[..]
Mooi zo, dat aanpas-gezeik de hele tijd, daar word ik behoorlijk
van. Omdat er iemand dood is gegaan hoef ik toch geen rustige muziek te luisteren? D'r gaan elke dag mensen dood, hoor... Of moesten jullie de programmering aanpassen?
Anders had ik uit protest niet geluisterd!
quote:Ik ben blij dat iedereen net zo enthousiast is als wij
Op dinsdag 8 oktober 2002 15:26 schreef henrylangendoen het volgende:
Nog ideen voor de stelling van vanavond?
quote:nee we weten nog geen stelling.heb jiij een id?
Op dinsdag 8 oktober 2002 18:54 schreef oldenzaaltjuh het volgende:
sjorry was niet op tijd erbijweten jullie al iets??
quote:wat vinden jullie van:
Op dinsdag 8 oktober 2002 18:58 schreef Michiel_Herder het volgende:[..]
nee we weten nog geen stelling.heb jiij een id?
Al die heisa om de dood van Prins Claus is een beetje overdreven!!
Is nu een beetje gepast toch?
ik weet niet hoor.
Het programma van gisteravond (wat weer een gezellige avond was) staat weer op de site, althans, het eerste uur. Het tweede uur kun je vanavond downloaden.
www.radiolelystad.nl/forum kun je het downloaden
ps: we zoeken nog mensen die fokker van de week willen zijn en aanvraagjes voor volgende uitzending. Alles kun je laten weten via forum@radiolelystad.nl
quote:Tering, da's snel
Op woensdag 9 oktober 2002 10:15 schreef Michiel_Herder het volgende:
Bestje luisteraars,Het programma van gisteravond (wat weer een gezellige avond was) staat weer op de site, althans, het eerste uur. Het tweede uur kun je vanavond downloaden.
www.radiolelystad.nl/forum kun je het downloaden
ps: we zoeken nog mensen die fokker van de week willen zijn en aanvraagjes voor volgende uitzending. Alles kun je laten weten via forum@radiolelystad.nl
EDIT: jaaaaa, ik luister. voor jullie
En jullie leren idd hoe het moet
[Dit bericht is gewijzigd door ChrisJX op 09-10-2002 12:02]
quote:laatste voorbereidingen op programma voor morgen zijn klaar.....
Op woensdag 9 oktober 2002 23:06 schreef Michiel_Herder het volgende:
deel 2 staat ook op de site www.radiolelystad.nl/forum
we zoeken nog wel een stelling voor morgen, weet jij er eentje.... laat het ff ewten, of anders ff mailen forum@radiolelystad.nl
quote:Uhm, als reactie op Dakloze scharrelt 12.000 euro op in vuilnisbak:
Op maandag 14 oktober 2002 23:38 schreef Michiel_Herder het volgende:we zoeken nog wel een stelling voor morgen, weet jij er eentje.... laat het ff ewten, of anders ff mailen forum@radiolelystad.nl
quote:heeey er was er toch al 1???
Op maandag 14 oktober 2002 23:38 schreef Michiel_Herder het volgende:[..]
laatste voorbereidingen op programma voor morgen zijn klaar.....
we zoeken nog wel een stelling voor morgen, weet jij er eentje.... laat het ff ewten, of anders ff mailen forum@radiolelystad.nl
was vorige week toch al gekozen??
1 van blaatschaap!!!!!!
quote:We hadden idd al een stelling van blaatschaap van vorige week, was ik ff vergeten. Misschien is de bovenstaande stelling een leuke voor de volgende uitzending.
Op dinsdag 15 oktober 2002 10:36 schreef ChrisJX het volgende:Uhm, als reactie op Dakloze scharrelt 12.000 euro op in vuilnisbak:
Stel, je vindt 12.000 Euro + idkaart in een prullenbak. Wat zou jij doen? Naar de vermoedelijke eigenaar gaan, naar de politie gaan of het lekker zelf houden en waarom?
veel luisterplezier (als je dinsdag niet geluisterd hebt)
en mail gerust weer je verzoekjes naar forum@radiolelystad.nl voor het volgende programma.
Fok! op je Radio met ForuM!
Luister ook mee via www.radiolelystad.nl/forum hier vind je een livestream zodat je "via internet" kunt meeluisteren
Dien je verzoekjes nu nog in voor vanavond: forum@radiolelystad.nl
STEFAN FM
ALTIJD AL EEN VRAAG AAN HEM WILLEN STELLEN..... je weet het niet...... STEL HEM VANAVOND
BEL 0320-234344
OF MAIL: FORUM@RADIOLELYSTAD.NL
quote:op de site kun je zien dat het best leuk is om fokker van de week te zijn....... foto's staan er nl. op en het tweede uur inmiddels ook dus!!!
Op dinsdag 22 oktober 2002 18:17 schreef oldenzaaltjuh het volgende:
whahahah cool een fokker van de weekmisschien moet ik me er owk maar voor opgeven
quote:hmmmmzz niet veel. Ik hoop voor jullie dat er al een onderwerp is
Op dinsdag 29 oktober 2002 15:34 schreef henrylangendoen het volgende:
Zijn er nog mensen met een idee over een topic voor vanavond?
en anders gooien we de nachtbar speciaal voor jullie open
Naja nog verder open
de volgende 2 uur komen in de loop van de dag/avond
mail je verzoekplaten maar naar forum@radiolelystad.nl
en we draaien ze dinsdag in de uitzending
Dinsdag van 19.00 tot 21.00 op internet!!!
quote:staat genoteerd.....
Op maandag 4 november 2002 22:39 schreef StefanFM het volgende:
ik wil wel fokker van de week worden
quote:ik ben weer van de partij
Op dinsdag 5 november 2002 15:51 schreef Michiel_Herder het volgende:[..]
staat genoteerd.....
vanavond zijn we er weer met een nieuwe forum!!!
veel plezier ermee....
www.radiolelystad.nl/forum
nog steeds geen leuk liedje gehoord??? vraag aan: forum@radiolelystad.nl
luister mee via onze internetstream via www.radiolelystad.nl/forum
we zoeken ook nog een stelling... heb je een idee... laat het ons weten
Ik moet zeggen ik vind het hartstikke goed dat er zoveel mensen laten weten wat ze ervan vinden (als niemand wat zegt, weten wij niet of het goed of fout gaat).
Ik wil voor vanavond in ieder geval het volgende zeggen:
Wij kregen om 19.00 uur te horen dat de jongens van TV Flevoland zouden komen, hierop is het programma bijgesteld, want we gingen er vanuit dat met deze mensen er een hoop gekletst zou worden. Tijd om een goeie stelling te behandelen hadden we daarvoor niet gehad, dachten we alvorens. Daarom hebben we ter plekke een andere stelling bedacht, kort maar krachtig. Volgende week dus een meer actuele stelling, leuk en informatief, dat beloof ik!!!
Ik lees veel ideeen die mensen hebben... dat is altijd handig, die gebruiken we namelijk ook. Over de muziek kan ik maar 1 ding zeggen. Er waren vanavond 10 aanvraagjes behandeld. We hebben in totaal 14 liedjes gedraaid (uit mijn hoofd). We moeten aan een bepaald percentage hits komen, dat waren die 4 platen naast de aanvragen.
Wat jullie aanvragen, draaien wij.... dus over muziek kan ik helaas niets doen. Nou las ik dat we voortaan mensen moeten laten bellen en dan een plaatje aanvragen, dat is voor ons een probleem, omdat we lang niet zoveel platen bij ons hebben... we moeten het vaak eerst opzoeken, daarom laten we het van te voren opgeven. En om vervolgens met die mensen een praatje te maken is ook zo standaard, wat 538, Yorin en 3FM doen. Wij willen anders zijn....
Doordat er dus bezoek was hebben we ook minder op het Forum kunnen reageren... maar er waren dankzij de minder goeie poll ook weinig nuttige reacties....
We proberen zo interactief mogelijk te zijn met het belspel (het is net nieuw, plan voor verandering ligt al klaar), e-mail, telefoon, de stelling, de slowchat, de aanvraagjes.....
interactie genoeg..... er moet alleen wel gebruik van gemaakt worden en zolang er een beperkte groep is (van ongeveer 30 a 40 man, waar wij overigens heel erg blij mee zijn ), kunnen we weinig anders doen. We zijn druk bezig om door middel van reclame (zoals de televisie) en banners op internetsites meer mensen te krijgen... als je het een leuk programma vind, laat het dan horen, niet alleen aan ons, maar zorg voor mond op mond reclame... hoe meer luisteraars, hoe beter we worden hoe interactiever en leuker het wordt... kunnen er ook weer prijzen worden weggegeven.... Dus heb je een tip, op- of aanmerking... schroom niet maar vertel het ons.....
Wij kunnen er alleen maar beter van worden!!! en uit eindelijk werpt dat zijn vruchten af voor jullie, want dan wordt het programma ook leuker...
Zijn er misschien mensen die, door ons gemaakte affiches, door het land heen kunnen en willen verspreiden? Wij zorgen voor een tiental affiches sturen ze naar je op en jij hoeft ze alleen maar op te hangen, op scholen, uitgaansgelegenheden, jongerencentra of gewoon in een winkel... kijken of er gehoor aan gegeven wordt!!!
Wij zijn te bereiken op forum@radiolelystad.nl
je kunt ons doordeweeks niet bellen (alleen tijdens de uitzending)
Kijk voor meer informatie op www.radiolelystad.nl/forum
In ieder geval al bedankt voor jullie steun in de vorm van reageren, meedenken etc.
dus vertel het door... zodat er nog wel mensen luisteren vanavond!!!
of beter gezegd, je kunt weer op de normale manier op onze website komen. www.radiolelystad.nl/forum
vergeet dan ook niet het videofragment van ons te bekijken....
Veel plezier ermee!!!
quote:Ik woon in Almere, zou wel kunnen kijken of ik ze mag ophangen op school (op 2 scholen zelfs, 1 schoold aar zit ik op, op de ander is mijn vader coordinator, misschien mag het) en ik zou ze best wel willen ophangen in de stad. Heb alleen geen spullen daarvoor en zou ik daar wat reclame voor terug kunnen krijgen? (maakt niet uit wat voor, zou het alleen wel fijn vinden).
Op dinsdag 12 november 2002 23:33 schreef Michiel_Herder het volgende:
Zijn er misschien mensen die, door ons gemaakte affiches, door het land heen kunnen en willen verspreiden? Wij zorgen voor een tiental affiches sturen ze naar je op en jij hoeft ze alleen maar op te hangen, op scholen, uitgaansgelegenheden, jongerencentra of gewoon in een winkel... kijken of er gehoor aan gegeven wordt!!!
Muziekkeuze is goed, ik ben 13 jaar en zelfs ik vond die oude muziek nog goed
Vanavond eindelijk weer gewoon een programma van ForuM! wat via internet wordt uitgezonden.... dus, niet als de afgelopen 2 weken dat de stream het niet of nauwelijks deed.... gewoon in full stereo 56k.
Ook kun je je verzoekplaatjes via de website doorgeven.
Vul gewoon je naam in, en de naam van de artiest met betreffende nummer in, en wij regelen de rest voor je....
Ook zijn de mixen die in de uitzending gedraaid zijn, te downloaden, evenals de meest hilarische momenten.
quote:
Op vrijdag 13 december 2002 13:21 schreef Michiel_Herder het volgende:
Op de website is nu de mogelijkheid om via een 24kbit (modem-gebruikers) of een 56kbit (adsl-/cable- gebruikers) naar ForuM! te luisteren.Ook kun je je verzoekplaatjes via de website doorgeven.
Vul gewoon je naam in, en de naam van de artiest met betreffende nummer in, en wij regelen de rest voor je....Ook zijn de mixen die in de uitzending gedraaid zijn, te downloaden, evenals de meest hilarische momenten.
en morgen hebben we een speciale uitzending, want het jaar is bijna voorbij en we hebben weer een gast in de studio.
Verder de bekende onderdelen en verder nog een kort interviewtje met yvonne... als ze thuis is!!!
En er mogen nog kandidaten zich opgeven voor de ForuM!Foon, of het belspel... kijk op www.radiolelystad.nl/forum voor meer info!!!
quote:Is dat nog doorgegaan? Ik heb gisteren helaas niet kunnen luisteren...
Op maandag 16 december 2002 22:57 schreef Michiel_Herder het volgende:
Verder de bekende onderdelen en verder nog een kort interviewtje met yvonne... als ze thuis is!!!
quote:Nee Yvonne had toneel van school met haar dochter
Op woensdag 18 december 2002 11:37 schreef Seborik het volgende:[..]
Is dat nog doorgegaan? Ik heb gisteren helaas niet kunnen luisteren...
quote:
Op woensdag 18 december 2002 11:42 schreef ChrisJX het volgende:
Heeft dieMichiel de boel nou wel opgenomen?
quote:en henry zet het vanavond nog op de site, toch Henry???
Op woensdag 18 december 2002 11:58 schreef henrylangendoen het volgende:[..]
quote:het is hem geraden
Op woensdag 18 december 2002 17:27 schreef Michiel_Herder het volgende:[..]
en henry zet het vanavond nog op de site, toch Henry???
quote:Ehm... Het staat er nu op!
Op woensdag 18 december 2002 17:27 schreef Michiel_Herder het volgende:[..]
en henry zet het vanavond nog op de site, toch Henry???
daar vind je de livestreams
quote:pink floyd was het? zal volgende week wel voorbij komen! ik ben er dan niet, Henry wel!
Op dinsdag 7 januari 2003 19:14 schreef ChiPMaN het volgende:
Nieuw jaar, nieuwe kansen zullen we maar zeggen. Ik hoop dat jullie me verzoekje draaien, dat nummer zal wel in de smaak vallen bij een grote groep Fokkers.
de ForuM! Roddelhoek... (met dank aan shmoopy)
Plaats hier al je roddels, pikante informatie of wat dan ook, als het maar met fok! en de users te maken heeft...
Dinsdagavond hoor je het terug in ForuM!
Rechtstreeks luisteren kan via de onderstaande link:
http://212.45.32.10:8000/listen.pls
of als je een modem hebt:
http://212.45.32.10:8002/listen.pls
Veel plezier vanavond
we zoeken nog roddels voor de forum roddelhoek. Heb je er eentje. Laat hem hier achter
Als je nog een verzoekplaatje wilt horen, klik dan hier
Verder staan ook leuke stukjes van Natascha en Stefan FM op de site onder audio
De uitzendingen van afgelopen dinsdag komen vanavond op de site te staan.
quote:Luistert er weer niemand?
Op dinsdag 28 januari 2003 13:35 schreef Michiel_Herder het volgende:
Vanavond ben ik helemaal alleen!!!!
quote:Ik misschien, als ze eens niet zoveel slaapliedjes draaien, want dan haal ik het einde van de uitzending niet.
Op dinsdag 28 januari 2003 14:43 schreef shmoopy het volgende:
Luistert er weer niemand?
quote:vorige keer nog een plaatje gedraaid voor jou hoor... de luisteraar bepaalt de muziek
Op dinsdag 28 januari 2003 14:53 schreef Cynix ® het volgende:[..]
Ik misschien, als ze eens niet zoveel slaapliedjes draaien, want dan haal ik het einde van de uitzending niet.
quote:tuurlijk wel....
Op dinsdag 28 januari 2003 14:43 schreef shmoopy het volgende:[..]
Luistert er weer niemand?
trouwens, ik kan jou plaatje niet vinden. heb je misschien een locatie waar ik em vandaan kan halen?
quote:Je bedoelt waar je 'm kunt downloaden kopen?
Op dinsdag 28 januari 2003 15:33 schreef Michiel_Herder het volgende:[..]
tuurlijk wel....
trouwens, ik kan jou plaatje niet vinden. heb je misschien een locatie waar ik em vandaan kan halen?
Maar je mag ook 'I alone' van Live draaien, hoor,
want de hoofdpijn is inmiddels over.
quote:Hihi, ik doe mijn best voor je
Op dinsdag 28 januari 2003 17:12 schreef shmoopy het volgende:[..]
Je bedoelt waar je 'm kunt downloaden kopen?
Geen ideeMaar je mag ook 'I alone' van Live draaien, hoor,
want de hoofdpijn is inmiddels over.
quote:de uitzending van vorige week staat op de site
Op dinsdag 4 februari 2003 14:16 schreef Michiel_Herder het volgende:
Vanavond allemaal wel weer luisteren!!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |