DLC dat het winter wordt, met name op de berg. Skilift zit er al, snowboardje bovenaan en gaanquote:Op zaterdag 14 september 2013 01:46 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Skateboard zou ook een leuke toevoeging zijn geweest, weet nog dat ze dat toen in SA wilden maken. De animaties en instructie shit zitten nog steeds in de gamedata.
Zou een leuke DLC zijn voor GTA V.Beetje cruisen op je skateboard door Los Santos. Of van de berg af.
Kapot schieten? Waar..quote:Op zaterdag 14 september 2013 01:48 schreef Divje het volgende:
Brandend autowrak met een vrouw die vraagt om hulp'get me out of here!'
Zou echt fantastisch zijn.quote:Op zaterdag 14 september 2013 01:47 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
DLC dat het winter wordt, met name op de berg. Skilift zit er al, snowboardje bovenaan en gaanVan die hoogte moet dat echt werelds zijn.
Dode wolven op het wegdek.quote:Op zaterdag 14 september 2013 01:49 schreef Le_Professeur het volgende:
Die luct, dat uitzicht.. iedere keer verbaas ik me weer over de mate van detail.
Petsovernight.com, delivering little bundles of love in a boxquote:Op zaterdag 14 september 2013 01:38 schreef LeaderRoel het volgende:
Die radiogesprekken die de Amerikaanse cultuur belachelijk maken
Echt hè, enkel heb ik in SR nooit een concurrent gezien voor Rockstar.quote:Op zaterdag 14 september 2013 01:51 schreef Panzermaus het volgende:
Saints Row IV kan wel naar huis gaan als ik dit allemaal zo zie, knakenziek. Daadwerkelijk niets valt me tegen.
Zijn 2 hele andere gamesquote:Op zaterdag 14 september 2013 01:51 schreef Panzermaus het volgende:
Saints Row IV kan wel naar huis gaan als ik dit allemaal zo zie, knakenziek. Daadwerkelijk niets valt me tegen.
Bij SR 2 had ik nog hoop.quote:Op zaterdag 14 september 2013 01:52 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Echt hè, enkel heb ik in SR nooit een concurrent gezien voor Rockstar.Niemand is een concurrent, zij staan ver bovenaan de voedselketen.
http://goodgame.ru/player3?10865quote:Op zaterdag 14 september 2013 01:53 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Welke stream kijken jullie op het moment?
Dan moeten ze met voertuigen werken en daarin winnen ze het nooit van DICE. Handoekje in de ring lijkt me het beste.quote:Op zaterdag 14 september 2013 01:53 schreef LeaderRoel het volgende:
Ik hoop wel dat GTA V en BF4 allebei Call of Duty wegdrukken qua verkoop. Dan ziet Activision eindelijk eens in dat ze met wat nieuws moeten komen in plaats van elk jaar dezelfde Coladoody uitbrengen
http://www.ventlyfe.com/video/vip/1667/gaming/gta_v_live_stream#quote:Op zaterdag 14 september 2013 01:53 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Welke stream kijken jullie op het moment?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |